פורסם 2016 ביוני 2210 שנים מה האופציה הכי טובה? הדברים שחשובים לי: 1. IDE נוח 2. דגש על קלות שימוש תיעוד וקוד לדוגמה 3. שפות שאני יודע: C# (בצורה טוב), c++(ככה ככה) #rudy, JAVA F תודה
פורסם 2016 ביוני 2310 שנים לפי מה שהבנתי מפתחים נייטיב ב-C (או CPP) או כאפליקציית WEB. למה אתה רוצה להיכנס לזה?
פורסם 2016 ביוני 2310 שנים ציטוט של Knopix סמסונג רוצים לעבור ל TIZEN אז חשבתי שאני אכיר את סביבת הפיתוח.... מעבר של מערכת הפעלה וזניחת אנדרואיד היא צעד דרמטי, כשזה יקרה (אם בכלל...), זה ייקח עוד המון זמן וכנראה שכמה גרסאות ישתנו עד אז. לא הייתי משקיע זמן על זה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.