צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
איזה סלוארי מומלץ לשימוש בסיסי (שיחות וכתיבת הודעות) אך חשוב בהמצלמה תהה ברמה טובה יכולת לצלם תמונות טובות משפחה ילדים צילום באירועים וכדומה.... איזה דגם כדאי - 1. samsung a7 2. samsung a 70 3. samsung a50 או שכדאי גם אחר ? תודה מראש,
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני לא קונה יותר מנגל נמוך, נשבר לי הגב לנפנף שאני על הברכיים. אני ממליץ לכם על מנגל שעומד על עמודים, כמו שולחן מגהץ, פשוט תענוג. כמה שאלות 1) איזה מנגל אתם ממליצים ? 2)איזה שיטה הכי טובה ומהירה אתם מכירים להדליק את המנגל? 3)איך אתם מנקים את הרשת?
-
- 9 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
קניתי מהם כונן רשת, המוכר טעה וטען שיש לו חיבור usb למחשב- ואין לו !! יש לו כניסת usb להרחבת הכונן ולא לחברו למחשב.. בקיצור חזרתי לסניף ובלי הרבה ויכוחים קבלתי את כספי בחזרה (למרות שפתחתי את המוצר ..).
-
- 5 תגובות
- 2k צפיות
- 1 follower
-
-
בחיוב של אחד החודשים האחרונים ראיתי בנוסף ל 89 שקל הרגילים חיוב נוסף על סך 6 שקלים. לטובת הסקרנות התקשרתי להוט מובייל, חיכיתי על הקו כמו ילד טוב (הפעם רק 8 דקות) ודיברתי עם אחת הנציגות. שאלתי אותה לגבי החיוב הנוסף, היא אמרה לי שהתקשרתי למספר מיוחד. אני לא זוכר שהתקשרתי למספר מיוחד (144, *43 וכו') .. לכן התקשרתי אליהם מלכתחילה. אני: לאיזה מספר התקשרתי? נציגה: לא יודעת. אני: מי יודע? נציגה: אף אחד אני: אז מה עושים? נציגה: אין מה לעשות אני: אז אתם לוקחים לי כסף ואף אחד לא יכול להגיד לי על מה?? נציגה: זה המצב כרגע Nice
-
- 14 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם, בתאריך ה 12.11 חברה שלי רכשה מחשב נייד חדש של ASUS מדגם V400CA 191H. לאחר הפתיחה והפעלת המחשב, שמתי לב שבסיס המחשב הנייד מתנדנד. כלומר, הפינה הימנית שלו כשהוא על משטח - נמצאת באוויר (בכל מצב שבו המסך מוטה יותר מ 70 מעלות בערך ). לא המתנתי, וישר התקשרנו ל IBM. לא חשבתי לחזור חזרה לחנות שממה רכשתי את המחשב כי מה היא כבר יכולה לעשות? הפעלתי את המחשב, הדלקתי, השתמשתי ורק אחרי כמה שעות שמתי לב. המחשב נשלח לתיקון ב IBM ( החברה שנותנת שירות למחשבי ASUS ). כדי לבדוק שאנחנו לא הוזים, בדקנו עם עוד 2 מחשבים כאלו בדיוק ובאף אחד מהם לא הייתה תקלה. באופן פלא, המחשב חזר באותו מצב בדיוק. בדו"ח התיקון נרשם כי הוחלפה גומיה, ועדיין בפועל המחשב עדיין לא תקין לדעתי. התקשרתי לחנות …
-
- 6 תגובות
- 2k צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם לפני כמה ימים נשרף לי הספק במחשב והלכתי ל - ksp בכרמיאל לקנות ספק חדש. בהמלצת אחד חברי הפורום קניתי את הספק SeaSonic Platinum-660 660W Active PFC 12cm Fan Modular. חיברתי את הספק, הכל עבד טוב ויפה ופתאום לאחר 4 ימים הספק מת. יצרתי קשר עם המוקד הארצי של ksp והם אמרו לי להגיע לסניף שיבדקו לי את הספק ובמידה ויימצא תקול - יוחלף. הגעתי לסניף, מצאו שהספק תקול ואמרו לי שיזמינו לי את אותו הספק מסניף אחר בארץ. יום למחרת, התקשרתי לברר אם במקרה הגיע הספק והם אמרו לי תתקשר קצת יותר מאוחר כי השליח שלהם מגיע אחה"צ. התקשרתי מאוחר יותר ואמרו לי שהספק הגיע ושאני מוזמן לבוא לאסוף אותו. הגעתי לסניף, קיבלתי את הספק. הגעתי הבייתה והחלטתי שהדבר הראשון שאני עושה הוא לבדוק את הספק…
-
- 7 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
שלום, עד עכשיו ידעתי רק על מזגן ומזגן מתנייד בתור פתרונות קירור ומיזוג בית. חסרון של מזגן עילי זה צורך של התקנה והתקנת שקע נוספת למאלה לידו. מזגן נייד לא מחייב התקנה של מדחס בחוץ אבל חייב להיות משהו בקיר שיאפשר הוצאת צינור החוצה מכיוון שחלון אמור להיות סגור. אתמול גיליתי 2 פתרונות ורציתי לקבל עצה לגביהם: 1. מערפל מים 2. מצנן אוויר מערפל זה מאוורר עם תא מים וצריך לדאוג שישארו מים בפנים בשביל קירור עיקבי. קראתי שצריכה שלו היא 3-4 ליטר מים לשעת עבודה. האם היה למישהו נסיון עם דבר הזה? לדעתי זה עדיף על מאוורר רגיל אם אין פתרון יותר טוב. על מצנן אוויר קראתי שהוא מתנייד, צורך פחות חשמל ממזגן ולא מחייב התקנה בכלל. ה…
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-
-
מחפש armband שמתאים לגלקסי 3. מה שחשוב לי הוא שיהיה ניתן להכניס אליו את הפלאפון ביחד עם הכיסוי, כך שלא אצטרך בכל פעם להסיר ולהחזיר אותו מחדש. הכיסוי שלי הוא trident aegis למי שמכיר. וגם חשוב שיהיה עמיד וטוב.
-
- 0 תגובות
- 2k צפיות
-
-
קניתי מחליק מאיביי של WET LINE והוא הגיע עם תקע אמריקאי , היכן אפשר להשיג מתאם שמתאים לתקע הזה אלה הפרטים של המחליק : בתמונה וקניתי מתאם מהום סנטר שמשום מה הוא נשרף אחרי שחיברתי לא יודע למה.
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום. עשיתי טעות והזמנתי 2 פליזים והמוכר שלח לי אותם בחבילה אחת המחיר הכללי (2 פליזים ומשלוח) 500 שקל. המוכר רשם את המחיר על החבילה בלירה שטרלינג במשלוח רגיל עכשיו מה הסיכוי שהחבילה שלי תיתפס. או שברגע שרשום עליה מחיר אז אוטומטית היא נלקחת ואני צריך להוסיף מע"מ. ושאלה אחרונה כמה זמן לוקח כל התהליך הזה כיוון שאני טס בנובמבר.
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
האם קיימת דרך לראות את מחירי התרופות בקופות החולים ורשתות הפארם השונות? יש לי רושם שהמחירים שונים מאד, לתרופות במרשם, ותרופות שלא במרשם כאחד, אבל אין לי שום דרך נורמלית לבדוק את זה כדי להחליט איפה לקנות. לפי הכתבה הזו מדה מרקר, ההפרשים יכולים להיות גבוהים מאד. עדכון - 1) מצאתי את רשימת מחירי כללית (העתק סטטי) 2) מצאתי את מחירון תרופות מכבי 3) בקופ"ח מאוחדת, אפשר למצוא נוסחא לחישוב מחיר (אם המחיר לצרכן [שמי קובע?] עד 115 - משלמים 15; אם יותר מ-115, אז 15% מהמחיר; או 10% אם מדובר בחלופה גנרית לתרופה מהסוג השני) 4) בקופ"ח לאומית, גם אפשר למצוא נוסחא לחישוב מחיר - זהה לחלוטין לזו של קופ"ח מאוחדת)
-
- 0 תגובות
- 2k צפיות
-
-
קניתי סלולרי חדש עם מגן מסך זכוכית של ZAGG ב-KSP. בפעם הראשונה שיצאתי איתו מהבית ושמתי אותו במחזיק באוטו - נוצר במגן המסך שבר קטן, ללא כל סיבה סבירה. שימוש סטנדרטי לחלוטין בלי שנוצר עליו איזשהו כוח שיצדיק זאת. אני משער שהיה פגם בייצור או סדק שהתרחב. (מרגע הקנייה עד ליציאה מהבית הסלולרי עם המגן היה בקופסה או בידיים שלי ככה שאני לא יצרתי את הסדק אם היה) ביקשתי מ-KSP להחליף אותו אבל הם לא מסכימים בטענה שהם הם לא יודעים מה אופי השימוש שנעשה בו. אני מבין שמגן מסך זה מוצר שנוטה להישבר ב"שימוש לא מתאים" (נפילה וכו') אבל זה לא היה המקרה אצלי. כמובן שאני לא יכול להוכיח שלא אני גרמתי לנ"ל (כמו שלא ניתן להוכיח דבר כזה בשום מוצר) וגם הדבר קרה רק 10 ימים אחרי הקניה, עד אז המכשיר היה ב…
-
- 6 תגובות
- 2k צפיות
-
-
זא אתר שלהם: http://www.ezsave.me/he/ הם מתווחים בין לקוח לחברה ומוצאים עבור לקוח עסקאות יותר חסכוניות אחרי שמעלים להם חשבונית לאתר. יש גם מפה בעמוד ראשי איפה יש לראות אנשים בסביבה וכמה ועבור מה הם משלמים. אלה אנשים שלדעתי שהצטרפו לשירות. זה נשמע שירות טוב למישהו שמרגיש שמשלם הרבה אבל אין לו זמן להתמקח עם שירות לשימור לקוחות.
-
- 0 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני מחפש מכונת תספורת לשימוש ביתי שתהיה זולה וטובה. המכונה בעיקר לתספורת של אותו מספר בכל הראש (חיילים) ולכן ההתמקדות היא בתספורת של מס' קטן אך מומלץ שיהיה מס' קצת יותר גדול. התקציב הוא בערך 200 ש"ח, מעדיף לא לחרוג. עדיפות לחיבור קבוע לחשמל, או מכונה נטענת שאפשר להסתפר תוך כדי שמחוברת לחשמל (יש דבר כזה?).
-
- 5 תגובות
- 2k צפיות
-
-
http://www.buy2.co.il/Center/DailyDeal/Index/6d736e13-0aa6-47e6-9f9e-552932087156?utm_source=iContact&utm_medium=email&utm_campaign=BUY2&utm_content=BUY2_04_11_2012_REGIONS
-
- 8 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אהלן. החלטתי לעבור לYES וראיתי שבממיר שלהם יש streamer. הייתי מעוניין לדעת אם בממיר Yes max total קיים חיבור רשת על מנת להעביר לסטרימר את המידע מהמחשב דרך כבל רשת ולא רק דרך אלחוטי. בנוסף, למי שמנוי לYES, הייתי מעוניין לדעת כמה עולה בשביל מצטרף חדש לקבל 3 ממירים (במקום 2 שהם מציאים).
-
- 0 תגובות
- 2k צפיות
-
-
בס"ד תעבירו לפורום אחר אם צריך. לא מבין בזה. תשתית: הוט. ספקית: בזק בינלאומי. אני עוזב את הוט הזוועתיים ועובר לבזק. אני מעוניין להחליף גם ספק אינטרנט, ליתר בטחון. גם בשירות הטכני בטלפון אני בכלל לא מצליח להגיע אליהם. לא מזהים את התעודת זהות, לא מזהים את הטלפון, ולא מעבירים אותי לאף אחד. לאיזה ספק כדאי לעבור? מבחינת מחיר, מהירות... אני בעיקר בפורומים שונים, משחק במשחקי אונליין ב-PlayStation 3 וצופה בסטרימינג. למי הכי כדאי? ואני גר ברמת גן, אם זה חשוב. תודה.
-
- 11 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
שלום לכולם. ( אני יודע שזה מעצבן את כולם שאני ככה פותח דיונים). ראיתי לפני לא הרבה זמן את אתר practicU, שמלמד הרבה נושאים במחשב, ביניהם פייטון, לינוקס חומרת המחשב ועוד.. שראיתי את האתר הזה רציתי להירשם הבעיה שזה עולה לחודש 350 ש''ח. האם זה שווה את הכסף? אשמח לחוות דעת!
-
- 0 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום. ראיתי לאחרונה את התוכנה SLOW-PCfighter, שיש לה ביצועים לעשות את המחשב יותר מהיר עם ביצועים יותר טובים. עכשיו אני לא יודע אם כדאי לקנות את התוכנה הזאת שאולי היא באמת תעשה את מה שהיא צריכה לעשות (או לפחות מנסה)! כי נתקעתי פעם אם כמה תוכנות שרק דפקו לי את המחשב.
-
- 6 תגובות
- 2k צפיות
-
-
לחץ מצד גורמים קמעונאים בישראל עשוי להביא לביטול ההטבה שהופכת את הרכישה המקוונת של פריטים בעלות של פחות מ-75 דולרים למשתלמת כל כך לכתבה
-
- 12 תגובות
- 2k צפיות
- 2 followers
-
-
**"פטור ממס על מכשיר פלאפון סלולארי ביבוא אישי לכל אזרח"** היא מטרת הקבוצה שלנו, ברצוננו להאבק למען הצרכן, למען שוק תקשורת חופשי באמת ונטול מונופולים. בקבוצה דיון בנושא, נגבש הצעה ונפנה לחברי כנסת ושרים על מנת לקבוע תיקון לחוק. אתם מוזמנים להצטרף לקבוצה שלנו בפייסבוק ולהשתתף בדיון בנושא! http://www.facebook.com/groups/yozma/ ככל שיהיו יותר חברים בקבוצה כך יהיה לנו יותר כח אל מול הלוביסטים של המונופולים. -------------------------------------------------------------------------------------------------- ציטוט מתוך הדיונים בקבוצה: Tomer Shtarker יוזמה מבורכת! אף על פי שישנו חוק ניתוק הזיקה אשר מאפשר לקנות מכשיר מחוץ לחנויות הסלולר ועדיין לקבל עליו זיכוי לא משנה אם המכשיר משו…
-
- 6 תגובות
- 2k צפיות
-
-
בס"ד היי שלום לכולם, מחיפוש קצר ברשת הבנתי שיש המון זיופים גם באמזון, איך ניתן לדעת ולברר האם יש למוצר מסויים סיריאל או ברקוד, לדוגמא כאן: http://www.ebay.com/itm/SAMSUNG-MICRO-SDXC-EVO-64GB-48MB-64G-64-G-GB-MICRO-SD-UHS-1-C10-MEMORY-CARD-NEW-/331205762852?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4d1d66df24 ניראה מוכר די אמין וכאן עוד יותר הוא מצהיר שזה Genuine Samsung card http://www.ebay.com/itm/Samsung-EVO-16GB-32GB-64GB-Micro-SD-SDHC-SDXC-48MB-s-UHS-I-Class10-Memory-Card-/121584748549?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item1c4f040805 אגב מה אתם ממליצים? יש מקום אחר שניתן להזמין? שווה לקחת את הריזיקה שאולי זה זיוף במידה וכן האם איביי מבטחים את המוצר?
-
- 7 תגובות
- 2k צפיות
-


