mrraz פורסם 2012 בנובמבר 27 מחבר Share פורסם 2012 בנובמבר 27 סוף פסוק ה-SSD מהקניה הקבוצתית הוחלף אתמול בסמסונג חדשאני עם אייבורי גמרתי, איך שטירטרו אותי, חוויה כזו עוד לא היתה לי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrraz פורסם 2012 בנובמבר 27 מחבר Share פורסם 2012 בנובמבר 27 זה לא רק הטירטור אלא גם איך שנראית מעבדה כפי שראיתי אצלםלדעתי ללקוחות שקונים אצלם יש פחות ידע מלקוחות שקונים בחנויות מתמחותלכן גם מגיעים למעבדה עם דברים מאוד בסיסיים כמו התקנת חלונות ואופיסכתוצאה מכך יש עומס של לקוחות על המעבדה וכפי שראיתי בפעמיים שהייתי שם יש רק טכנאי אחד שמטפל בכולםהטכנאי אדיב ומתחשב אבל יש זמני המתנה לא מבוטלים ואישית לי זה לא מתאים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Belgid פורסם 2012 בנובמבר 27 Share פורסם 2012 בנובמבר 27 זאת תודעת השירות בארץ. אתה יודע מי אשם? אנחנו, הצרכנים.1000 אנשים צפו בפוסט שלך, ובמבצע הבא שיהיה שם 900 מהם ירוצו לקנות מוצר בשביל 2 אחוזי הנחה. וזה עוד אחרי שהנציג שלהם הבין כמה הדרישות שלהם ממך היו מטומטמות, התנצל והבטיח שהנושא יטופל מיידית.למרות שגם אני לא חסין מטעויות כאלה, הרבה פעמים כשאני קונה מוצר והמחיר נמוך משמעותית ברשתות עם היחס הגרוע או בכלל בזאפ, אני פונה לחנות פרטית שאני אוהב לקנות ממנה ומבקש מהם להציע לי מחיר קרוב למחיר שבזאפ. זה תמיד מקובל עליהם ככה הם מרוויחים עוד לקוח (קבוע) ובעוד כמה שקלים אני מקבל שירות טוב ואמין. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
bennnn פורסם 2012 בנובמבר 27 Share פורסם 2012 בנובמבר 27 אני מוכרח לציין את השירות של אייבורי לטובה, רכשתי לפני 4 שנים הרדיסק של סיגייט 750, התחילו בו תיקתוקים, הייתה עליו 5 שנות אחריות,הגעתי לסניף ראשל"צ, הנציג אכן ראה שההרדיסק תקול ובלי ויכוחים מיותרים נתן לי הרדיסק של 1 טרה בייט! כי לא מייצרים כבר 750. אחלה שירות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.