שירות מעולה מאייבורי בהחלפת לוח - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שירות מעולה מאייבורי בהחלפת לוח


11GnR

Recommended Posts

אהלן

יש לי לוח Z77-D3H (ג'יגהביייט), הייתה לי איתו בעיה מוזרה שהוא לא היה נדלק אם הייתי מחבר לו את ההגה שלי G27. אפילו הBIOS נתקע תוך פחות משנייה. איפוס ועדכון ביוס לא עזרו. נאלצתי כל פעם לנתק את ההגה אם הוא היה מחובר לפני ההדלקה, ולחבר אחרי ההדלקה (ואז הוא עבד בסדר).

המחשב בן כמה חודשים והתקלה הייתה מהרגע שהוא נקנה, פשוט לא רציתי להתקע בלעדיו לכמה שבועות בזמן שליחה ליבואן שבכלל אין לו את ההגה הזה ולא היה יכול לראות את הבעיה, וסתם היה מחזיר לי את אותו הלוח אחרי כמה שבועות (ככה התרגלתי מפנדה הארורים).

דיברתי עם המשתמש שלהם פה בפורום, ענה לי בחור נחמד מאוד בשם לאון שמואלי, במקום שי שהיה שם עד לא מזמן.

יום ראשון הגעתי למעבדה בסניף ב"ש עם המחשב וההגה, הראתי לטכנאי את הבעיה, ומה שהוא הציע זה להזמין Z77-D3H משומש לבדוק שאין בעיית תאימות בין הלוח להגה, ביחד עם לוח חדש אם נראה שאין בעיית תאימות ואפשר להחליף.

אישית לא רציתי להתחיל בחנות לפרק את כל הלוח בצורה מחופפת, לשים משחה טרמית זולה וכו' אז ביקשתי מלאון בסוף שיזמינו את הלוח החדש וזהו. תוך יומיים (שלישי בצהריים) הגיע הלוח החדש, REV1.0 במקום REV1.1 לצערי אבל שיהיה, העדפתי לא לחכות. נתתי לטכנאי את הלוח הישן שפירקתי בבית, הוא נתן לי את הלוח החדש וזהו.

לא השאירו אותי לרגע לחכות ללא המחשב ותוך יומיים הוחלף הלוח, אחלה שירות לדעתי. :yelclap:

אגב - הייתה לי איתם עוד חוויה טובה עם החלפת כ. מסך, מי שמתעניין יכול לחפש הודעות ממני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי היו כמה חוויות גרועות איתם ואז החלטתי שאני לא מתקרב לשם יותר ולא ממליץ לאף אחד עליהם.

אני אשתדל לקצר ולתמצת את המקרים והעובדות:

א. רכשתי מחשב עם כרטיס מסך שאיתו מגיעים מתאמים VGA to DVI, VGA to ועוד מתאמים נוספים, לא קיבלתי אפילו מתאם אחד עם המחשב. למזלי בדקתי את זה עוד בחנות לפני שהלכתי הביתה ושאלתי מדוע אין מתאם VGA to DVI? נאמר לי שיש בפנים, כשהראיתי למוכר שאין בפנים שום מתאם הוא נתן לי אחד כזה. כשהגעתי הביתה וראיתי שחסרים עוד מתאמים, יצרתי קשר עם החברה, התעקשו שיש לי דגם מסויים של כרטיס מסך שאיתו לא מגיעים המתאמים, אני התעקשתי שיש לי דגם אחר של הכרטיס ושהייתי צריך לקבל את המתאמים. נתנו לי אפילו סריאל שלו כדי לבדוק עם , לאחר בדיקה של שבוע מול הם איששו את טענתי שיש לי את הדגם שאני אמרתי. גם לאחר כל זאת לא קיבלתי את המתאמים עד היום.

ב. בהמלצתי ידידה רכשה מחשב באייבורי, כשהגענו הביתה והפעלנו אותו הוא נכבה אחרי 30 שניות בערך, לא הבנתי מה קורה, נכנסתי לביוס במהירות לאחר ההדלקה וראיתי שהמעבד מתחמם במהירות, מגיע ל- 100 מעלות ונכבה.

חזרנו לאייבורי, שם פתחו את המארז וראו שגוף הקירור והמאוורר של המעבד משוחררים ב- 2 רגליים מהתושבות ולכן המעבד התחמם.

מה עשו? חיברו חזרה ושלחו אותנו הביתה, מאז היא סובלת מתקלות חוזרות, המחשב לפעמים לא נדלק, לפעמים נכבה באמצע עבודה ללא התראה וכד'... אייבורי מתנערים מאחריות והיא תקועה עם מחשב דפוק.

איך לעזאזל הרשו לעצמם לשלוח אותנו ככה עם המחשב בלי למרוח משחה מחדש? לכל הפחות!

ג. בהמלצתי שכנה רכשה מחשב מאייבורי והוסיפה 500 ש"ח עבור מערכת הפעלה 7, היא קיבלה את התקליטור אך לא קיבלה סריאל. לאחר שנתיים לאחר פירמוט גילינו שאין את הקוד בשום מקום.

אייבורי טוענים שהקוד היה מודבק למחשב, אני הסברתי שאין שום סימן של מדבקה מקולפת מהמחשב ושמדובר באשה ישרה שחיה לבד עם ביתה, שהמחשב נמצא בתוך נישה שאין גישה אליה, כך שאין שום אפשרות לקלף את המדבקה.

בקיצור, הן קיבלו את המערכת ללא קוד ואייבורי מתנערת, עכשיו האפשרויות הן או לתבוע את אייבורי, או לשלם שוב 500 ש"ח, או לסבול. כרגע הן סובלות.

גם מייקרוסופט לא עזרו בעניין הזה.

היו עוד מקרים מינוריים לפני המקרה האחרון, אך המקרה האחרון שבר את גב הגמל, מאז אני לא מתקרב לאייבורי וממליץ לכל סביבתי להתרחק מהם.

בתור טכנאי מחשבים המלצתי רבות על אייבורי מאחר ולמרות התורים הארוכים במרכזי השירות, השירות היה יחסית טוב.

אך לאחר המקרים הנבזיים הללו ובמיוחד לאחר המקרה האחרון אני הבנתי שיש לי עסק עם נוכלים ולאחר שהעליתי מקרים אלו בפניי חבריי הקרובים מסתבר שחלקם עבדו באייבורי וסיפרו לי זוועות ממה שקורה בתוך החברה ובמעבדותיה.

המעט שאני יכול לעשות זה לשתף.

== עריכה ==

בקשר ל- ג', לאחר שאייבורי קראו את זה ופנו אליי בפרטי, ביקשתי מהם לפתור לפחות את זה, הם יצרו קשר עם השכנה ונתנו לה קוד ל- , כמו שהייתה צריכה לקבל, קוד עליו שילמה 500 ש"ח ולא הייתה צריכה להתחנן ולשלוח אותי להתחנן לקבל אותו.

בקשר ל- א' ו- ב', עד עצם היום הזה לא נפתר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום ל-11Tb0O, Gizmo_Gizmo ולשאר חברי הקהילה,

11Tb0O - תודה על המשוב, שמחתי לעזור ואתה מוזמן תמיד לפנות אליי לכל שאלה / בעיה / בקשה / התייעצות.

Gizmo_Gizmo - אשמח אם תשלח לי את הטלפון שלך בהודעה פרטית או לכתובת Facebook@ivory.co.il ואני אדאג לטפל בכל נושא.

בעבר אני דיברתי איתך (לאון שמואלי מאייבורי) ופתרתי את נושא החלונות. אני מבטיח לפתור את שאר הבעיות וכמו כן להציע פיצוי הולם לשביעות רצונך. חשוב לי שתהיה מרוצה.

אני זמין לכל פנייה בהודעה פרטית, בכתובת Facebook@ivory.co.il או בטלפון ישיר אליי 054-6780342.

בברכה,

שמואלי לאון

אייבורי מחשבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על הרצון הטוב לאון ותודה שפתרתם לשכנה את העניין שלה.

אני מצטער אם אני נשמע פסימי אבל אני לא חושב שאתם תחליפו עכשיו לוח ומעבד לידידה עם המעבד שעבר חימום כי מכרתם לה אותו עם הגוף מנותק מהמעמד, נכון?

ובקשר אליי, שילמתי מכספי וקניתי מתאמים שהייתי צריך לקבל עם הכרטיס מסך שרכשתי מכם במיטב כספי, אז שילמתי יותר, אבל מאז לא דרכתי אצלכם, אז הכסף קנה לי שקט נפשי.

אני לא חושב שיש משהו שיכול לכסות על עוגמת הנפש והטרטור שהעברתם אותי בשביל כמה מתאמים שהייתי צריך לקבל מההתחלה.

הכתם של מה שאני חושב עליכם בכך שהשארתם את המתאמים שלי אצלכם ולא הכנסתם אותם לקופסה של הלוח אם עם החוברת וכל מה שהייתי צריך לקבל, הכתם הזה נשאר לתמיד.

לא רואה איך אפשר לפתור את זה, מצטער.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...