YahavIL - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

YahavIL

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    18
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מידע נוסף

  • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של YahavIL

Zone Wannabe

Zone Wannabe (2/6)

1

דירוג

  1. אז, קניתי לחברה שלי מחשב ליומהולדת והתכוונו להרכיב אותו היום (יום ההולדת שלה). כשהוצאתי את המארז מהקופסה שמעתי כאילו יש שם חלקים משוחררים וכפתחתי את הדלת של המארז ראיתי ששני המאווררים הגדולים של Fractal Design Torrent שבורים וזרוקים. כמובן שזה דפק לנו את התוכניות, זה מה שקורה כשפעם ראשונה אני לא קונה ב-KSP.. אני מנסה להבין אם זו חוסר מקצועיות של החנות או של חברת השליחויות UPS, מה דעתכם?
  2. בנוגע לזכרון עצמו, שווה לך להזמין ב newegg.com מאשר בחנויות בארץ. זה קצת בעייתי וזו בדיוק ההתלבטות שהייתה לי, הבעיה עם INTEL כרגע היא שזה הדור האחרון לסוקט הזה מה שאומר שהלוח שתקנה עכשיו לא יתאים לדור הבא. בAM5 יש לך אספקט לשדרוג בעתיד. בכל אופן אני ככל הנראה אלך עם INTEL פשוט מפני שאני לא מבין מספיק בAMD.
  3. שלום אני משדרג את המחשב, התקציב שלי זה עד 6000 ללא מסך, ללא כרטיס מסך וללא ציוד נלווה. הוא ישמש אותי בעיקר לעבודה ומשחקים. מבחינת משחקים אני משחק Squad, Insurgency וכו'. מבחינת עבודה אני צריך להריץ שני מכונות לינוקס ווירטואליות עם מגוון שירותים, סביבות פיתוח והמון טאבים של כרום. כמו כן, יתכן שאעשה מעט מאוד עריכת ווידאו בסיסית, ופוטושופ. המכונות הווירטואליות יהיו צריכות להיות פתוחות ברקע במקביל לנ"ל (הייתי שמח להיות יכול גם לשחק במקביל) חשוב לי שיהיו כמה שיותר יציאות USB 3.2 GEN1/2 ולפחות יציאת USBC אחת קדימה ואחת אחורה. מה דעתכם על המפרט הבא: Intel Core i7-13700K 3.4 GHz 16-Core Processor Noctua NH-D15 82.5 CFM CPU Cooler Gigabyte Z790 AORUS ELITE ATX LGA1700 Motherboard G.Skill Ripjaws S5 64 GB (2 x 32 GB) DDR5-5600 CL36 Memory Samsung 980 Pro 2 TB M.2-2280 PCIe 4.0 X4 NVME Solid State Drive Fractal Design Torrent ATX Mid Tower Case בנוגע לכרטיס מסך, בשלב הזה אשאר עם ה1080TI שלי ובעתיד מקווה לשדרג ל3070/80TI. תודה
×
  • צור חדש...