החלפת מוצר פגום שנרכש, רמקולים DIVOOM - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החלפת מוצר פגום שנרכש, רמקולים DIVOOM


Alexkmr

Recommended Posts

קניתי בחמישי האחרון מבסט מוביילי של DIVOOM, הפעלתי לבדוק אותם בשישי,

וגיליתי שהם לא עובדים, נדלקים אבל לא מוציאים צליל.

על הקבלה כתוב שאני אמור לפנות ליבואן.

אבל על פי מה שאני יודע, החנות אמורה לטפל בי.

מה החוק אומר במקרה כזה? הם אמורים להחליף לי לחדש? לתקן? אני אמור ללכת ליבואן או שהם אמורים לטפל לי?

* מעבר לזה, גם ראיתי שיש סדקים קטנטנים או שזה מספר שריטות באזור החיבורים של 3.5.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...