עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מסכי מחשב

מסכי מחשב מומלצים, סקירת מושגים, המלצות רכישה - כל השאלות והתשובות

  1. טוב חברים כנירא שעשיתי איזה פאשלה שלא עונים לי כנירא עברתי על משהו בחוקי הפורום אני סטודנט וחושב לי כל שקל בגלל זה התקציב שלי עד 700 אני מחפש מסך לקריאת טקסט ללימודים ובעיקר למשחקים יש לי התלבטות אם כמה מסכים אני ירשום מחיר ודגם אז ככה 1. chimei 22qd 600 שקל 2.fujicom 2230 600 שקל 3.samsung ex 2220 -700 שקל 4.acer a221hql 600 שקל המסכים שעכשיו אני רושם זה כבר חריגה שלא בטוח היה לי את הכסף אבל זה כבר מסך ממש יותר איכותי בשביל עוד 50 -100 שקל אני יקח 1.samsung b2330 790 שקל 2.lg e2240t 775 שקל 3.samsung 2333t שהבנתי שהוא עולה + - 800 (אני חושב שהכי טוב לקחת את acer ואם כבר חרגתי לקחת את ה lg אבל דעתי לא ניחשבת חחחח אז פניתי אליכם) תודה פורום hwzone אתם עוזרים…

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. שלום אני פשוט לא מצליח להגיע להחלטה בין שני המסכים, אשמח לשמוע דעות שונות אודות המסכים... שימושים: אינטרנט ומשחקים. *מבחינתי החיבורים הנוספים של ה CHIMI אינם חשובים חשוב לי רק איכות המסך וטיב האחריות. תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by TheReaper,

    אם מישהו מכיר שיטה טובה לניקוי מסך LCD (לא הערכות האלה ) עם מוצרים ביתיים שיכתוב פה...

    • 2 תגובות
    • 835 צפיות
  4. Started by maormark,

    שלום ותודה רציתי לדעת מה היתרונות במסך רחב (lcd)??אני רואה מלא מסכים רחבים נמכרים בזמן האחרון... מה אתם הייתם לוקחים?

    • 2 תגובות
    • 677 צפיות
  5. Started by Burkey,

    ראיתי אתמול תצוגה של כמה מסכים של חברת benq, אחד מהם, עליו נכתב כי הוא מסוג קריסטל Senseye, היה שונה מהשאר, הוא היה הרבה יותר איכותי, חלק יותר ( התמונה מבריקה ולא מט ), בדומה למה שיש בניידים של HP. רציתי לשאול אם מישהו מכיר את מסכים מסוג זה, מה מיוחד בהם, האם זה פאנל רגיל TN או משהו איכותי יותר, והאם הם נחשבים מסכים טובים למטרת עבודה עם תוכנות מדעיות וצפייה בסרטים. המסך שראיתי הוא 19 אינץ ועולה 1100, מחיר די אטרקטיבי.

    • 2 תגובות
    • 780 צפיות
  6. ???

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות
  7. Started by גל-Z,

    איך המסך S2401WEוEizo? שווה יותר או פחות מהדל 2408?

    • 2 תגובות
    • 827 צפיות
  8. Started by ppp111,

    בשירשוא הנ"ל http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=472891.msg4040997#msg4040997 הומלץ לי לבחון את המסך ביחס למסכים אחרים לפני הקניה... השאלה שלי היא: אם יש לי כבר מסך של סמסונג ואני מרוצה ממנו (אבל הוא רק מסך מחשב) והמסך שמופיע בשירשור, ה- P2770HD כולל פחות או יותר (האמת יותר, אבל לא משנה) את אותן תכונות (כמות צבעים, זווית צפייה וכו'...), אז למה לבדוק אותו ביחס למסכים אחרים? (עבור המסך הנ"ל ה- P2770HD, אני הולך להשתמש בו גם כטלווזיה) הרי במחיר כזה הבנתי שלא אוכל למצוא משהו דומה. כדאי לי לנסות לבדוק משהו עם פאנל IPS? או שסוג המסך של ה-P2770HD מספיק טוב? מה אתם אומרים? תודה רבה ושנה טובה.

  9. Started by phoenixtb,

    שלום רב לכולם, יש לי בבית מסך של טושיבה 42 אינץ בסלון. עשיתי חיפושים בפורום אני רק רוצה לדעת עם מנקים מסך טלוויזיה LCD כמו מסך מחשב LCD עם הערכת ניקוי של silverline. תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 743 צפיות
  10. Started by AreaDooM,

    אממ אני הייתי רוצה 19'' טוב אם אפשר בתקציב הזה השימושים העיקריים הם :גלישה , משחקים וסרטים.חווית המשחק והצפייה חשובים לי. אם אפשר תתנו הסבר קצר על הסיבה שבגללה אתם מציעים את המסך. המסך החדש אמור להחליף את הLG L1730B . תודה

    • 2 תגובות
    • 849 צפיות
  11. http://www.engadget.com/2006/10/09/sony-to-cease-hawking-monitors עד סוף 2007 אם כי יצאו כמה דגמים אחרונים. יהיו מחירי חיסול?

    • 2 תגובות
    • 856 צפיות
  12. Started by BenSmall Brown,

    אני חושב לשדרג את המוצג בתמונות לhttp://gaming.viewsonic.com/XG2703/ האם זה מסך טוב? https://www.youtube.com/watch?v=MRLKnftChaQ איך מסכי הגביש שלהם? הם טובים כמו השפופרת? ד"א אני כנראה יעשה שילוש ב-28 לחודש הבא וישדרג את מערכת מ7 ל10 (מה שלא יכולתי חומרתית כרגע) בינתיים קניתי ARES III וקירור מים וספק 1250W של SeaSonic

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. היי לכולם. בעקבות מזג האוויר החורפי שפקד אותנו, הגיעו גם הפסקות החשמל. באחת מתוך ה 4 שהיו באותו יום, ככה"נ המסך של אחד המחשבים בבית נשרף. המסך הוא Samsung SyncMaster 730B. הנורה עובדת, אך לא מוצגת תמונה על המסך כלל. האם יש איך לתקן אותו (ומשתלם) או פשוט להשליכו למזבלה הקרובה לביתי? שאלה נוספת. בעקבות מות המסך, חשבתי לבצע הצרכה ולהעביר את המסך של המחשב שלי Samsung SyncMaster 226BW למחשב השני ולקנות לעצמי חדש. כסף הוא לא בעיה, אבל עדיף שלא יהיה יקר מדי, נאמר 1200+-. חשבתי כבר לקנות 24 אינצ'. השימושים העיקריים שלי הם אינטרנט, מעט תכנות, צפייה בסרטים מדי פעם וכן צפייה בטלויזייה (באמצעות כרטיס טלויזייה). חשוב לי שתהיה לו זווית צפייה גבוהה (או אולי כוונון כלפי מטה), כדי שאוכל ל…

    • 2 תגובות
    • 4.3k צפיות
  14. Started by cocooi,

    צריך מסך למשחקי מחשב ויש לי שאלה אחת שמשבית אותי ראיתי שהדבר הכי חשוב זה רזולוציה מול מהירות תגובה וראיתי שבled היחס הוא הכי מוצלח אז למה אין לו המלצות קניה בשום מקום? ראיתי שיש מישהו שהתלונן על מריחה בled האם זה קשור לענין הנ״ל? והאם זה באמת בעיה במסך שהמהירות תגובה שלו 2ms ? וסתם עוד שאלה לידע האם הרוזולוציה המטורפת שיש בled משפיעה באופן משמעותי?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. שלום. אני מעוניין לרכוש מסך גדול ומקצועי לחיבור למקבוק פרו. חשוב לי מסך גדול (לכה״פ 27 in. לכאורה). רזולוציה גבוהה מאוד מאוד. דיוק מקסימלי בצבעים. קצב ריענון. עד כמה שיש לזה השפעה היום (בעבר המסך היה מרצד עד שהיו מגדילים לו את קצב הריענון) לא מסוגל לשום ריצוד. אפילו קל שבקלים. וכן זוויות הטיה. אני זקוק לשנות תנוחה במהלך העבודה. בד״כ מסך עומד-מוטה מעט. לפעמים מסך שוכב ממש... מבחינת תקציב, אני כמובן מעדיף לחסוך. אבל לא על חשבון צרכים ואיכות. אשמח לקבל המלצה על מסך איכותי וטוב בתקציב סביר. ובנוסף מסך פצצה גם אם התקציב גדול מעט. כדי שאוכל להכריע ביניהם. המחשב משמש בעיקר לגרפיקה. אילוסטרייטור. פוטושופ. אינדיזיין. הרבה וקטורי. כמובן עיבודי תמו…

    • 2 תגובות
    • 2.7k צפיות
  16. עשיתי שריטה בטעות למסך LCD האם יש משחה או ספריי שיכולים לטשטש את השריטה ?

    • 2 תגובות
    • 2k צפיות
  17. Started by lipa,

    עקרונית איזה כרטיס מסך מינימלי צריך כדיי לשחק ברזולוציות המקסימליות שהמסך תומך שזה 1920X1200 ? אני מתכוון לקנות את המסך ואני חושש האם אני יהיה חייב להחליף את הכרטיס מסך כדיי להנות מהשימוש ברזולוציות הללו ? יש לי כרטיס מסך טוב פלוס (7900GT עם 256MB) ומעולם לא הייתה לי האפשרות לאמץ את הכרטיס מסך ברזולוציות הללו

    • 2 תגובות
    • 955 צפיות
  18. Started by nim901,

    סמסונג הוציאה לין חדש של מסכים שהיחוד שלהם הוא - חיבור USB http://www.slashgear.com/samsungs-latest-tft-spurns-dvi-vga-for-usb-214011.php

    • 2 תגובות
    • 805 צפיות
  19. ואיפה אני קונה כבל DVI?

    • 2 תגובות
    • 794 צפיות
  20. Started by Rhx,

    שלום לכולם. צריך מסך בסביבות ה1500 ש"ח. צריך מסך שבנוי טוב,רזולוציה טובה,ובלי הרבה מריחות.(מלשון המעטה) תודה.

    • 2 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. Started by Yakirlv29,

    קניתי מסך חדש של PHILIPS, LED ויש לי בעיה עם ההגדרות שלו הכוונה להגיע לאיכות מקסימלית מישהו יכול להסביר לי איך להגדיר? ועוד דבר באינטרנט אני רואה את הדף רק באמצע המסך, (ראו תמונה, איך אפשר לדסר שיהיה על מסך שלם?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by IdoZ,

    מה אתם אומרים על המסך? הוא טוב? יש לו ביצועים טובים? איך הוא למשחקים? איך הוא לסרטים? הכרטיס מסך 8600GT 512MB יחזיק? אה ודרך אגב, אתם יכולים לעשות אשכול בנעוץ על מסכי 24 אינצ' מומלצים? כמו שעשיתם עם ה22 אינצ'... זה יעזור לדעתי אה ואם הייתם עושים כזה אשכול הT240 היה נכנס? תודה :)

    • 2 תגובות
    • 776 צפיות
  23. Started by Belli,

    לאחר אין ספור המלצות ודיונים שקראתי פה- קניתי את ה971P של סמסונג.. מסך מ-ד-ה-י-ם-! ורציתי להגיד תודה לכל העוזרים!! אבל תמיד יש בעיה קטנה- כשאח שלי משחק קאונטר.. יש לפעמים מעין "הילה" אדומה סביב הדמות/הרימון וכו' שזזים מהר.. וההילה גם נעלמת מהר מאוד.. זה אמנם לא כל כך מציק אבל האמת שקצת מאכזב ממסך שעלה 2000 שקל.. השאלה היא האם זה בעיה של המסך או של הכרטיס מסך?.. (X600 משהו.. לא הכי טוב.. אבל אני מחכה שיצאו DX10 כדי להחליף).. תודה שוב!!

    • 2 תגובות
    • 738 צפיות
  24. יש לי במחשב שלי בבית של אחד ההורים שלי, מסך LCD של Samsung SyncMaster 2253LW, ואני רוצה לדעת האם הוא יכול להציג ברזולוציית (Full HD 1080P (1080X1920. כרטיס המסך שבאותו המחשב הוא NVIDIA GeForce GT 220 עם 1GB זיכרון. הרזולוצייה המירבית שניתן להגדיר בהגדרות התצוגה עם המסך, היא 1050X1650.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  25. LG L1900R המסך לא מפסיק להבהב ... הכוונה כיאלו הוא נכבה נדלק נכבה נדלק ... מה זה יכול להיות? אי אפשר להיות על המחשב ככה יש לי גם טלויזיה 32 מחוברת ושם הכל בסדר רק המסך מהבהב זה הורס תעניים

    • 2 תגובות
    • 4.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים