חנות שלא מוכנה לבטל עסקה ולהחזר כספי - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חנות שלא מוכנה לבטל עסקה ולהחזר כספי


Gamer1351

Recommended Posts

היי, לפני מספר ימים קניתי כסא מחשב בצרעה תל אביב הכסא היה מורכב כבר ככה שלא הייתי צריך להרכיב בבית. עכשיו לאחר מספר ימים אני רוצה להחזיר את הכסא ולקבל את כספי בחזרה כי הכסא לא נוח לי וגורם לכאבי גב, החנות טוענת שאי אפשר להחזיר וזאת המדיניות שלהם שלא ניתן להחזיר, האם זה חוקי?מה אתם חושבים יש טעם לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות? תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין הם מוגנים? לפי מה שראיתי בחוק ניתן להחזיר מוצר תוך 14 יום יש להם זכות לגבות רק דמי ביטול של 5% .. או שאני מפספס פה משהו בגלל זה ריהוט?

אתה לא מפספס כאן כלום, זה ריהוט, לא קונדומים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון: לאחר שהודעתי שאני הולך לפנות לבית משפט+אמון הציבור, החנות התקשרה אלי ואישרה לי להחזיר את המוצר ולקבל את כספי. כנראה שרק ככה מבינים פה..

כן חסר להם שתתבע אותם - זה כאב ראש שהם לא ירצו להיכנס אליו. בגלל שהכיסא גורם לך לכאבי גב אפשר להגדיר אותו כ"מוצר פגום" . ואחרי התביעה ידברו בתקשורת על איך שהם חנות שמוכרת כיסאות שגורמים לכאבי גב :nono: . עד כמה שידוע לי אף חברה מסחרית לא תלחם במישהו שתובע אותם ותנסה להגיע לפשרה. אולי הם לקחו את הכיסא חזרה "לפנים משורת הדין" אבל זאת אולי הוצאה משתלמת לטווח הארוך .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו, אז החזרת להם מוצר שהיה להם זכות לא לקבל חזרה, תוך איומים בתביעה. אחלה לקוח אתה, בזכותך ובזכות שכמוך חנויות בארץ מתייחסות ללקוחות כמו שהן מתייחסות.

לא הייתה להם זכות לקבל חזרה? עדיף שתעיין קצת בחוק במקום לכתוב שטויות ותראה לי את הסעיף שמקנה להם זכות לא לקבל חזרה, כמו כן לפני שהזהרתי אותם בדקתי את הנושא עם עורך דין ואמון הציבור שנתנו לי אור ירוק. אבל כנראה שאתה מבין יותר מכולם ומי אני שאתווכח איתך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...