עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. מסתבר כי ניתן למצוא כונני SSD מבית טוב ובמחירים תחרותיים בהחלט גם כאן בישראל, במסגרת הוזלה עבור הדגמים העדכניים של היצרנית האמריקאית לרוב, כאשר אנחנו משתפים אתכם במחירי מבצע קורצים על רכיבי חומרה באופן כללי ועל כונני SSD בפרט – מדובר במוצרים שנמכרים בחו"ל, ברמות מחיר שמצליחות להיות עדיפות על פני אלו שקיימות בחנויות בישראל גם לאחר תוספות של מע"מ, מסי רכישה ושילוח. עם זאת, נראה שגם בארצנו הקטנה יש לפעמים מציאות מפתיעות ומרשימות – וכשאנחנו נתקלים בכאלו אנחנו בהחלט שמחים לדווח גם על כך. זה בדיוק מה שקורה כעת, כשברשת חנויות KSP החליטו לבצע הוזלה מהותית על דגמי ה-HyperX Savage SSDהעדכניים של חברת קינגסטון – ומציעים אותם למכירה כעת בעבור 390 ש"ח לנפח של 240 ג'יגה-בייט,…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by RR1,

    חשבתי לנכון לספר לכם על חווית הקנייה בחנות RSM (קניה 21/10/11): האמת היא שלא הכרתי את הרשת עד היום (בדרך כלל קונה אצל הרשתות הגדולות והזולות (KSP ואייבורי)), ולכן חשבתי לנכון לספר לאחרים: - המוכרים הם אנשי מקצוע (הם גם אלה שמרכיבים את המחשבים) - הקנייה היתה ללא הלחץ שמאופיין אצל המתחרים הזולים (KSP ואייבורי) וכל שאלה נענתה בצורה מפורטת - הטיפים וההמלצות הרבות שנתנו לי היו שוות זהב וגם חסכו לי כסף רב (למשל, קניית זכרונות מהירים/יקרים יותר לא תועיל בהתחשב בנתוני המעבד ולוח האם שלי). בדקתי את ההמלצות שקיבלתי מול מאמרים המקצועיים ברשת ואכן צדקו במאה אחוזים - בפרטי חומרה מסוימים הם הזולים בארץ, אפילו משמעותית, במיוחד אם הם היבואנים של המותג (למשל, כרטיסי מסך של XFX, זכרונות מ…

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by BigTools,

    אחרי שבאתר של DX רשום לי שהחבילה כבר יציאה מסין איך אני מקבל מספר משלוח כדי לעקוב אחריה בארץ? זה הגיוני שהחבילה יצאה אלי ב 28 בנומבר (שבועיים וחצי) ועדיין לא קיבלתי את הפתק האדום?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by A-10,

    https://finance.walla.co.il/item/3453401 לידיעתכם.

  5. Started by alex542,

    אני מחפש מתאם חשמל בכניסה שלו חיבור נקבה ל3 פינים(איטליה) ויציאה זכר שמתאים לישראל. תודה

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by מנחם,

    אני מנסה למצוא חנות שמוכרת פד ענק לעכבר, כמו למשר Xtrac Pads Ripper XXL מישהו מכיר חנות בארץ או בחול שמוכרת את זה, או מוצר מקביל, לישראל במחיר שפוי?תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by אלבר,

    לפני שנתיים רכשתי מאמזון דיסק WD Blue 4TB ב$58, אני חושב שהיה פה באתר פרסום על מבצע. היום רציתי לקנות שוב אך ויתרתי כי המחיר $84. אני לא על HWZONE כל יום ולא יכול לראות מבצעים אם יהיו. האם מכירים אתר או אפליקציה מומלצת לקבל התרעות על מבצעי חומרה?

  8. Started by liran2003,

    אני לקוח של יס 11 שנים(!), משלם 280 ש'ח על מסלול עם רוב החבילות הרגילות+ערוץ לוגי. ממיר אחד yes max total (שקיבלתי לא מזמן "מתנה" על הוותק) ועוד 4 רגילים. זה נראה לי מחיר מופקע. בפעם האחרונה שבדקתי בהוט המחיר דומה רק שהוא כולל גם אינטרנט וטלפון. המחיר ללקוחות חדשים בייס על אותו באנדל כמו שלי הוא 240. דיברתי עם השימור לקוחות - לא מוכנים להוריד. כמה אתם משלמים? צריך אינדיקציה כדי להחליט מה הצעדים הבאים שלי..

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. שלום, רציתי רק לשתף מקרה שהיה לחבר שלי היום עם נטוויז'ן, ולשאול מה דעתכם צריך לעשות ואם יש איזה חוק שיכול לעזור שאתם מכירים. אז ככה: האמא, לא דוברת עברית, התחברה לנטוויז'ן, עשתה חבילה בסיסית וזהו עד כאן. לפני כחצי שנה נטוויז'ן החלו לגבות על שירותי אנטי וירוס ושאר ירקות שהיו בזמנו בחינם. החבילה לא התעדכנה ונגמרה, ונטוויז'ן חידשו את החבילה במחיר כלשהו מבלי לעדכנה. כך הדבר התנפח לסכומים שמגיעים במצטבר ל 500 שקל ( תסכימו איתי שאפשר לעשות עם הכסף הזה מנוי ל-3 שנים פלוס היום) בחצי שנה האחרונה. הוא התקשר לנסות לבטל את ההוצאה בדיעבד שכן השירותים הללו לא בוקשו מלכתחילה, וכן האמא לא דוברת בכלל עברית ולכן אין מצב שעדכנו אותה. האם זה חוקי ? למי אפשר להתלונן ? מכעיס ... בתודה עידן

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by coch,

    ערב טוב לכולם אני הולך לרכוש PS4. בעבר הרחוק היה לי PS2 ומתישהו אבד החשק. מחשבות על הרכישה נובעות ממשחקים אקסלוסיבים לקונסולות בלבד, בלי קשר ל PC. לפני כמה סופשים התחלתי את The Last of Us אצל חבר. הרבה זמן לא שיחקתי במשחק כ"כ איכותי. אחרי מחקר קטן.. יש עוד משחקים כאלו ומכאן המחשבה על הרכישה. אני מעוניין ברכישת הקונסולה אך ורק למשחקי סינגל. לא מעניין אותי שום דבר מסביב, כי אני גם ככה עושה את כל שאר הירקות ב PC ומשחק שם בלי קשר. כמה שאלות, שאשמח לקבל עליהם תשובות מחבר'ה שיש להם ניסיון בעניין - 1. עובד היום על U2414H ואני מעוניין לחבר אותו ל PS4. האם אפשרי לחבר את המכשיר ב HDMI בנוסף לחיבור DP שעובד ה…

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  11. Started by עץ בחורף,

    שלום לכולם, אשמח לשמוע רעיונות ללפטופ שיוכל לשרת אותי בשנים הקרובות. כפסיכולוג שמקיים פגישות בוידיאו חשוב לי בעיקר איכות מצוינת של מצלמה ומיקרופון וחיבור רציף ואיכותי לאינטרנט. עדיף עד 5000 ש”ח - אפשרי גם יותר.

  12. Started by גלעד5541,

    שלום מחפש אפליקציה שתשמש בסיס ליצירת משחקי ניוון מבוססי מיקום. מכירים? תודה גלעד

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. רק לא לקנות מוצרי קופר ,רכשתי כיריים זכוכית לפני 7 חודשים ,נתקעו כפתורים,פניתי לשירות כולל לאיקיאה וקופר לפני 12 יום ועד היום לא הגיע טכנאי לתקן את התקלה אולי אחזור לימי הביניים ואתחיל לבשל על פתיליה ,הן השירות של איקיאה והן של קופר הוא על הפנים התרחקו מהם כמו מאש. תשתפו שלא יפלו בפח אנשים נוספים.

  14. מנעול לדוגמא: http://www.locks.co.il/product/מנעול-טביעת-אצבע תודה מראש :)

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by yarin_sasson,

    האם מישהו מעוניין ברכישה קבוצתית של לוח מדגם Gigabyte G1.Sniper M3 s1155 Core i3/i5/i7, Intel Z77, DDR3 1600, 3xPCI-E, VGA, DVI, HDMI לוח איכותי ברמה גבוהה, ע"פ בדיקת המחירים שלי יצא: ivory= 995 ש"ח [glow=red,2,300]ksp= 860 ש"ח[/glow] TMS= 890 ש"ח אני בטוח שנוכל להוריד אותם בסביבות המאה מאתיים שקל רק צריך ביקוש אז מי בעניין שאני אתחיל לארגן?

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by Maor Menahem,

    מחפש ליקנות מחשב נייד בעיקר לתוכנות אדריכלות יש לי שלוש דרישות חומרה Ssd או mvme Ram 32gb רזולוציה 4k לא משנה לי מותג מסויים או מאיפה ליקנות מארץ או מחול העיקר איכותי

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. אהלן קיבלתי לידי מחשב נייד מאוד ישן שלא נדלק, קראתי בפורומים על הבעיות שלו, ואיתרתי לבסוף את הבעיה - שבב שלא מולחם טוב ללוח אם. בעייה מוכרת ומתועדת באינרטנט. פירקתי את המחשב, ובודדתי את לוח האם. את זה אני יודע לעשות (בסה"כ מדריך ומברגים קטנים..) להלחים אני לא יודע, ואין לי את הכלים הדרושים לעבודה כה עדינה לכן אני מחפש טכנאי (רצוי באזור חדרה) שיודע להלחים שבבים. הצלחתי למצוא כל מיני מעבדות מחשבים, אבל הן לא מוכנות להלחים בלבד, אלא לעשות בדיקה מקיפה ויקרה. אני לא מתכוון להוציא על הסיפור הזה הרבה כסף, זה גם ככה מחשב די ישן, ואני עובד עליו יותר בתור פרוייקט. אבל אני כן רוצה שהוא יעבוד.. אם מישהו מכיר טכנאי, או יכול להפנות אותי לאתר/טלפון, אני אשמח תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. אני עובד על פרויקט ומחפש להוזיל עלויות, אני שוקל לפזול לכיוון היד 2 כמובן שהמחירים שהישראלים מוכרים לפעמים זה לא משתלם בעליל. אז לפני שאני פונה לאי ביי האם יש חנויות שמוכרות יד 2 במחירים סבירים? בעקרון אין לי בעיה לקנות אפילו משחב שלם ולזרוק את כל השאר כל עוד השילוש תקין.

  19. אהלן, הגעתי במקרה לאתר הזה http://www.ldngrabhire.co.uk/ חפשתי לקנות נעל מסוימת... מצאתי אותה שם, מודה שהאתר נראה מחשיד מאוד... אבל אכשהו זרמתי... גיהצתי 250 שקל, הזמנתי וחשבתי לעצמי אחר כך שכנראה הלך הכסף ולא נקבל כלום. הגיע דווקא חבילה בסוף, דגם זיוף של נייקי בלי חבילה, שאפילו לא קרוב למה שהזמנתי. שלחתי מייל ולא עונים... יש משהו שאפשר לעשות עם דברים כאלה ? יש למי לפנות בכלל ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. שלום. אני מחפש לקנות תיק צד איכותי (messenger bag) ללפטופ בגודל 14'. חשוב לי שהתיק יהיה דק וקל. מכיוון שאני הולך לעבודה עם הלפטופ כל יום, אני רוצה לסחוב כמה שפחות. אשמח להמלצות/חוות דעת.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  21. Started by liram21,

    שלום לכולם, אני כרגע מאוד סובל עם הבלאקברי שיש לי. ואני מעוניין לקנות סלולרי אחר. רציתי לדעת האם יש חוק מסויים המתיר לייבא פלאפון מחו"ל לשימוש אישי בלבד - ולקבל פטור ממכס/מע"מ ? אני רוצה לייבא IPHONE 5 אין לי בעיה שהוא יהיה מחברה מסויימת אצלהם (אני יכל לפתוח אותם בארץ). יש חנויות שאתם מכירים ששולחות לכאן לארץ ? המוצר עצמו עולה באיזור 650$ .. ככה שזה עובר את המכסה של המכס. ועוד שאלה, יש מכשירים שהם עם BAD ESN, יש לי מה לעשות איתם בארץ ?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. אתר מעולה שעושה השוואות מחירים למוצרים שנמכרים באמאזון ונותן את הדילים הכי טובים היתרון הכי משמעותי הוא שהאתר מחשב כבר את המיסים והמשלוח לישראל מומלץ בחום בבקשה לינק https://www.mudcompare.com/search/428651031;p=;t=0

  23. כרטיס הביניים עם הגנות מפני כורי Ethereum שאפתנים נועד לנסות ולייצר את המחסור הקשה והמחירים המוגזמים בשוק - אבל נכון לעכשיו המציאות מציירת לנו תמונה שונה בתכליתלכתבה

  24. נתונים מהאתר הגרמני mindfactory.de

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. מה אתם אומרים? כדאי בכלל לרכוש מחשב נייד מהDUTY FREE? אם מישהו מכיר מחשב נייד עדכני (מעבד זכרונות וכו'.... ) בסביבות ה 300$ עד 350$ .. בבקשה תמליצו. תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים