עבודה מול קובץ אקסל ב-PHP - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עבודה מול קובץ אקסל ב-PHP


Milford Cubicle

Recommended Posts

היי,

יש לי קובץ אקסל עם מספר נוסחאות, שפועל כך שאני משנה מספר ערכים בתאים מסויימים, ובהתאם לערכים שבחרתי/מלאתי אני מקבל "תוצאה" בתא אחר.

אני מעוניין לכתוב סקריפט קטן ב-PHP שידע לקרוא את הקובץ הזה, להכניס ערכים לתאים הספציפיים האלה מתוך פרמטרים שאני קובע בסקריפט (המיקום של התאים בגיליון הוא מיקום קבוע וידוע לי) ואז לקרוא את הערך מהתא הספציפי (שוב, מיקום ידוע) שבו מופיעה התוצאה - כמובן אחרי שהיא עודכנה בהתאם לערכים שהכנסתי לתאים מקודם.

מצאתי לא מעט class-ים שמאפשרים לי לקרוא (ואפילו לכתוב) קבצי אקסל. אבל הם נותנים לי רק לקרוא את הקובץ באופן "טיפש" - פשוט לקרוא את הערכים מתוך התאים..

למיטב הבנתי אף אחד מהם לא ממש איפשר לי לעשות את מה שאני צריך: לשתול נתונים בתא מסויים ואז לקרוא את התוצאות מתוך תא אחר, שמושפע ונקבע מתוך הנתונים ששתלתי בתא הקודם.

יש למישהו ניסיון בעבודה עם קבצי אקסל?

מישהו יודע איך אפשר לעשות את מה שאני צריך?

כמו כן, אם זה חשוב אז יש לציין שקובץ האקסל הוא קובץ נעול - כלומר כל השדות מלבד השדות הבודדים שבהם אני מכניס את הפרמטרים הרלוונטים הם שדות שנעולים לקריאה בלבד, וכמו כן אני לא יכול לראות את הנוסחאות שמסתתרות מאחוריהם.

תודה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שמח שאתה מחזיק בדעה הזאת, אבל כמו שכתבתי היא לא רלוונטית...

יש לציין שקובץ האקסל הוא קובץ נעול - כלומר כל השדות מלבד השדות הבודדים שבהם אני מכניס את הפרמטרים הרלוונטים הם שדות שנעולים לקריאה בלבד, וכמו כן אני לא יכול לראות את הנוסחאות שמסתתרות מאחוריהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סליחה, לא שמתי לב.

אני עדיין חושב אבל שזה כאב ראש רציני לעשות מה שאתה מחפש.

האם הנוסחאות הן קבועות או ניתנות לשינוי?

אני חושב שכדאי לך לנסות לחפש דרך להוציא את הנוסחאות (כלומר לכתוב קוד שיוציא את הנוסחאות, לא להוציא ידנית) ואז לעשות את החישוב.

יש מצב שאני טועה אבל לפי הבנתי כדי שנוסחאות יחושבו אתה צריך את המנוע חישוב של אקסל, כלומר שאקסל ירוץ בפועל.

אני קצת מנחש פה, אבל הי לפחות אני מנסה D:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...