עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. אני מתעניין ברכישת אוזניות מדגם AKG K450. בארץ המחיר שלהן מתקרב ל 450-500. באיביי 200 שקל. זה המוכר (TOP ) שמצאתי- לינק עד כמה הוא ניראה אמין? עד כמה אמין בכלל לרכוש אוזניות באיביי?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. שלום חברים, אני מארגן קבוצת רכישה למצלמת האקסטרים מבית SJCAM. דגם המצלמה הוא ה SJ4000 WIFI, הדגם הנפוץ ביותר של החברה והמתחרה הרציני ביותר ל GO PRO הידועה. קצת על המצלמה: מצלמת אקסטרים קטנה במיוחד המשמשת כיום רבים לכל תחום כלשהו (אקסטרים\רכב\פנאי וכו'). בעלת מצלמת וידאו באיכות Full HD, ואיכות תמונה של 12MP. בעלת קישורית Wi-Fi מובנית המאפשרת התחברות לסמארטפונים. ניתן לשלוט במצלמה באמצעות מכשירי iOS / Android ע"י אפליקציה ייעודית של SJCAM. המצלמה מגיעה באריזתה המקורית וכוללת ברקוד ANTI FAKE CODE בעזרתו ניתן לאמת מקוריות המוצר באתר היצרן. הדבר מונע רכישת חיקויים (ויש המון בשוק). החבילה כוללת את המצלמה עצמה + אביזריה (מצורפת תמונה) + מוט סלפי. ניתן להוס…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  3. זהירותתתתתתתתתתתתת דואר ישראל ויזה נטען יש פריצות בארץ של חברת SOE פשוט פורצים לכרטיס ומושכים את כספכם לי פרצו לפני שבוע לקחו סכום גדול ואני אין עם מי לדבר בדואר ישראל הם לא רוצים לשלם ולא מוכנים לדבר היזהרו זה לא מאובטח ואין לכרטיס הזה אבא ואמא למי שיש סכום גדול אני ממליץ להוציא את הכסף ולהשאיר סכום קטן שבמידה ופרצו שלא ימשכו את הכל אני פתחתי לעצמי שם משתמש בפורום הזה כדי להזהיר את כולם שלא יעברו את הסיוט הזה עם בנק ישראל כמוני אני עכשיו רוצה לתבוע אותם אני אשמח לקבל עצות

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  4. Started by YTZ,

    אנחנו משלמים סביבות ה-85 ש"ח עבור 2.5MB (ספק + תשתית), אני בטוח שיש חבילות יותר משתלמות עם מהירות גבוהה יותר ומחיר נוח יותר... אנחנו מחוברים דרך 012 + HOT.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  5. אהלן אני מנוי מזה כחצי שנה ב012MOBILE בחבילה ללא הגבלה הכוללת 42 יעדים לחו"ל. לפני כחודש-חודשיים התקשרתי לבית מלון ביוון. השבוע אני פותח את החשבוניות של החצי שנה האחרונה לבדיקה לראות שהכל בסדר. אני רואה חיוב נוסף של כ70 ש"ח על חיוג לחו"ל. פניתי לחברה הם אומרים שחייגתי לבית מלון בחו"ל וזה יעד שבין היתר אינו כולל בחבילות ללא הגבלה. עכשיו בתקנון שלהם לא מצויין שיש יעדים כאלה ואחרים שאינם כלולים בללא הגבלה לחו"ל. מצ"ב קישור: http://www.012mobile.co.il/he-il/abroad/rates-israel/ עכשיו אני מחכה לתשובה שלהם אבל אני לא אופטימי בכלל ולכן אני מתכונן כבר לשלב הבא. מה אני יכול לעשות אם הם בעצם לא יכבדו את התקנון שלהם? תודה מראש אריאל

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by אגם יפה,

    אני רוצה לקנות לפטופ לצרכים משרדיים בלבד אבל שלא יהיה חלש מדי כי אני רוצה לראות בו סדרות וסרטים גם כן התקציב הוא 2500 שח ואני רוצה מעבד i5 יש למישהו המלצה מסוימת?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. שלום לכולם. לפני איזה שבוע בעבודה שלי רצו להיפטר ממחשבים ישנים. אני מחוכמתי פירקתי אותם ולקחתי אלי רק את הדברים הטובים. מדובר על לוחות אם של פנטיום 4 ו 3 עם מעבדים, כרטיס מסך כלשהו, זכרונות, דיסקים קשיחים, כרטיסי רשת. כולם במצב טוב יצא לי גם לקחת מסך LG Flatron L1970hr-wf. המסך מרובע ואני לא אוהב כאלה. הוא במצב טוב מאוד רק עם בעיה אחת: המסך מהבהב בערך 15 דקות ואז נדלק כרגיל (סה"כ עובד מעולה פרט לזמן הדלקה ארוך). המסך לבן, ואין אליו אפילו מכה אחת. אני יודע שאי אפשר לעשות מכל זה הרבה כסף (מצדי גם לחלק חינם), אבל בכל זאת מעניין אותי הערך האפשרי. מי שמעונין בפרטים הטכניים שישאל ואני הנסה להחזיר תשובה (מוגבל בידע, אבל הנסה). תודה מראש. רומן ס.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4055272,00.html

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by Yehonatan_,

    היי, רציתי לדעת איפה הכי נכון לקנות מוצרי אפל? (APPLE TV) מבחינת אמינות ואחריות? תודה

  10. אורח ניימאר
    Started by אורח ניימאר,

    קיימת בארץ חנות שמוכרת רכיבי מחשב (מעבד, ...) במחירים שהם קצת מעל סיטונאות ? רוב הסיכויים שאם היא קיימת אז אין בה מעבדה והיא רק מתעסקת במכירת רכיבי מחשב במחירים נמוכים.

  11. Started by djelectric,

    לאחרונה עברתי והעברתי גם את אמא שלי ל-HOTNET. אצלה 12 מגה-ביט ואצלי 30 מגה-ביט. כשהתקשרתי ל-HOTNET לראשונה שמתי את הפלאפון על ספיקר בצד כמו שאני רגיל, לא הספקתי לקחת משהו לשתות וכבר ענו לי. לא מדובר במשהו מקרי, בכל פעם שהתקשרתי ענו לי בתוך כמה שניות. המוקדניות מאוד נחמדות ומבצעות את הפעולות מהר ובפשטות. אני שמח מאוד מהשירות ב-HOTNET ומקווה שהוא ישאר טוב כמו שהוא עכשיו. לגבי פינגים ומהירויות, במשחקים ההבדל לעומת בזב"ל הוא מאוד מינורי. בתוכנות אחרות מהירויות ההורדה הן מלאות ולפי רוחב הפס, אין הגבלה מצידן.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  12. טוב, אחרי מאבק עיקש אני מוותר וקונה לאשתי רומבה. בית בן 3 חדרים, כלב שעיר ביותר. היא התאהבה בדגם 980. אני נרתע מהמחיר. יש להם עוד מספר דגמים הזולים בהרבה. המלצות? P.S לא מעוניין בILIFE ובשיאומי. תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. אורח רותם
    Started by אורח רותם,

    מישהו יכול להמליץ או לתת טיפים?

  14. שלום! היתי היום בקניון וראיתי שיש מבצע 1+1 על מלא אביזרים סלולרים לרגל חנוכה בדינמיקה סלולר. לרוב אני לא טורח לקנות ממקומות כאלו ועוד בקניונים אבל יש שם כמה דברים ממש שווים. החלטתי להתחדש בכיסוי אוטרבוקס לגלקסי 2 שאומנם עלה לי 199 אך קיבלתי איתו עוד אוטרבוקס לאייפון בשביל חבר, סה"כ לכל אחד - 100 שקל פחות מאיביי. שווה לבדוק למי שצריך.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. חוץ ממיסי יבוא של 32% שמתי לב שיש סמרטפונים בגרסה של אמריקה צפונית ואמריקה דרומית. האם זה חשוב לפני שמיבאים לארץ? ראיתי מכשיר של SONY XPERIA במבצע של $269 אבל סה"כ מחיר סופי אחרי יבוא יהיה $393 בארץ רק ב-KSP יש כזה והבדל שיוצא הוא חיסכון של 550 ש"ח. האם שווה? מה אם אחריות? קראתי שהיה מישהו שקיבל מכשיר שבוא חשב היה "כמעט חדש" לא הייתי רוצה להיות במקרה שלו. שוקל אם כל זה שווה בכלל על מנת לחסוך...

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by VegansXe,

    אני כרגע עדיין ממתין לנציג של בנדא מגנטיק. יש 2 לפני בתור אני כבר שעה ו24 דקות מנסה שיגיע תורי כל הסיפור התחיל בכך שרכשתי ראוטר אלחוטי של TP-LINK, לאחר שיחה עם בנדא אישרו לי שהוא תקול, ואמרו ששלחו אישור החלפה לKSP דיברתי עם KSP הם אישרו שהם קיבלו את אישור ההחלפה, אך טענו שאין במלאי ושצריכים להזמין לי. טענו שיצרו איתי קשר כשהוא יגיע במלאי של סניף דיזינגוף - בפועל לא יצרו עימי קשר ניסיתי ליצור קשר עם KSP השבוע, הם טענו שאני צריך לפנות לבדנא... שזה מה שאני עושה עכשיו - אבל כמעט שעה וחצי ואף אחד לא טורח להרים את הטלפון. פשוט בושה.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by motogt,

    אהלן חברים, אני מתעניין ברכישת אופניים חשמליים. המטרות שלי הם לנסוע לעבודה מהבית, כ 2.5 ק"מ ועוד נסיעות מזדמנות - לא שימוש מסיבי, ולכן אני לא חייב את הדגם הכי מפואר וחזק, לא חייב תצוגה דיגיטלית ו/או מעצורי דיסק, העיקר שיהיה אמין ונוח. העניין הוא שכל האופניים נראים אותו הדבר בדיוק, כאילו כל חנות שמה על האופניים מדבקה אחרת ויוצרת מותג. בחנות עולם הקולנוע המוכר הציע לי את הדגם SMART BIKE S2 , והבטיחו לי 500 ש"ח הנחה לקראת BLACK FRIDAY , כלומר ב3000 ש"ח. נראה לי זה המחיר הכי טוב שאפשר לקבל עבור אופניים 48V מה אתם אומרים על האופניים, על המחיר? מישהו שקנה אופניים ורוצה להמליץ לי על משהו אחר? הכי חשוב שהחנות והיצרן יהיהו אמינים והאופניים י…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  18. Started by kletsman,

    שלום. ראיתי בעיתון שפורסם מקררים המשתתפים במכרז מקררי הגריטה יש לי כמה שאלות: 1. רשום שהמבצע לזכאי ביטוח לאומי, - איך אני יודע עם אני זכאי? 2. רשום שצריך שיהיה לך מקרר קיים מעל 300 ליטר. איך אני יודע כמה ליטר המקרר שלי? 3. איזה מקרר כדאי - יש של HAIER; SAMSUNG;LG;HISENSE' SHARP; תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  19. Started by yuvalm2,

    לפני כחודשיים/שלושה נסעתי בכביש 6 בטעות למקטע קצר, ומאז אני מחכה לחשבונית, ודבר לא הגיע. הגיוני? יכול להיות שלא יחייבו אותי?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. אהלן, אני מעוניין לקנות רובוט שואב אבק של Neato, דגם xv-25. המחיר בארץ הוא 3187 ש"ח, כפי שאפשר לראות באתר של היבואן. בשיחה איתם נאמר לי שגם אם אארגן קבוצת רכישה של 10, אוכל לקבל הנחה רק של 5%, כלומר סביב ה-3000 ש"ח. המחיר הזה גבוה מדי לטעמי. היתרון הגדול הוא שיש אחריות לשנתיים בארץ. באיביי מצאתי דגם מקביל אמריקאי (xv-21) שעולה 300$ עם עלות משלוח מארה"ב לארץ של 85$. סה"כ כ-1350 ש"ח. המשלוח הוא דרך FedEx, כך שלהבנתי יש סיכוי טוב שייתפס במכס, ואז אשלם עוד 33%, כלומר עוד 350 ש"ח. סה"כ המחיר יגיע לכ-1700 ש"ח, עדיין זול בהרבה מהמחיר בארץ. החיסרון הוא שאין אחריות בארץ ואם יש תקלה, אצטרך כנראה לשלוח את הרובוט לארה"ב לתיקון, מה שיעלה לא מעט אם בכלל יתאפשר. לכן, זו ההתלבטות ש…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. חלק מחנויות החומרה בארץ החלו רשמית בהכנות לקראת נחיתת דור ה-Cascade Lake-X - עם הנחות מאסיביות על הדור שקדם לו לכתבה

  22. Started by k534d,

    מישה מכיר את החנות https://www.pcmarket.co.il/? רציתי לדעת אם למישהו יש ניסיון איתם?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by liram21,

    שלום לכולם, אני רוצה להזמין כמה קטודות ועוד כמה פיצ'רים למחשב.. רציתי לדעת אם האתר הזה אמין, כלומר הוא שולח לארץ בלי בעיות ? אם לא, על איזה אתר אתם ממליצים ? אני רוצה גם להזמין מערכת קירור מים וכל זה אבל זה כבר יותר מאוחר D:

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  24. Started by Ironbound,

    יש לי כרגע אייפון 6 שאכזב אותי פעם נוספת, רכיב ה-GPS הפסיק לעבוד מסיבה כלשהי לאחר עדכון גרסא ואין שום דרך זולה לתקן את זה ככל הנראה. באייפון 4 הקודם הפסיק לעבוד הווייפיי והבלותות' לאחר עדכון גרסא באופן דומה. בכל מקרה, כרגע אני מעוניין לקנות סמארטפון חדש, שמתי עין על ה-One Plus 5 שהוא אחד המכשירים עם המפרט הטכני הכי מרשים בשוק ביחד עם מחיר לא יקר בכלל. אשמח לשמוע חוות דעת עליו אם יש, וכמו כן גם פתוח להמלצות לדברים אחרים.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. פעם ראשונה ששמעתי על זה The Intel Protection Plan https://click.intel.com/tuningplan/purchase-a-plan פעם ראשונה ששמעתי על זה? נשמע לי די מעניין כי תאכלס המעבדים מהדורות האחרונים מאוד אמידים עברו הימים שניתן היה לשרוף מעבד בגלל טיפונת יותר מתח. אז מתוך סקרנות מישהו שמע על זה? הם מציעים את זה גם בארץ וכמובן מישהו יצא לו להשתמש בזה?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים