צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
היי חברים. רוצה להתייעץ לגבי מכירת מחשב נייד לנובו תקול לחלקים, אשמח לעזרתכם. הדגם : Lenovo ideapad 5-15IIL05 (81YK008SIV) מפרט: * Intel Core i5-1035G1 * 16GB DDR4 3200 * 1T M.2 PCIe SSD * MX350 2GB * 15.6" FHD IPS הלוח אם תקול, קורס לBSOD לעיתים קרובות ולא מצליח להתקין ווינדוס לאחר פרמוט, נבדק במעבדת CPM ואומת שאכן הבעיה בלוח אם. חוץ מזה המחשב בן שנתיים, בלי שום נזק לפלסטיקה או למסך ושאר הרכיבים תקינים לחלוטין. מישהו שיודע לייעץ בכמה אוכל למכור אותו לטכנאים או למי שמתעסק עם זה ואיפה? תודה על העזרה!
-
- 0 תגובות
- 883 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות משם מחשב נייד. מסוג : HP EliteBook 2170p C7A51UT מחירו של המחשב בארץ נע בין 8-9 אלף ש"ח עפי האתר "נייד פלוס". באתר זאפ מחירו הוא 8,500 ש"ח. בדרך כלל אני מזמין ציוד מארה"ב דרך האתר TigerDirect. מצאתי את האתר הזה http://www.electronics-discount-shop.com/ מחיר המחשב שמה הוא בכ 300 דולר פחות. יש המלצות על האתר הזה? מישהו קנה משמה משהו בעבר? האם הוא אמין? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 883 צפיות
-
-
היי, בדקתי ב KSP, ראיתי שיש מספר נמוך מאד של מחשבים ניידים עם המעבדים של AMD לפני חצי שנה יצא hp envy x360 ryzen בעולם, בארץ אני רואה שיש את אותו המחשב רק עם מעבדים של אינטל למישהו יש מושג מתי המעבדים האלה צריכים להגיע? תודה.
-
- 1 תגובה
- 883 צפיות
-
-
היי, אני גיימרית חדשה בתחום, משחקת בעיקר מייפל סטורי ופוקימון GO. המליצו לי בחנות על Geforce GTX 3080 TI אבל בגלל המחיר הגבוהה אני תוהה אם זה הכרטיס מסך שמתאים לי. מה דעתכם? אם יחש כאן בעלי חנויות שמוכורות כרטיסי מסך הם מזומנות לפנות אלי ב 0543892791 תודה
-
- 3 תגובות
- 882 צפיות
- 1 follower
-
-
המבצע על כונני ה-SSD של סאנדיסק חוזר לאמאזון, הפעם עם מחיר טוב אפילו יותר עבור דגם ה-960GB לכתבה: http://hwzone.co.il/קאמבק-כונן-ה-ultra-ii-של-סאנדיסק-זמין-כעת-במחי/
-
- 13 תגובות
- 882 צפיות
-
-
יש סיכוי לא קטן שהטיפול בכם לא יהיה מיטבי ... https://www.youtube.com/watch?v=dvDcHwvTqZw
-
- 2 תגובות
- 882 צפיות
- 2 followers
-
-
שלום לכולם. לא יודע עד כמה זה באמת כל האותיות הקטנות, אבל בהחלט יכול להוות בסיס כמי נגד מי בסוגיה - https://finance.walla.co.il/item/3181468
-
- 0 תגובות
- 881 צפיות
-
-
לא נראה לי, אבל ...... https://finance.walla.co.il/item/3480640
-
- 0 תגובות
- 881 צפיות
- 1 follower
-
-
היי זה קורה במשפחות הכי טובות ( או כאלה שטוענות שהן הכי טובות .... ) https://tech.walla.co.il/item/3395937
-
- 0 תגובות
- 880 צפיות
-
-
בשני מקרים, אי מתן אחריות ומכירת סוללה מזוייפת של מצלמה, פניתי אליהם לקבלת עזרה. (אפשר למצוא את הדיון בפורום בקשר לסוללה) בשני המקרים הם היו נורא נחמדים, חזרו אלי יום או יומיים אחרי שפניתי אליהם, שאלו שאלות, התעניינו, שאלו עוד שאלות אבל בשורה התחתונה לא עזרו לי במהומה ונפנפו אותי בצורה הכי נחמד שיש. הם אלופי ה "תפנה ל____". גם בפורום אני קורא מדי פעם על אנשים שפנו אליהם ולא ממש קיבלו עזרה. רציתי לדעת אם מישהו קיבל מהם עזרה שכללה משהו יותר מ "תפנה ל" או נפנוף כזה או אחר.
-
- 1 תגובה
- 880 צפיות
-
-
אני רוצה להתנתק ולעבור לחברה אחרת מסיבות טכניות. אני רוכש מכשיר שתומך בתדרים 2100/900, ולכן עדיף לי לעבוד עם מפעיל שרוכב על רשת אורנג'. החלטתי על 012mobile יש להם אחלה דיל עכשיו, והם רוכבים על אורנג' אז למה לא? רציתי לדעת האם אני יקבל זיכוי מגולן טלקום על הימים במהלך החודש שבהם לא הייתי מנוי? או שאין כזה דבר? מתוך האתר של גולן: "בגולן טלקום הנך חופשי מהתחייבות ובכל עת יכול לבחור להתנתק. בניגוד לחברות האחרות אנחנו נותנים לך את החופש להתנתק מבלי לבלות שעות ארוכות בהמתנה לנציג שירות ובשיחות עמו. אצלנו תוכל להתנתק מתי שתרצה דרך אתר האינטרנט. כל שתצטרך הוא להוריד את טופס ההתנתקות ולשלוח אותו אלינו, (ולכן תחויב על התשלום הקבוע בגין מחזור החיוב במהלכו נדרשה הפסקת השירותים)." מה …
-
- 5 תגובות
- 879 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך לקנות 2 לפטופים ועוד 3 מחשבים שולחניים (אחד עם מפרט מתקדם). האם לדעתכם במקום לקנות באתרי אינטרנט כדאי לי לגשת או לדבר עם חנויות כדי לנסות להשיג הנחת כמות? זו בכלל כמות שמצדיקה הנחה?
-
- 4 תגובות
- 878 צפיות
-
-
אני צריך מכשיר נייד וקו, איזה חברה כרגע בשוק מציעה את המסלולים הכי אטרקטיבים? כמו-כן האם משתלם לקנות את המכשיר סלולארי מהחברה (אני דיי סגור על Samsung Galaxy S2) או מגוף פרטי כזה או אחר?
-
- 1 תגובה
- 877 צפיות
-
-
שוחחתי עם חברה מסויימת שביקשו 3 אלף עבור הטלויזיה ואמרו שעוד כמה ימים יש מבצע של בלאק פריידי והיום עם המבצע ביקשו 3,500. אחלה מבצע. מה שכן, בדקתי לפני יומיים בעוד כמה אתרים כמו אייבורי ו-KSP ואני רואה שבכולם המחיר עלה בבערך 500 ש"ח. מכיוון שזה במה חנויות ובאותו זמן, אני משער שזה מהלך של המילטון. דווקא בתקופה של מבצעים לעלות את המחיר (מעניין אם תכף יהיה מבצע והמחיר ירד חזרה). נ.ב. אני לא מצליח להבין את המילטון. אם אני קונה מהם או מאייבורי האחריות זהה אבל המילטון גובים סכומים גבוהים יותר עבור המוצרים
-
- 2 תגובות
- 877 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, מצאתי את המבצע הזה - http://uk.gamesplanet.com/buy-download-pc-games/Mass-Effect-3-2284-25.html ורציתי לשאול - האם כדאי לרכוש את המשחק ללא ה DLC, או לחכות שהמחירים ימשיכו וירדו ואז לרכוש עם ? תודה
-
- 0 תגובות
- 876 צפיות
-
-
שלום. אני משתמש לאחרונה המון ב3G ושמתי לב שתמיד המהירות אצלי (הורדה וגלישה) ממש איטית. יש לי חבילה unlimited שאומרת שכל עוד אני לא עובר 3 ג'יגה, אני אמור להוריד על 4 מגה (500 KB לשניה), ובפועל אני אף פעם לא עובר 50 KB לשניה. (במזל יש לי 50-100) אז לשאלה: האם ככה זה גם בחברות אחרות? אם אני לא מקבל את המהירות המגיעה לי, אז אולי עדיף לעבור למשל לhot mobile, שאשלם שם פחות, ואקבל בערך את אותה האיכות של הגלישה. או שזו תקלה ו- (אם יש כאן) לקוחות פאלפון אמורים לקבל מהירות גבוהה יותר משתיארתי?
-
- 5 תגובות
- 876 צפיות
-
-
ערב טוב ושבוע טוב, אשמח לדעת אם לגבי 2 הדגמים שבכותרת ניתן להשתמש באותו מטען?
-
- 0 תגובות
- 875 צפיות
-
-
ברצוני לקנות מכשיר כזה ב-DX או ebay אבל אני לא מוצא אותו בחיפוש שעשיתי.. איך נקרא המכשיר הזה באנגלית ?
-
- 2 תגובות
- 873 צפיות
-
-
הייאיך מקבלים החזר מעמ ששילמתי על מוצר שהוחזר לספק בחול?עקב תקלה במוצר החזרתי אותו לספק וזוכיתי על מלוא הסכום באמצעות פייפלעם קבלת המוצר שילמתי מעמ תודה
-
- 0 תגובות
- 873 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום היום באתי להוסיף את המוצר הזה http://bit.ly/12CjlVC לעגלת הקניות בeBay אבל במודעות אחרות שנכנסתי כדי לראות אם הבעיה בכל המודעות אז הכל היה תקין,מה יכולה להיות הבעיה ? (לא פרסמתי את המודעה בשרשור כי לא ידעתי אם זה מתאים לשם ) תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 873 צפיות
-
-
רציתי לשאול, התקלקל להורים שלי המודם של הוט והשירות לקוחות אמר לאבא שלי שטכנאי יגיע רק ביום חמישי. הוא דיבר איתם ביום שישי. שבוע לתקן מודם? באמת? ב 2013? מישהו עוד נתקל בתופעה הזאת? לא התקלקל לי האינטרנט בזמן האחרון אבל בראש היה לי מאוד הגיוני שטכנאי צריך להגיע לכל המאוחר יום למחרת. עוד לא הגענו לזמנים בהם האינטרנט הוא מצרך בסיסי?
-
- 2 תגובות
- 872 צפיות
-
-
למישהו יש ניסיון עם מערכת התראה לרכב? שמתי לב שלאיווקס יש הנחה בביטוח המקיף לרכב. למישהו יש את הסוג הזה של המערכת ברכב ויכול להגיד אם היא יעילה או לא?
-
- 3 תגובות
- 872 צפיות
- 1 follower
-
-
בשנת 2011 התקבלו במשרד התקשורת 14,413 תלונות, גידול של 62% לעומת 2010 (8,902 פניות) ועלייה של כ-600% בהשוואה לשנת 2006 (2,072 פניות). כך לפי דוח פניות הציבור למשרד התקשורת, שפירסם היום (א') אגף הפיקוח והאכיפה במשרד. מתוך כלל הפניות - 12,418 פניות מהוות תלונות על חברות התקשורת. שיאנית תלונות הציבור הינה חברת פלאפון. אל חברת הסלולר הגיעו 10.5 תלונות לכל 10,000 לקוחות מתוכן כ-37% תלונות מוצדקות. פלאפון היא חברת התקשורת עם כמות התלונות הגדולה ביותר מאי פעם. בראש טבלת החברות שספגו תלונות מהציבור ממוקמת חברת פלאפון, עם שיעור תלונות של 10.5 לכל 10,000 מנויים - פי שתיים משיעור התלונות בשנה שלפני כן. לכתבה המלאה: http://www.news1.co.il/Archive/001-D-293241-00.html
-
- 0 תגובות
- 872 צפיות
-
-
מכיון שאין ביכולתי לשלוח הודעות פרטיות (ואין לי מושג כיצד ניתן לקבל הרשאה כזו אם בכלל) - רציתי לשאול האם נמחקה הודעתי פה בקשר ל-IQPC ו-LOGICPC כיון שפורום חומרה הוא הפורום המתאים יותר לשאלה הזו? תודה וסליחה על הטירדה. אשמח לתשובה פרטית או בכלל.
-
- 3 תגובות
- 872 צפיות
-
-
לא, לא מדובר בניסיון עוקץ. http://www.calcalist.co.il/marketing/articles/1,7340,L-3603179,00.html השקעה בטוחה. מי שרוצה למקסם רווחים, למכירה: מערכת זיקוק ביתית. ......הבלתי משוחדים בדיוק מתנגן לי בטלוויזיה....
-
- 2 תגובות
- 872 צפיות
-


