צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
מסרתי לקיאספי לפני כשבוע עכבר שרכשתי מהם logitech g102 לצורך מימוש אחריות.. על פניו העכבר רק בן כמה חודשים.. העכבר הוא של אחי והוא התלונן על בעיות שלפעמים העכבר היה נתקע לו באמצע משחק ולפעמים היה צריך לחבר אותו מחדש.. זו לא בעיה שמופיעה ישר כשמשתמשים בו אלא לוקח זמן להתקל בה.. אחרי זה חיברתי אותו אצלי וגם זה קרה.. העניין עכשיו שמסרתי אותו לקיאספי הם אומרים שהוא תקין ובדקו אותו במשך יום עבודה שלם ואמרתי להם שזה לא משהו שקורה ישר.. על פניו נראה שאני לא אקבל עכבר חדש.. מה נכון לעשות? להתווכח איתם בעניין? או שזה מוצדק? בינתיים הציעו לי שהוא יישאר אצלהם עוד יומיים..
-
- 9 תגובות
- 2.4k צפיות
- 1 follower
-
-
http://www.bestbuy.com/site/kindle-2gb/6412224.p?id=1218737490517&skuId=6412224 +20$ למשלוח עם Buy2USA, אבל המחיר הרגיל הוא 70$ בלי משלוח.
-
- 4 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מסך מאמזון ולשלוח לארץ (יוצא זול כמעט ב700 שקל מהדגם בארץ) לינק למסך:https://www.amazon.de/gp/product/B00SL4J1M0/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF איך זה יעבוד? החבילה תגיע לארץ ומשם דואר ישראל? ups? יש דרך לוודא שזה לא יעבור דרך דואר ישראל (כי אז אני אקבל את זה רק ב2018 ושבור..) ? מה קורה אם המסך מגיע תקול? יש אחריות? יהיה עם מי לדבר באמזון גרמניה? אני ממש מפחד ללחוץ על הcheckout רק בגלל הקטע של הדואר והאחריות, אז אם יש מישהו שעבר את החויה ויכול לשתף אני מאוד אשמח, תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
כמה שאלות בנוגע לכסא (החלק העיקרי): - כסאות מחשב נמכרים כמעט בכל חנות של ריהוט או מחשבים, יש המלצות לחברה או חנות ספציפית? - מה ההבדלים בין כסא גיימנג, כסא משרדי, או כסא מנהלים (מתחת לפני השטח), מתי כדאי לקנות מה? - כסא עור, בד או רשת מה עדיף? - יש כסאות ללא משענת גב שמתוארים כנוחים ובריאים יותר לגב כמו יציבון, מישהו התנסה, באמת מסייעים? - על עוד כדאי להקפיד ברכישת כסא? לסיום, אשמח לקבל המלצות וחוות דעת לכסא המתאים לישיבה ממושכת, כרגע בכיוון של עד 1000 ש"ח (אפשר להתגמש קצת)..
-
- 3 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום חברים! אני מניח שזה לא הפורום המדוייק לנושא הזה ספציפית אבל שווה לנסות - כשעזרתי לסבתי לסדר את עליית הגג מצאתי שקית בה מספר גדול של שטרות עתיקים ממספר מדינות שונות (לפי מה שהצלחתי לפענח מדובר בשטרות מספרד בעיקר, אך גם מסין, קנדה, ארה"ב, מרוקו ועוד...) בכל מקרה, רציתי לשאול אם מישהו יודע לעמוד על טיבם, כמה הם שווים כיום? והאם אוכל למכור אותם עבורה באיביי או מקום אחר, רצוי בארץ. מצורפות תמונות, תודה רבה מראש http://i.imgur.com/SOXuIeE.jpg http://i.imgur.com/y06BWMR.jpg נאור
-
- 1 תגובה
- 2.4k צפיות
-
-
אני מחכה כבר חודש נראלי ולא מגיע ואז סתם נכנסתי לבדוק והופ קשמו אזהרה מה זה אומר כי האנגלית שלי חצי קלאצ' ולא הבנתי כלכך.
-
- 13 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אז כיום אני משלם 345 שקל על חבילת טריפל. (100 מגה, טלפון ללא הגבלה, ו6 חבילות תוכן). ונפתחו לי העיניים רק לאחרונה, הבנתי שקצת נתתי להם לחלוב אותי כשקיימת אותה מתכונת תמורת 280+- שח. כמובן שסרבו בתוקף כשדרשתי לקבל מחיר זהה, כשלטענתם זהו מחיר שרלוונטי רק למצטרפים חדשים. מכאן חשבתי לשאול אולי אתנתק ואצטרף מחדש, אשנה לסטטוס "לקוח חדש" ואקבל את המבצע 299 שקלים בחודש, כשחודש ראשון והתקנה חינמית. (299*11 חודשים) \ שנה = 274 שקלים. מנגד טענה הנציגה שלפי החוק עלי להמתין חודשיים בין ניתוק להצטרפות אחרת כולם היו מבקשים את זה. וכשנשאלה איפה כתוב החוק ענתה שזה חוק פנימי של החברה ולא מצויין בשום מקום. האם הם באמת יכולים להתנהל כך? שממציאים חוקים מאחורי הקלעים ללא ביסוס? ובכלל מה הייתם…
-
- 4 תגובות
- 2.4k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום רב לכל חברי הפורום. במהלך ימי הBlack Friday, החלטתי לרכוש את אוזניות הSennheiser Momentum In Ear, אשר נמכרו בKSP ב485 ש"ח (ללא מבצע) לפני ההגעה לחנות, שמתי לב כי הדגם בצבע השחור לא השתתף במבצע, בעוד הצבע האדום כן - נראה כמו תקלה, במיוחד לאור העבודה שבKSP רשום כי כלל מוצרי סנהייזר משתתפים. כאשר הגעתי לחנות, צדתי אחר לקוחות פוטנציאלים אשר אוכל לרכוש יחד איתם את המוצר (בגלל החוק ה... סליחה, הזוי שחייבים לרכוש מוצר שונה ונוסף על מנת להנות מההנחה) המוכרים היו אדיבים ואמיתיים (כלומר, המליצו על מוצרים ורכיבים על פי דעתם האישית, ולא על פי אינטרס החנות), ואז הגיע תורי. מיד פרשתי את עלילת התקלה בפני המוכר, אשר הגיב בטלפון להנהלה אשר אישרה…
-
- 20 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום, לא מזמן רכשתי Play station 3 מהחנות VGS בתל אביב בגרסת הSuperSlim 500GB. - עם אחריות לשנה. חזרתי הביתה וחיברתי אותו שיחקתי בו והכל היה בסדר. בשלב מסויים הבחנתי שהאריזה היא בעצם אריזה של מכשיר 12GB - והודבקו עליה מדבקות של 500GB בכל מקום שרשום 12. כמה תמונות שצילמתי אחרי שהסרתי את המדבקות: בנוסף, ממה שרשום על הקופסא הבנתי שאמורה להיות אחריות גלובלית לשנתיים של סוני. מכאן אני מניח שהם פתחו את המכשיר (בגלל זה אין אחריות מקורית של סוני, ויש אחריות שלהם רק לשנה) והחליפו שם את הכונן הקשיח (באחד שאני מניח שהוא לא מקורי), והדביקו את המדבקות הללו. אני מתלבט מה לעשות עם זה, מכיוון שלמרות שהסוני כרגע בסדר, זה מאוד מקומם. אני חשבתי שקיבלתי מוצר מקורי שלא נגעו ב…
-
- 3 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אהלן יש לי לוח Z77-D3H (ג'יגהביייט), הייתה לי איתו בעיה מוזרה שהוא לא היה נדלק אם הייתי מחבר לו את ההגה שלי LOGITECH G27. אפילו הBIOS נתקע תוך פחות משנייה. איפוס ועדכון ביוס לא עזרו. נאלצתי כל פעם לנתק את ההגה אם הוא היה מחובר לפני ההדלקה, ולחבר אחרי ההדלקה (ואז הוא עבד בסדר). המחשב בן כמה חודשים והתקלה הייתה מהרגע שהוא נקנה, פשוט לא רציתי להתקע בלעדיו לכמה שבועות בזמן שליחה ליבואן שבכלל אין לו את ההגה הזה ולא היה יכול לראות את הבעיה, וסתם היה מחזיר לי את אותו הלוח אחרי כמה שבועות (ככה התרגלתי מפנדה הארורים). דיברתי עם המשתמש שלהם פה בפורום, ענה לי בחור נחמד מאוד בשם לאון שמואלי, במקום שי שהיה שם עד לא מזמן. יום ראשון הגעתי למעבדה בסניף ב"ש עם המחשב וההגה, הראתי לטכנ…
-
- 6 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
מצאתי דיל נורא שווה בניואג(אני מניח), ספק 850W של סיסנוק ב 90$ ועוד 20% Rebate. הנה לינק: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16817151108
-
- 6 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אין לי חימום ואני צריך המלצה לרדיאטור לחדר 3על3. למשהו יש המלצה על דגם ספציפי? איך דלונגי כמה צלעות כדאי לקחת? http://www.electrophoto.co.il/items~396~463~845.htm יש שם רדיאטורים שזה אותה כמות צלעות אבל יש פער מחירים
-
- 7 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
לא יודע איפה לפתוח מקווה שזה המקום הנכון. אם שמתי למכירה משהו, וב "BIDDING " ולמשל האחרון הציע 30$ המחיר לא מוצא חן בעיניי כי הוא נמוך מדיי, אני יכל לבטל את המכירה בסוף?
-
- 5 תגובות
- 2.4k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום חברה. אני משתמש ביושופס למשלוחים. מישהו יכול לתת לי עצה בנושא חיסכון בעלויות במשלוחים ומיסים? 1. יש חבילה עם ערך של $227 משקל נפחי: 4.58 קילו עלות משלוח ימי $36.5 מיסים $45 קטגוריה: HOUSEWARES 2. יש חבילה עם נעלי ריצה בערך של $83 משקל נפחי: 2.42 קילו עלות משלוח אווירי $20 מיסים $19 קטגוריה: SHOES 3. יש חבילה עם חולצה של ערך $16 מיסים: אין קטגוריה: CLOTHING 4. יש חבילה עם נעליים של ערך $60 משקל: 300 גרם מיסים: אין קטגוריה: SHOES - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - אני לא צריך מוצרים דחוף ויכול לשלב 3 חבילות אחרונות בשביל משלוח ימי אבל אולי יש איזו אופציה אחרת שיכולה לחסוך לי בעלויות עוד? אפשר לפרק ($7 עבור חב…
-
- 4 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אם אני יקנה דרך גוגל עם פרוקסי לכתובת של דוד שלי בניו יורק והוא ישלח לי את זה לארץ כמה יעלה לו לשלוח לי את הקופסא? או שיותר עדיף שהוא כבר יקנה בחנות פיזית וישלח לי? ומה הדרך המומלצת להעביר את הכסף אליו?
-
- 9 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
המחיר משום מה ירד עוד יותר כשהזמנתי ל250 יורו וכולל משלוח יצא 340 ממש שווה לכל מי שרצה לקנות
-
- 5 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
האם http://www.aliexpress.com/ אמינים ומבצעים משלוחים לישראל?
-
- 8 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
רציתי לשאול אני קונה שעון באמזון G-Shock Ana-digi World Time Black Dial Men's watch #GA100-1A4 הם כותבים: מחיר:67.5 דמי טיפול ומשלוח:8.34 האם על דמי טיפול ומשלוח אני חייב מע"מ ? כי הכל יחד זה מעל 75$ תודה
-
- 5 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
כמה שאנחנו לא מדברים על סוגיית השירות, עד כמה שירות רע הוא הרה אסון לעסקים שמתנהלים כך, כי שירות איכותי מביא לעסק הצלחה עסקית פנומנאלית, אזי יש על כך ביסוס מחקרי שמראה זאת והשינוי בדפוס הפעולה הגלובאלי מתחיל לעבוד: https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3763765,00.html אז בעלי עסק, בפעם הבאה שאתם מטפלים בנו הלקוחות - שננו טוב טוב את הנאמר בכתבה שבלינק. מי מכם שלא ישכיל להתקדם למאה ה- 21 ולראות את העסק שלו כיחידת שירות לקוחות אחת ענקית, העסק שלו יעלם. מישהו אמר חברת HOT ולא קיבל ?
-
- 5 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אהלן, יש לי חבר שטס לניו-יורק, חשבתי לבקש שיקנה לי שם משהו. כעקרון אני מעוניין במעבד או ספק כוח. איך המחירים בניו-יורק לעומת הארץ? משתלם? והאם הספק מתאים לשקעים שלנו?
-
- 9 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אשמח לקבל מגולשי האתר חוות דעת על החנות הנ״ל חוויות אישיות , נסיון . כרגע כבר חודש שלא מחזירים לי כסף על עסקה שביטלתי אחרי חודש כשלא יכלו לספק אותה, אני כבר לא יודע מה לעשות מישהו הגיע איתם לבית משפט? עמוד הפייסבוק שלהם מלא בחוות דעת שליליות , אבל יש גם חיוביות , עברתי על אלה ונראה שהחיוביות מגיעות מילדים, או חשבונות מחו״ל ( כנראה פיקטיבים) , ולחלקם נראה שהובטחה מתנה בתמורה לביקורת, אפילו אחד מהם רשם בביקורת שאלה של איפה מקבלים את המתנה. הם לא מוכנים להעביר שיחות למנהל או למחלקת כספים , כל פעם אומרים שיבדקו ויחזרו אלי , מה שלא קורה אף פעם , גם כשאומרים שיחזרו עוד חצי שעה , או שעה , או ביום מסויים ( כן התקשרתי אליהם המון) הם מתעלמים מדואר אלקט…
-
- 2 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום אני מחפש סטים של כלי עבודה שכולל בתוכו הכל חוץ ממברגה/מקדחה תודה
-
- 4 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
נמכר עכשיו באמזון ב 20 דולר 32 אחרי משלוח זה פריט חובה קניתי לפני איזה חודש ומשהו ב 34 דולר יצא 50+ אחרי משלוח
-
- 7 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני רוצה לבצע הזמנה ולא מצאתי בשום מקום האם הוא כבר אושר ותקף בפועל.
-
- 4 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
של מדור הצרכנות בידיעות אחרונות - לפי הפרסומים בעיתון, זה אפקטיבי למדי בייחוד בכל נושא תיקון / אי תיקון ניידים, אבל כאמור לא רק. דרך ההתקשרות מופיע בתחילת הכתבה ( מייל ). https://m.ynet.co.il/Articles/5505962 בהצלחה.
-
- 1 תגובה
- 2.3k צפיות
-


