ככה לא אמור להיות מחשב נייד חדש. או- הסיפור שלי עם ASUS - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ככה לא אמור להיות מחשב נייד חדש. או- הסיפור שלי עם ASUS


יניב51

Recommended Posts

שלום לכולם,

בתאריך ה 12.11 חברה שלי רכשה מחשב נייד חדש של ASUS מדגם V400CA 191H.

לאחר הפתיחה והפעלת המחשב, שמתי לב שבסיס המחשב הנייד מתנדנד. כלומר, הפינה הימנית שלו כשהוא על משטח - נמצאת באוויר (בכל מצב שבו המסך מוטה יותר מ 70 מעלות בערך ).

לא המתנתי, וישר התקשרנו ל IBM. לא חשבתי לחזור חזרה לחנות שממה רכשתי את המחשב כי מה היא כבר יכולה לעשות? הפעלתי את המחשב, הדלקתי, השתמשתי ורק אחרי כמה שעות שמתי לב.

המחשב נשלח לתיקון ב IBM ( החברה שנותנת שירות למחשבי ASUS ).

כדי לבדוק שאנחנו לא הוזים, בדקנו עם עוד 2 מחשבים כאלו בדיוק ובאף אחד מהם לא הייתה תקלה.

באופן פלא, המחשב חזר באותו מצב בדיוק.

בדו"ח התיקון נרשם כי הוחלפה גומיה, ועדיין בפועל המחשב עדיין לא תקין לדעתי.

התקשרתי לחנות שממנה רכשתי את המחשב, ושם האמת שהיו נחמדים אבל מה הם כבר יכולים לעשות חוץ מלפנות לספק?

פנו לספק, יצרו איתי קשר מויזו'אל. שם כמובן רוצים שאני אשלח את המחשב שוב ל IBM ( שאגב חזר משם עם רעשי חריטה מהדיסק הקשיח שלא היו לפני כן, גם על זה בהמשך אני אתלונן ) למרות שהוא נכנס אליהם כבר פעם אחת ויצא באותו מצב.

אני לא רוצה להגיד שהיבואן ונותן האחריות מתנערים מזה כי אני עדיין ב"עיצומים" מולם, נחכה וניראה איך כל הסיפור יתגלגל, לי באופן אישי לא ניראה תקין שמחשב חדש מהניילונים שנרכש מהחברה מגיע ככה.

צירפתי את התמונות באיכות הכי טובה שיכולתי שיראו על מה מדובר.

בתמונה הראשונה - הפינה הימנית באוויר.

שניה - פינה שמאלתי תקינה.

שלישית - ימנית באויר

רביעית - ימנית עומדת ישר כשאני מפעיל עליה לחץ.

http://i206.photobucket.com/albums/bb240/yaniv572/DSC02478_zpsaa1eede0.jpg

http://i206.photobucket.com/albums/bb240/yaniv572/DSC02479_zpsce77246c.jpg

http://i206.photobucket.com/albums/bb240/yaniv572/DSC02480_zps90802961.jpg

http://i206.photobucket.com/albums/bb240/yaniv572/DSC02481_zps725af61d.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

עדכון קל...

היום התקשרו אלי מ .

לטענת התכנאי, הוא השווה את זה לעוד 2 מחשבים וגם להם יש אותה בעיה, למרות שאני וחברה שלי גם כל השוונו מול 2 מחשבים זהים ובהם לא הייתה בעיה.

הזמין אותי להגיע למעבדה ולראות את זה, וזה מה שאני אעשה.

הוא הסכים איתי שזה לא תקין ולא כיף לקבל מחשב כזה, אבל זה המחשב, "as is" ואין מה לעשות.

איך אתם הייתם מתנהלים?

האם ניראה לכם תקין שמחשב בפתיחת מסך מעבר ל 90 מעלות מתחיל להתנדנד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך בדקת את שני המחשבים האחרים? אתה יכול לקחת איתך למעבדה את אחד התקינים ולהראות להם?

אחד שאני בדקתי, של ידידה טובה שלי שקנתה את המחשב מאותה הרשת 3 שעות אחרי.

על שולחן במסעדה, לא הייתה שום בעיה.

אחד אחר חברה שלי בדקה באוניברסיטה עם מישהי מהכיתה, וגם שם לא הייתה בעיה.

להביא להם את המחשב זו בעיה, ידידה שלי גרה בב"ש ואני בראשון ויש לה גם עומס ממש גדול, ואת הבחורה השניה חברה שלי בקושי מכירה ולא נעים לה.

בכל מקרה, עדכנו אותי שמצאו שאכן יש תקלה בהארד דיסק ( העיקר ניסו לנפנף אותי ) ובודקים האם אפשר לשלוח את המוצר ליבואן שיספק לי חדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למקרה שפיספסת הם עושים לך ג'סטה. במקום להחליף לך את ההרדיסק וזהו הם מנסים להחליף את המוצר כולו.

בשיחה אתמול ניסו יותר לנפנף אותי מאשר לעזור לי.

היום שדיברתי עם השירות לקוחות מצאתי בנאדם שיקשיב (ולא היה קשור לסיפור ) וניראה שהוא באמת ניסה לעזור...

---

עדכון

הבוקר התקשרו להודיע לי שהמחשב חוזר ליבואן.

בשורה התחתונה, קיבלתי את השירות שציפיתי לקבל( עם קצת עקשנות, אבל ככה זה כאן ) ומילה טובה באמת לאנשי שבסופו של דבר הבינו את המצב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...