עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by eliom,

    שלום רב. אני רוצה לקנות משקפי שמש באיביי והשאלות שלי הם: מה כדאי לקנות.משקפי מותג או חיקוי סיני?ומה ההבדל מבחינת האיכות בינהם? ואם אני קונה חיקוי סיני ורשום שהמשקפיים אם רמת הגנה 100%uva איך אני יכול לדעת שזה באמת נכון?

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. הפופולריות של דגמי הביניים העדכניים מ-Xiaomi בקרב היבואנים המקבילים מביאה למלחמות מחירים קשוחות - שמחייבות תגובה גם מצד היבואנית הרשמית לכתבה

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. היי, יש לי אינטרנט של בזק (לא זוכר מי הספק) בעלות של 110 ש"ח בערך. מהירות הורדה 40Mb והעלאה 3Mb. אני רוצה מהירות העלאה זהה להורדה (או לפחות להגדיל את מהירות העלאה). מישהו יודע כמה זה עולה? האם השירות הזה ניתן גם ללקוחות פרטיים?

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. Started by RayZ,

    יש לי מאוורר 200 מ"מ של CM בחזית שניזון מחיבור מולקס בלבד, לכן כשהוא מחובר דרך מולקס הוא פועל תמיד על 100% והרעש שלו משגע אותי. אני צריך לחבר אותו ללוח אם אבל אני לא מצליח למצוא בארץ בשום מקום מתאם ממולקס ל-3 פינים נקבה בכדי לחבר אותו בלוח. מצאתי רק ל-3 פינים זכר, שיש לי בשפע פה בבית... אני מדבר על הכבל הבא אגב: http://www.heatsinkfactory.com/3-pin-4-pin-adapter.html יש למישהו מושג איפה אני יכול להשיג אחד כזה בארץ? או שאין מנוס מלהזמין מחו"ל ולחכות עוד חודש מחריש אוזניים? תודה וחג שמח

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. יש לאחרונה תופעה באמזון של זיוף ביקורות, אני הזמנתי מוצר עם מאה ומשהו ביקורות עם ציון של 4.9, לצורך העניין מגן מסך (חבילה של 2). אחרי שהוא הגיע הדבקתי אותו והוא פשוט היה זוועתי. הקצוות לא נדבקו והזכוכית (אם זה זכוכית בכלל) באיכות מאוד נמוכה. אז הוצאתי אותו, הדבקתי גם את השני ואותו סיפור. בקיצור, נכנסתי לעמוד המוצר באמזון ופתאום אני רואה על אותו מוצר 39 ביקורות וציון 2.3. מסתבר שהיה איזה 100 ביקורות מזויפות עם ציון 5 שאמזון העיפו רק אחרי שהזמנתי. בימים האחרונים אני רואה תופעה דומה בעוד מוצרים, כל מניי מוצרים עם ציונים של 4.9/4.8 ומעט ביקורות שליליות של אנשים שכותבים להתרחק מהמוצר ושהביקורות מזוייפות. המגן שהזמנתי: https://www.amazon.com/product-reviews/B0784…

  6. Started by Demagh,

    בעקבות השרשור של מבצעים ל-Black Friday (שאגב, חלק מהאתרים עדיין מכבדים את המבצעים) - הנה שירשור של Cyber Monday!

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. שלום, לאחר שקראתי על המון מקררים ולאחר שפסלתי מקררים שממש רציתי (בוש או סימנס התצורת מקפיא תחתון שלפי הביקורות, רועשים ועם כרטיס אלקטרוני בעייתי), החלטתי ללכת על שארפ בתצורת 4 דלתות בגודל 615 ליטר נטו. כמובן שראיתי אותם בחנות. אני רק מתלבט על איזה מהדגמים ללכת, אינוורטר או לא, ועל ההבדלים המינוריים. הכי חושב לי זה אמינות ועבודה שקטה. המלצות?

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. משדרג מנקסוס 4 ומתלבט איזה מהם לקנות על מנת להרגיש את ההבדל: - Sony Xperia E5 F3311 - Sony Xperia XA F3111 - Sony Xperia X F5121 אגב אני לא משחק במשחקים. צריך תגובה מהירה ומולטיטסקינג חלק. מצלמה טובה זה בונוס. מה תמליצו? תודה.

  9. Started by yarin153,

    http://m.ebay.com/itm/301039330320?nav=SEARCH המחיר של 64 שווה ערך ל32 בארץ ... השאלה אם יש קאטץ׳ מסוים כמו זיופים או בלאי מהיר במיוחד / שגיאות בזכרון לא בקטע של היצרן אלא שספציפית מתוך החשש שזה מאיביי ( סיני או משהו)

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. Started by Sqeezy,

    שלום ליש לי כרגע 15 מגה, ספק בזק ואינטרנט מבזק בינלאומי (או ההיפך אני כל הזמן מתבלבל) אני מעוניין לשדרג ל40+ מגה, מה אתה ממליצים? להשאר בחברות שאני נמצא בהם (אני מחובר אליהם כבר יותר מ10 שנים) או שאתם ממליצים חברה אחרת אולי יותר משתלמת ואיכותית.

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Started by asaf556,

    שלום רב לפני שבועיים רכשתי מוצר מחנות כלשהי בארץ. המוצר היה אמור להגיע אליי עם שליח בשיחה טלפון למסירת כתובת נמסר לי עלידי המוכר שהחבילה אמורה להגיע יום ראשון כלומר תוך יומיים. המוצר לא הגיע לא יום ראשון לא שני ביום חמישי טלפנתי לחנות ושאלתי מה מצב החבילה נמסר לי שהשליח היה אצלי ולא היתי בבית מדובר בשקר דאגתי להשאיר מישהו בבית כל אותם ימים כדי לקבל את המשלוח. עוד נאמר לי שניסיון נוסף יצא לאותו היום גם באותו יום לא הגיעה החבילה וכן למחרת צלצלתי שוב לחנות ושוב נאמר לי שהיה ניסיון הפצה ולא היתי שוב שקר. בגלל כל זה וכן יחס מחריד ומזלזל מטעם המוכר הודעתי על ביטול העסקה. המוכר היה מוכן לזכות אותי עבור המוצר אבל לא עבור המשלוח למרות שהבהרתי לו שלא הגיעו אליי ומדובר בשקר וכן אחר …

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. למרות שרשום באתר שזה הגיע וחולק ליעד בשני למאי. לא מצאתי דרך ליצור קשר איתם בנוגע לקטגוריות הבעיה הספציפית מה עושים?

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. שלום אני מזמין לעיתים באיביי (ולעיתים נדירות יותר באמאזון) עם משלוח לארץ. יש מוצרים שאינם נשלחים לארץ, ויש לי אפשרות שמישהו בארה"ב יקבל את זה לכתובת שלו, ויעביר את זה אלי לארץ. האם עלי לפתוח חשבון איביי/אמאזון חדש עם הכתובת בחו"ל, או להשתמש בחשבון הקיים ולשנות כתובת לאותו משלוח ספציפי שאני רוצה שיגיע לכתובת בארה"ב? והאם יש הבדלים בין איביי לאמאזון לגבי זה? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  14. Started by proevo4ever,

    אהלן, אני מחפש לקנות נעל ספורט במחיר שפוי (עד 400 שקל) באזור המרכז חיפשתי ליד קניון איילון יש מרכז קניות שבהם החנויות: מגה ספורט עודפים(מחירים סבירים 250+- אבל איכות מעאפנה) גלי- לא מצאתי נעל ספורט נורמלית סוקוני / נייק - מחירים מטורפים לחלוטין(700+) ובקניות איילון חנות אדידס- מחירים מטורפים (700+) אני לא מחפש להזמין מחול. יש רעיונות?

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. שלום לכולם, אחריי כמעט שנה שהדגל שלי תלוי במקומו הוא מתחיל להיקרע (עוד רגע כבר פדיחה להשאיר אותו תלוי שם ולא הוא לא תלוי שם בגלל שלא היה לי כוח להוריד אותו חח) החלטתי להחליף אותו בדגל חדש רגיל (לא ענק) אך לא ראיתי אף לא דגל אחד למכירה, אשמח אם מישהו יגיד לי איכן ניתן לקנות דגל באזור אשדוד ללא שימוש בפייפל או להעביר את פרטי האשראי באינטרנט...תודה!

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. זה המקרה> http://hwzone.co.il/community/threads/567456-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A0%D7%AA%D7%99-%D7%90%D7%95%D7%96%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A1-%D7%9E-massdrop-%D7%91-49-%D7%95%D7%A0%D7%A8%D7%90%D7%94-%D7%A9%D7%96%D7%94-%D7%9B%D7%91%D7%A8-%D7%97%D7%95%D7%93%D7%A9-%D7%AA%D7%A7%D7%95%D7%A2-%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%A5-%D7%95%D7%A2%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%9C%D7%90-%D7%94%D7%92%D7%99%D7%A2 המוכר שלח לי למלא טופס, ויש שם פרטים שאין לי מושג מהם, אבקש את עזרתכם במילוי הטופס. מה לשים ב: ordered trakink number (אני יודע שזה מספר המעקב) courier company (,המידע שקיבלתי במספר מעקב זה DHL eCommerce # Customer Confirmation Delivery by USPS Int'l Wei…

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. מישהו שלך באמצעות דואר רגיל דברים בודדים מארה"ב ללא מספר מעקב? איך הייתה חוויה? אני שוקל לשלוח עיפרון מיוחד שעולה ~$15 ושוקל 60 גרם ארוז בדואר רגיל לפי מחירון של-DEALTAS. אמור לעלות בסביבות $4.52. מהירות פחות חשובה כי יותר חשוב שזה יגיע וחסרון יחיד זה חוסר מספר מעקב. שווה לשלם $19.36 עבור מספר מעקב ומהירות?

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  18. Started by dorosh,

    מישהו יודע להגיד אם ניתן להזמין מהם כבר באופן פשוט? לפי הפוסט הנעוץ התגובה האחרונה שם היא מ 2018... נכון להיום יש אופציה משלוח לישראל ויש כולל מיסים אפילו השאלה האם זה באמת ככה וניתן לרכוש כרגיל? מישהו ניסה? יודע? תודה מראש.

  19. היי חברים ערב טוב אני מתעניין במוצר הנ''ל. http://www.gearbest.com/cables-connectors/pp_51948.html?utm_source=Criteo&utm_medium=CPCIL&utm_campaign=Displayads&vip=138119 ואני מבין שזה משהו שקשור לסאונד לקול במחשב אבל השאלה מה באמת עושים אם זה ומה מטרתו?אשמח להסבר\סירטון\וכדומה. אבקש להעביר לפורום המתאים אם זה לא המקום

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. Started by Moty_p,

    remove

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  21. מי היבואן שלהם?......אני מקווה שהם לא יבאו בעצמם....... תודה מראש למגיבים.

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. שלום, ברשותי מכשיר בשם HTC HD2, האם אני זכאי להחזרים על המכשיר? אני מתאר לעצמי שנשאלו כאן שאלות בנושא, אבל לא מצאתי משהו מפורש בנוגע לדבר ב 100%. תודה!

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. רוצה לקבל המלצה לכורסה. הבנתי שהם לא נותנים אחריות למוצר מתצוגה.

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. Started by Mr Melada,

    במהלך החיפושים שלי אחר טלויזיה קטנה לחדר, ניסיתי את מזלי באתר של איבורי, שם נתקלתי מתחת לכל טלויזיה בכיתוב "על חלק מהטלוויזיות קיימים מחירי מבצע - פרטים בסניפים" הרמתי אליהם טלפון לשאול באילו סניפים יש מבצעים, ואחרי הטרטורים הרגילים ("תשאיר טלפון ונציג שלנו יחזור אליך", השארתי ווידאתי שהכוונה שהוא יחזור אלי עוד היום, אמרו לי שכן, ובסוף הוא כמובן חזר אלי רק למחרת, כשאני בלימודים וסידורים, ומשחקים של תופסת עם אנשים שאמורים לרצות את הקנייה שלי) שוחחתי עם נציג המכירות, שטען שאין להם שום מבצע כרגע בשום סניף על שום טלויזיה. "אז למה באתר שלכם רשום שכן יש?" שאלתי, והוא השיב ש"לפעמים יש מבצעים, בסופי שבוע..בחגים..", תשובה דבילית למדי. פרטים על מתי בדיוק יש מבצעים כאלה, באיזה סניפי…

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים