עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. בעלת הבית של פלטפורמת הענק AliExpress מתכננת להתחיל לטפל בעצמה בלוגיסטיקת המשלוחים מסין לישראל - ובכך לקצר את הזמן עד לקבלת החבילה שהזמנתם באופן ניכר לכתבה

  2. המחיר משום מה ירד עוד יותר כשהזמנתי ל250 יורו וכולל משלוח יצא 340 ממש שווה לכל מי שרצה לקנות

    • 5 תגובות
    • 2.3k צפיות
  3. Started by avz,

    היי יש לי מחשב נייד HP בן כשבע שנים שנרכש יחד עם מערכת הפעלה XP. לפני כשלושה חודשים רציתי לפרמט את הדיסק הקשיח ולהתקין מחדש את מערכת ההפעלה. מכיוון שאין לי את הדיסק עם מערכת ההפעלה, פניתי לHP ישראל בבקשה לקבלו. בתמיכה שלהם בדקו לפי מס' המחשב ווידאו שאכן המחשב סופק עם מערכת הפעלה אבל סרבו לספק לי עותק של הדיסק בטענה שאני יכול לקבל רק תוך 90 יום ממועד הרכישה. זהו. שום דבר לא מעניין אותם. מבחינתם שאני אלך וארכוש בכסף מלא מערכת הפעלה (ואחר כך מתפלאים שמעתיקים תוכנות). מכתב שנשלח בדואר רשום להנהלת HP ישראל בנושא, נותר ללא כל תשובה או תגובה מצידם. מבחינתם, הלקוח לא קיים. אכן שרות לקוחות למופת. דבר אחד אני יודע. מוצר שכתוב עליו HP מבחינתי לא קיים.

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  4. אני רוצה לבצע הזמנה ולא מצאתי בשום מקום האם הוא כבר אושר ותקף בפועל.

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  5. אני עד היום נמנעתי מלקנות אצלם , אבל לאחרונה עשיתי כמה חיפושים שם ונראה שיש שם היצע מענין מאוד איך נחשבת האמינות שלהם ? הסוחרים הגונים ? או ששכיח שם נוכלים ? אם יש בעיה בקניה ההחזרה הכספית מהירה ? או שאולי לעומת איבי אצלם נוטים להגן יותר על המוכרים מאשר הקונים ?

  6. Started by tendo,

    שלום לכולם, לפני מספר ימים הזמנתי שני הזמנות שונות מאתר בחו"ל ל SHIPTO (משני כרטיסי אשראי שונים) עכשיו קיבלתי הודעה יחד על שניהם ששניהם נשלחו יחד באותו הזמן- כלומר כנראה יגיעו לSHIPTO יחד. אני יודע שבחשבון החינמי זה מקסימום של חבילה אחת בו זמנית- אז מה קורה אם שני החבילות מגיעות יחד? יש איזה קנס או משו? קרה למישו? תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  7. בארה"ב למשל יש המון אתרים שעוקבים אחרי מוצרים של ציוד חומרה בכל מני חנויות וגם מאפשרים לראות את המחיר על פני ציר זמן. כמו כן יש אתרים כמו camelcamelcamel שעושים זאת לאמאזון לאורך זמן על מגוון מוצרים, האם יש משהו דומה בארץ ?

    • 1 תגובה
    • 2.3k צפיות
  8. Started by Googleness,

    כיום אני בנטוויז'ן עם 12 מגה (39 ש"ח לחודש), עקרונית מבחינת תקשורת בארץ עובד בסדר אבל לאחרונה הרבה פעמים אתרים מחו"ל פשוט לא עולים או עובדים לאט מאוד. בהמשך התחלתי לאחרונה לשחק במשחק הרשת SWTOR שאני סובל בו מבעיות של ניתוקים ואיבודי מידע (מידע נוסף בת'רד שפתחתי בפורום הרשמי של המשחק: http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=2753696 ) בקיצור האירנט נטעובד חלק רק בלילה אחרי 00:30 ומשעה 6:00 בערך הוא מתחיל לקרטע שוב.... יצרתי קשר עם נטוויז'ן מספר פעמים הסברתי להם את הבעיות שלהם והם רק אמרו לי שהשרת שעושה לי בעיה לא קשור אליהם בכלל ואפילו לא ניסו להציע לי לעשות פעולות כלשהן כדי לפתור את התקלה. בלי שום קשר לSWTOR, האינטרנט עצמו מאכזב כאשר מספר רב של פעמים התקשורת מקרטעת…

    • 12 תגובות
    • 2.3k צפיות
  9. Started by oxn35131,

    נמכר עכשיו באמזון ב 20 דולר 32 אחרי משלוח זה פריט חובה קניתי לפני איזה חודש ומשהו ב 34 דולר יצא 50+ אחרי משלוח

    • 7 תגובות
    • 2.3k צפיות
  10. Started by 11GnR,

    אהלן יש לי לוח Z77-D3H (ג'יגהביייט), הייתה לי איתו בעיה מוזרה שהוא לא היה נדלק אם הייתי מחבר לו את ההגה שלי LOGITECH G27. אפילו הBIOS נתקע תוך פחות משנייה. איפוס ועדכון ביוס לא עזרו. נאלצתי כל פעם לנתק את ההגה אם הוא היה מחובר לפני ההדלקה, ולחבר אחרי ההדלקה (ואז הוא עבד בסדר). המחשב בן כמה חודשים והתקלה הייתה מהרגע שהוא נקנה, פשוט לא רציתי להתקע בלעדיו לכמה שבועות בזמן שליחה ליבואן שבכלל אין לו את ההגה הזה ולא היה יכול לראות את הבעיה, וסתם היה מחזיר לי את אותו הלוח אחרי כמה שבועות (ככה התרגלתי מפנדה הארורים). דיברתי עם המשתמש שלהם פה בפורום, ענה לי בחור נחמד מאוד בשם לאון שמואלי, במקום שי שהיה שם עד לא מזמן. יום ראשון הגעתי למעבדה בסניף ב"ש עם המחשב וההגה, הראתי לטכנ…

    • 6 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. 1. קראתי בפורום על 5 חנויות שעליהן ממליצים רוב הפעמים, בעיקר במדור מפרטי מחשב: RSM, Panda, Skypc, IQPC, zigzag האם יש עוד חנויות מומלצות באזור הדרום והמרכז? 2. כאשר מרכבים מפרט יש סעיף הרכבה+בדיקת מאמץ לכל הרכיבים 24 שעות. מה כוללת הבדיקה ובאיזה כלים משתמשים? האם החנויות מציגות דוח תוצאה ללקוח? אם כן - מה לבדוק? תודה

    • 2 תגובות
    • 2.3k צפיות
  12. Started by Oranl,

    נדמה לי שלא נפתח עדיין שרשור בנושא. באג חוזרים למבצע הנחות של שבוע, ה-Bug Attack אני כבר מרים את הכפפה - מישהו מעוניין במוצר גיימינג כלשהו כדי לקבל הנחה של 50%? אני מעוניין לרכוש את האוזניות Steelseries Siberia V2 אזור ר"ג-גבעתיים-ת"א

    • 14 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. Started by Jenia24,

    אהלן, אז אחרי שקראתי קצת על המק'מ יש לי מספר שאלות. 1.האם יש סכום מינמאלי להשקעה במק'מ? 2.איך אני בעצם קונה את המק'מ (האם זה משהו שמתבצע דרך הבנק ואם כן למי פונים). 3.קראתי שבגלל שמדובר במכשיר שאינו צמוד מדד על הרווח משלמים מס של 10%, זה לא ממש גבוה? כי התשואה עצמה היא משהו כמו 4%~. או שלא הבנתי נכון. תודה

    • 18 תגובות
    • 2.3k צפיות
  14. כמה שאנחנו לא מדברים על סוגיית השירות, עד כמה שירות רע הוא הרה אסון לעסקים שמתנהלים כך, כי שירות איכותי מביא לעסק הצלחה עסקית פנומנאלית, אזי יש על כך ביסוס מחקרי שמראה זאת והשינוי בדפוס הפעולה הגלובאלי מתחיל לעבוד: https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3763765,00.html אז בעלי עסק, בפעם הבאה שאתם מטפלים בנו הלקוחות - שננו טוב טוב את הנאמר בכתבה שבלינק. מי מכם שלא ישכיל להתקדם למאה ה- 21 ולראות את העסק שלו כיחידת שירות לקוחות אחת ענקית, העסק שלו יעלם. מישהו אמר חברת HOT ולא קיבל ?

  15. Started by PriorTak,

    שלום, לאחרונה הזמנתי וקיבלתי סט מברגות מקיטה מאמאזון. על ההזמנה נוספו מסים בסכום של כ60 דולר. הבנתי כי ניתן לקבל החזר מאמאזון על סכום זה היות והחבילה לא נעצרה במכס בתהליך. יש למישהו מושג איך עושים את זה? תודה.

  16. Started by zone glide,

    מסרתי לקיאספי לפני כשבוע עכבר שרכשתי מהם logitech g102 לצורך מימוש אחריות.. על פניו העכבר רק בן כמה חודשים.. העכבר הוא של אחי והוא התלונן על בעיות שלפעמים העכבר היה נתקע לו באמצע משחק ולפעמים היה צריך לחבר אותו מחדש.. זו לא בעיה שמופיעה ישר כשמשתמשים בו אלא לוקח זמן להתקל בה.. אחרי זה חיברתי אותו אצלי וגם זה קרה.. העניין עכשיו שמסרתי אותו לקיאספי הם אומרים שהוא תקין ובדקו אותו במשך יום עבודה שלם ואמרתי להם שזה לא משהו שקורה ישר.. על פניו נראה שאני לא אקבל עכבר חדש.. מה נכון לעשות? להתווכח איתם בעניין? או שזה מוצדק? בינתיים הציעו לי שהוא יישאר אצלהם עוד יומיים..

  17. מכיוון שזה מוצר בריאות, האם כדי לחסוך 30 ש"ח על קומקום חשמלי של-AEG ולקחת מתצוגה? האם קנה פה מישהו מ-Cell-Tec ואף חווה בקומקומים של AEG?

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  18. אני רק רוצה לומר שאני לא רושם שום דבר על אף חנות, רק לסכם איך הסיפור נגמר. לאלה שרצו לדעת איך נגמר התביעה עם המארז התקול שקיבלתי Phantom 820, לפי החלטת השופט החנות TMS תדאג לקחת ממני את המארז (ולקחה אותו בסיום המשפט) ולאחר כמה ימים קבלתי צ'ק מזומן על סך העלות המלאה של המארז + ריבית והצמדה על התקופה, בסך כולל של 1,500 שח. ובאמת אני לא הולך להגיד את דעתי בנושא, אבל אני רוצה להעביר מסר לאלה שכן עקבו אחר הנושא, אם אתה רוכשים רכיב, ובמיוחד אם שילמתם עליו סכום שמצדיק תביעה, ואתם יודעים שאין ידכם במקור התקלה, תתבעו, יגידו לכם שזאת טעות, שזה לא ילך, אין לכם סיכוי, אתם אשמים, זה מטופש להתחיל לתבוע וזה לוקח שנה, הינה קיבלתי את הכסף והצלחתי במטרתי, קבלתי את מה שמגיע לי עם פיצוי…

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  19. Started by pokimom,

    אחד הדברים המבאסים באלי אקספרס זה האתר עצמו חווית המשתמש שם נוראית, בדרך כלל אני מגיע לשם מחיפוש בגוגל ולא נכנס לחפש.. אז הנה מישהו הרים את הכפפה - Thieve זה אתר שמתחבר למאגר הנתונים של עלי אקספרס, ומייצר 1רשימה שמתעדכנת כל יום עם מיטב המוצרים רק שיש פה ממשק משתמש כייפי וחדשי. האתר לא הכי יציב בגלל שהם חדשים, אבל הפוטנציאל אדיר. תהנו https://thieve.co

    • 0 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. בקצרה: הזמנתי מוצר כלשהו באינטרנט מחנות פה בארץ(שילמתי דרך פייפל) וקיבלתי במקומו מוצר דומה, אך אחר. לפי מה שאני יודע, המוצר "נחות" יותר אך החנות מתעקשת שהוא אף טוב יותר. נראה שהם התחילו לסנן את המיילים שלי בנושא(שבו הבהרתי שגם אם מבחינתם המוצר שקיבלתי טוב יותר, אני מעוניין במה שהזמנתי) - אז אני סקרן לדעת מה אומר החוק או/ו מה אפשר לעשות בנושא בעזרת פייפל.

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  21. Started by mici 1234,

    רציתי לשאול אני קונה שעון באמזון G-Shock Ana-digi World Time Black Dial Men's watch #GA100-1A4 הם כותבים: ‎מחיר:67.5 דמי טיפול ומשלוח:8.34 האם על דמי טיפול ומשלוח אני חייב מע"מ ? כי הכל יחד זה מעל 75$ תודה

  22. רכב ישן נהג אחד. תודה רבה.

  23. בהמשך להרפתקאות היורו 2012 שלי נכנסתי לנושא דומה אבל קצת שונה שאולי יעניין אחרים. הנושא המקורי שלי היה על פתרון לצפית במשחקים יותר מאשר הנושא הכללי של לשכנע ספק טלויזיה רב ערוצית להוריד מחירים ללקוח ותיק. מצאתי בערך פתרון של לראות אצל ההורים של אשתי תמורת כ52 שקל אבל אז גיליתי שהם משלמים כ320 שקל ואין להם כלכך הרבה חבילות בזמן שהיום דיברתי עם יס בטלפון והם הציעו לי את כל החבילות ב219 שקל לחודש וVOD ב15 שקל . יס עדיין מתעקשים על דמי התקנה של 285 שקל והאשת מכירות אומרת לי "תנסה, אין לך מה להפסיד" אמרתי לה "יש לי מה להפסיד, 500 שקל זה קצת הרבה בשביל להתנסות". היא אמרה שהיא תוכל אולי להתאים לי חבילה אחרת אז שאלתי אותה "יש לכם חבילות בפחות מ200 שקל" והיא אמרה "לא". בקיצור תוכ…

    • 9 תגובות
    • 2.3k צפיות
  24. שלום כבר כמה ימים אני מחפש באיביי בעיקר כיסוי לגלקסי S3 שלי נגד מים אבל עם אפשרות לחיבור אזניות - ושעדיין הכיסוי יישאר נגד מים. כבר קניתי אזניות נגד מים. אני פשוט רוצה לשמוע מוזיקה בפלאפון שלי כשאני רץ (ואני מזיע המון) או אפילו שוחה. כל מה שראיתי עד עכשיו מגן ממים אבל בלי אפשרות לחבר אזניות. תודה

  25. Started by alexkidd,

    ראיתי שיש לו עדכון לאנדרואיד 6.0, יש לו מפרט לא רע למכשיר ביניים, אפילו ב-2016, ויש לו מחיר לא רע יחסית לגירסת 32GB. יש מכשירים יותר משתלמים ממנו או שכדאי לי ללכת על המכשיר הזה?

    • 6 תגובות
    • 2.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.