צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
אני צריך סטרימר טוב שיאפשר גם התקנה של אפליקציית T.V (סלקום או פרטנר) וגם קודי ונטפליקס אבל שאפשר לנגן איתו את הסרטים בהרצה טובה כלומר עם מהירות משתנה ורציפה ולא בדילוגים מישהו מכיר ויכול להמליץ?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אשמח לשמוע פה מחברים בעלי ניסיון איך מתבצע מימוש אחריות במקרה שרוכשים Ipad מחו"ל והאם ניתן לקנות הרחבת אחריות care+? (אני לא מבין הרבה במוצרי אפל וזה פעם ראשונה שאני רוכש מוצר שלהם).
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רלוונטי גם לישראל! כרגע יש 3 הגרלות יהיו עוד בהמשך. 1. בטוויטר 2. פייסבוק 3. אם משחקים אונליין באחד או יותר מהמחשקים שמצויינים שם
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני קניתי מחשב חדש ואני רוצה לסדר את הכבלים מתחת ומעל השולחן אני צריך כמה דברים שיחזיקו את הכבלים על השולחן, מעין קופסא שתסתיר מפצל חשמל ועוד כמה דברים בשביל להסתיר את הכבלים מתחת לשולחן אני ראיתי גם משהו ששמים עליו את הכבל של העכבר והוא שומר עליו מתוח כדי שלא יפריע (נראה לי שקוראים לו באנג׳י) מישהו יודע מאיפה כדאי לי לקנות את כול אלה? לא משנה לי אם צריך לחכות למשלוח, אכפת לי רק מהמחיר תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, איזו חברה נחשבת אמינה כיום מבחינת מקררים חזקים? מחפש עם מקפיא תחתון תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
כונני SSD איכותיים מבית מיקרון בנפח של 500GB מוצעים בעבור כ-620 שקלים בלבד באמאזון, רק בשעות הקרובות לכתבה: http://hwzone.co.il/לחטוף-לפני-שזה-נגמר-כונני-ssd-מדגם-bx100-של-crucial-במ/
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ישנן מספר לא מבוטל של חנויות בארץ המנצלות לטובתן את המחסור הצפוי בהשקה בארץ ב19.11, ולכן מוכרות בכפול מחיר מזה שישפאר פירסמה. בכפול מחיר חברים. 2000 שקל יותר. פשוט מרתיח. ועוד חנויות טובות כמו game station שתמיד נותנות מחירים טובים למשחקים שלהם משתתפות בשוד וגזל הזה. אין לכך שום הצדקה. כן, אנחנו בשוק חופשי נכון, אבל צריך הגינות. בטח בתקופה כזו. ונקודה מפתיעה לטובה - באג היקרנית מוכרת את הפלייסטשיין במחיר נורמלי, שישפאר פירסמה. תקנו מהם.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
כאמור יש בעיית שליחה של כל מיני משלוחים מאירופה גדולים כקטנים... אז האם אפשר לעקוף את זה?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 2 followers
-
-
מסך ASUS שנקנה ונשלח אליי מחנות בשם OR PC (אין מלאים אז נאלצתי ללכת עליהם) , הגיע אליי בקופסא בלי ידית, סלוטייפ של אסוס שסגר אותה ומדבקה לבנה עם הכיתוב "נפתח לצורך החלפת כבל חשמל" יבואן אסוס של אותה חנות הוא ויז'ואל די.ג'י. (VISUAL D.G) עכשיו ביררתי גם עם קיי אס פי וגם עם אייבורי שאלה 2 החנויות המוכרות והמרכזיות ביותר בארץ, נאמר לי שהיבואן שלהם הוא סרב פרו (SRVPRO) בשיחה קצרה עם וויז'ואל, נאמר לי שזה הליך סטנדרטי של קבלת מלאי אמריקאי (ככל הנראה) והחלפת הכבל שיתאים לשקע אירופאי/ישראלי. ושאין לי מה לדאוג ושזה הדבר היחיד שנעשה שלשמו נפתח המסך אצל היבואן לפני הגעתו לאור פי.סי. חייגתי גם לסרב פרו, נאמר לי שהם לא שמעו ולא מכירים על שום …
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אינטל ואייאםדי התחילו כבר לייצר חלקי מחשב ללא תוספות שמאפשרות מעקב אחרי המשתמש (גם אם זה עדיין לא היה בשימוש)? מתוך סקרנות שלי
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי חברים, הגיע השעה וגם אני עובר מחברת סלולר גדולה במקרה שלי פלאפון, אני מעוניין לעבור לאחת החברות החדשות אבל אני חושש מנושא הקליטה ברחבי הארץ, איכות גלישה וניתוקים, שירות. אשמח אם מי שיש לו קו בחברה כלשהי (הוט מובייל, גולן, רמי לוי, 012) שיגיב ויתן את דעתו על סמך הדברים שציינתי קודם, תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לאחר ששיאומי הראתה שבכל זאת היא רוצה להמשך עם סדרת הMI4# כהציגה את דגם הMI4S וזות כנראה בשל הצלחת הסדרה . כעת שיאומי מתכוונת להשיק חידוש לסדרת הXiaomi Redmi 3 כשהופצו תמונות של המכשיר אך לצערנו התמנות נמחקו וזה כנראה רק עניין של זמן עד שיופצו עוד תמונות של המכשיר : (בכתבה תמונת של הרדמי 3 הרגיל) לכתבה : http://articlesfromxda.azurewebsites...print-scanner/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
להפתעתי הרבה משלוח שהתעכב (שלושה חודשים לאחר ההזמנה) נשלח ע"י EMS כ"פיצוי" מבלי ליידע אותי ועכשיו EMS דורשים סכום הזוי של 250 ש"ח כאשר התכולה עצמה עלתה לי 500 ש"ח אינני מתכוון לשלם את הסכום הזה האם ניתן איכשהו להוזיל את העמלה או שעדיף לי שהמשלוח יוחזר לשולח וישלח מחדש בדואר רגיל. במצב שחבילה החוזרת לשליח האם בעל העסק מחויב בקנס כלשהו או שהוא רק מפסיד את עלויות המשלוח?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אהלן, אני רוצה להזמין את ה-OnePlus החדש מהאתר הרשמי. מבדיקה שלי עם נציג בטלפון אחרי שנתתי לו את כל המידות המשקל והמחיר הוא אמר לי שאחרי מיסים מכס מע"מ ומשלוח ייצא לי באזור ה135$ תוספת במה שמסתכם כ-740$ עבור המכשיר. כאשר אני מכניס את אותם הנתנונים למחשבון באתר שלהם זה נותן לי מחיר הזוי של 770$. מה שגם ציינתי בפני הנציג והוא אמר שאין סיכוי שהמחיר יהיה גבוה כל כך. השאלה שלי כמה אפשר לסמוך על מילה שלו? אני מפחד שיידפקו עליי קטע והתירוץ יהיה :"הנציג שלנו טעה\חדש" אנערף. כמה אמינים החברה האלו? בדרך כלל שאני מזמין מחו"ל אני מעדיף לעבוד ישירות מול המוכר והשילוח שלו (אמזון וכו') אשמח לעזרה מחברה פה שהתנסו איתם :)
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי, מישהו כאן מכיר אולי אתר שמוכר את הגלגל חכם תחת מבצעי בלק פרידיי? יש כל מיני סוגים אבל מה שאני מחפש נקרא BIKE + , זה מתחבר לטלפון ואפשר לשלוט עליו מרחוק, סוג של אופניים חשמליים לגיקים, יש פה ביקורת עליו ומצאתי גם חנות מקומית שמוכרת אותו אבל זה מעבר לתקציב שלי, בכל זאת בלק פרידיי אולי יש משהו במחיר טוב בקיצור אם מישהו נתקל במשהו ב48 שעות הקרובות, תעדכנו
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני שוקל לקנות את האוזניות של beats אבל הגדם של הסטודיו עכשיו אני מתלבט אם לקנות אותם דרך הארץ בbug או דרך האתר הרשמי של החברה ,אם למישהו יש את האוזניות אשמח לחוות דעה . תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות נייד חדש ואחרי שבפעם הקודמת נכוויתי, החלטתי ללמוד את קצת את עניין החזרת המוצר בעסקת מכר מרחוק. אחרי דקות ארוכות של קריאה באתר ובגוגל, אני חושב שדי הבנתי את הרעיון, אבל עדיין יש לי כמה שאלות. אני חושב שאם אני אתן דוגמה זה יענה לי על כל השאלות. נניח שקניתי מחשב חדש בעסקת מכר מרחוק (דרך האינטרנט, טלפון וכו'). אני מקבל את המחשב, מפעיל אותו ומגלה שרכיב כלשהו דפוק (מחייב את ההפעלה הראשונית), למשל רכיב פגום: מסך/כונן קשיח/מיקרופון... 1. האם אני יכול לדרוש לבטל את העסקה עקב פגם, במידה שעדיין לא עברו 14 ימים? כמובן שהוצאתי את המוצר מהאריזה וחיברתי אותו לחשמל. 2. מה קורה אם בתקנון שבאתר שהאינטרנט כתוב שאין להחזיר/ להחליף מוצרים (לא מסמך הגילוי שעל המוכר לשלוח)? התנא…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש היום גרופון על אותן מערכות שהיו בקבוצתית של האל פסק ב-20 ו-60 שקל יותר זול מאשר בקבוצתית. http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/aviem-c02648309/15395964?nlp=&CID=IL_CRM_1_0_0_364&a=2022 עריכה: אולי הייתי צריך לשים את זה ב"דילים משתלמים"...
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי לפני שנה טאבלט לנובו f1050 לילד שמתעלל בו על בסיס יומי. הטאבלט עצמו לא ממש מומלץ כי כבר היה בתיקון איזה 3-4 פעמים בגלל בעיית טעינה. אבל מה שכן מפתיע זה השירות. אתם מכירים את סיפורי הזוועה על השירות בארץ? אז זהו,שפה בכל תקלה בא שליח ups אלי לוקח ומחזיר מתיקון. מתקשר לפני לתאם (ולא דופק בדלת ובורח) . בתיקון האחרון הטאבלט שוב לא נדלק . אז ב 15 ליוני פתחתי קריאת שירות. למחרת הגיע שליח ולקח את הטאבלט למעבדות CPM . זו חברה שנותנת שירותי מעבדה ללנובו. בדרך כלל המעבדה עצמה בכלל במצרים. אציין גם שכמו הרבה טלפונים הילד סדק את את המסך במספר מקומות אבל זה לא הפריע לשחק בו. כמובן שזה כתוב בזמן המסירה. בקיצור ב 22 ליוני אני מקבל אותו חזרה מהשליח. לא רק שתיקנו כב…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש ברשותי מספר זכרונות PC100 וPC133 בגדלים שונים (16M-256M). אני רוצה להיפטר מהם - השאלה כמה כסף אפשר להרויח עליהם? אפשר לקבל מושג כמה MB אחד של PC100 או PC133 עולה?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא בטוח אם זה המקום, זה גם חוות דעת לגבי האפשרויות השונות וגם דורש ידע תכני ולכן אני מתנצל מראש. אם יש צורך כמובן שהאחראי יכול להעביר את הדיון לפורום המתאים. מהם שירותי האחסון המומלצים לעסקים קטנים ברשת. מדובר על שימוש בקבצים גדולים (אדריכלות הדמיות ותמונות). יש לשמור על כ-4 טרה בענן, עם גישה סלקטיבית לנטונים. לכן חשוב לי : 1. שירות אמין ללא קריסות. 2. בטחון מידע וגיבוי ללא פשרה. 3. מהירות גישה לחומר בהורדה והעלאה. 4. אפשרות עבודה על החומר בענן?. 5. גישה מכל מקום בכל זמן. 6. גישה בניידים וסלולארי. 7. עלות (שלא יהיה יותר יקר מתחזוקת שרת בעסק וכמובן יותר בטוח. אולי אתם יכולים לחשוב על משהו שחסר. …
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מצטער על הכותרת הארוכה, אני לא יודע איך קוראים לזה אבל הבנתי שנכנס חוק כזה. שאם אני קונה מכשיר מחברה פרטית או מחול, החברת סלולר מחוייבת לתת לי תוכנית כאילו שקנית אצלם. אפשר לקבל על זה יותר פרטים? קניתי אייפון מאורנג', ורציתי לדעת אם אני יכול לעבור לפלאפון ובאיזה שהיא צורה לקבל הטבה על המכשיר (הרי גם אם אני יתנתק מהם אני יצטרך להמשיך לשלם על המכשיר). אשמח לעזרה!
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אנשים, אני לא מת על הטלפון הסלולרי שברשותי, בלשון המעטה אני רוצה Galaxy S3 - הראייה שלי לא משהו, ומסך גדול כזה יהיה נחמד מאוד (וכמובן לא מזיק שזה משהו חדש, יפה וככל הנראה איכותי) אני בקבוצת רכישה, אבל עוד לא התחייבתי, ועכשיו כשהמחיר פורסם, התאכזבתי... איך הולכת ירידת המחירים בישראל? אני דיי בטוח שלא אוכל להשיג s3 ב-3 אלף בארץ בעוד חודש, אבל בכל זאת שווה לשאול. אגב, קראתי איפהשהו שיש סיבה לזה שאי-אפשר להקליט שיחות במכשירים מבוססי אנדרואיד. מישהו יודע למה? (בארץ, למשל, למיטב ידיעתי מותר לצד אחד להקליט צד שני בלי רשותו. אבל בכל זאת הבנתי שכל התוכנות שמקליטות קול במכשירי אנרואיד בעייתיות מאוד) תודה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עדכון 2: בסגה החלו לחלק שלושה משחקים חינמיים חדשים: Viking: Battle of Asgard, Gunstar Heroes ו-Renegade Ops. נראה כי מי שנרשמו לעדכונים בסיבוב הקודם של המיזם יהיו זכאים לקבל במייל שלהם קודים עבור הכותרים החדשים באופן אוטומטי, ללא צורך ברישום או הזנת פרטים מחדש – אם כי בסגה מצהירים כעת שקבלת הקודים עשויה לקחת עד שלושה ימים שלמים, בשל העומס והביקוש הגדולים ברשת. עדכון: נראה שגם המשחקים החינמיים של הסיבוב השני אזלו – אך אל תשכחו שיש את הסיבוב השלישי, אליו תוכלו להירשם עם המייל שלכם על מנת לקבל שלושה כותרים חינמיים נוספים החל מהיום בערב, אז אל תשכחו ותזדרזו, משום שמסתבר כי מדובר בכמויות סופיות של הטבות. הכתבה המקורית: החברה היפנית ממשיכה להפתיע אות…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-


