צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
יש מוצר שאני רוצה לרכוש, שלחתי למוכר הודעה פעמים, והוא לא עונה\: יש אפשרות להתלונן אליו? זה המוצר שאני רוצה לרכוש http://goo.gl/DC4iq משהו יודע עד כמה 200GSM זה איכותי??
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כאחד בעל תקציב נמוך במיוחד אני מחכה לסדרה 4000 של AMD כדי לרכוש את 3300X במחיר נמוך יותר ממה שהוא היום, למרות שגם עכשיו הוא לא יקר במיוחד (בסביבות ה 600 ש"ח). האם צפויה ירידת מחיר לסדרת ה 3000 ויש למה לחכות או שלא?
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
דגם ה-IdeaPad 100S של לנובו במחירו הנוכחי בחנות המקוונת הוא כנראה אחד מהמחשבים הניידים הזולים ביותר שנוצרו אי פעם מחשבים ניידים בסיסיים נמכרים כיום במחירים קורצים הרבה יותר מבעבר, אך נראה שבכל פעם מחדש יש מי שמוכיחים לנו שאפשר לרדת עוד יותר נמוך. הפעם, מדובר במבצע Deal of the Day באמאזון אנגליה, אשר משווק את נייד ה-IdeaPad 100S העדכני של לנובו במחיר של כ-133 פאונד בריטי בלבד, כולל מסים ומשלוח ישיר לישראל – כ-750 ש"ח בלבד עבור מחשב נייד חדש ומבוסס חלונות 10, אשר מהווה הוזלה של 300 ש"ח (!) לעומת המחיר בו אותו דגם נמכר כאן בארץ. מדובר במחשב הנייד הבסיסי ביותר שניתן לדמיין בשנת 2016, עם מעבד Atom Z3735F מרובע ליבות מדור ה-Bay Trail של אינטל, זכרון DDR3 בנ…
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אולי זה משהו חדש אבל אני יודע שרק בטלפונים סלולריים (ביבוא מקביל) בדרך כלל אין מטען. אבל זה רשום במפורש. עם אפשרות לרכוש מטען בתשלום נוס לצערי עכשיו זה הגיע לטאבלטים. (טאבלט ביבוא רשמי של ח.י) אני בהתכתבות מול KSP והעדכן שיהיה משהו חדש
-
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום רב. שאלה לי למביני תחום ביטולי העסקה. אחי התאום @Play רכש אתמול (יום שבת בערב) דיסק קשיח מכני בנפח 4TB בחנות בארץ, איסוף עצמי, דרך PAYPAL. (לא מציין את שם החנות כמובן). כשעה לאחר מכן התחרט, כי הבין שהיה צריך לרכוש דיסק חיצוני ולא פנימי. מכיוון שהיה יום שבת ולא היה עם מי לדבר, חיכה לראשון בבוקר, והתקשר ב10:00 (פתיחת החנות) הטכנאי שענה לו, אמר שכרגע אין מי שיכול לבטל את העסקה, כי נציגת השירות מגיעה רק ב11:00, ולא אמורה להיות בעיה לבטל את העסקה. בנוסף הוא ציין, שהחנות לא עבדה כלל במהלך שבוע שעבר. בשעה 11:00 התקשר אל אחי נציג השירות של החנות, והודיע לו שהמוצר נארז מוכן לאיסוף. אחי התאום אמר שהוא התקשר כבר מקודם וביקש לבטל עסקה, שכן החליט ל…
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
- 3 followers
-
-
כרגע יש לי שני קווים. בזק 2.5M עם ספק בזק בינלאומי והוט 12M עם ספק בזק בינלאומי. אחרי חודשים של טכנאים ותקלות, החלטתי לוותר על תשתית בזק. עכשיו השאלה - האם לוותר על הוט ו/או על בזק בינלאומי ולהתחיל מחדש. דיברתי עם הוט ואין להם משהו בין 12M ל100M. הייתי שמח לשלם 200 ש"ח במקם 100 ש"ח על 32M, אבל אין. מה שכן, אני רואה שלנטוויז'ן יש 50M ב200 ש"ח. מפתה למדי. עוד לא התקשרתי, אבל אפילו אם יש - כדאי? הדבר האחרון הוא ספק. מעולם לא היה לי דבר חוץ מבזק בינלאומי, חוץ מה56K שהיה לי עד 2003 אצל 012. עד כה, לא היו לי שום בעיות עם בזק בינלאומי, חוץ מכך שלוקח לקבצי וידאו ביוטיוב וכדומה המון זמן לטעון. זה קורה גם ב2.5M וגם ב12M, לכן בזק בינלאומי הוא הקישור היחידי בינהם. הבעיה היא שאני לא מ…
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
צריך המלצה לסוללות איכותיות ועמידות במחיר משתלם. רוצה 6 סוללות מכל סוג (AA וAAA). איך הפירמות הסיניות למיניהן שרצות באיביי ובאלי? תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
זה המפרט: שימו לב זה כולל 2 כרטיסי מסך! icore 4790 3.6 arctic cooler 13 co asus maximus vii hero z97 full atx kingston hyper fury 2*8 ddr 1600 mhz asus gtx 970 strix SLI *2 seaget desktop 1 tera ssd samsung evo 250 mb samsung dvd *24 seasonic cronze actic 850w corsair 750d cosair af120 white led *2 win 7 oem home edition גר באיזור ירושלים. לרצניים בלבד נא לשלוח הודעה פרטית. מי שרוצה יכול לקבל תמונות חיות בוואטסאפ. נרכש לפני שנה וחצי בKSP יש חשבונית ויש אחריות לעוד שנה וחצי המחשב לא בוצע OC מעולם, ממש כמו חדש.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הזמנתי 840 EVO מ Ebay בסכום של 73$ כולל משלוח (מגיע מהונג קונג). לפי האתר של הדואר ההונג קונגי החבילה נשלחה לישראל ב 10.11, אך לפי האתר של הדואר אין מידע על החבילה עדיין. שאלות: 1: האם זה סביר שזה נתפס? 2: במידה וזה נתפס, האם סביר שיהיו כמה ימים שבהם לא יהיה מידע על החבילה? תודה לעונים.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
היי חברים. יש לי כרטיס avermedia capture hd 2 ובכללי הוא כרטיס סבבה.הבעיה שאני לא מצליח לחבר אותו ל YES ויש לי YES בבית אז נאלצתי לעשות HOT בחדר באופן פרטי.כמו כן כלכלית לא משתלם להחזיק את HOT אני משלם הרבה.הקטע הוא שאם אני אצליח לחבר את הכרטיס החיצוני ל YES אני אחסוך הרבה כסף. אגב קבלו כמה תמונות של הכרטיס והמתאם.אולי תצליחו להמליץ לי על שמהו: הכרטיס: https://i.imgur.com/QeI6obz.png המתאם https://i.imgur.com/l7YYxCC.png הקטע הוא חברים שיש לי כרטיס של avermedia שהוא פנימי והצלחתי אם המתאם הנ''ל ב YES לעבור את ההגנה.כי שחברתי את המקליט ל HOT אם HDMI הכול עובד חלק.ואם המתאם ביס בכומפנט לא מצליח אפילו. תודה מראש לעוזרים __________________
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, אני עובר בקרוב לתל-אביב, ומן הסתם אני אצטרך גם שם אינטרנט. כרגע אני מחובר ל- Orange והאמת שאני די מרוצה, אבל לפי מה שאני מבין הם בקרוב מפסיקים את שירותי האינטרנט הביתי שלהם ויעבירו את כל הלקוחות שלהם ל-012 (שלפי מה שאני מבין חברה לא משהו) ולכן כהראה שאין טעם להצטרף אליהם עכשיו. תכלס מה שחשוב לי הכי הרבה זה שאני תמיד אוכל לגלוש, להוריד, ולשחק נורמלי בכל הזמנים ושלא יתחילו לשחק לי עם חסימות טורנטים, ו- Throttling למיניהם. כרגע אני בחיבור 10Mb ADSL שעובד מצוין - פינגים די טובים, לרוב מוריד בלי בעיות, ואף פעם אין בעיות בגלישה או Streaming. אני מצפה לאותו דבר לפחות מהחברה הבאה שלי. בעיקרון יש לי דיל די טוב מהחברה בבזק בין לאומי, אבל זה שום דבר מחייב, השאלה הכי חשובה זה הא…
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מישהו יודע למה? אין אותו בIDIGTAL חוץ מהדגם הצהוב והאדום אותו דבר גם אצל KSP ואייבורי יש אחד בחיפה אבל העובדה שאין בכל הארץ גורמת לי לחשוד ואני מעדיף לא לקנות אותו אולי מחכים למלאי חדש מחו"ל ? איך אני מברר את זה?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המחיר בחנויות בארץ הוא בסביבת ה2200 ש״ח שהוא לא סביר. דרך איפה אפשר להזמין כך שיגיע תוך זמן סביר והעלות כולל מיסים תהיה קרובה יותר ל300$ או 280 יורו שמשלמים בחו״ל?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
האם אפשר להגיע למצב של 200 שח בחודש על מכשיר פלוס חבילה נגיד 300+300?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי לכולם, אני רוצה להזמין אקדח אוויר מ-AMAZON\DEAL EXTREME\eBay עכשיו השאלות שלי הן: 1. איך אני יכול להפחית את הסיכויים שהמוצר לא ייחסם במכס? 2. איך אני יודע אם המוצר מגיע לישראל 3. כמה ימי משלוח זה ב- Amazon ו- Deal extreme 4. איך אני יודע כמה עולה המשלוח ואם הוא עולה כסף בכלל? המוצרים: http://www.amazon.com/Whetstone-Airsoft-Pistol-Dueling-Pistols/dp/B003VCEDJS/ref=pd_sbs_sg_2 http://www.amazon.com/Soft-Air-Bottle-Ultrasonic-Airsoft/dp/B0013CJKXM/ref=pd_sim_sg_75 http://www.amazon.com/Spring-Loaded-Metal-Pistol-Airsoft/dp/B001AIX6KM/ref=pd_sim_sg_58 תודה לכם, ומצטער אם חפרתי
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מבקר בארץ לתקופה של קצת מעל חודש, ואני מעוניין בחיבור אינטרנט מהיר במשך השהייה. מה האפשרות הכי טובה לאינטרנט ללא התחייבות? מצאתי חברה בשם טריפל-סי שמציעים בדיוק את מה שאני מחפש במחירים מעולים, אבל אין לי מושג אם יש צורך בתשתית או לא, ובמידה וכן - למי אני פונה? יש הצעות אחרות? אשמח לעזרה! תודה!
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לרכוש לעצמי מוצרים ב-ebay (יש כבר חשבון) אך לפני זה רציתי לדעת איפה יש מדריך? ועוד שאלה ספציפית, אם אני לוחץ על קניה אך ועוד לא שלמתי מה קורה אם אני רוצה לבטל? האם צריך לשלוח הודעה למוכר ולבקש שיבטל? תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכם, רציתי להתייעץ לגבי רכישת סוללה לנייד. הנייד הוא hp probook 4330s, הסוללה שלו הלכה ע"פ בדיקה של hp battery check. מעולם לא החלפתי סוללה למחשב נייד אז רציתי לשאול האם הסוללות הלא מקוריות הם סבירות? האם יש יצרן מסויים של סוללות חליפיות שמומלץ? באמאזון מצאתי את הסוללה הזאת http://www.amazon.com/Battery-HP-ProBook-4330s-Genuine/dp/B00DNW1RAE/ref=cm_cd_al_qh_dp_t שהמוכר טוען שהיא מקורית מ-HP, יוצא 300 ש"ח בערך במשלוח באוויר. בארץ לפ המחירים שראיתי סוללה מקורית עולה 500 ש"ח. אשמח לתובנות של אנשים עם ניסיון בעניין. תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מקור: http://tech.walla.co.il/?w=/4000/1833441
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן חברים, לפני שנה קניתי מתאם כזה דרך איביי (כמובן דגם סיני לא מוכר שעלה 30 שקלים). המתאם עדיין עובד אך יש לי מלא ניתוקים ואי אפשר לעבוד איתו עבודה רציפה. החלטתי להשקיע סכום יותר נכבד והסתכלתי על דגמים באמזון, אבל גם שם רוב הביקורות מדווחות על חיי מוצר של עד חצי שנה... אשמח להמלצות ועצות לגבי דגמים אפשריים... תודה!
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בוקר טוב! רציתי לכנס את בעלי הBEATS בפורום לדיון קצר! קניתי STUDIO לפני שבוע מרוצה מהם עד השמיים! באיזו "גרסא" אתם מחזיקים? האם מרוצים מהם? בלי קשר-האם משתמשים בהם בחדר הכושר?! יום טוב!
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, כבר כמה שנים שאני מסתפק במועט, ומסתובב עם טלפון בלטה בכיס (+אייפוד בכיס השני, מאוד לא נוח). יצא שהצלחתי לחסוך כ3,000 שקלים לסמארטפון חדש. אני חייל, והחבילה שיש לי עכשיו באורנג' (אני לא חושב שאפשר להצטרף אליה יותר) לא כוללת בתוכה X הודעות\דקות לחודש, אלא נותנת לי מחיר מוזל. אני מקבל 3 יעדים באורנג' שאפשר לדבר אליהם ב9 אג' לדק'. לכל שאר היעדים אני משלם כ29 אג' לדק'; וSMS עולה לי 19 אג'. אני לא מדבר הרבה, אני בעיקר שולח SMSים. אני חושב שבחודש עמוס אני מדבר כ200-300 דקות, ושולח כ600 SMSים (אבדוק בדיוק מחר בבוקר, כשאמצא את החשבון האחרו). בכל מקרה, יוצא לי בחודש חשבון של 80-110 שקלים. רב החבילות היום יקרות מאוד, ומציעות כמות אדירה של דקות\הודעות: 1300 הודעות\דקות. …
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
השאלה פשוטה ובכותרת. אני מנסה לעשות את החבילת אינטרנט של ה 25 שקל ללא הגבלה 384kbps, הדבילים בסלקום טוענים ש "זה מתנגש עם הגלאקסי S". ידוע לי שזה קשקוש, ועדיין, בשביל שיהיה לי מה להחזיר להם- מישהו פה עם מכשיר אנדרואיד כלשהו וחבילה של 384kbps?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מה המחיר הזול ביותר שלקוחות חדשים בבזק בינלאומי מקבלים על 12MB, 15MB ו30MB?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
טוב אז הזמנתי לעצמי את המוצר הזה בEBAY http://www.ebay.com/itm/350541670269?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 על מנת להתנסות בו... המוצר לא נשלח והמוכר מה לעשות, לא עונה ולא רוצה לתקשר, התעמקתי בפידבקים שלו וראיתי שיש עוד 5 תלונות כאלה בחצי שנה האחרונה. פתחתי תלונה בEBAY ועדיין המוכר לא עונה, נאדה. EBAY, תוך כדי כבר הזמנתי את אותו המוצר ממוכר אחר שכבר הגיע ד"א. שבוע אחרי הזיכוי שלי פתאום אני רואה את הקניה הזאת מתעדכנת בתור מוצר שנשלח שזה כמובן מוזר אבל ניחה... למי אכפת? כבר קיבלתי את הזיכוי שלי וקיבלתי את אותו המוצר ממוכר אמין אחר שממש דיבר איתי כאילו אני מלך. והופה הפתעה, היום הגיע המוצר של המוכר שממנו קיבלתי זיכוי ללא שום הודעה ממנו מראש, ללא ש…
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-


