עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. את דעתי על KSP רובכם מכירים, כמו גם את זה שנשבעתי לא לקנות שם יותר. אני עדיין עומד מאחורי ההחלטה הזו, אלא שלפני כמה חודשים התגלגל אלי איזה 280X יד שנייה, שלאחרונה התחיל לעשות בעיות (תקלת זכרון שגרמה לעיוותי תצוגה, פלוס מאוורר אחד שבקושי עבד), ומה לעשות - במקור הוא נקנה מKSP. מוכן לקרב, הלכתי לסניף הקרוב אלי לממש אחריות. קודם כל הטוב: כמעט כל הצוות באותה חנות התחלף מאז ביקורי האחרון שם, ובהתחשב בנסיוני עם הצוות הקודם זה בהכרח שיפור. מיד על ההתחלה, הסברתי שאינני הרוכש המקורי של הכרטיס, ואף שאין לי קבלה, וביקשתי מהם לבדוק במחשב לפי המספר הסידורי שהכרטיס אכן נקנה מהם. הבחור שדיברתי איתו נענה לכך בלי כל בעיה. כבר סימן מעודד, שכן לפחות בעבר התקנון שלהם כלל סעיף (לא חוקי בעליל) …

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by IG,

    שלום לכולם, אני לקראת קניה של כמה וכמה דברים באמזון, ואני רוצה לדעת אם מישהו פה מכיר מוכרים מומלצים\ לא מומלצים בתחום מכשירים הסלולאריים. אני מתכנן לקנות (להזמין בסוף השבוע הקרוב) טלפון HTC ONE S מטען נייד ASTRO 5600 נגן COWON C2 ועוד כמה שטויות (קייס ומגן מסך לפלאפון, סים קאטר- בארץ עולה 80 ש"ח- באמזון 4$) בעיקרון את פלאפון אני רוצה לקנות מחנות בשם cell lounge את הCOWON מחנות בשם jet audio מישהו מכיר?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by F2playkuper,

    שמתם לב לבעיות בקניה של החנות? בנוסף יש למישהו רעיון איפה כדאי לקנות AC Odyssey?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. הזמנתי את הקשיח הנ"ל מאמאזון (http://www.amazon.com/dp/B005T3GRLY/) בעלות של 120 דולר עכשיו מכיוון שזאת הפעם הראשונה שאני מזמין דרך musttop הייתי מעוניין לדעת אם מישהו (עם ניסיון כמובן) יודע עד כמה המחירון שלהם נכון הם באמת מחייבים 23.9 $ מיסים ? (כמו שהמחשבון שלהם טוען) וכ - 20-30 דולר משלוח ללא עלויות נוספות ? או שאני יקבל כל מיני חיובים לא מוסברים ? נ.ב. * בנוסף שלחתי להם מייל עם "10$ הנחה באמזון" ** והסיבה שקניתי מאמאזון היא בגלל המחיר ובגלל שהיה לי את העלות ב GIFT CARD

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by y_a_n_i_k,

    תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by life5252,

    שלום לכולם אני צריך בבקשה עזרה לגבי המוצר הזה עד כמה הוא יעזור לי בסטרים או שזה סך הכל מוצר שלוכד וידאו https://www.amazon.com/Elgato-Game-Capture-HD60-Pro/dp/B015E3OT54/ref=sr_1_8?s=pc&ie=UTF8&qid=1479042597&sr=1-8&keywords=elgato

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. שתי חבילות שקניתי באמזון הגיעו לחברת המשלוח USHOPS בארצות הברית. ביקשתי איחוד חבילות: בוצע, שילמתי, נישלח אלי. קיבלתי פתחתי את החבילה(המאוחדת) וחבילה אחת חסרה. צילמתי את מה שקיבלתי פניתיׁ(במייל וגם ב WhatsApp) ל USHOPS ענה לי נועם, שמע בדק וחזר אלי ואמר שלא מוצאים את החבילה, אבדה. שאל אם אני רוצה זיכוי או שיקנה עבורי את המוצרים שאבדו(85 $) בחרתי שיקנה וישלח לי. לבקשתו שלחתי את הקישור למוצרים. נעם כתב לי: שלחתי את הקישור למחלקת הרכש, אעדכן אותך. בשלב זה הקשר נותק, חיכיתי שבועיים שום עדכון. אין קשר טלפוני עם נציג שרות, לא עונים למייל, פניה ב WhatsApp מפנה אותי לרובוט. לאחר כמעט חודש עשיתי עוד ניסיון, שלחתי מייל והתרעת…

  8. קניתי בחמישי האחרון רמקולים מבסט מוביילי של DIVOOM, הפעלתי לבדוק אותם בשישי, וגיליתי שהם לא עובדים, נדלקים אבל לא מוציאים צליל. על הקבלה כתוב שאני אמור לפנות ליבואן. אבל על פי מה שאני יודע, החנות אמורה לטפל בי. מה החוק אומר במקרה כזה? הם אמורים להחליף לי לחדש? לתקן? אני אמור ללכת ליבואן או שהם אמורים לטפל לי? * מעבר לזה, גם ראיתי שיש סדקים קטנטנים או שזה מספר שריטות באזור החיבורים של 3.5.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by avid,

    שלום, לפני מספר ימים הדיסק הקשיח שלי התקלקל ולמרות שהוא היה עדיין באחריות הייתה לי בעיה לממש אותה כי הרשת בה רכשתי את הדיסק פשטה את הרגל. פניתי למספר רשתות בבקשה לעזרה אולם בכולן השיבו בנימוס שלא ניתן לסייע לי כי לא רכשתי את הדיסק אצלם. בעקבות המלצה שקיבלתי בפורום, פניתי למיכאל מרשת RSM בבקשה לעזרה. מיכאל השיב במהירות לפנייתי והסכים לסייע במימוש האחריות מול היבואן. מכיוון שהאחריות נגמרת בימים הקרובים מיכאל הסביר לי למי לפנות והציע סיוע נוסף ככל שיידרש. קבלת שירות ברמה כזו אינה דבר מובן מאליו ולכן אני מבקש לשתף אתכם בכך.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. עדיפות באזור נתניה, בינתיים מצאתי חנות אחת שיש להם מוצרים של hyndai אך אני מחפש שכל המוצרים יהיו באותו עיצוב ואותה חברה אך אין להם דימרים של hyndai. תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by miz,

    מחפש משהו לא יקר באזור עד מאה שח פלוס אם מישהו מכיר בכלל רציתי לשאול, האם כל מגפיים עדיפות על נעלים רגילות, מההיבט שפחות מחליקים איתם על שלג קשה, או שזה רק בדגמים מסוימים...

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by yan2411,

    מקווה שזה בחוקים של הקבוצה מישהו יכול לתת רשימה של חנויות במרכז הארץ שמוכרים מכשירי שיאומי בייבוא של היבואן הרשמי? חשובה לי האחריות של ה 24 חודשים.

  13. שלום לכולם, אני מתלבט בנוגע לקניית מצלמת רכב. חשבתי על הדגם: YI Mirror Dash Camera https://www.amazon.com/dp/B01CW4BI6G/ref=emc_b_5_t https://www.yitechnology.com/yi-mirror-dash-cam המצלמה מותקנת על המראה, לכן לא ברור לי איך אפשר להשתמש במראה במצב כזה. (ההגיון אומר שזה מחליף את המראה, אבל לפי סרטונים ביוטיוב זה לא). בקיצור, אשמח להבין ממשהו שיש לו את הדגם הזה - האם השימוש במראה הראשית ברכב נפגע כתוצאה מהתקנת המצלמה? תודה,

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  14. Started by Zeev86,

    4 דיסקים USB של 4 ו-8 GB שקניתי מחנות מסויימת מתחממים נורא, אם זה במחשב נייד, נייח או בטלוויזיה. מה יכולה להיות הסיבה? זה יכול לפגוע במכשיר או בכניסת USB של המכשיר?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. דודה שלי טסה בקרוב לניו יורק ובדיוק תכננתי לקנות סמארטפון חדש. מחיפוש קצרצר באינטרנט ראיתי שמחירי הסמארטפונים שם לא הרבה יותר זולים, אבל אני לא ממש יודע איפה לחפש. בהנחה שהנקסוס לא רלוונטי עבורי (אין מספיק זכרון) האם יש חנויות שמשתלם לקנות שם באופן כללי (סמסונג, HTC וכו')?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  16. אני רוצה לעשות מנוי לall jobs אבל היום זה ה30 לחודש. אז השאלה‚ אם אני עושה מנוי לחודש בעצם ( כי אני רוצה לנסות חודש ואז לבטל‚ אלא אם כן זה באמת יהיה יעיל..). אז זה דווקא לגביי החודש הזה שעומד להגמר חודש 10 כלומר משלמת 49 שח ליום אחד ואז שוב יחיבו אותי לחודש הבא או שפשוט זה הולך מה30 לחודש עד ה30 לחודש הבא? אשמח שתענו לי בהקדם האפשרי למה מצאתי משרה ממש טובה ואני לא רוצה שתעלם או תתפס ואני רוצה לעשות כבר מנוי אך מפחדת בגלל מה שהסברתי לעיל. תודה רבההההההה!!

  17. Started by Mpro,

    אני מחפש לקנות מקרר עכשיו ראיתי 2 דגמי מקררים של חברת bellers אחד דגם 370 ודגם 420 בחנות שהייתי אומרים שהדגם 370 הוא יותר חדיש, איך אני יכול לדעת שזה באמת דגם יותר חדיש?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by kletsman,

    קניתי סמארטפון באמאזון ושלחתי ל Buy2usa הם גבו ממני מכס לפי החוק. עכשיו אני צריך את הרשימון של המכס כדאי להיזדכות במע"מ. אבל הם אומרים שהם משחררים באופן קולקטיבי ולא פרטני. על פי מה שהם אומרים שחרור פרטני עולה 75$. בנוסף הם לא חברה ישראלית לכן אין להם חשבונית מס. לכן אני לא יכול להזדכות במע"מ על המכשיר. מישהו ניתקל בדבר הנ"ל? בברכה יונתן

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by Elishablue,

    שלום . האם ניתן להמיר אתר אמזון גרמניה את השפה לאנגלית . ואם כן איך ? תודה מראש לעונים

  20. Started by mavingadol,

    נתקלתי בחנות כלשהיא שעל החשבונית שלהם כתוב שהאחריות היא לרוכש הבלעדי שכתוב על החשבונית . האם הדבר חוקי והם יכולים לעשות את זה ? מכוון שאני רוצה לקנות ממשהו מוצר והוא הראה לי את החשבונית אבל על החשבונית כתוב שהאחריות היא למי שקנה את המוצר בלבד . משהו מבין בזה מבחינה משפטית האם זה חוקי ?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by A-10,

    זה שהעולם הולך ומתדרדר, לא חדש. אז הנה מה שסמסונג "המציאה" - https://www.ice.co.il/digital-140/news/article/932779

  22. Started by nadaviz,

    למישהו יש נסיון עם ספקית האינטרנט החדשה של הוט? (לא מדובר על הוט כספקית תשתית אלה הוטנט ספקית אניטרנט שהיא חברת בת של הוט)

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  23. Started by shikasha,

    לא מזמן שידרגתי את כרטיס המסך שלי וברצוני למכור את הישן. איך רצוי למכור את הכרטיס הישן בצורה כזו שיתן לקונה בטחון בקניה? אין לי דרך הגיונית להראות לקונה הופטנציאלי שהכרטיס תקין (והוא תקין).

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by kozimus,

    שלום. רציתי לדעת איך החנות פלונטר? האם הם אמינים נותנים שירות טוב? אני מעוניין להזמין מהם לוח אם. ניסיתי לחפש אך לא מצאתי משהוא ספציפי בנושא. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  25. מישהו במקרה יודע מה הפרוצדורה? אם זה אפשרי בכלל? אף פעם לא הזמנתי מ Amazon Global אז אני לא יודע מה רשום בחשבונית... אולי במקרה יש פה בעל עסק פרטי שיצא לו להזדכות?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים