שירות מאכזב מRSM - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שירות מאכזב מRSM


ychig

Recommended Posts

שלום,

רכשתי כרטיס מדגם HD 5850, מRSM, התגלו בו בעיות של פליקרים וקיטועים במצב duplicate ׁעל אחד המסכים(מסך TV).

הדגמה של הבעיה על הטלויזיה:

5850 artifacts - YouTube

ב25/05 הוחזר הכרטיס באריזתו המקורית, בליווי תיאור מדוייק של התקלה, כולל הצגת הסרטון הנ"ל בחנות,משם הוא נשלח ליבואן, והוחזר אלי לאחר 3 שבועות בטענה שהוא תקין, הכרטיס הוחזר באריזת קרטון, ללא האריזה המקורית :kopfpatsch:

אחרי הגעה עם הכרטיס לסניף ת"א פעם נוספת בנסיון להחליפו, טענו RSM שוב, שהכרטיס תקין והבעיה אצלי.

אז בדקתי את הכרטיס על מחשב נוסף ממפרט שונה לגמרי, וגם על אחרת.. וגם על כבלים אחרים.. ונתגלתה אותה התקלה.

ב24/6 הוא הוחזר לRSM , בסניף בדקו את הכרטיס ומצאו בעיה אחרת, והחליטו לשלוח לסניף הראשי בכפ"ס.. משם נשלח ליבואן.

היום(8/7) קבלתי כרטיס אחר מאותו דגם (5850 ) עדיין לא באריזה המקורית שביקשתי בחזרה. ומה אני מגלה..?

חיבור שלא עובד בכלל :s07:ועדיין קטוע במצב של מסך מחשב+TV

השינוי היחידי שאין פליקרים, אבל בכל זאת הכרטיס לא שמיש במצב duplicate

בקיצור לאחר 4 נסיעות לסניף.. בזבוז זמן, והתעמתויות מיותרות עם הנציגים. נשארתי 44 ימים בלי כרטיס מסך שבסופם אני מקבל כרטיס יותר דפוק מהקודם :kopfpatsch:

לפחות יכלו לתת כרטיס חלופי בזמן הזה, כמו שחנויות אחרות עושות (מנסיון).

ככה זה שרווח/הפסד נמצאים מול טובת הלקוח...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מנסיון שלי , RSM הם בסדר גמור , במיוחד המוכרים בחנות שלהם בתל אביב

פתרו לי כל בעיה שהייתה לי והחליפו לי בצורה מהירה וטובה .

מה שאני מציע לך באופן כללי הוא :

1. להסביר הם בדיוק מה הבעיה לפעמים ההסבר הבעיה שאתה רואה היא לא הבעיה שהחנו רואה .

2. קח תמיד בחשבון שהחנות היא בסך הכל שליח שמעביר את הכרטיס ליבואן ומסבירה לו את הבעיה שאתה הסברתה לה , ולפעמים

היבואן מחליף למשהו אחר אבל הכרטיס שהוא נתן הוא גם תקול (קורה שכרטיס מגיע תקול מהחברה)

3. האם בקשת משהו כרטיס חילופי על מנת שתפעיל את המחשב ואמרו לך לא ? , כי גם לי היתה בעיה עם הכרטיס מסך של ה 4870 ודברו עם מיכאל מהשירות שלהם והוא נתן אישור לתת לי משהו זמני עד ששלי יחזור .

4. האם היום אחרי שהכרטיס חזר דברת עם החנות והסברת להם שיש שוב את הבעיה או בעיה דומה ?

אחי ,שתבין אותי , אני לא בה להגן על החנות אבל אני יודע שהוא טובים מאוד בשירות , ובהחלפות שלהם .

ונראה שאתה מוציא "קיטור " עוד לפני שדברת שוב עם החנות וניסתה לפתור את הבעיה עם החנות .

מבין-גדול

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה עובד אצל RSM או שאתה מקבל עמלות???

קניתי את הכרטיס מהיבואן? מה זה מעניין אותי בכלל, מצידי שיפשטו רגל.

וכן בקשתי כרטיס ואמרו שאין להם ואין אפשרות כזאת..

ו5850 הגיע חדש מהיבואן? איך בדיוק כרטיס מ2010 חדש, רואים שהוא משומש לגמרי

אתה פשוט fanboy/troll

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז קיבלתי HD 5850 מאותו סוג, לטענתם חדש, אך הלכלוך האבק סימן המדבקה שהורדה מעידים אחרת (גם לא שהוא התקבל באיזשהי אריזה , רק בשקית..),

הסיריאל שלו הוא 2 מספרים ליד הקודם, כלומר מאותו גיל וסדרה

חיברתי את הכרטיס המאווררים מסתובבים על FULL בלי הפסקה, דרך הדרייבר אין שום שליטה עליהם!

רעש פשוט בלתי נסבל, גם במאמץ אני לא זוכר שאי פעם הקודם הגיע לווליום כזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע אחי רציתי לקנות לבן דוד שלי הקטן מחשב משם.

אני עוקב אחרי האשכול שלך כבר הרבה זמן ורוצה לראות לאן זה מתפתח לפי מה שאני רואה / מבין המצב גרוע שם...

אני ישקול פעמיים לקנות משהו מהחנות הזאת.

תודה על המידע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...