צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
מעוניינים בנפח אחסון בלתי מבוטל, קומפקטי וזריז שילך איתכם לכל מקום? זו ההזדמנות שלכם להשיג אחד במחיר אטרקטיבי יום חדש הגיע – ואיתו עוד מבצע על חומרה שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו בחנות של אמאזון. הפעם, דיל בזק (Lightning Deal) בגירסה האמריקאית של הענקית הקמעונאית מציע לכם לרכוש כונן SSD חיצוני וזעיר של חברת סמסונג, מדגם ה-T1 שהוצג בשנה שעברה, בנפח 500GB ובמחיר של כ-193 דולר הכולל בתוכו גם את המסים הרלוונטיים ואת המשלוח הישיר לישראל – כ-730 ש"ח, שהם הנחה של לא פחות מ-500 ש"ח (!) לעומת המחירים עבור אותו המוצר בחנויות ברחבי הארץ. המהירויות אולי לא בדיוק זהות לאלו של כונני SSD פנימיים מובילים, אך במידה ואתם מעוניינים להשתדרג מעולם כונני ה-USB לעולם של מוצרי א…
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם פגם בייצור במפעלים שמספקים את הרכיבים הבסיסיים ליצרני כונני SSD וגם מוצרים אחרים כמו דיסק און קי וכו', יגרום בקרוב למחסור רציני בזמינות החומרה הרלוונטית. התקווה שהמחסור לא יהיה ממושך, אבל אין לדעת. https://www.pcworld.com/article/613986/ssds-will-be-the-next-pc-part-to-get-a-price-hike.html/amp
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי מקלדת מכנית כבר בערך שנה ואני רוצה לנקות אותה. לעשות את זה דורש להוציא את המקשים, ועד כמה שאני מבין הכי קל זה להשתמש במשהו כזה: https://www.amazon.com/Mechanical-Keyboards-Inc-Keycap-Puller/dp/B00M9ETHYU איפה אפשר לקנות משהו כזה בישראל? לא הצלחתי למצוא את זה.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש מצלמה נסתרת WIFI שמתממשקת עם המובייל, ומספקת זמן עבודה רציף של מינימום שעתיים באיכות תמונה HD. אני צריך גם מכשיר האזנה/הקלטה עם יכולת זיהוי קולי ( המכשיר נכנס לסטנד-ביי כאשר אין סאונד וחוסך זמן סוללה ) שמספק זמן עבודה של 10 ש' זמן עבודה מינימום. בדקתי קצת באינטרנט ומצאתי חנות בפ"ת בשם WorldShop מעוניין בחנות פיזית עם שירות ואחריות לשנה לפחות, תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
תקראו ותחליטו. קניתי דרך איביי מחשב ושלחתי אותו דרך ushop שהיו לפני כן ביי2 לישראל אילת, כידוע לכם באילת לא משלמים מ.ע.מ . דיברתי עם ushop והם ענו לי שאשלם דרכם את המ.ע.מ ורק אחרי שהמשלוח יגיע אוכל לבקשו מהרשויות בחזרה. הכל בסדר עד כאן . וראו איזה פלא, כשביקשתי מushop את הניירות של השחרור , הם טענו שהסחורה שוחררה באופן קולקטיוי ואם אני רוצה רשימון פרטני אצטרך לשלם 75 דולר. נראה לכם שזה הגיוני? אני צריך לבקש החזר של כ-250 שקלים וצריך לשלם קרוב ל-300 שקל. הם צריכים להמציא לי את הרשימון שעל פיו בלבד אוכל לקבל החזר. הם נתנו לי קבלה שלהם שרשום הכמה מ.ע.מ שילמתי, אבל לא קיבלתי החזר כי המ.ע.ע הולך לרשויות ורק לפי הרשימון אקבל בחזרה את התשלום. בקיצור חברת המשלוחים מתעקשים ולא מוכ…
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי חברים אני מתלבט בקשר למוצר הבא: http://www.daganm.co.il/rec/1819-%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%A1%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%92-HDMI-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%AA-%D7%A2%D7%9D-3-%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%AA--%D7%A9 יש למישהו מושג אם יש לי מחשב ,מערכת ומסך איך מחברים לדבר כזה מה הראשי?והאם באיבי יותר זול לרכוש דבר כזה? תודה מראש לעוזרים אני רוצה פשוט לעבור אם השלט תצוגה שאבחר פעם טלויזיה,פעם מחשב,פעם מערכת
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, במקרה נכנסתי לאתר של בזק בינלאומי וראיתי ש-3 חודשים אחרונים חייבו את ההורים שלי ב 160~ שקל במקום 60 שקל לחבילת 12 מגה. לפני כמה חודשים הם גם הפסיקו לשלוח חשבוניות בדואר(ללא שום הסכמה מאיתנו). הם טוענים שהם הודיעו באימייל על העלאת המחיר(אף פעם לא השתמשנו בתיבת אימייל הזו ואף פעם לא הצהרנו שנשתמש בתיבה הזו) והם לא מוכנים לתת החזר על הכסף שהם גנבו. הם הסכימו "בטוב ליבם" להוריד את מחיר החבילה ל 40 שקל לחודש(באמת תודה, החבילה הזו מוצעת ב-30 שקל לכל דורש) וטענו שבגלל שהם הודיעו מראש הם לא יחזירו את הכסף. מה אני יכול לעשות במקרה הזה? הבנתי שיש חוק שמחייב אותם להודיע שבועיים לפני סוף החבילה על המחיר החדש אבל התיבת אימייל היא לא דרך ליצור איתנו קשר, שהם רוצים הם יודעים את המ…
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אתמול קבילתי SMS שמשלוח יצא להפצה מנתב"ג בשעה 9 בבוקר וצפוי להגיע אליי במהלך היום: דחיתי עניינים וציפיתי למשלוח כל יום. ידעתי ששליח יכול להגיע מבלי להודיע ולא רציתי סתם יבוא אם אני לא בבית. אחר כך מה? יחזור לנתב"ג ושוב יצא משם להפצה? אני גם לא רוצה לחכות עד שימלאו רכב הבאה בחבילות. לא יודע איך זה עובד אצלהם... בדקתי מעקב שהתעדכן בשעה 10 בערב וזה מה שראיתי: למה לעדכן מעקב אחרי שחכיתי כל יום לשליח ולשקר שתואם מועד מסירה אחר? לא קיבלתי צלצול מהם בכלל! היום התקשרתי לשירות לקוחות ומוקד היה סגור למרות שבהקלטה נאמר במפרוש שבערבי חג מוקד פעיל מ-8 בבוקר עד 1בצהריים! רשלנים לא?!
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הזמנתי מוצר מסויים, ואני חושד שמדובר בזיוף למרות שעל פניו כרגע זה נראה מקורי. אלה שפתאום זה נשלח לי מסין מה שהעלה את החשד שלי. במידה ומתברר שזה זיוף, האם אני יכול לעשות משהו בנידון? לא מדובר בקניה דרך איביי אלה ישירות מאתר החנות, כמו כן באתר שלהם הכול נראה מקורי, כמו כן בהתכתבות שלי באמצעות האימיילים שאלתי זאת והם ענו לי שזה מקורי.
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, הזמנתי פריסבי בתאריך 18.3.13 משירות קונים עבורך באמאזון דרך BUY2USA, מכיוון שהמשלוח לא היה דחוף אז העדפתי לשלוח דרך הים ולחסוך כמה שקלים. לפי מה שהם כתבו בשאלות ותשובות באתר, המוצר צריך להגיע בין 30-40 יום מיום התשלום, זאת אומרת בין 18.4-28.4 הנה הסעיף: קיבלתי את מספר המעקב של החבילה ולאחר מס' ימים ראיתי בדואר ישראל שהחבילה כבר יצאה ב-21.3 דרך הים. הייתי רגוע והייתי בטוח שהחבילה תגיע בזמן, אבל היום לפני שעתיים קיבלתי דוא"ל מ-BUY2USA שאומר שהחבילה נשלחה וצפויה להגיע בין התאריכים 18.5-21.5 זאת אומרת איחור של חודש~!! כמובן שאני עצבני ומאוכזב לגלות שהפרטים שהם פירסמו בנוגע לזמן משלוח החבילה שגויים. הנה התמונה מהחשבון שלי אצלהם: והנה הדוא"ל שקיבלתי מהם לא מ…
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש דילים...
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
הזמנתי את המכשיר בצבע שחור , אחרי שבוע קיבלתי את המוצר אבל בצבע כחול ,מאוד התעצבנתי ויצרתי קשר עם החנות והם הבטיחו לי שיחליפו לי את הצבע (יישלחו מכשיר בצבע שביקשתי) . אני כבר מחכה כבר כמה ימים ולא מקבל כלום! ביצעתי את ההזמנה בהעברה בנקאית (לא בכרטיס אשראי)..אני רוצה לדעת מה יקרה כאשר יגיע המכשיר בצבע השחור עליי אבל אני לא אחזיר להם את המכשיר שקיבלתי בצבע הכחול (כמו שהם מצפים ממני) מה המדיניות ? הם ממשששש עצבנו אותי :pissed:
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
alibaba.com אני רוצה להזמין משם משהו ואין אופציה לשלם בפייפל אפשר להזמין מהם בראש שקט?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום חבר שלי רוצה לקנות מסך גיימר יקר מאמזון. לפי חישובי אמאזון זה יעלה 8000 שקל, כמה ישלם מע"מ ופקדון על המוצר? והאם אני יכול להפקיד סכום כזה בבנק בלי תסבוכת?
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן, אני רוצה לקנות משהו מאמזון (המחיר בארץ הוא 2200 לנינטנדו סוויץ') ומצאתי באמזון איטליה את המכשיר ב1400 השאלה שלי האם מה שאני רואה זה כולל מכס והכל? מה שזה רושם לי בסוף ההזמנה זה : Riepilogo Ordine Articoli:EUR 270,41 Costi di spedizione:EUR 23,47 Totale IVA esclusa:EUR 293,88 IVA:EUR 0,00 Deposito dei costi di importazioneEUR 49,96 Totale ordine:EUR 343,84 מה שרושם על מכס זה Storage costs for importing זה לא ברור במיוחד.. אשמח לדעת ממישהו שמבין האם זה משתלם, והאם זה המחיר הסופי בהחלט שאשלם.. אשמח לתשובה מהירה זה ליומהולדת של אחותי זה המוצר אגב: https://www.amazon.it/g…
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
מדובר על דיסק קשיח 1 טרה של wd מסדרת caviar green. רשת אייבורי הסכימו להחליף לי את הכונן , אבל הם טוענים שאני יכול לקבל רק כונן שמישהו החזיר בגלל שהוא התחרט...ולא כונן חדש. סך הכל נשמע הגיוני , אבל פה מדובר בכונן ולא במעבד שאם קורה לו משהו אני יכול להחליף אותו ולא ייגרם לי שום נזק. במקרה של דיסק קשיח , האמינות מאד חשובה , ואני לא יודע מה האדם שהקשיח היה אצלו עשה עם הדיסק , ואיך הוא טופל במעבדה ובחנות. בדרך כלל , במקרים של החלפת דיסק קשיח מקבלים דיסק חדש או דיסק משומש\מחודש?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
במכרז מסוים לכיסוי למכשיר סלולרי, הצעתי 50 סנט, וההצעה לא התקבלה. העלתי ל60, אך לא שמתי את הנקודה העשרונית, וההצעה הזו התקבלה (הוא העלה לבערך 4 דולר, והוא יעלה עוד עד 60 אם מישהו ינסה להציע יותר). האם אפשר לבטל הצעה? ואם כן, איך? עריכה: אוקיי, אפשר לנעול. דרך הקוסטומר ספורט אפשר לבטל הצעות שניתנו עקב טעות שנעשתה בתום לב.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
זה נראה למישהו הגיוני? ניגשתי לממש אחריות על הלוח בזד מחשבים. המחשב נקנה בSKYPC. נאמר לי שהם צריכים לשלוח להולנד וזה לוקח חודש וחצי - חודשיים. זה פעם שנייה שמתקלקל לי. פעם הקודמת הוחלף מיידית. שאלתי למה היום צריך לחכות, נאמר לי שככה זה היום. מה עושים?
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי. קצת רקע... יש ברשותי שלושה מנויים - שניים של 10 מגה ואחד של 100 מגה. המבצעים שהיו לי הסתיימו והגיע הזמן לחדש... אז הרמתי טלפון לנטויז'ן (אותה חברה בה אני נמצא כבר המון המון זמן) - הציעו לי הכל ב-110 ש"ח קבוע. התקשרתי לבזק בינלאומי לקבל הצעה, על אותם מהירויות הציעו לי הכל ב-130 ש"ח קבוע. לאחר התייעצות עם חבר, החלטתי ששווה להשקיע אקסטרה 20 ש"ח ולעבור לבזק בינלאומי. עברתי לבזק וניתקתי את נטויז'ן אתמול. היום קיבלתי טלפון מנטויז'ן, בוא ניתנה לי הצעה נוספת על כל המהירויות הנ"ל במחיר כולל של 60 ש"ח (הכל יחד, 10+10+100) - מחיר קבוע ולא משתנה. א. האם הם עד כדי כך נואשים להשאיר לקוחות שמוכנים לתת מחיר כזה? ב. האם ניתן להוריד בעקבות זה את בזק בינלאומי? ג. מה באמת ההבד…
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הם סגורים בקלפה מתחת לטלויזיה בנישת גבש איזה מוצר מומלץ ?
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
בכניסה ללינק הזה ממכשיר נייד שמותקנת בו אפליקציית אמזון מקבלים 5$ לקניה הבאה דרך האפליקציה. אמור לעבוד גם בישראל.גדש גילוי נאות: בשימוש בלינק הנ"ל גם אני וגם אתם מקבלים תוספת לחשבון.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מעבד - i5 3450 לוח אם - Gigabyte H77M-D3H זיכרון - G.Skill 2x4GB F3-1600C9-4GAB (סה"כ 8GB) כרטיס מסך - MSI Radeon R9 270X 2GB TwinFrozr דיזק קשיח #1 - Samsung EVO 840, 120GB דיסק קשיח #2 - WD 300GB ספק כח - SS- 600 ET Active PFC F3 קירור מעבד - Alpine Arctic 11 GT Rev 2 מאווררי מארז חדשים של Arctic Alpine - 80 ו-120 מ"מ (לא יודע אם רלוונטי אבל שמתי הכל) צורב מארז - ANTEC NSK4480B תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן אני מחפש לקנות חולצות כדורגל שהם רפליקות מקוריות. אני מחפש אתרים מומלצים כדוגמאת Kitbag.com האנגלי.אם אתם מכירים חנויות בארץ אז גם טוב. (לומרות שקשה לי להאמין שהם ימכרו חולצה בפחות מ-300 ש''ח)אשמח לשמוע מכם המלצות וגם חוות דעת של כל מי שיצא לו להזמין מאתר כלשהו בחו'ל.תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום צריך המלצה למכונת תספורת ביתית, משהו איכותי אם אפשר במסגרת תקציב של עד 500 שקל. השימושים בעיקר לתספורת קצוץ נגיד מספר 1,2. המליצו לי על MOSER 1871, מה אומרים? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-


