עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. במבט ראשון זה נראה יותר מדי טוב מכדי להיות אמיתי, מצד שני אני רואה שהמוכר הוא TOP RATED והתשלום דרך פייפאל (אפשר לקבל החזר במידה והמוצר לא תואם את הפרסום שלו. http://www.ebay.com/itm/1TB-1024GB-1000GB-Micro-SD-Class-10-Cellphone-memory-Card-/182066668561?hash=item2a6404e411:g:QtkAAOSwyjBW6CkQ מה דעתכם? אגב, לקחתי סיכון והזמנתי כרטיס של 256GB. במקרה הכי גרוע הלכו 37 שקלים. http://www.ebay.com/itm/New-256GB-Micro-SD-Card-TF-Flash-Memory-MicroSD-MicroSDHC-Class-10-Free-Adapter-/182035306559?hash=item2a6226583f:g:00QAAOSwdvpWDU9H

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  2. אז שיעמם לי כבר ממשחקים על המחשב אז החלטתי למכור את המשתמש שלי ב 155$ הסטים שלי : http://steamcommunity.com/id/zzemossהאופן בו המוצר יימסר: אם שיטת התשלום תבוצע בפייפאל, אני אתן את הפרטים אך לא אמחק את ה STEAM GUARD עד שאקבל את התשלום.רשימת המשחקים: שם המשחק: המכיר שהוא עלה: המחיר שאני לוקח: קישור לדף שלו בסטים: Call of Duty Black ops 3 60$ 40$ http://store.steampowered.com/app/311210/Call_of_Duty_Black_Ops_III/ Counter-Strike: Global Offensive 15$ 15$ http://store.steampowered.com/app/730/CounterStri…

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות
  3. חברת הענק הקוריאנית מאשרת כי החלה בייצור המוני של שבבים ייעודיים לכריית מטבעות קריפטוגרפיים - מפיתוח עצמי לכתבה

  4. Started by Hayek,

    יש דברים כאלה?

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות
  5. שלום חברים, אני מחפש מתקן תליה למארז המחשב שמתחבר לשולחן העבודה, כך שלא יהיה מגע עם הרצפה. משהו בסגנון הזה: http://www.softec.co.il/product--7845.aspx - רק במחיר שפוי. מישהו מכיר? תודה!!

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות
  6. מה אני צריך לבדוק וולוודא אם אני רוצה לעבור מתשתית HOT ו012 לתשתית בזק ו012? במה זה כרוך? מה עם החומרה של הוט? איך אני מחזיר אותה? זה בלאגן? כיום אני משלם 148 ש"ח להוט על טלפון ואינטרנט ו70 ש"ח לספקית 012. הבעיה שלי עם הוט שאחת לחודש או חודשיים האינטרנט נהיה איטי בצורה מחשידה. כלומר הכל עובד טוב תקופה מסויימת ואז פתאום האינטרנט נהיה איטי בכל המכשירים שלי ובצורה שקשה לאמת אותה. הSPEED TEST מראה 70MBs אבל זה ברור שיש בעיה כי כל סרטון ביו טיוב נעצר כל איזה חמש, עשר שניות לעשות BUFFERING אפילו שהוא באיכות נמוכה. בדרך כלל אין לי שום בעיה לצפות בסרטוני יוטיוב עד לאיכות של 720p60FPS כמעט בלי BUFFERING אבל פתאום בבת אחת אני לא מסוגל בכלל לצפות בסרטוני יו טיוב אפילו באיכות נמוכה. …

  7. Started by Satlaniko,

    אני מחפש לקנות עכבר ונתקלתי במבצע הזה אבל אני לא מכיר את העכבר ואין לי אפשרות לנסות אותו לפני המבצע נראה ממש שווה מבחינת המחיר http://esport.vgames.co.il/deal/18.html מישהו יכול להמליץ על המוצר לפני שאני מבצע את הרכישה ? תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 2k צפיות
  8. לאחר כמה חודשים בהם ההזמנות מענקית הקמעונאות של ג'ף בזוס היו לא משתלמות בעליל ברוב המקרים - מתחילים להרגיש את החזרה לשגרה עם מחירי משלוח מינימליים שדומים למה שהתרגלנו אליו לפני עידן הקורונה לכתבה

    • 4 תגובות
    • 2k צפיות
  9. http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=855562

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  10. שירות הסטרימינג הגדול מכולם לאודיו מתחיל לפעול בארץ הקודש באופן רשמי, סוף כל סוף לכתבה

  11. אין צורך להגיב....הבעיה נפתרה ***************************** שמח לעצתכם. מעוניין לסגור סיפור בצורה הוגנת מול חנות מחשבים. שלחתי מחשב קיים לחנות מחשבים טובה לצורך העברת התכולה למארז חדש כך שישמש את הילד למשחקים ( העברת חומרה בלבד ממחשב קיים למארז חדש) עלות מארז 150 ש"ח + עבודה 150 ש"ח. סה"כ 300 ש"ח. החנות היום התקשרה ואמרה שלפני שהעבירו הדליקו את המחשב הקיים והכל עלה ועבד פיקס. לאחר ההעברה של החומרה למארז החדש, הדליקו את המחשב והוא לא נדלק והלוח אם לא הגיב יותר ניסו כל מיני דברים ומסתבר שבדרך שהל העברת הלוח משהו השתבש והלוח "מת" - כל שאר הרכיבים כנראה ( כנראה....) בסדר.... לוח האם במחשב הקיים (ש"מת" אצלהם במעבדה) הוא https://www.asrock.com/mb/Intel/P67 …

  12. מחפשים להשתדרג עם כמות מכובדת של זכרון DRAM מהעידן החדש? רכישה דרך אמאזון כעת תוכל לחסוך לכם כמה מאות שקלים זכרונות DDR4 זריזים ועדכניים למערכות מבוססות Haswell-E ו-Skylake (ובעתיד הקרוב לכל דור מעבדים חדש נוסף) עדיין מהווים הוצאה כלכלית לא קטנה, אך המחירים ממשיכים להתכווץ בקצב מהיר, ונראה שלא רחוק היום בו ניתן יהיה לבצע השוואה ישירה בינם לבין זכרונות ה-DDR3 הישנים והטובים אשר נמצאים בדרכם אל ספרי ההיסטוריה. במילים אחרות – כעת זה כנראה זמן לא רע בכלל לשקול שדרוג לתקן החדש, ולאמאזון ארצות הברית יש כרגע כמה הצעות מעניינות בתחום. בחנות המקוונת מציעים עתה מארז בן ארבעה מודולים של DDR4 בנפח כולל של 32GB (כלומר 4X8GB) מדגם Crucial Ballistix Sport, במהירות של 2,400MT/s…

    • 0 תגובות
    • 2k צפיות
  13. שלום לכולם, בדקתי מחיר של מוצר בזאפ ורכשתי במקום הכי זול. לחנות אין ביקורות בזאפ כלל. לאחר שעבר יותר משבוע (אבל כולל סופ"ש וחג) וההזמנה עדיין בסטטוס של "הזמנה חדשה" אז רציתי להתקשר לשאול מה קורה אבל המספר טלפון היחיד שמופיע באתר הוא מספר 1-900. נראה לי חשוד אז חיפשתי בגוגל ואם הבנתי נכון זה מספר פרמיום בתשלום. מישהו יכול להגיד לי אם זה אומר שאני אחוייב בתשלום על השיחה מסלולרי במסלול שיחות ללא הגבלה? תודה.

  14. חבר הכיר לי את האתר, הצצתי בו קצת וראיתי דברים ממש נחמדים. מן הסתם יש שם נתח מאוד גדול של זיופים, אבל רציתי לדעת אם למישהו יש ניסיון עם האתר ואיך איכות המוצרים שם, אני לא מדבר על חולצת פולו ב 13 שקל או אוזניות ביטס ב 30 שקל, יותר בכיוון של מוצרים במחירים הגיוניים של 70-90 שקל לחולצה נגיד.

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות
  15. מישהו מכיר אחד כזה? ביד 2 ודומיו ההמוניים יש לי תחושה שמה שאקנה יהיה הימור שידרוש הרבה מזל. אני מחפש מכשיר יד 2 בזול, ובעיה לסמוך על אנשים בלי פידבק קודם

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. Started by ABL,

    מצאתי שKSP מוכרים כיסאות של שרקון במחיר די אטרקטיבי. הבעיה היא שהם לא נותנים לשבת על הכיסא ולנסות אותו. האם יש למישהו את אחד הכיסאות שלהם כדי שאוכל לנסות אותם? הכיסאות: Sharkoon SHARK ZONE GS10 Sharkoon SKILLER SGS3 תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. בשבועיים אחרונים קיבלתי יותר צלצולים מאנשים שיווקים לא רצויים מאשר בעבר וגם יש הודעות SMS. לדעתי ייתכן מדובר בדליפת בסיסי נתוניים איפה היה מספר שלי. אני מנוי בהוטמובייל ולמרות אי נוחות שקשורה להחלפת מספר שוקל לפנות ולבקש החלפת מספר אבל לא יודע אם זה פשוט כי שמעתי שצריך לתת לספק סיבות מוצדקות לכך. אני משתמש ב-TRUECALLER אבל אין לי חבילה ב-3G ולא תמיד מחובר. לפעמים אפליקציה חוסמת מספרים חוקים גם כמו מרכז מכבי שירותי בריאות והייתי צריך לפספס תזכורת על תור. לדעתכם כדאי להחליף מספר? כי יקח זמן עד שאצטרך לעשות זאת שוב מסיבה שלא אך מדובר בבסיס נתונים אלה "חיוג אקראי". לדעתי יש טווח של 10 מספרים ומחשב מייצר מספר אקראי בכל הטווח האפשרי ומחייג.

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. בתכנית לילה כלכלי לפני מס' שבועות/חודשים הופיע כתבה על אתר/אפליקציה אשר מאפשרת לייבא דברים מחו"ל ע"י אנשים שחוזרים לארץ. זו מעין פלטפורמה אשר מתווכחת בין רוכשים פוטנציאליים בארץ לבין מי שחוזר מחו"ל ויכול להביא עמו פריטים (לא מדובר על "תושבים חוזרים" דווקא). מי שרוצה להביא לארץ דבר כשלהו כותב כמה כסף הוא מוכן לשלם בעבור המשלוח של אותו המוצר (עם מי שחוזר לארץ) ואז דרך האתר נוצרת ההתקשרות. לא מוצא א האתר או האפליקציה הזו. מישהו שמע? תודה למגיבים

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  19. חברת סאני הופכת למשווקת חדשה של חברת Hot Mobile בנוף המקומי - עם חבילה במחיר חודשי שובר שוק של 15 שקלים בלבד לכתבה

  20. האינטרנט הנדרש הוא די בסיסי - רק שתהיה העלאה שאינה ברצפה לצרכי סקייפ. פשוט נמאס להורים שלי מבזק אחרי משהו שהם עשו להם והם רוצים כמה שפחות קשר לחברה הזו. קיימת תשתית בזק.

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. Started by Animor,

    אהלן, היום הופתעתי לטובה מהשירות שקיבלתי ב-KSP רעננה, וחשבתי שכמו שתמיד מתלוננים על בתי עסק, כך ראוי לעתים גם לתת מלה טובה. הסיפור הוא כזה: לפני חצי שנה קניתי חלקים למחשב מ-KSP רעננה (חוץ מאשר ספק ומארז שכבר היו לי) והרכבתי לבד. אני לא יודע מה בדיוק הבעיה, אבל לעתים נדירות המחשב היה מאתחל את עצמו כמה פעמים לאחר restart שהייתי עושה לו. אתמול המחשב הפסיק לעבוד - אני מדליק, הוא פועל לשנייה ואז נכבה. לאחר כמה שניות, נדלק שוב לשנייה ואז נכבה, וכך באופן מחזורי. אני יודע שהוא פועל לשנייה משום שאני רואה לדים ומאווררים עובדים לשנייה אחת, אפילו מסך POST לא היה. ניסיתי לבדוק מכל מיני כיוונים, לפרק, לחבר, להביא ספק אחר, והגעתי למסקנה שמשהו דפוק בלוח האם. הגעתי עם לוח האם ל-KSP, שם …

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  22. Started by Tamirabo555,

    מחפש מחשב גימיינג חזק להריץ משחקים. תתנו עצעות תודה לעונים.

  23. שלום לכולם, אני שוקל להזמין Dell xps 15 2016 לחבר בארה"ב . בחנות של דל המפרט הזול ביותר הוא הוא 999$ ,באמאזון מה שקיים יקר יותר(אין את המפרט הזול ביותר). לעומת זאת באיביי אני רואה הצעות זולות יותר- אתמול הייתה הצעה ב750$ (שמאז נעלמה) והיום אני רואה הצעה ב850$ עבור הדגם שעולה 1249$. חשוב לציין כי ב2 המקרים כתוב במפורש שהמוצר חדש (באריזה המקורית, לא פגום וכו'). רציתי להבין מה ההסבר לפער? איפה ה"מילכוד"? מדובר במוכר עם דירוג מושלם אבל משום מה אני עדיין מהסס כי לא ברור לי כאמור למה זה כל כך טוב... לדוג': http://www.ebay.com/itm/Dell-XPS-15-9550-15-6in-1-056TB-Intel-Core-i5-6th-Gen-3-2GHz-8MB-/112233211154?hash=item1a219ee512:g:ZXsAAOSwojRYT…

  24. שלום לפעמים קורה שאני מעוניין לרכוש חלק חלופי כלשהו, או ספק/מטען, ואני מעוניין במקורי. אני מוצא ב-eBay מוכר שמוכר את זה, וכותב שזה Genuine, השאלה - האם אפשר לסמוך על זה? הרי להוסיף את המילה Genuine לוקח בדיוק 5 שניות.. אודה למי שיש לו נסיון. מה שכן אני יכול להגיד, למוכר יש 99.5% Positive feedback, שזה בהחלט עוזר.. אבל האם יש עוד דרך חוץ מזה? תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. Started by edgn,

    לפני כשבועיים יצא לי לקנות מחשב חדש. מדובר במערכת i5 2500K בעלת מפרט מלעל הממוצע בסך 5000 ש"ח. לאחר מספר בדיקות ברשתות הגדולות והמוכרות החלטתי להמר על IQPC, גם בגלל המחיר שהיה זול בכמה מאות שקלים, אך בעיקר בגלל התרשמותי. אני חייב לציין שהתרשמתי מאד לטובה מהחנות לכל אורך תהליך הרכישה, מהתייעצות לפני באילו מרכיבים להשתמש, דרך קבלה מהירה של המערכת, כולל טיפול מיידי בבעיית חומרה שנתגלתה (שלא באשמתם). אני לא איש מקצוע אך הייתי מעורב בצורה זו או אחרת ברכישות של יותר מ-30 מחשבים בשלוש השנים האחרונות (משפחה, חברים, עסק) והרכישה הזו היתה ממש חוויה. אנשי מכירות נחמדים שמבינים מה הם מוכרים ולא סתם דוחפים לך קשקושים, אנשי מעבדה שמבינים עניין ויודעים בדיוק מה הם עושים, וגם מוכנים להת…

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים