עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. תיכנסו לאתר רשות השידור, ותקישו מימין על "מאגר הטפסים". כתבה בדה מרקר על ההחזר שימו לב! צריך לשלוח בקשה לפטור מחדש מדי שנה, ורק לאחר 3 שנים, פטור יהיה קבוע.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. מחשב ניידי מודרני עם מעבד משושה ליבות, כונן אחסון זריז של 512GB וגם 16GB של זכרון DDR4 במחיר של כ-3,000 שקלים? מסתבר שזה אפשרי, אם אתם מוכנים לבחור במותג הצעיר מבית Xioami שמרחיב את נוכחתו בשוק המקומילכתבה

  3. Started by ag43,

    מחפש המלצה למכשיר ריצה\הליכון שישמש בעיקר להליכה מהירה ומעט מאוד לריצה. צריך להתאים לאדם ששוקל מעל 120 ק"ג. צריך גם שיהיה אפשר לאחסן אותו בקיפול. אשמח גם לקישורים לפורומים שמתעסקים בזה.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. השאלה שלי כמה סיגריות אלקטרוניות אפשר לרכוש בהזמנה אחת...? http://www.uecigarette.com/ego-k-650mah-double-add-eliquid-ecigarette-tobacco-flavor.html

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by PayneBack3251,

    שלום, אני עוקב כל הזמן אחרי המחירים בתחום החומרה, ושמתי לב שבחודשים האחרונים (מאז סגירה של חנויות מסוימות), המחירים נשארו במקום ונראה כאילו אין תחרות ! אני טועה פה ? או שזו תקופת יובש או משהו כזה ?!

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by law89,

    בעקבות הדיון שלי בפורום רציתי לעלות נושא מסוים לדיון. הסיבה העיקרית שתמיד השתדלתי לרכוש מחשב קרוב אלי לבית היתה חוסר רצון להיות תלוי במשלוחים (הן מבחינת זמן והן מבחינת עלויות). אבל דווקא המקרה שבו מחשב נדפק במשלוח מעולם לא עלה בדעתי. גם על מחשב חדש בן שבועיים תחילה סירבו להחליף למחשב חדש ואני תוהה לעצמי מה היה קורה אם זה היה קורה שנה אחרי הרכישה (וחכו נראה מה אקבל כשאקבל את המחשב חזרה). אין לחנות באמת דרך לוודא שרכיב הוא תקין ב-100%. האם זה לדעתכם משהו שיגרום לכם לפסול חנות?

  7. Started by askme,

    מכר שלי הלך לשלם את החשבון התקופתי שלו. התברר שאי אפשר. יש עוד שלושה ימים למועד האחרון לתשלום, אממה ? מסתבר שחברת החשמל משדרגת את מערכות המחשוב שלה !!! וואללה ? עוד יבקשו פרמיה שזה לא גרם להשבתת והחשכת כל הארץ! לענייננו, עקב שדרוג המחשבים, לא ניתן לשלם חשבונות בשום אופן ובשום דרך. רק ביום ראשון, ה - 4.6.2017. אז מה הבעיה אתם שואלים ? הנציג שנשאל אם נלקח בחשבון המצב שצרכנים לא ישלמו בזמן שלא באשמתם לא יחוייבו בריבית פיגורים, השיב כי " לא התקבלו הנחיות בעניין, ועל הצרכן להתקשר שוב ביום ראשון ולהסדיר את הסוגיה ולוודא שלא יחוייב בריבית פיגורים" ! אם זה לא לעג לרש , אז אני לא יודע מה כן .

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  8. Started by mrraz,

    כבר מספר שנים שיש לי מנוי אינטרנט לתשתית הוט בשנה האחרונה אני נתון למתקפה בלתי פוסקת של נסיונות להעביר אותי לטריפל כל שבוע שבועיים אני מקבל שיחת שכנוע ומסביר באדיבות שהמשפחה רוצה טלויזיה של YES וטלפון של בזק. היום חטפתי עצבים ואמרתי לנציג שאם הוא מתקשר אלי עוד פעם אני פונה למנכ"ל שלו אבל יש לי תחושה שזה לא באמת יפתור את הבעיה מאחר והם, הנציגים כל הזמן מתחלפים וברור לי שאני מופיע ברשימה של אלה שחייבים להעביר אותם בכל מחיר. מה אתם אומרים, איך אפשר לפתור את הבעיה. איך יוצאים מזה ?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. צריך חשבון ב GOG. כל מה שצריך לעשות זה להזין אימייל ומקבלים קוד למשחק חינם. לינק לעמוד: https://arstechnica.co.uk/gaming/2017/04/ars-gog-free-games-partnership/ שימו לב: זמין רק עד 13:00 שעון אנגליה היום ה-27 לאפריל. (נראה לי שזה 15:00 אצלנו, לא יודע מה מצב שעון הקיץ שם)

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. יש חנות באיזור שפלה-מרכז שאוכל להביא מחשב עם לוח מקולקל+לוח חדש להרכבה במקום?

  11. היי אני רוצה לשפר את כרטיס מסך והמעבד במחשב (גיימינג) שלי אני רוצה לשחק red dead redemption בגרפיקה טובה וב- 60 FPS. יש לי 2700 ש''ח. אני רוצה לדעת אם זה אפשרי לקנות את זה בסכום שלי... אני רוצה לדעת איזה כרטיס מסך כדאי לי לקנות. אני רוצה לדעת איזה מעבד כדאי לי לקנות והאם הוא מתאים ללוח האם שלי . צרפתי את החומרה שלי בCPU-Z. תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. המבצעים העדכניים של החנות המקוונת כוללים זכרונות DDR4 מבית מיקרון, כונני אחסון ייחודיים של חברת VisionTek וגם כונן BX100 בנפח ומחיר צנועים אם אתם חובבי חומרה, אבל כרטיסי מסך של NVIDIA לא מדברים אליכם, לאמאזון סניף ארצות הברית יש עוד כמה וכמה הצעות תחרותיות עבורכם ממש עכשיו. נתחיל בכונן SSD ממשפחת ה-BX100 הראויה של Crucial, אשר מציעה ביצועי ביניים לא רעים בכלל במחיר שפוי. כאן מדובר בהצעה לרכישת כונן בנפח המינימילי של 120 ג'יגה-בייט בעבור עלות של 53.85 דולר כולל מסים ומשלוח ישיר לישראל – כ-210 ש"ח, שהוא תג מחיר בו נמכרים בארץ כוננים פחות איכותיים באופן משמעותי בחנויות. מכאן, נעבור למבצע נאה על זכרונות DDR4 ממשפחת ה-Ballistix, גם היא של Crucial. הזכרונות הם מס…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by eliom,

    יש איזה מוצר שאני רוצה לקנות מאיביי.ובדף המוצר רשום make offer וגם buy it now האם אני יכול לקנות בקנייה מיידית ללא קשר ל make offer?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  14. החנות המקוונת מציעה הנחת בזק על דגם ה-480GB של הכונן העדכני מבית היצרנית האמריקאית המהווה חברת בת לטושיבה שבוע חדש החל לו – ואיתו מגיע עוד מבצע מעניין מאוד על כונן SSD באדיבותה של אמאזון ארה"ב. הפעם מדובר בכונן ה-Trion 150 העדכני של OCZ, אשר הושק לפני כמה חודשים והציג יכולות ביניים לא רעות בכלל ושיפור כללי בלתי מבוטל לעומת כונני ה-Trion 100 שקדמו לו. במסגרת מבצע Lightning Deal למשך שלוש השעות הקרובות בלבד, דגם ה-480GB של הכונן מוצע בעבור כ-139 דולר כולל מסים ומשלוח ישיר לישראל, כלומר כ-525 ש"ח שמהווים כמובן עסקה אטרקטיבית בהחלט. אז אם אתם מעוניינים בכונן SSD בנפח ראוי ועם ביצועים ראויים – יש לכם כמה שעות לשקול את העניין. בהצלחה! https://hwzone.co…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. אני רוצה לשדרג את מהירות העלאה שלי וכמה שלא התקשרתי החברות המפגרות האלה (הוט) נשארות עם אותה מהירות או מגה וחצי או שתיי מגה וזה ממש איטי! אין איזה ספקית פה בארץ או כל דרך שהיא שאני יוכל לעשות כדי שמהירות העלאה שלי תיהיה יותר גבוהה? ואל תשכחו לציין מחירים אם יש

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. https://www.aliexpress.com/item/4000193213484.html?spm=a2g0o.cart.0.0.777d3c00LSYyYm&mp=1 1.כתוב שם שהמחיר לא כולל מס...כמה זה אומר שצריך להוסיף ואיך צריך לעשות את זה? 2.האם סים של הארץ יעבוד על המכשיר הזה?

  17. Started by gil.y,

    חברים אני ממש צריך את העזרה שלכם אני מחפש את המספר עוסק מורשה או ח.פ של עולם הניידים אבל אני לא מוצא בשום מקום אם מישהו איי פעם קנה מהם זה אמור להיות רשום על החשבונית אני אשמח אם תעדכנו אותי זה חשוב! המון תודה!!

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  18. Started by dor9,

    ניקח לדוגמא כרטיס גרפי: SAPPHIRE Radeon HD 7870 GHz Edition 2GB 256-bit GDDR5 המחיר שלו ב-newegg (קישור) זה 185$ USD, כלומר 652 ש"ח נכון להיום. ועל זה עדיין יש להם רווח. בחנות כלשהיא בארץ, זה עולה בסביבות 1100 ש"ח ואף יותר. יוצא הפרש של לפחות 448 ש"ח. אם אני, בתור אדם בודד, מנסה לשלוח: לארה"ב (המקום הכי רחוק) משלוח במטוס (הכי יקר, במקום אונייה) בדואר רשום (ולא רגיל) פריט בודד במשקל 2 ק"ג זה עולה 46.40 ש"ח. ראו צילום מסך, קישור. כמה כבר שוקל כרטיס מסך? לא עובר את ה-5 ק"ג. כך שהמחיר על משלוח של כרטיס גרפי בודד אמור להיות בסביבות 125 ש"ח מקס'. dafuk?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. אני חושב לקנות כונן קשיח מאמזון, אבל אספקת החשמל שלו היא ככל הנראה אמריקאית. (110V, שקע שונה וכו') בהנחה שאני מעוניין להשתמש בו בישראל - מה עליי לעשות?

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. סמסונג הודיעו שהם משחררים גרסה חדשה של הנוטבוק 9, שישקול רק 799 גרם http://design.samsung.com/global/m/contents/notebook9/ המחשב שוחרר תחילה בדצמבר בקוריאה שם נמכרו ממנו מעל ל100,000 יחידות https://www.sammobile.com/2017/02/21/samsungs-refreshed-notebook-9-surpasses-100000-sales-in-south-korea-in-under-two-months/ הוכרז תאריך למכירה במערב - ה18 בפברואר 2018 https://www.theverge.com/2018/2/15/17013324/samsungs-notebook-9-laptop-price באתר של סאמסונג הופיעו דגמים חדשים, ואף מחשב לא שוקל 799 גרם. הגרסה החדשה של הנוטבוק 9 שוקל שם 2.2 lbs שזה 998 גרם. https://www.samsung.com/us/computing/windows-laptops/all-windows-laptops/s/_/n-10+11+hv22t/ …

  21. Started by lior456,

    אהלן חברים, אני זקוק לעצתכם, אך לפני כן הייתי רוצה לשתף אתכם בחוויית השירות הנוראית שהייתה לי עם 012. אני שומע תמיד רבים שמתלוננים לנציגי לקוחות על ביצועי אינטרנט גרועים, חסימות פורטים, קו טלפון שלא תמיד עובד וכו'. הייתי רוצה להציג את הסיפור שלי, שהוא מזווית קצת אחרת - רמת השירות. לעיתים אנו פונים לנציגים לביצוע פעולות "פשוטות" שאינן קשורות לתקלות (תוסיף לי חבילת גיימר, שנה לי חבילה למהירות כפולה וכו'). בדר"כ דברים כאלה נפתרים בטלפון אחד (מקסימום 2-3). אבל לא, לא אצל 012... אתם פשוט לא תאמינו לאיזה רמות טפשות/חוסר-אכפתיות מגיעים שם הנציגים... אחרי שתקראו את הסיפור הבא אני מבטיח לכם שאפאחד מכם לא ירצה אפילו להתקרב ל- 012. כל הסיפור בגדול מדבר על ביצוע 2 פעולות פשוטות (מ…

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. שלום רב לחברי הפורום וחג שמח, רציתי להתיעץ איתכם, אולי מישהו כאן יודע. במידה ואני רוכש תוכנה דרך ebay, מה הסיכוי שהחבילה תיעצר במכס ואדרש לשלם מע"ם (הבנתי שעל תוכנות אמורים לשלם מע"ם בלבד), בשני התרחישים הבאים: 1. רכישת תוכנה חדשה, מחנות, בקופסא המקורית, הכוללת דיסקים וכן דונגל הגנה, החבילה נשלחת דרך Standard International Shipping. 2. רכישת תוכנה "משומשת", מאדם פרטי, החבילה תכלול דונגל בלבד, החבילה נשלחת דרך Expedited Shipping. (ברגע שהדונגל ברשותי אני יכול להוריד את התוכנה המלאה מהאתר של בית התכנה) * הדונגל כנראה ייראה כדיסק-און-קיי "רגיל" לאדם "מן השורה", כמובן במידה והוא לא מגיע עם הסבר כתוב תודה רבה מראש לעונים!

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. הרי באמאזון זה לא כך, אז מה הקטע?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. ראיתי שיש להם מבצע של ספק+ תשתית, לא שמעתי עליהם כספקים ואני לא מעוניין להתחייב לספקית בלי לדעת אם היא רקובה או לא. שימושים - משחקים\הורדות\youtube. תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. שלום לכולם, אני משתמש מזה כבר שנתיים+ במסך של חברת LG מסוג LED. באמת מסך פצצה, מאוד מרוצה ממנו. לפני כחצי שנה ממש במקרה שמתי לב שהכיסוי של המסך נפתח. המסך מורכב מזוג מכסים קדימה ואחורה, וכמובן כל העסק הזה סגור כנראה על ידי קליפסים. אז המסך נפתח בצד שמאל, אין אפשרות ללחוץ ולסגור ונסיתי. http://www.pclaunches.com/entry_images/1009/24/acer_S243HL-monitor2-thumb-450x337.jpg בתמונה אפשר לראות את המסך, אז הוא נפתח ממש באמצע אבל למעלה - לא רואים בתמונה את הצד הזה. כיום: היום נסעתי לח.י בשביל לממש אחריות, אחרי שכחצי שנה לא היה לי זמן פנוי בבוקר. הגעתי כולי שמח וטוב, הנציג אמר לי שכנראה זה משהו קטן ואפשר לסדר את זה בלי בעיה. הוא יצא וטען שהקליפס הפנימי נשבר - רמז שאני ע…

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים