תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אחרי החלטתי שאני רוצה כמה דברים נחמדים שאין ב WIN החלטתי לנסות לכתוב קצת סקריפטים כרגע אני מנסה לייצור סקריפ שכאשר אני לוחץ על על המקש הצדדי של העכבר העכבר הופך לעכבר מולטימדיה (מקש שמאלי - שיר קודם, מקש ימני - השיר הבא גלגלת - ווליום או משהו בסגנון) הבעיה: אני לא יודע מה הערך של המקש הצדדי שלי וגם לא של גלגול של הגלגלת (של לחיצה על הגגלת אפשר למצוא) ראתי את זה: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms645540 זה נחמד מאוד אבל חסרים שם דברים - אשמח לקישור למשהו יותר טוב ד"א העכבר שיש לי זה :http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/ProductDetails.aspx?pid=013&active_tab=overview האם יש איזו תוכנה שרצה ברקע שנותנת לי LOG של המקשים שאני לוחץ עליהם או איזה אתר ש…
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
דיי אני נואש. :-\ העלתי קבצים למליון שרתים ובכל אחד בעיה אחרת. אני מחפש אחסון חינמי עם 50 מגה לפחות. לא אכפת לי פרסומות (רק בגבול) FTP עדיף שיהיה יותר ממסד נתונים אחד, אבל לא חובה. שרת מהיר ויציב. בבקשה מנסיון ולא כמכירים...
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני רוצה לקרוא כתובת של אתר אינטרנט מתוך קובץ טקסט ואז לבקר בו. כיצד אני עושה את זה?
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי קובץ CSS מוכן שמציג צבעים במספרים כגון : 175,175,175 235,235,235 50,50,50 אין לי מושג איך ממירים את המספרים האלה לאיצ'טיאמל כגון : #00000 #FFFFF מישהו יכול לעזור לי? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני צריך למצוא אלגוריתם יעיל ככל הניתן (לינארי) אשר הקלט שלו זה מחרוזת S והפלט שלו הוא תת מחרוזת T של S כך שאם נשרשר את T לעצמה n פעמים, כלומר T^n נקבל את המחרוזת S בתחילת T^n, כלומר S היא רישא של T^n.
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם. כתבתי סקריפט עם תוכנת Autoit, שפותח תוכנה כלשהי. תפקיד התוכנה בגדול - לקבל מסמך כלשהו, ולהחזיר דף טקסט (בלי להיכנס ליותר מידי פרטים) כעת אני צריכה לרשום קוד בשפת C# (הבעיה שמעולם לא למדתי שפה זו): הקוד יקבל מחרוזת (שזה המקור-המסלול של המסמך), יפעיל את הסקירפט (הסקריפט כאמור, פותח את התוכנה ומקבל את המסמך), ולאחר מכן יחזיר את הדף טקסט (שייצר הסקריפט).. זה לא נשמע לי מסובך, אבל כמו שאמרתי, אין לי שום ידע בשפה זו. (למדתי java והבנתי שזו שפה די דומה..) אז איך אני עושה את זה? או שאנסח בצורה ממוקדת יותר - איך אני מפעילה את הסקריפט מתוך קוד ב C#? תודה רבה, ואחלה פורום עינת
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
כתוב תוכנית שסורקת מהמשתמש את שמו והדפס את סכום ערכי האסקי של המחרוזת.
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכם! אני רוצה להתחיל ללמוד תיכנות.. ושמעתי שעדיף לקנות ספר מאשר ללמוד באינטרנט. אז ככה, אני צריך עזרה בבחירת שפה להתחלה, וספר מומלץ ואיכותי שאוכל ללמוד ממנו טוב... ואם אפשר טווחי מחירים פחות או יותר, זה יהיה מצוין. תודה מראש
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם החלטתי ללמוד שפת C אז רציתי לדעת איזה דברים אני צריך ללמוד תרשמו לי בבקשה את הדברים החשובים למתחיל ואם זה חשוב להיות טוב באנגלית? או שזה לא קשור תודה רבה לכל העוזרים
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מתכנת מתחיל וכרגע התחלתי בתור תוכנית ראשונה לכתוב תוכנית שתפתור סודוקו(אווו איזה משחק משעמם)... עכשיו חשוב לי מאוד היעילות בשביל המהירות אך מצד שני זה בא על חשבון הקוד הקריא. לדוגמא: אני רוצה לסרוק אם קיימת אפשרות יחידה בשורה אז אני יכול לייצר פונקצייה אחת שכוללת שלוש פונקציות של בדיקת שורה טור וריבוע ואז הקוד קריא או לעשות את הכל בפונקצייה אחת ובתוך כל הלולאות לעשות כל מיני קומבינציות כך שזה יהיה מאוד יעיל אך ספק כמה זמן יקח לבן אדם מן השורה לקרוא את הקוד. אז מה אתם אומרים להשאר במסגרת של פונקצייה בת עשר שורות לכל היותר וחלוקה לתתי משימות(כמובן כמה שיותר יעיל) או לוותר על זה ולדאוג ליעילות. אני יחסית בשלבי סיום של התוכנה ושאני מסתכל לאחור אפשר לוותר על כמה סריקות ולע…
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
כלומר מהנדס מערכות מידע , שיכול להוכיח מקצוענות/ידע/.... בתוכנה האם הוא יוכל להיות מתכנת מן השורה ? ובכלל האם כדאי ללמוד את זה ?
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום חברים בעיה מחורה נוצרה אצלי תחת ווינדוס 7 64 ביט אני מריץ ג'ומלה, וורדפרס על wamp והכל היה מצויין עד שברוב טיפוטי התקנתי את התוכנה המפגרת של מיקרוסופט שהיתה מפורסמת בפייסבוק webmatrix חלק מההתקנות היה IIS ומחקתי את זה במהירות הבנתי מפורום גומלה שצריך לנטרל את IIS דרך services תחת לוח הבקרה אבל לא מצאתי שם קבצים ששייכים לIIS. מה צריך לעשות שהWAMP יעבוד ????איך מעיפים לגמרי את כל הדברים של מיקרוסופט תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, התחלנו ללמוד ממש קצת תכנות WINDOWS התבקשנו לכתוב חלון עם 3 שורות עבור קלט מידע, רק לייצר את החלון. מישהו יכול לכוון אותי או לסייע עם הסברים איך מתחילים בכלל? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה וכל מה שאני מנסה להריץ אני מקבל את השגיאה שלמטה אפילו את הדבר הפשוט ביותר כמו: #include <stdio.h> void main(){ printf("dasdasd"); } 1>------ Build started: Project: aaa, Configuration: Debug Win32 ------ 1> sss.c 1>MSVCRTD.lib(crtexew.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol _WinMain@16 referenced in function ___tmainCRTStartup 1>C:\Users\****************\Desktop\aaa\Debug\aaa.exe : fatal error LNK1120: 1 unresolved externals ========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום אני בונה שומר מסך שמחליף מאמרים בתוך מסגרת אני טוען קובץ txt עם כמה מאות שורות וטוען בכל פעם שורה אחרת לתוך תיבת טקסט היות ואורך השורות משתנה ויש קצרים וארוכים לכן אני רוצה לבדוק את מס התווים ולשנות את גודל הגופן ומיקום תיבת הטקסט כדי לשמורו על עיצוב ממורכז אני בונה את זה באמצעות Multimedia Builder שהיא תוכנה מדהימה עם קיצורי דרך וכלים רבים שמאפשרים לאנשים חסרי ידע בתיכנות לבנות ישומים בקלות התוכנה הזו כבר "מתה" מבחינת החברה ואין תמיכה ושדרוגים ,לכן לצערי תיבת הטקסט אינה מספיק חכמה כדי למרכז את העיצוב בהתאם לכמות הטקסט ואני מבקש את עזרתכם אני אפילו לא יודע מה שם השפה שעובדת פה , נדמה לי ויזואלבייסיק הכי פשוט שיש אני רוצה רק …
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
בס"ד שלום לכולם, אני מנסה לפתח אפליקציה(לסמרטפון) עם פקודות קוליות והקראת טקסט בעברית. אני מנסה להתחיל שלב שלב, אבל אני לא כל כך מוצא ממשק שתומך בפקודות קולויות בעברית, מישהו שמע על ואולי יכול לעזור? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
-
שלום אשמח מאוד אם מישהו יודע ויכול לעזור להלן פרטי המטלה: יש לייצר Script בשפת PowerShell של Microsoft אשר רץ על Domain, אוסף את כלל שמות השרתים, מעדכן טבלת Sql Server ומציג את התוצאות במסך ה-PowerShell. להלן כמה פרטים נוספים שיכולים לשמש אותך במטלה: 1. שם ה-Instance ב-Sql Server הינו: SQL_Inst 2. שם שרת ה-Sql Server הינו: SQL_Server 3. שם ה-Domain הינו: DOM 4. שם הטבלה הינה: SQL_PS
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום! ב sql server הגדרתי מפתח ראשי בטבלה כ guid, השתמשתי בפונקציה ()newid אבל כאשר אני יוצר רשומה חדשה על-ידי טכנולוגיית entity, אני מקבל ID של הרבה אפסים, אולי התשובה כאן: http://stackoverflow.com/questions/7001362/guid-of-00000000-0000-0000-0000-000000000000-causing-merge-index-violation אך לא הבנתי איך ליישם... קשור ל IsDbGenerated=true ?? לא יודע, איפה מגדירים את הפרופרטי הזה. תודה :-)
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
היי, יש לי קובץ אקסל עם מספר נוסחאות, שפועל כך שאני משנה מספר ערכים בתאים מסויימים, ובהתאם לערכים שבחרתי/מלאתי אני מקבל "תוצאה" בתא אחר. אני מעוניין לכתוב סקריפט קטן ב-PHP שידע לקרוא את הקובץ הזה, להכניס ערכים לתאים הספציפיים האלה מתוך פרמטרים שאני קובע בסקריפט (המיקום של התאים בגיליון הוא מיקום קבוע וידוע לי) ואז לקרוא את הערך מהתא הספציפי (שוב, מיקום ידוע) שבו מופיעה התוצאה - כמובן אחרי שהיא עודכנה בהתאם לערכים שהכנסתי לתאים מקודם. מצאתי לא מעט class-ים שמאפשרים לי לקרוא (ואפילו לכתוב) קבצי אקסל. אבל הם נותנים לי רק לקרוא את הקובץ באופן "טיפש" - פשוט לקרוא את הערכים מתוך התאים.. למיטב הבנתי אף אחד מהם לא ממש איפשר לי לעשות את מה שאני צריך: לשתול נתונים בתא מסויים וא…
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
בקוד הבא: #include <iostream> using namespace std; class A{ int i; public: A(int ii = 0) : i(ii) {} const A& operator+(const A& a) const{ return A(this->i + a.i); } const A& operator-(const A& a) const{ return A(this->i - a.i); } friend ostream& operator<<(ostream& out, const A& a){ out << a.i; return out; } }; void main(){ A a(5), b(3), c(7); cout << a + b - c; } בmain, פעולת החיבור מתנהגת כצפוי ומחזירה אובייקט A עם שדה i=8. אבל פעולת החיסור מתנהגת כאילו האופרנד השמאלי לא מאותחל בכלל. איפה יכולה להיות הטעות בקוד שלי?
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
בעיה ריאשונה אני לא מצליח להיתחבר עם היוזר המובנה SA אפילו שעשיתי לו ENABLE דבר שני אני רוצה לכתוב סקריפט פשוט שמעלה ומוריד את ה Services של הסרבר איך אני עושה את זה ,הפניה לאתר תתקבל בברכה
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי קובץ שאני מעתיק אותו לתיקייה מסויימת ואני רוצה שבלחיצת הכפתור שם הקובץ ישתנה לשם התיקייה שבתוכה הוא נמצא כל פעם מדובר בתיקיות שונות ועל הקובץ לשנות את שמו לשם התיקיה בכל פעם שאפעיל את ה batch file תודה רבה לעוזרים שחר
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מהי שפת הASSEMBLER ? במה משתמשים בה? האם יש שפות נוספות שדומות לה? לפי מה שאני הבנתי היא נחשבת בתור שפת בסיס , נכון הדבר?
-
- 14 תגובות
- 1.6k צפיות
-


