צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
נתנו לי פה באתר מפרט לרכיבים מהחנות הזאת ורציתי לדעת איך היא היא לא מופיעה בZAP
-
- 11 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
קיבלתי מסלקום את ה-SMS הבא: "שלום, בהמשך להסכם פשרה בתובענה ייצוגית 'טלטריקס', הנך זכאי להטבת דיבורית אישית חוטית ללא עלות. לקבלת ההטבה ניתן לפנות לאחד מסניפי דינמיקה סלולר המופיעים בלינק הבא בלבד: https://clm.co.il/L/?963 עד לתאריך 15.11.18. קבלת ההטבה מותנת בהצגת הודעה זו. ההטבה הינה אישית ואינה ניתנת להעברה." מישהו יודע על מה מדובר?
-
- 1 תגובה
- 3.5k צפיות
-
-
כמו רבים וטובים גם אני משתמש רבות בשירות התשלומים של חברת PayPal שחוסך ממני את הצורך לפזר את פרטי האשראי שלי ברחבי הגלובוס. אחת הסיבות שרבים מאיתנו משתמשים בשירות בין היתר זה בגלל ה"גב" לכאורה שמקבלים מהחברה במקרה וחלילה מוצר לא מתקבל או שכספכם נגנב. בעברי, מעבר לFrenzy הקניות המטורף שאני עושה ברשת, הפעלתי עסק עצמאי למסחר והייתי מייבא סחורות ומשווק לחו"ל\בארץ ולכן התעסקתי רבות בנושא של משלוחים בינלאומיים והתנהלות מול חברות אשראי. לכן אני הרגשתי מחוייב לשתף אתכם במקרה שקרה לי ולהזהיר כדי שתדאו להגן על עצמכם במקרה הצורך. המקרה מתחיל בתאריך 23.11.12 כאשר רכשתי מספר מוצרים (5 מוצרים , 6 סה"כ) מאתר DealExtreme ושילמתי באמצעות אתר PayPal. באתר DX נאמר כי כל המוצרים שהזמנתי במלא…
-
- 21 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
-
רכשתי מהם דיסק שהתפגר הרכישה היתה בסניף מול קניון איילון. עבורי המיקום היה נוח והשרות אדיב. היום אחרי שעמדתי בתור התברר להפתעתי שהחנות יודעת למכור אבל לא לתת שרות בשביל למסור את הדיסק התקול אני צריך להגיע לפתח תקוה, רעננה או לתל אביב זו בהחלט הפתעה לא נעימה שמשום מה לא הוזכרה כלל ברכישה. לדעתי חנות מחשבים שמוכרת צריכה גם לתת שרות ולא לטרטר את הצרכן למקומות שלא נוח להגיע אליהם.
-
- 18 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
אהלן חברה צהריים טובים הנה כמה סיבות להראות שהכסף שאתם משלמים "עמלה" לפייפל הולך לפח (במילים נחמדות) + להראות לכם שגם החברת אשראי שלכם היא פח בעצמה ב24.9 הזמנתי מהאתר thepowerlevel שתי CD-KEY של COD:MW3 ,עשיתי את זה בהזמנה אחת 33 דולר במקום 2 של 17 (בשביל ההנחה של הדולר), מאחר והאתר שלהם עובד רק עם LIVE CHAT נכנסתי כדי לבקש את הCD-KEY והנציג של האתר נתן לי אחד ישר ואמר שאת השני הוא יתן לי יום למחרת בגלל חוסר מלאי, כמובן שיום למרחת נכנסתי שוב ובקשתי את הKEY הוא אמר לי שעדין אין ולבוא מחר ואז שוב ושוב עד שעברו 9 ימים שהוא אומר לי מחר \ עוד שעתיים \ עוד כמה שעות. פתחתי תלונה בפייפל כמו שכתוב בספרים רשמתי את כל מה שקרה, ביקשתי זיכוי לגבי המחיר של הCD-KEY's ששלמתי עליהם (המוכר…
-
- 26 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
באג פרסמו שהם מתחילים למכור מחשבים מורכבים של ג'יגהבייט, ונכנסתי לראות את המחירים.. מחשב לדוגמה - http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=14866 עזבו שהם לא מפרסמים איזה לוח, איזה מארז, ספק ומה לא (רק מספר מספרים שטחיים על דברים), תסתכלו על המחירים לשדרוג דברים!! 2000 ש"ח ל660TI!! 420 ש"ח לזכרון 8GB! ואתם יכולים להמשיך לראות עוד דברים מזעזעים פה - http://www.bug.co.il/fpage.asp?brand=0&ser=Gigabyte+&x=17&y=10
-
- 27 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
מה העלות הנמוכה ביותר היום לספק + תשתית + כל הציוד אם צרי. בלי קשר למהירות. זקוק לאינטרנט בסיסי למחשב אחד נייח בלבד. תודה
-
- 6 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
כדאי לקרוא ואם צריך, להעמיק במידע נוסף על הבעיה ... https://www.geektime.co.il/western-digital-sandisk-extreme-pro-ssd-has-a-huge-problem/
-
-
- 14 תגובות
- 3.5k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום אשמח לעזרה בנושא - https://www.amazon.com/gp/product/B014MIBLSA/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
היי, יש לי סכום כסף שמעלה אבק בפקמ עם ריבית = [emoji37] אילו אפיקי השקעה כדאיים והאם נדלן (דירה להשקעה) היא אופציה בהנחה שכרגע אין לי דירה בבעלותי ומעולם לא נטלתי משכנתא. תודה מראש,
-
- 5 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
אני כרגע בנטויז'ן על חבילת גיימר ו15MBIT, ובואו נאמר שהפינגים נחמדים ולא יותר, התכנית שסחטתי מהם דרך שימור לקוחות נגמרה וכעת אני משלם מחיר בינוני אבל לא להיט. תמיד נתקלתי בשמועות שבזק בינלאומי נותנים את הפינגים הנמוכים ביותר לחו"ל, במיוחד כשמדובר בהנפצה בסגנון חבילת גיימר או PRIVATE NGN. האם נכון הוא הדבר? אשמח לשמוע ממשתמשי בזק, בין היתר. ;D
-
- 17 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
ביום שבת לקראת הערב הזמנתי כרטיס מסך מדגם GIGABYTE GT630 לHTPC שלי, הזמנה הייתה פשוטה כמו תמיד, ואחרי 2-3 שניות קיבלתי אישור הזמנה למייל. היום לקראת השעה 14:00 השליח יצר איתי קשר ושאל אם אני בבית, אחרי שהסברתי לשליח שאני לא בבית, וכרגע אין מי שנמצא בבית אז הוא שאל אותי מתי בערך מישהו יהיה, אמרתי לו שלקראת 15:00 יהיה מישהו, ונתתי לו את הטלפון של אחי. אחי שלא מבין גדול במחשבים, קיבל את הכרטיס מסך, והשליח עזר לו להתקין את הכרטיס מסך ואפילו עזר לו להתקין את הדרייברים. (הוא בן 12, אנגלית לא הצד החזק שלו...) אחרי שהתהליך נגמר השליח הלך, ועכשיו אני יודע שהוא משחק על המחשב ואפילו ראה סדרה או שתיים בXBMC. שמתי לב שבזמן האחרון הרבה מאוד מתלוננים על כרטיסים לא תקינים שהם מקבלים, אז …
-
- 9 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
אני עושה עכשיו סקר שוק של מכונות כביסה ואני מזועזעת מהמחירים... זה אמור לעלות לי כמו איזה רכב יד שנייה?? בסך הכל אני סטודנטית ענייה ויש לי תקציב של 3000 שקל לסיפור הזה... מישהו אולי מכיר איזו מציאה?
-
- 14 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
https://www.amazon.com/gp/product/B01DUNLMUU/ מהר לפני שיגמר. מחיר מצויין.
-
- 12 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
אני באזור בו אין אינטרנט סיבים. הוט פה על הפנים. אני גולשת על התשתית של בזק. והגיע השלב בחבילה של בזק בו המחירים כל הזמן מטפסים, ונמאס לי >:-(. שוקלת לעבור לאינטרנט של 018 או 019 (שניהם עובדים על התשתית של בזק). האם למישהו יש נסיון איתם ויכול להמליץ/להזהיר?
-
- 1 תגובה
- 3.5k צפיות
- 2 followers
-
-
היי חברים לאחרונה עשיתי מעשה מטופש והזמנתי מוצר בשווי של מעט מעל 100 דולר מיפן - עם משלוח של EMS. החבילה כמובן עברה במכס וזכיתי בכבוד לשלם מכס ועמלה לדואר של כ200 שקלים (אגב רוב הכסף הלך לדואר ולא על המכס עצמו) אתמול הזמנתי מוצר אחר מהונג קונג בשווי של 96 דולר והמוכר עדיין לא שלח את החבליה, כמובן שהפעם שלחתי דרך דואר רגיל. השאלה שלי היא האם כדאי לבקש מהמוכר שיציין על החבילה שהשווי מתחת ל75$? קראתי באיזה מקום שכיום ה"טריק" הזה כבר לא עובד כי כאשר הם בודקים חבילה הם מבררים על המוצר באינטרנט ומוצאים את המחיר ה"אמיתי"... תודה מראש לעונים!
-
- 6 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
לפני שבוע קיבלתי את הכרטיס מסך ששלחתי לתיקון לפני חודש. כאשר הדלקתי אותו ביום הראשון הוא עבד בסדר, אף על פי שהוא הרעיש והמחשב היה חם, מה שלא היה לפני זה. יום אחרי התחלתי לקבל ארטיפקטים כול פעם כשהפעלתי משחק או תוכנה שמאמצת את הכרטיס מסך, והוא גם כן התחיל להביא לי את מסך המוות הכחול של ווינדוס 10(הסיבה ששלחתי אותו לתיקון מלחתחילה) אני חושד שהם מכרו לי כרטיס מסך מקולקל. אני כבר לא סומך על החנות שקניתי ממנה את הכרטיס מסך, ורוצה את כספי בחזרה. קניתי את המחשב עם הכרטיס מסך בסוף 2019. תמונה משלשום. איך אני דורש מהם החזר כספי?
-
- 13 תגובות
- 3.5k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום לכם, ראיתי גם ב-TMS וגם ב-IQPC (דרך הפייסבוק) מחירי 2TB ב-500-510 ש"ח שזה מחיר מצויין לדעתי. זה הקשיח של TMS http://www.tms.co.il/product/10976 הקשיח של IQPC מופיע בקופון בפייסקבוק שלהם. מה דעתכם?
-
- 19 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4140114,00.html
-
- 13 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
עלתה לי חשיבה לרגע. יוצאים מדי שנה מכשירי סלולר חדשים, מבית סמסונג, LG, ושאר מכשירי הדגל הגדולים. למה מכשיר סלולרי צריך לעלות 3000 ש"ח? אני יודע שזה כמו מחשב בערך, אבל למה זה כזה יקר? מה כל כך מיוחד בדברים האלה בעצם? אני יודע שבחו"ל זה זול יותר ועולה כנראה באיזור ה-2500 ש"ח וגם זה נראה יקר לטעמי.. זה לא פרצת דרך חדשה, בכל שנה מכשירים חדשים ממשיכים לצאת והם לא הכניסו משהו חדש לחיים.. לעומת זאת, משקפי המציאות המדומה זה כן משהו פורץ דרך ומשהו חדשני, ולהביא אותו ארצה כנראה יעלה באיזור ה-2000 ש"ח כולל מיסים וזה עדיין זול יותר ממכשיר סלולרי. הכל נעשה ממוחזר, ולמה מכשיר צריך לעלות כ"כ הרבה?
-
- 9 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
אהלן אני משתמש מתחיל בהזמנות דרך EBAY. ממה שאני יודע הכי כדאי (והגיוני) ללכת על אנשים שה RATIO שלהם בהזמנות הוא מעל 99.0 אחוזים, ופידבקים גבוהים. דברים שרציתי לדעת הם: על אילו מוצרים ישנם הגבלות ומכ"ס בארץ? לדומגא הזמנתי עכשיו 2 שעונים ג'לי של נשים לאחותי שכל אחד מהם עלה 9.88 דולר, סה"כ 73 ש"ח. יגבו עליהם מכס? האם להזמין נגנים שונים כגון ARCHOS / IPOD וכדומה לוקחים על זה מכס? המחירים זולים ומפתים... תודה רבה!
-
- 14 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
אם קניתי אוזניות ופתחתי את הקופסה והשתמשתי בהם אני עדיין יכול להחזיר או להחליף אותם בדגם אחר? תודה
-
- 7 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
נושא חם הרבה שאלות .... האם מישהו יודע כמה עולה כולל מכמ ומשלוח ? ידוע אוקולוס 600$ אבל כמה מכס כמה משלוח ?? ידוע HTC 800$ כמה מכס ומשלוח ?
-
- 5 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
שלום, מחר אמורים לספק לנו מייבש כביסה (אלקטרו לוקס יבואן רשמי - מיני ליין) אותו היינו רוצים למקם מעל המכונת כביסה שלנו. בחוברת ההתקנה שהורדתי אני רואה שהם מציינים שיש לרכוש מהיבואן ערכת התקנה מיוחדת שנועדה לצורך זה - האם זה באמת נחוץ או סתם מסחטת כסף? בחיפוש ברחוב הרשת ראיתי שהציעו לשים מדף מעץ חזק שיהווה חוצץ בין המכונות (במידות מכונת הכביסה) או לרכוש ספוג במידות המכונה בעובי של 1 ס"מ. מה אומרים? אודה לעזרה:)
-
- 1 תגובה
- 3.5k צפיות
-


