IQPC - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

IQPC


edgn

Recommended Posts

לפני כשבועיים יצא לי לקנות מחשב חדש. מדובר במערכת i5 2500K בעלת מפרט מלעל הממוצע בסך 5000 ש"ח. לאחר מספר בדיקות ברשתות הגדולות והמוכרות החלטתי להמר על IQPC, גם בגלל המחיר שהיה זול בכמה מאות שקלים, אך בעיקר בגלל התרשמותי.

אני חייב לציין שהתרשמתי מאד לטובה מהחנות לכל אורך תהליך הרכישה, מהתייעצות לפני באילו מרכיבים להשתמש, דרך קבלה מהירה של המערכת, כולל טיפול מיידי בבעיית חומרה שנתגלתה (שלא באשמתם). אני לא איש מקצוע אך הייתי מעורב בצורה זו או אחרת ברכישות של יותר מ-30 מחשבים בשלוש השנים האחרונות (משפחה, חברים, עסק) והרכישה הזו היתה ממש חוויה. אנשי מכירות נחמדים שמבינים מה הם מוכרים ולא סתם דוחפים לך קשקושים, אנשי מעבדה שמבינים עניין ויודעים בדיוק מה הם עושים, וגם מוכנים להתייחס אליך כמי שמבין קצת ולא נותנים לך תשובות כאילו אתה מפגר, ובכלל יחס מקצועי מאד.

מנסיוני לו היתה הרכישה מתבצעת באחת הרשתות הגדולות, הייתי קופץ מהחלון כבר מזמן ומצטער שבכלל נכנסתי לצרה הזאת של לקנות מחשב עם רכיבים נעל הממוצע.

אין לי שום קשר לחנות, לא קיבלתי ממנה שום טובת הנאה, והחלטתי לכתוב דברים אלו רק שבועיים אחרי סיום כל התהליך. אני לא משתתף בפורומים בדרך כלל וגם קורא בחשד ביקורות חיוביות בפורומים, אבל הרגשתי שהפעם אני חייב לשתף. באמת מומלץ ביותר - פשוט חוויה. אם מישהוא רוצה המלצה אישית שיעלה מולי ואשמח לחזור על דברי כאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שותף לחוויית הקניה של פותח הת'רד...

החנות מקצועית ואמינה ביותר.

לעניין התגובה שמעליי...

אני מכיר את יאיר ואת אימו (וגם את אביו) - ואתה כנראה - ממש לא!

אנשים טובים זו לא מילה...

אינני חולק כי כנראה היה לך עימות עימם (ואינני שופט) אך זה לא משליך, ולו במעט, על אמינותם ויושרם.

לסיכום - החנות יותר ממומלצת.

וגם לי, כמו לפותח הת'רד, אין כל אינטרס בחנות - והדבר מעיד בעד עצמו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דוקא היתה בעיה בהתקנה וההמלצה שלי מבוססת על כל תהליך פתרון הבעיהת מאיתורה שהיה די מסובך, דרך פתרונה והיחס שקיבלתי לאורך כל הדרך. ברור שלאחרים יכול להיות חוויה אחרת, אך מבחינתי אותי הם קנו. אני בטוח שלו הייתי בא אם אותה תקלה אל אחת הרשתות היותר גדולות הייתי נתקל בבוז, חוסר איכפתיות, חוסר רצון לפתור את הבעיה, וחסר רצון להודות שיכול להיות שטעות והבעיה לא היתה נפתרת עד עכשיו. וזה אני גם אומר מנסיון של הרכבת עשרות מחשבים במקומות אלו.

לסיכום אני ממליץ ביותרץ מי שלא רוצה לא צריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

edgn פתיחת ת'רד זה היא מיותרת למדי ולמעשה יש בה בעיקר נזק. אני לא יודע מה ציפית או כיוונת להשיג בת'רד הזה, אבל הרי שלכל בעד יש נגד. לכל חנות יש קהל לקוחות מרוצה בדיוק כמו שישנם אלו שנכוו ממנה, בין אם הם צודקים או טועים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק לשם כך יש ת'רד להמלצת חנויות:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=502567.0

אנא פרסם את המלצתך שם בהתאם לחוקים היחודיים לת'רד הנ"ל - קרא אותם בעיון!

JupitersCock - חוץ מלזרוק רפש לא מבוסס, על סף הוצאת דיבה, אין כל טעם או תועלת בהודעות שלך בדיון, מה עוד שניסיונם האישי של מרבית חברי הפורום מחזק את דעתו של פותח הת'רד (גם שלי ד"א). חוקי הפורום אוסרים ספאם ו/או הוצאת דיבה ולכן הודעותיך נמחקו.

אם יש לך משהו קונקרטי ומועיל לומר, אתה יותר ממוזמן לנסח אותו בצורה מכובדת ועניינית ואני מבטיח לך שתקבל יחס הולם.

אם מה שמעניין אותך זה סתם לזרוק השמצות באוויר - אנא עשה זאת במקום אחר וחסוך מאיתנו את אי הנעימות הכרוכה באזהרות ושטויות של ילדים קטנים.

ננעל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...