עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by יפת,

    אני מעוניין לקנות בטריות נטענות לשלט אוניברסלי, שלטים של אקסבוקס ומטחנה ידנית. ראיתי המלצות על Eneloop וראיתי שיש 2 דגמים Pro (השחור) ורגיל (הלבן). אני לא יודע מה לקנות. הפרו מחזיק יותר זמן אבל הוא יותר יקר ואפשר להטעין אותו רק 500 פעמים. הרגיל מחזיק פחות אבל אפשר להטעין אותו 2100 פעמים והוא יותר זול. מה אתם ממליצים לי לקנות את הפרו או את הרגיל ולמה?

  2. Started by X-BLADE,

    היי, אני רוצה לרכוש כרטיס micro sd 32GB בשביל הGALAXY S I9000. המחיר הרגיל שלו (למשל באמזון וכו') הוא כ 70 דולר.... מצאתי מספר לא קטן של כרטיסים כאלה באיביי למשל, http://cgi.ebay.com/SanDisk-Micro-SD-Memory-SDHC-Card-32-GB-G-TF-Flash-/200546442408?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item2eb17fdca8#ht_2809wt_1115 במחיר ממש ממש זול. האם כדאי לסמוך על זה? כתוב שם שזה של סנדסיק מקורי עם אחריות יצרן של 5 שנים. אין לי ניסיון רב בקנייה מאיביי, האם יש מצב שאני אקבל חתיכת פלסטיק שלא עובדת? אם זה "עבודה בעיניים" איך בכלל נותנים לפרסם מודעות רבות כאלה? (פתחתי פוסט דומה בפורום אמצעי אחסון אך לא התייחסו, אני מניח שזה שייך לכאן יותר). אשמח להמלצותיכם ודעותיכם בעניין.

  3. שלום, רכשתי חולצה ממוכר ב-EBAY. החבילה דנן הייתה אמורה להגיע אלי עד ה-24. שום דבר לא הגיע. לאחר דין ודברים עם המוכר ולאחר שהייתי מאוד מנומס וסבלני ולאחר התעלמות שלו ממני, שלחתי לו מסרים חריפים שאני לא מרוצה מהיחס ואם אצטרך, אפנה לעו"ד בשל יחסו המזלזל והמעליב אליי. היום, אני מקבל ממנו תכתובת כי החבילה הגיעה אלי ושאני מנסה להונות אותו בכך שאני מבקש את כספי בחזרה בעוד שקיבלתי את החבילה. הדבר לא יכול להיות רחוק מהאמת והנ"ל גובל בפגיעה בשמי הטוב. לאורך כל ההתכתבות עימו דרשתי במפורש את המוצר ולא החזר כספי. השבתי לו שאם הייתי מקבל את החבילה, הייתי אמור לחתום עליה בסניף הדואר ודבר זה בכלל לא קרה. מה אני אמור לעשות כרגע ? שילמתי לו במקום, לא קיבלתי שום דבר והוא טוען שקיבלתי את הדב…

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. Started by Eraserhead,

    יש לי מחשב ישן שאני משתמש בו בעיקר לצרכי תלת והכרטיס מסך שלי מפרפר, בדילמה הזאת כבר חודש אני רואה דיבורים על כניסה של חומרה חדשה שתוזיל את מה שכבר קיים בשוק, בכמה בערך המחירים ירדו? עד כמה החומרה החדשה תהיה יותר טובה? אולי שווה לקחת לוח אם ממש טוב עם חומרה בסדר ולשדרג בעוד שנה?

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. אהלן, אז נכנס החוק הזה בכנסת שמאפשר לספקיות להיות גם תשתית על גב התשתית הקיימת של בזק - אבל זה אומר שבמידה ויש תקלה תשתית זה יתבצע מול הספק ולא מול בזק. בזק העלו לי היום את המחיר ל-100 מגה מ 85 ל 129 שקל! ומוכנים להוריד לי ל 104 שקל פלוס חודש אחד מתנה. המחירים של אקספון לתשתית + ספק 69 שקל! השאלה אם שווה לקחת את זה? או שיש תקלות על ימין ועל שמאל 014 מציעים לי תשתית(014) + ספק ב-99 שקל. מה דעתכם על העניין? מישהו כבר התנסה בזה? אני משחק הרבה ברשת לכן גם הפינגים הנמוכים חשובים לי.

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. Started by ludacris,

    היי, אני מעוניין לרכוש את הנתב הבא: Tp-Link 4300 http://www.amazon.com/TP-Link-N750-Wireless-Gigabit-Router/dp/B0088CJT4U/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1342974333&sr=8-1&keywords=tp-link+4300 מחירו באמאזון 89$ כמה שאלות לבעלי הנסיון: 1) האם נתב נחשב "חלקי מחשב" ולא וחוייב במכס? 2) האם כרוכה פרוצדורה נוספת בשל הכנסת ציוד אלחוטי לארץ? הבנתי שלפעמים ישנם הגבלות. 3) מהי הדרך הזולה ביותר לשלח ארצה? תודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. Started by AxeOr,

    בזק החוצפנים האלה דופקים לי מחיר של 80 שח לתשתית של 10 MB , בזמן שבאתר שלהם מציעים מחיר נמוך בהרבה [ כולל חבילת שיחות שגם עליה אני משלם ] - זול יותר ב50 שח . אבל מה ? זה רק ללקוחות חדשים . בקיצור , יש דרך להוריד את המחיר המוגזם הזה ? אין תחרות בנושא הזה , חוץ מהם ומהוט אין מה לעשות .

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. Started by Wideblade,

    שלום לכולם, הייתי עד לאחרונה לקוח מאוד נאמן של BUY2USA (חברת שילוח ישראלית מאמריקה), אבל משהו קרה שם ואני שם לב שאני נדרש לשלם מחירים אסטרונומיים פתאום על חבילות שעל כמותן פעם שילמתי כ22$. מישהו מכיר תחליף נורמלי לbuy2usa? תודה עריכה: כבר ניסיתי את MUSTOP שהיו זוועת עולם, ואת shipito שסתם לא נוח ונראה קצת שיידי.

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. היי חבריה להלן הפירוט מחשב 1099$ הובלה 48$ סה"כ 1147$ >לפי שער בנק ישראל 3.502ל-ש"ח הסכום עומד על 4016.79 ש"ח שהנו סכום הבסיס במחשבון המעמ הסכום הבסיס הנו 4068 ש"ח הפרש=51.2 ש"ח לרעת הצרכן לא כולל אגרת מחשב,=36 ש"ח אגרת בטחון=41 ש"ח שאלתי, מאין התווספו 51.2 ש"ח ולמה?

  10. היי, אני מחפש כרטיס למצלמת mijia 180p ראיתי את הכרטיס הזה: https://ksp.co.il/?select=.33..394..362.&kg=&list=1&sort=1&glist=1&uin=51371&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0&intersect=&rintersect=&store_real= הוא נראה זול באופן מחשיד אבל יש לו 5 שנים אחריות, האם אני מפספס משהו? קראתי בפורום שכרטיסים של מצלמות אבטחה צריכים high endurance מכיוון שהם כותבים ללא הפסקה, נראה לכם שהכרטיס הזה יחזיק?

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Started by Israeltomer,

    שלום לכולם!!!!!!!! אני רוצה לקנות מחשב חדש למשחקים כמובן.... מישהוא מכיר חנות אמינה זולה טובה ומומלצת?????? לא חשוב האזור כל כך מה שחשוב זה שיהיה להם אתר... אני גר בצפון...

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. Started by almor12,

    לפני כיומיים ביצעתי הזמנה דרך האינטרנט, באתר מוצרי אלקטרוניקה גדול בארץ, ובאתר שלהם היה ועדיין כתוב לפי מה שראיתי אתמול בערב ועדיין היום בבוקר שאוזניות של beats מדגם urbeats עולות 0₪. כמו כל ישראלי נפוץ עשיתי הזמנה, דרך האתר היה ניתן לבחור צבע, איסוף או משלוח ודרך הזמנה שרצו שאני אזמין כלומר PayPal או כרטיס אשראי. בגלל שאני לא מסתובב עם אשראי אליי ביצעתי דרך PayPal. קיבלתי אישור קנייה במייל+בpaypal ובנוסף צילמתי בעזרת הפלאפון והמחשב את העמוד שלהם. טוב אחרי שחפרתי על המקרה, השאלה שלי שאותו אתר יכול לבוא אליי בטענה שהיה טעות באתר שלהם והמחיר של האוזניות עולות יותר ממה שהזמנתי? עדיין אף אחד מהם לא חזר אליי, לרשום באישור הזמנה שימי העסקים שלהם לוקח בין 1-14. אשמח לעזרה, עד עכ…

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. חבר שלי רכש כרטיס זיכרון ממוכר מסויים המכירה כאן: http://www.ebay.com/itm/4GB-2GB-2PCS-DDR2-667MHz-Kingston-PC2-5300-NON-ECC-200-pin-SODIMM-Laptop-NEW-/200940980965?pt=US_Memory_RAM_&hash=item2ec9040ae5&nma=true&si=tLGgnofA4%252BncSgqfIL1dXTYOqz4%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 על הכרטיס יש מדבקה מזוייפת של קינגסטון (אין פס מתכת, והמספר הסריאלי ביברור עם האתר מוכר כמזוייף) המוכר מתגונן בטענה שכתוב במכירה OEM, מצד שני כתוב בבירור KINGSTON האם יש מקום לתלונה מול איביי על מוצר מזוייף? אני מצרף את תגובת המוכר Friend You buy the memory you did not see my description of content? Memory is the OEM factories in China. Not the original king…

  14. מישהו יודי מה פשר המודעות האלה? הן נראות כמו עוקץ אבל צוות האתר לא טורח לסנן/להעיף אותן... דוגמא: https://hwzone.co.il/advert/sony-bravia-kd75xe9005-189cm-75-4k-uhd-android-smart-fernseher/

  15. מארז zalman z9 u3 ,מתי יהיה בארץ? אני מעוניין לרכוש.. ומתי יתחיל לעבוד יבואן חדש של זלמן בארץ? מחו"ל להביא כזה דבר אי אפשרי , יותר מידי כבד.. והדואר ישראל לא מוכנים לקבל מארזים אפילו עם תוספת של 17% מע"מ

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. שלום לכולם, בימים האחרונים התלבטתי בנושא קניה של עכבר חוטי חדש, והיום הלכתי לאייבורי וקניתי את ה-zowie ec1. משום מה, כשהנחתי אותו על השולחן שמתי לב שהוא מתנדנד מעט (כמו כסא או שולחן עם רגל אחת קצרה יותר מהאחרות). מדובר כמובן בתנודה של אולי מילימטר, אבל לי זה ממש מפריע ואני לא יכול לעבוד איתו כך. אני לא יודע אם זה פגם ביצור (נשמע לי לא הגיוני כי מעולם לא נתקלתי בכזה דבר גם בעכברים שעולים 30 שקל) או שככה התכנון המקורי של העכבר. כמו שזה נראה כרגע, אני מאוד רוצה להחליף את העכבר, כי בכל זאת, הוא עלה לי 180 שקל ולא מתאים לי להתקע איתו ולשרוף ככה כסף, אבל יש לי תחושה מוזרה שאם אני אגיע למוכר ואגיד לו שהעכבר מתנדנד הוא יגיד שאני פסיכי. השאלה היא האם על פי חוק יש אפשרות להחזיר את …

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by Zvi199,

    אני טס בקרוב לפריז, וחושב לקנות שם סמרטפון לשימוש עצמי. מישהו יודע להגיד מאיפה כדאי לי לקנות?

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. היי אני נוסע לארה"ב ביום שלישי ורציתי לדעת אצל מי הכי כדאי לקנות דקות שיחה SMS או לקנות SIM? אני בפלאפון והמחיר שלהם לא קשור למציאות. אני אשתדל לתקשר דרך viber/skype על WIFI אבל רוב הזמן כנרא שלא יהיה לי WIFI נגיש. מי הכי מומלץ? תודה מראש לכל העונים.

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. Started by djelectric,

    השנה העמוסה הזו מגיעה לסופה, וזה הזמן המתאים להכיר לכם את המוצרים המוצלחים ביותר שפגשנו במהלכה בעולם החומרה והמחשבים לכתבה

  20. בכדי להיות בטוח שלא תחייב אותי יותר חברה שבה הייתי לקוח בעבר ולא חייב לה שום דבר, איך אני יכול לבטל הוראת קבע עצמאית ככה שבאם חברה "בטעות" תחייב אותי, לא תוכל לעשות זאת? אפשר לעשות זאת עצמאית בחשבון מקוון באינטרנט? אחרת איך ניתן להסביר נכון לנציג שירות את מה שאני רוצה לעשות?

  21. אני רוצה להזמין סמארטפון מסוים (סוני z1 compact) שהמחיר שלו בארץ די גבוה - כ-2200 ש"ח. ראיתי אותו באיביי במחיר זול יחסית, אם מחשבים את המכס והמשלוח יוצא 500 ש"ח פחות. המוכר (מארה"ב) הוא בעל דרוג גבוה ועל פניו נראה שהמוצר חדש ומקורי. מה שמוזר לי הוא שאני רואה כבר באתר של המוצר באיביי סכום משוער של מכס. השאלה שלי היא איך עובד העניין הזה? האם גביית המכס מתבצעת כבר במעמד הקניה? מי מחייב אותי במקרה הזה, המוכר? שאלה נוספת, האם עלולות להיות עלויות נוספות שאינן מופיעות שם? מה שמופיע בנוסף למחיר הרגיל הוא דמי משלוח ועלות מכס. האם לא אמור להיות בנוסף מס מקומי בארה"ב (בסביבות 8%)? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by LimaC,

    ערב טוב, אשמח לקבל המלצה למצלמה לרכב. ממה שבדקתי יש מצלמות בטווח די גדול של מחירים מבערך 30 עד 300 דולר. מה ההבדלים בין המצלמות בין קצה אחד של הטווח לקצה השני? ממה שהבנתי מהבדיקה והחקירה שעשיתי: מצלמה שנשענת על קבל עדיפה על מצלמה עם סוללה (מבחינת העמידות לחום של השמש). הרזולוציה לא בהכרח מעידה על איכות הצילום - ראיתי יתרונות למצלמה ב 1440P על פי 1920. - ברמה של יכולת לקלוט לוחיות רישוי. תכונת POLARIZED תורמת לאיכות הצילום ואבחנה בפרטים. תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  23. Started by pagaz,

    שלום, הטענתי ויזה נטען דולר בסכום של 1340 ש"ח. יש מוצר שאני רוצה לקנות באמזון גרמניה, שמחירו הסופי כולל הכול 1338 ש"ח. הבנתי שבכול עסקה צריך לשלם גם עמלה . אז מה זה אומר לגבי הרכישת מוצר שאני רוצה לקנות? העסקה הזאת תבוטל מצד הויזה בגלל שלא נשאר כסף בכרטיס בשביל לגבות עמלה? תודה

  24. Started by LockOn,

    אהלן, בזמנו קניתי כרטיס מסך של gainward מSKYPC.. הכרטיס התקלקל והוא עדיין באחריות. אז מי היבואן הרשמי שלהם בארץ? אני מניח שהכרטיס נקנה דרכו. תודה

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. אני מתכוון לקנות מחשב חדש בקיץ, וחשבתי כהרגלי לקנות בקיי אס פי, בגלל הנוחות והקרבה לבית. אני לוקח בחשבון שהשירות שלהם ידוע לשמצה. עכשיו אני רוצה לדעת משהו אחר - מהם החלקים שאני מקבל מהם כשאני קונה אצלם מחשב חדש? בפעם האחרונה שקניתי אצלם מחשב ב2008 - כעבור שנתיים היה כשל בלוח אם, והוא נשרף. החלפתי לוח אם, וכעבור עוד חצי שנה נשרף גם הכרטיס מסך. לוח האם היה של ג'יגהבייט, לא זוכר את הדגם, והכרטיס מסך היה Radeon HD 4870x2 של Sapphire. בכל מקרה עכשיו אני תוהה האם זה היה רק מקרי. לאחרונה נודע לי כי קיימת שמועה שKSP דוחפים ללקוחות חלקים מחודשים וכל מיני חלקים סוג ב' במסווה של חלקים חדשים. יש לזה ביסוס? מישהו שמע משהו על זה?

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים