צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
אמנם יש מעט מוצרים זמינים כרגע, אבל זו יכולה להיות התחלה של משהו מעניין (במיוחד אם אתרים אחרים יצטרפו) http://www.dx.com/s/israeli+warehouse?utm_source=dx&utm_medium=homerotate&utm_campaign=20140903israelwarehouse
-
- 8 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני מעוניין להזמין כמה מוצרים מ ALIEXPERSS אבל לא ראיתי אף אחד שמקבל שם PAYPAL. איך אפשר לבצע שם הזמנות מבלי לתת את האשראי שלי ישירות?
-
- 1 תגובה
- 2.4k צפיות
-
-
מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך אני מזמין מאמזון? מאיבי יצא לי להזמין מאות פעמים...כן כן מאות, אך מאמזון אף פעם לא ניסיתי. אשמח אם מישהו יוכל בבקשה להדריך אותי
-
- 10 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אהלן, להלן סיפור קצר על התרשמותי וביקורי בחנות בעלת ביקורות רבות - KSP. הגעתי על מנת לקנות מתאם מהארדיסק 2.5 ל 3.5, מראה למוכר את המגירה של המארז ושואל האם יש להם מתאם שיתאים למגירה, המוכר: "אין לי מושג מה זה הדבר הזה ששמת פה" ( 1:0 למוכר, הראית לי מה זה) לאחר מכן שכהסברתי לו שזו מגירה של מארז אמר לי "כן אבל אין לי מושג אם זה יתאים או לא" (וועלאק אתה אחלה מוכר, גם עבדת עלי ואתה כן יודע מה זה, ניתן לך עוד נקודה לטובתך), לאחר מכן הפנה אותי למחסן אולי הוא יוכל להראות לי , הולך למחסן שואל אותו על המוצר, מסתבר שאני בתור לקוח צריך להגיד לאפסנאי מה המקט של המוצר (ראש קטן כבר אמרנו?) מחכה 5-7 דקות שהוא יסיים עם מישהו שנתן לו קבלה בערך דקה אחרי שהתחלתי לדבר איתו (לקוח קיים > …
-
- 4 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש מסך דל בקרוב, ויש לי שאלה בנוגע לאחריות בדל. באתרים כמו KSP ושניידר, מופיע אצלם שהאחריות היא באתר הלקוח ונותן השרות הוא דל. זאת, להבדיל מאייבורי שם צוין שהאחריות היא 3 שנים ע"י היבואן הרשמי, אני מניח CDATA\CMS. הרקע לשאלה נובעת מהעובדה שבפורום מסכי מחשב הרבה אנשים ציינו שכשהייתה להם בעיה במסך הם החליפו להם מסכים בשמחה, ואף לחלקם שידרגו את המסך לדוגמא בדיונים: http://hwzone.co.il/community/threads/569424-%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2-%D7%A9%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%92-U2414H-%D7%90%D7%9C-U2515H-%D7%9B%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA http://hwzone.co.il/community/threads/567728-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%94-%D7%A9%D7%9C-U2414h-%D7%A2%D7%9D-%D7%91%D7%A2%…
-
- 3 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
יש כרגע מבצע בiherb על תה שאני אוהב.\ כמה יחידות אני יכול להזמין מבלי שהמכס ידפוק אותי?
-
- 2 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום חברים, האם קיים יבואן רישמי לגיגהבייט בישראל ? אשמח לפרטים, תודה
-
- 2 תגובות
- 2.4k צפיות
- 1 follower
-
-
נתתי הצעה במכירה פומבית ומיד לאחר מכן ראיתי שזה כולל משלוח של 16$ מה שהופך את העסקה ללא משתלמת בכלל. המוכר לא ענה לי למיילים, ולא הצלחתי למשוך את ההצעה דרך האתר כי הם אומרים שעברה יותר משעה. אם אני מחליט לא לשלם, מה איביי יעשו לי? מה אני יכול לעשות?
-
- 16 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
כבר יותר משבועיים שאני לא מצליח להשתמש בפייפאל כדי לשלם בשום מקום, ובשביל בנאדם כמוני שקונה בממוצע בחודש כמה עשרות מוצרים מחו"ל זה ממש ממש מעצבן. ניסיתי להשתמש בחשבון של אימי כמעקף, זה עבד בפעם הראשונה אבל מאז לא. מה שקורה, למי שמתעניין, זה שבדף התשלום מופיעה אזהרה בראש העמוד: "You cannot use this credit card for this transaction. Please use another funding source." או אם בוחרים בעברית: "לא תוכל להשתמש בכרטיס אשראי זה עבור עסקה זו. השתמש במקור כספי אחר." ואפשר עדיין ללחוץ על כפתור ה"שלם" אך התשלום לא עובר ואני מוחזר אל אתר הקניות עם שגיאה. במקרה של איביי השגיאה היא: "Unfortunately, your payment was declined" כבר שלוש פעמים התקשרתי לפ…
-
- 3 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני עושה את ההזמנה הראשונה שלי משם הקנייה די גדולה -1500 שח יש מס על קניה בסכום כזה ? דרך תשלום מומלצת? - יש לי חשבון בפיי פל . הכתובת למשלוח -בעברית או באנגלית ? מה זה state בארץ? ולמה הם מחייבים אותי לרשום שם משהוא ? המשלוח מיגיע אלי לבית או שצריך ללכת להביא אותו ? כמה זמן בערך לוקח לזה להגיע ?
-
- 8 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אהלן, אני רוצה להזמין מוצר כלשהו מאיביי, אבל כאשר אני משלם באמצעות פייפאל המוצר נשלח כמובן לכתובת שמוזנת לי בפייפאל. איך אני משנה את המוצר שבמקום להישלח אליי לישראל ישלח לכתובת אחרת - נגיד אפילו בארה"ב? צריך לוודא את זה מול המוכר? תודה
-
- 16 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
שלום, מחפש רדיו ולא ידוע איזה לקנות. אני לא דווקא חייב טייפ או/ו נגן CD... רק צריך איכות שמע טובה וברורה וקליטה טובה. באתר לאסטפרייס עשיתי חיפוש כאן וראיתי שיש הרבה מותגים ודגמים. יש למישהו אחת הדגמים שהם התנסו בו וממליצים? אם אין, מה לדעתכם הייתם קונים אישית? אגב, יש דגם זה של PANASONIC שלא מופיע בקישור לעיל. תקציב שלי הוא 200-260 ש"ח תודה!
-
- 1 תגובה
- 2.4k צפיות
-
-
היי, האם החוק הזה נכנס/יכנס לתוקף בקרוב? אני רואה דיווחים סותרים באינטרנט
-
- 11 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
http://www.amazon.com/Samsung-256GB-2-5-Inch-Internal-MZ-7KE256BW/dp/B00LMXBOP4 הזמנתי אחד, ומתפתה אולי להזמין שני חח.. שני 256GB עולים פחות מ-512GB אחד.
-
- 1 תגובה
- 2.4k צפיות
-
-
קניתי מוצר באיביי uk ולא ב-.com. האם אני זכאי למערכת Buyer Protection וגם לפתוח קייס.במידה והמוצר לא הגיע. ולקבל את הכסף חזרה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 2.4k צפיות
-
-
בעלת הבית של פלטפורמת הענק AliExpress מתכננת להתחיל לטפל בעצמה בלוגיסטיקת המשלוחים מסין לישראל - ובכך לקצר את הזמן עד לקבלת החבילה שהזמנתם באופן ניכר לכתבה
-
- 10 תגובות
- 2.4k צפיות
- 2 followers
-
-
היי , אני מצאתי מעבד של AMD - ה965 PHENOM 2 X4 , באיביי בסביבות 300 שח אחרי משלוח והוא משומש אבל במצב תקין , לפי מה שרושמים שם , גם יש יותר מ10 מוצרים זמינים , וקרדיט אמין על המוכר השאלה שלי אם גם אם המוצר משומש , אצטרך לשלם מכס/מס קניה + מעמ על המוצר ? וכמה בערך ? כדי לדעת אם שווה לי לקנות בארץ כבר... ויש דרך בכלל להוכיח שפריט כלשהו הוא יד שניה? הבנתי מהמוכר שהוא שולח את המעבד במעטפה כדי להמנע מעיכובים במכס, אבל זה עוזר?
-
- 12 תגובות
- 2.4k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום! עזרה בבקשה! אני רוצה להזמין 2 מעבדי איי 7 מארה"ב, האם יש מכס/מע"מ עליהם ומאיזה סכום? תודות!
-
- 5 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
יש שני ANTIMINER שאני מתעניין בהם - Antminer S9 לכריית BITCOIN וAntminer L3+ לכריית LTC. יש לי במשרד אפשרות למקם אותם (חשמל מיזוג ובידוד נגד רעש בחינם). מה שחשוב לי - זה לשלם בעזרת PAYPAL, ואם אפשר מחיר סביר. מישהו מכיר אתר שכדאי לרכוש ממנו ?
-
- 0 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
היי יש לי מחשב נייד HP בן כשבע שנים שנרכש יחד עם מערכת הפעלה XP. לפני כשלושה חודשים רציתי לפרמט את הדיסק הקשיח ולהתקין מחדש את מערכת ההפעלה. מכיוון שאין לי את הדיסק עם מערכת ההפעלה, פניתי לHP ישראל בבקשה לקבלו. בתמיכה שלהם בדקו לפי מס' המחשב ווידאו שאכן המחשב סופק עם מערכת הפעלה אבל סרבו לספק לי עותק של הדיסק בטענה שאני יכול לקבל רק תוך 90 יום ממועד הרכישה. זהו. שום דבר לא מעניין אותם. מבחינתם שאני אלך וארכוש בכסף מלא מערכת הפעלה (ואחר כך מתפלאים שמעתיקים תוכנות). מכתב שנשלח בדואר רשום להנהלת HP ישראל בנושא, נותר ללא כל תשובה או תגובה מצידם. מבחינתם, הלקוח לא קיים. אכן שרות לקוחות למופת. דבר אחד אני יודע. מוצר שכתוב עליו HP מבחינתי לא קיים.
-
- 15 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
קמתי בבוקר הלכתי לסניף לקחתי מספר חיכיתי 30 דקות+ בתור הגעתי לחלון במטרה להוציא ויזה נטען דולר העובדת אמרה שיש תקלה במחשב ואי אפשר לעשות כרטיסים כרגע ואולי אחרי זה זה "ישתחרר" בזיון כל המאמץ הזה ובזבוז זמן והם לא מסוגלים לבצע פעולות ועכשיו אני תקוע בבלק פריידי בלי כסף
-
- 4 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום אנשים. האם מישהו קיבל את זה ממכבי שירותי בריאות? אני אף פעם לא שמעתי על HENLEY והתעניינתי באוזניות אלחוטיות אמנם החלטתי לא לקנות. מחיר של שני מוצרים (יש גם שלישי שהוא מנגל) באתר hiper.co.il הוא 249 ש"ח ובמימוש קופון מקבלים מוצרים ב49.90 ש"ח. זה מוזר? משיהו חווה במוצרים של HENLEY?
-
- 11 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום רציתי את חוות דעתכם על החנות TMS מחשבים בנתניה. אני מעוניין לקנות מחשב שהרכבתי שם האם מומלץ? מבחינת אחריות איך זה הולך? אני שואל אתכם כי יש כאן אנשים שהתנסו עם החברה הזאת (ראיתי כמה פוסטים אבל לא כל כך מעודכנים) אשמח לתגובות!תודה!
-
- 4 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אהלן, אז אחרי שקראתי קצת על המק'מ יש לי מספר שאלות. 1.האם יש סכום מינמאלי להשקעה במק'מ? 2.איך אני בעצם קונה את המק'מ (האם זה משהו שמתבצע דרך הבנק ואם כן למי פונים). 3.קראתי שבגלל שמדובר במכשיר שאינו צמוד מדד על הרווח משלמים מס של 10%, זה לא ממש גבוה? כי התשואה עצמה היא משהו כמו 4%~. או שלא הבנתי נכון. תודה
-
- 18 תגובות
- 2.4k צפיות
-


