צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
לאור מחירי הכרטיסים המאמירים - מתחיל שרשות הנחות למופעים, ברוח שרשורי ה-BF המסורתיים... על הכוונת - מגהדת' ב-6 לאוגוסט: http://www.mako.co.il/music-metal/Article-2e428ece6cbb541006.htm פג תוקף... היתה הופעה אדירה לסאונדגארדן! אתם מוזמנים לשתף במבצעים/הנחות נוספים ולחפש שותפים כאן...
-
- 4 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
שלום חברים, מעוניין בקניית נעל רדבק (ולא בלסטון) אחרי התנסות בשניהם. עד היום הייתי קונה מאילת - אך לצערי לא צפוי להיות שם בשנה הקרובה, האם אתם מכירים איזה שהיא חנות חקלאות או איזה יבואן שמוחר אותם במחירים נורמלים (סביב 400 ש"ח)? בנוסף האם מישהו יודע לעשות סדר בהבדלי הדגמים ביניהם? -ממה שאני מכיר יש שני סוגי: א. עם מגן בוהן stell toe (דגם USBBKSC) ב. ללא מגן בוהן (דגם UBBK ו-UBOK) תודה :yelclap:
-
- 3 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
שלום חברים שביררתי על מוצר מסויים בזאפ, הופיע לי תמונה מסויימת ושאני נכנס לחנות מופיע לי תמונה אחרת וזה שני דברים שונים לחלוטין האם במצב כזה אני יכול לדרוש את המוצר באיך שהוא עלה בזאפ או לא? תודה
-
- 6 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
היי האם זה מקובל כיום שצריך לשלם כסף על בדיקה (לאחר השנה הראשונה) ורק אם החנות מאתרת תקלה מחזירים כאשר המוצר עדיין באחריות?
-
-
- 17 תגובות
- 2.8k צפיות
- 3 followers
-
-
המחשב שלי מתחיל להיות ישן והחלטתי שאגיע הזמן לקנות חדש אני מכוון למחשב גימינג חזק שצריך להחזיק לעוד הרבה שנים וגם למסך חדש האם יש טעם לחכות לבלאק פריידי ולהזמין חלקים במבצע מאמזון? או שהמכס יזיין אותי וזה לא יצא משתלם?
-
- 5 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
המחשב האחרון שקניתם - באיזו חנות\רשת קניתם, ומתי זה היה? יצאתם מרוצים? הוספת המפרט תתקבל בברכה - וגם האם זה מפרט שאתם בעצמכם הרכבתם או שהרכיבו לכם בחנות?
-
- 13 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
האם הייתם ממליצים או לא ממליצים על קניית ברזים מחו"ל? ראיתי ש-DX מוכרים הרבה ברזים יפים מאד, במחירים זולים יחסית, וכנראה יש אתרים נוספים (למישהו יש המלצות?). מה שאני לא בטוח הוא בנוגע לסטנדרטים בברזים - האם ניתן יהיה להתקין ברזים שאקנה מ-DX בארץ? האם יש תקינה שונה לחיבורי ברזים בארצות שונות? בנוסף, האם מישהו קנה ברזים מ-DX, או ממקום אחר, ויודע לתת המלצות שונות בנוגע לברזים טובים יותר וטובים פחות? (ומה יש לבדוק בעת קניית ברז)
-
- 2 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מזרן חדש ואשמח לשמוע המלצות (או אזהרות) לחברה או דגמים מומלצים. הכיוון הוא מזרון ויסקו ג'ל. נ.ב. אני אשמח לשמוע דעה על דוקטור גב ועל הקופון הזה - http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/drgav-C1301197814/19568338
-
- 6 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אהלן, רציתי לבדוק היענות לרכישה קבוצתית של כרטיסי זיכרון לפלאפון, אז מי שמעוניין שיצביע בסקר (ניתן לשנות את ההצבעה). מחירי יעד ראליים לפי דעתי הם: - 56 ש"ח לגרסת ה-16GB. - 108 ש"ח לגרסת ה-32GB. - 220 ש"ח לגרסת ה-64GB. למי שיש הערות בנוגע למשהו, מוזמן לשתף.
-
- 8 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
כבר כמה חודשים אני גולש על הוטנט במחיר רצפה. לפני שלושה חודשים הקפאתי מנוי בבזב"ל, או כך אמר לי נציג המכירות שרצה להשאיר אותי עוד שלושה חודשים בחינם. בחינם -- מה אכפת לי? אז לא בחינם, מסתבר שאני אשלם על 3 החודשים האלה את הכל, בגלל אוסף של הסברים שלא הצלחתי להבין אותם. לפחות זה תשלום על חבילה מינימלית. הייתי צריך לעבור נציג שימור לקוחות גס רוח במשך 20 דקות, כאשר חצי השיחה הראשונה נשמע כך: - מה ת.ז. שלך? - כבר אמרתי לכם פעמיים, בכניסה למערכת ולנציגת שירות לקוחות. - תן לי לעשות את העבודה שלי. מה מספר ת.ז. שלך. - אני: <קורא את המספר> - מה מספר הטלפון שלך? - אני כתוב בכרטיס שלי. - ידידי, אני יודע את העבודה שלי. מה המספר שלך? - ידידי, יש לך את המספר. - מה המספר שלך? - אני…
-
- 9 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שלום לכם.. אני רוצה לקנות את המארז הכחול המנומר ואת המארז השחור המנומר http://www.alibaba.com/product-gs/506535451/micro_atx_case_with_power_E2018.html איך עושים את זה? אפילו המחיר לא כתוב שם.. איפה המשלוח? איפה כתוב אם יש בכלל משלוח? אשמח אם תעזרו לי..
-
- 26 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שלום לכולם, היום יצאה כתבה בדה-מרקר על רכישת אייפון 4S באלף שקל פחות, http://www.themarker.com/hitech/1.1527492 שאלותי הם: 1) האם החנות אמינה, בטוחה ? אחרי הכל אני שופך להם את כל פרטי וכרטיס אשראי. 2) האם שווה לי לקנות בדרך הזו ? אם מישהו מכיר או התנסה בנושא - המלצתו תתקבל בברכה, קישור לחנות: http://www.mustop.co.il/ תודה אריאל
-
- 10 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
היה לי קו בזק בדירה ניתקתי אותו לפני שנה. עכשיו הם אומרים שאם אני עושה בחזרה רק אינטרנט אז זה 99 שקלים דמי התקנה. אבל אם אני עושה אינטרנט + קו טלפון, אז אין בעיה וזה לא דורש דמי התקנה. דרך אגב, בלי קשר, מצחיק היום לראות שמציעים לך קו טלפון עם 100 דקות במחיר של 64 שקל לחודש, כשב-99 שקל הסלולריות מציעות לך ללא הגבלה.
-
- 8 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
http://www.amazon.com/Gigabyte-1150-Intel-Motherboard-GA-Z87X-UD4H/dp/B00CB2B3WE/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1375966807&sr=8-5&keywords=ud4h זה היה עוד פחות לפני זמן קצר... מחיר מדהים. מי שרוצה לבנות מחשב מבוסס הזוואל, שיקנה בלי לחשוב פעמיים... הזמנה עם BUY2... משלוח בערך 20-30$.. לדעתי זה יוצא גם בלי מע"מ !
-
- 12 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
פלונטר תל אביב: http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=GV-N1060-G1-Gaming-6GD&cart=1470727482609229&lang=heb אייבורי אילת: https://eilat.ivory.co.il/catalog.php?id=19157 WTF??
-
- 4 תגובות
- 2.7k צפיות
- 1 follower
-
-
http://www.helppc.co.il/?utm_source=hp&utm_medium=stripon ותראו גם את זה : http://www.helppc.co.il/index.php?option=com_content&view=article&id=153&Itemid=60 לא יאומן !!!
-
- 24 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
האם אפשר לפתוח חשבון ב- Alipay עם כרטיס אשראי ישראלי וחשבון בנק בישראל?
-
- 1 תגובה
- 2.7k צפיות
-
-
שלום ברשותי דירה והדיירים שם הפרו את החוזה ולא שילמו {ואני לא אאריך אבל הם עשו לי צרות צרורות והם אנשים חצופים שאני לא רוצה אותם שם בשום אופן יותר} רציתי לדעת אם למישהו יש כאן ניסיון איך מתבצע התהליך הזה וכמה זמן הוא לוקח... הבנתי שאני צריך לפנות לבית משפט... אבל שם לפי איך שאני מבין זה יכול לקחת המון זמן... יש למישהו ניסיון בדבר? תודה
-
- 14 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
בתאריך 26.11.19 רכשתי נעליים דרך USHOPS. שילמתי כולל משלוח ואני מחכה ומחכה ומחכה. לפני שבועיים (היום 1.1.2), התקשרתי לשירות הלקוחות שלהם ומישהי אמרה לי שאם יש איחור, הם יפצו אותי באיזה שהיא צורה. הבטיחה שתבדוק מה קורה ולא חזרה אלי עד היום. (כנראה התחשק לה לדבר אתי ב-2020...). בקיצור עד היום לא USHOPS ולא נעליים תרתי משמע. היום התקשרתי לשירות הלקוחות, אמרו שמוקד הלקוחות סגור. מאוד מוזר. ממתי מוקד לקוחוות סגור באמצע היום ולמה? ומה עם הנעליים שלי ומה עם מה ששילמתי. בקיצור, צריך לטפל בזה כנראה בצורה משפטית. משהו פה לא נראה לי בכלל. ריקי דנון
-
- 2 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אם ההודעה נכתבה בפורום הלא נכון נא להעביר שלום - מתנצל מראש על החפירה אבל זה עניין חשוב [=, לפני כשבוע הזמנתי חבילה מחשב + מסך מksp בסך 5025 ש"ח, אתמול(יום שני) אספתי אותה מהסניף בנהריה. רגוע ושמח לבב הגעתי לביתי וחיברתי את המסך והמחשב וכשבאתי להדליק אותו נחרדתי למשמע אוזני - אחד המאווררים פשוט עושה רעש נוראי ולא תקין. למחורת(יום שלישי - היום) הגעתי לסניף וכשפתחו את המארז גילו שהמאוורר של הספק כח הוא שעושה את הרעש והחליטו שהספק לא תקין( Crosair VS550 550w Series). כמובן מייד ציפיתי שיחליפו לי את החלק אבל פה העניינים מתחילים להסתבך. לדבריהם הספק הזה שהזמנתי(שמחירו 250 ש"ח) היה האחרון בחברה ואין אפשרות להחליפו בחדש. האופציות שהביאו לי הם: 1)לשלוח את החלק לתיקון ושיחזור אח…
-
- 6 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מחשב נידד בבלאק פרייד מאזמון| מחשב נייד של ACER בעלות של 1200$ בדקתי עם ACER ישראל הם אומרים שכל מחשב נייד שנקנה מחול אין עליו אחריות פה בארץ. אז מה שקורה זה שיש לי אחריות על מחשב שנה רק בארצות הברית. השאלה שלי האם מהניסיון שלכם יצא לכם בכלל להפעיל אחריות? והאם שווה לקנות מחשב בעלות ש1200$ ללא אחריות אלה בארצות הברית"? ומה זה אחריות אמזון לשנה??
-
- 7 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
לפני שנה וחצי קניתי מחשב חדש בKSP. הרכיבים היו יקרים יחסית לממוצע - אבל אני מאד מרוצה. המארז הוא Obsidian Series® 800D של CORSAIR. לעניות דעתי, עדיין אחד הטובים שקיימים (שקט מאד, קר, נוח לשנויים). לאחר שימוש ע"י בת משפחה, נתקע כפתור הPOWER . פתיחת פאנל קידמי הבהירה לי שהמנגנון (הפשוט) של הכפתור שבור. שבוע וחצי לאחר פנייה לקורסאיר באתר שלהם, הגיע הביתה שליח עם פאנל קדמי חדש. ללא ספק שירות מעולה, מבחינתי אמשיך לקנות מוצרים שלהם, גם אם יהיו יקרים משל המתחרים.
-
- 10 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
היי, אני רוצה לקנות מחשב חדש, מישהו מכיר חנות אמינה באזור ירושלים מלבד אייבורי ו-KSP? פעם ל-TMS היה סניף בירושלים אבל הוא נסגר.
-
- 6 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
התברר לי לאחרונה שהרבה אנשים עדיין משלמים על שירותי תקשורת פשוטים כמו SMSים ופקסים. ליתר בטחון, אציין כאן כמה אלטרנטיבות מבוססות אינטרנט לשירותים האלה. אשמח אם תוסיפו עוד אלטרנטיבות לאלה שאציין, למקרה שחלק מהאתרים האלה יפסיקו לתפקד. (וכל הערות אחרות שיש לכם) פקסים בחינם באופן אישי, אני חושב שפקסים צריכים להיעלם מהעולם. אבל אם אתם מוצאים את עצמכם מתנהלים מול חברה (כנראה ממשלתית או בנק שאינו לאומי) שלא יודעת לקבל מייל, לפעמים זקוקים לשירותים האלה - ומי קונה מכשיר פקס היום? FreeFax כמות פקסים מוגבלת, עשוי להיות שיהוי MyFax מאפשר קבלת פקסים למייל FreePopFax שירות מבוסס פרסומות משלוח פקס בינלאומיSMSים בחינם יש כמובן גם הרבה אלטרנטיבות למסרונים, אם למקבל ההודעה יש סמר…
-
- 6 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
מחשב נייד לבן, 15.6 יפה תואר צריך להכנס למעבדה 3 פעמים בתוך שנה וחצי מרכישתו 1. מסך עם בהירות נמוכה יחסית עם זווית צפייה נמוכה מ90 מעלות (לפטופ חייב לקבל 120 מעלות לפחות כדי לעבוד על הברכיים!) 2. קירור לא תקין, ברגע שמדליקים משחק קליל כמו NFS המחשב הולך לישון כי חם לו 3. סוללה נגמרה, המחשב נטען עד 80% ונכבה ב30% (לא ממש אכפת לי מכמות הטעינה אבל מחשב לא אמור להתכבות באמצע העבודה באמצע הסוללה ללא שמירת מסמכים או כניסה לשינה) לאחר 1 ו2 לא הכנסתי את המחשב למעבדה כי ידעתי שזה לא שווה את הזמן, אז קניתי מחשב נייח ושיחקתי בו NFS אבל מס' 3 חירפן אותי! באמצע צפייה בסרט בנסיעה, נכבה! המחשב נשלח למעבדה בתאריך 1.12.15 ועדיין לא חזר, לאחר שבוע התקשרו אליי וביקשו מס' …
-
- 8 תגובות
- 2.7k צפיות
- 1 follower
-


