מישהו בסלקום עם גלאקסי S וחבילת אינטרנט של 25 ש"ח? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מישהו בסלקום עם גלאקסי S וחבילת אינטרנט של 25 ש"ח?


nineball

Recommended Posts

השאלה פשוטה ובכותרת.

אני מנסה לעשות את החבילת של ה 25 שקל ללא הגבלה 384kbps, הדבילים בסלקום טוענים ש "זה מתנגש עם הגלאקסי S".

ידוע לי שזה קשקוש, ועדיין, בשביל שיהיה לי מה להחזיר להם-

מישהו פה עם מכשיר כלשהו וחבילה של 384kbps?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עם וחבילה של 25 שקלים. לא קניתי את המכשיר אצלהם ואז אמרתי להם אוקיי, אז אני לא עושה שום חבילת גלישה. הם העדיפו שאני אעשה משהו על כלום. הנציג הראשון אמר שזה לא מתאים. אבל עם נציג אחר שפגשתי כמה ימים אחרי לא הייתה שום בעיה.

תגיד להם שזה כמו שאתה תקנה מרצדס חדשה והם יגידו לך שאתה יכול לנסוע איתה רק 100 קמ"ש כל הזמן לא פחות. לא רוצים, אל תעשה חבילה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ידוע לי שזה קשקוש

זה לא קשקוש. זה מה שבא להם לקבוע, וזכותם כמובן. אני לא זוכר את ההגדרה המדוייקת, אבל על "מתקדמים" (כלומר אייפון4 והמקבילים) היתה מגבלה שלא איפשרה לבחור את החבילה הזולה. זה הופיע באתר שלהם כשהם הכריזו על החבילות החדשות, אולי זה עדיין שם. היתה שם הפרדה ל-3 דרגות מכשירים כשלכל מכשיר יש את דרגת המהירות שלו.

בכל אופן, עושה רושם שהם לא ממש החלטיים בקטע הזה, וכל נציג אומר משהו אחר. אם אומרים לך שלא יכולים, פשוט נתק להם את השיחה ותתקשר מחדש... אולי תיפול הפעם על מישהו שיעשה את זה בלי בעיות. אתה קנית את המכשיר בנפרד, אז בכלל לא צריכה להיות בעיה. תגיד להם שיש לך מכשיר אחר... ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם לא יכולים לקבוע את זה, מכיוון שלחייב אותך בחבילת גלישה X עבור מכשיר Y זאת תהיה התניית שירות בשירות וזה דבר שאסור על פי החוק, והחברות נקנסו על זה בצורה משמעותית בעבר.

http://www.cellcom.co.il/shop/internet/cellular/pages/default.aspx

זה הלינק לתוכניות שלהן, וזה שהם כותבים את זה בתור חלוקה מסויימת זה נראה כמו חלוקה שנועדה להוציא יותר מהלקוחות, אבל לא מחייבת אף אחד בכלום.

תעדכן אותנו מה נגמר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...