עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. יש לי מחשב: I7 3770 16GB-RAM Gigabyte GA-H77-D3H HD7870XT Seasoniv S12II-620W אם צריכים עוד מידע תבקשו... בעקרון כרגע יש לי 2 הארד דיסקים, SAMSUNG SSD 830, Seagate 1TB. אני מתחיל לאבד את המקום וצריך אמצעי אחסון נוסף במערכת. הבעיה שבלוח אם יש 2 כניסות SATA3 ועוד כניסות SATA2, האם אפשרי להעביר את הסיגייט הישן לSATA2 ושזה יתמוך ואז להוסיף עוד דיסק חדש SATA3? או שחייב להביא דיסק SATA2? ואני חושב שאני אקנה את Seagate 3TB Barracuda Sata III ST3000DM001 אז אשמח אם תביעו דעה על הדגם הזה ספציפית, ואם יש לכם מידע על הפלטות שלו, מה הגודל וכמה יש לו... עריכה: השימושים העיקריים במחשב הם הפקת מוזיקה, עריכת סרטונים תמונות, ו2 משחקים שיש לי...

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by RD777,

    שלום בבעלותי מחשב (AMD 455, 4GB DDR3, ATI 5770 ושני כוננים 1TB WD ו 1.5TB של SG) אני משתמש במחשב בעיקר למדיה ומשחקים. מזה זמן רב הכוננן של SG עושה בעיות, תוקע ומאט את פעולת המחשב באופן קיצוני. עלה לי רעיון להשתמש בכונן חיצוני 2TB לאיחסון כל המדיה. ובנוסף לקנות כונן SSD לשיפור ביצועי המחשב. אשמח אם תוכלו להאיר את עיני בנוגע להצעה הנ"ל ולנחיצותה. ומידה והיא מתקבלת על הדעת אשמח להמלצות (יש להוסיף כי אני חייל ותקציבי מוגבל). תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by Laser,

    שלום לכולם בעיה קטנה ??? אני לא מצליח לצרוב דיסקים של 700 מ"ב ומעלה ,למרות שאני משתמש במדיה של 780 מ"ב התוכנה מזהה לי רק 703 מ"ב יש לי צורב של LG 24*10*40 מערכת ההפעלה היא XP אני משתמש גם ב Nero וגם ב CD Creator אם נתקלתם בבעיה זו אנא עזרו לי בתודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by Overkiller,

    שלום לכולם! יש לי הארד דיסק מהמחשב הישן שהייתי רוצה לחבר למחשב הנוכחי, ההארד דיסק הוא איזשהוא IDE בנפח 40 ג'יגה ויש לי עכשיו SATA2 בנפח 250; זה לא שאני רוצה להוסיף מקום, אני יודע שיהיה פשוט יותר לקנות חדש בגרושים, אני פשוט צריך את המידע שנמצא על הכונן הישן, הכונן היה כונן ראשי, ז"א שיש בו מערכת הפעלה מותקנת ושאר רקות....העניין הוא שאף פעם לא ביצעתי פעולה כזו....מה אני צריך לדעת? האם יש לי חיבור מתאים (דהיינו IDE) על הלוח אם? (מפרט מימין), אם וכאשר אני אצליח לחבר, איך אני רואה את המידע שעל הדיסק? איך אני מעביר מידע מאחד לשני? תודה רבה לעונים -רון

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by hassid_hassid,

    שלום רב. לאחר התלבטויות מרובות החלטתי לקנות את הכונן עליו הייתה כאן ביקורת של Seagate FreeAgent GoFlex. בכל מקרה, הכונן מגיע עם חיבור USB3, שאין לי במחשב. לעומת זאת, יש לי במחשב חיבור של USB2/eSata, ותהיתי האם כאשר אני אחבר את הכונן עם חיבור USB3 דרך החיבור הזה אני אקבל מהירות גבוהה יותר? כי יש לי אפשרות לקנות את המתאם שלהם לeSATA (שמגיע איכשהו עם טכנולוגיה בה הוא גם מקבל חשמל מהחיבור), ואני לא יודע אם יש צורך... ז"א אני בכלל לא בטוח שיש לי את הeSATA עם חיבור SATA3 סביר שזה בכלל SATA2, אני לא יודע איפה למצוא את המידע הזה, בנוסף, גם אפ יש לי SATA3, וההבדל הרשמי בינו לבין הUSB3 לא כזה גדול, אז אני לא לחוץ, השאלה רק אם הUSB3 ייתן לי מהירות גבוהה יותר דרכו... תודה רבה לעוני…

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by waizman,

    איך אני משנה את האות כונן שלי (הארדיסק) לאות אחרת? יש לי XP PRO

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by arel508,

    היי יש ברשותי כבר במחשב כונן SSD 860 evo והיום חיברתי לו כונן חדש מסוג m.2 nvme crucial p1 לוח אם b360m d3h ואחרי שניסיתי להדליק את המחשב הוא ישר נכבה, ושוב נדלק ושוב נכבה וכן העלאה ולא רואים שום דבר במסך, כדי לעצור את הלופ הזה פשוט הוצאתי את המחשב מהחשמל לא הייתה אפשרות אחרת. עכשיו המחשב עובד כי הוצאתי את הכונן החדש. האם הכונן פשוט תקול? או שאני מפספס פה משהו?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. אז ככה לפני שבועיים קניתי את הכונן החיצוני הזה: Transcend StoreJet 35T3 TS4TSJ35T3 4TB http://ksp.co.il/?select=&list=1&sort=2&glist=0&uin=26734&txt_search=33621&buy=&minprice=0&maxprice=0 היום הדלקתי אותו בפעם השלישית בלבד לצורך העברת מידע מהקשיחים אליו. מהתוכנה Hard Disk Sentinel אני מקבל את ההודעה הבאה עליו: The hard disk status is PERFECT. Problematic or weak sectors were not found and there are no spin up or data transfer errors. The partition(s) on this hard disk created with 4 K physical sector size. Connecting the hard disk differently than the current connection (by different h…

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by le011,

    שלום ברשותי הצורב LITE-ON LH-18A1P ובזמן צריבה או קריאה יש רעש מהכונן(שלא כמו בLG הישן שלי)ץהאם זה מצב נורמלי? האם יש מה לעשות בנידון? תודה

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. מה אתם אומרים הדיסק קשיח הלך?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. הדיסק הראשי - Hard Disk WDC WD64 00AAKS-00A7B0 Hard Disk Maxtor 6L200P0 הדיסק המשני- הרדיסק מיושן בתקן P-ATA

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by zohar678,

    קיבלתי ממשהו דיסק של DVD לצריבה. על הדיסק מצויין המילה dvd -r 8*certified מה זה אומר? הדיסק בגודלשל 4.7 GB

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. טכנולוגיית האחסון המכאני ממשיכה בנסיונותיה להוכיח לעולם שיש לה רלוונטיות אמיתית גם בעידן המודרני לכתבה

  14. אנשים!!!! מה לפי דעתכם מהירות הצריבה המומלצת ביותר למידע ולמוסיקה??? האם זה נכון שברוב הצורבים שמסוגלים לכתוב עד 40 (כמו שלי למשל) לא מומלץ לעבור את ה24 בגלל שנאבדים קבצים בדרך פשוט ניסיתי איזה דיסק ב מהירות 32 ונראה לי שחסרים קבצים!!!! אשמח לכמה שיותר תגובות נ.ב.:למי שיש במקרה צורב TEAC X40 (כמו שלי) על איזה מדיה מומלץ להשתמש שאיכות הצריבה תהיה הכי טובה!!! בתודה מראש גל

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by e-d-a,

    היי יש לי את המגירה הזאת http://www.sysopt.com/features/storage/article.php/12033_3644741_1 ומשום מה הesata לא עובד. מישהו?

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. היי, אני מחפש כונן חיצוני בנפח של 500-640G חשוב לי מאוד שיהיה אמין (ואני מוכן לשלם על זה גם מעבר לתקציב...) המטרה היא גיבוי פעם בחודש של המחשב האישי ואחסון בארון. הבנתי שיש כאלו שמגיעים עם תוכנה לגיבוי, עד כמה זה מפנק? אבקש המלצה לאחד עם חיבור לחשמל ואחד בלי חיבור לחשמל. ה- 6400AAKS מגיע עם תוכנה? ראיתי שהמליצו עליו כאן... תודה.

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. שלום, אני שוקל לקנות הארדיסק חדש שישמש בין השאר גם להתקנת המערכת עצמה אני לא צריך נפח מטורף אבל ראיתי שהמחירים כבר מממש זולים והגעתי למסקנה שמבחינת התמורה לכסף הכי כדאי לי לרכוש את ההארדיסק הבא: http://ksp.co.il/hmain.php?uin=5472 השאלה שלי היא, האם אני יכול להיות רגוע ובטוח שהדגם הזה הוא אכן 7200.12 כמו שגם מציין הלינק בסימן השאלה הצהוב באתר של KSP? המחשבה הראשונית הייתה על כונן באזור ה-500 ג'יגה ו-300 שקל, אבל אם זה עוד רק 65 ש"ח אני מאמין שזה כבר הרבה יותר משתלם לקנות את הכונן הזה.. האם הסדרה הזאת מומלצת יותר מזו של WD? אשמח לקבל עזרה בנושא תודה

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by homart,

    אהלן! רכשתי היום את ההארק דיסק החיצוני הנ"ל, חיברתי את כל הכבלים הנגרדים והמחשב לא נותן לי לעבוד בטענה ש"ההתקן לא מזוהה" מה אפשר לעשות?!

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  19. Started by אוראל נתן,

    היי, יש לי הרדיסק חיצוני של wd והוא עבד יפה מאוד, ועכשיו הוא עושה בעייה, המחשב מזהה שמשהו נכנס, אבל הוא לא מראה לי את הכונן שלו, לא קופצת לי תקייה שלו, נסיתי עם הרדיסק אחר והיה בסדר. ניסיתי להחליף כבל וגם זה לא עבד...הכבל של ההרדיסק שלא נפתח, עובד על זה שפועל כשורה אז בעצם זה לא הכבל. על ההרדיסק נדלקת נורה כאילו הוא עובד, אבל במחשב הוא לא מופיע. מה יכולה להיות הבעייה? אני לא רוצה לפרמט אותו יש לי שם מלא תמונות של המשפחה. מה עוד אפשר לעשות בלי לפרמט? תודה

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. ראיתי כמה כוננים קשיחים שהנפח שלהם הוא 74 וגם ראיתי אחד שהוא 36 במחירים שעולים על 1000 שקל , ראיתי אחד שיש לו RPM 10000 רק בגלל שהמהירות קריאה שלו יותר גבוהה אז הוא כ"כ יקר? בבקשה מישו שמבין בזה להסביר מה זה תודה ואם אפשר גם לצרף לFAQ...

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by lioryb,

    שלום. אחרי כמה זמן שאני מרגיש ושומע את ה-HD שלי מקרטע, הרצתי עליו את הבדיקות של SAMSUNG (הורדתי מהאתר של סמסונג), וקיבלתי הרבה הודעות שגיאה של ERROR: LBA index וכמובן הודעת שגיאה בסוף הבדיקה. (מצורפות תמונות). האם יש מה לעשות בנידון? או פשוט לקחת את ה-HD לחנות שבה קניתי ולדרוש החלפה? תודה. [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by death_star,

    הורדתי כלי שבודק ערכי SMART כדי לבדוק את הכוננים שלי אחרי שהם עשו לי קצת בעיות. כמעט כל הערכים שם נמצאים במקסימום שלהם (ב worst), למרות שבתוכנה כתוב שהמצב טוב. מישהו יכול לעזור לי להבין מה המצב של הכונן? אגב, אתמול לקח למחשב הרבה זמן לעבור את השלב של הבדיקות הראשוניות וקיבלתי הודעה של disc failure. אחרי ששיחקתי קצת עם הכבלים ווידאתי שהכל מחוזק כמו שצריך המחשב עלה, אבל אני עדיין מאוד מודאג. יש למישהו דרכים אחרות לוודא שהכל תקין? http://img214.imageshack.us/img214/5193/firstx.png http://img577.imageshack.us/img577/8535/second.jpg תודה!

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by RonCohen,

    כמו שקראתם (וכמעט אף אחד לא ענה ???) אני רוצה לקנות SSD 60GB עכשיו אני יודע שאמור לצאת C400 ו Vertex 3 מתי זה והאם זה שווה לחקות או לקנות את הC300 ואיזה SSD שקיים עכשיו אתם ממליצים??

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. זקוקה להמלצה להארד דיסק עד 450 שקל שיהיה מהיר מאוד נפח לא משנה לי מצידי שיהיה 250 גיגה. מה מומלץ?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by MigraineBOY,

    קיבלתי דיסק קשיח של Western Digital - 30GB מחבר, הרכבתי אותו וכאשר באתי לפרמט אותו פעולת הפירמוט לקחה המון זמן (השארתי אותו כל הלילה ובבוקר הוא עדיין פירמט). בסוף הפירמוט הוא נתן לי הודעת שגיאה. החלפתי לו מיקום אחר במחשב וחיברתי אותו לIDE אחר - כרגע המחשב לא מזהה את ההרד דיסק (גם לא בBIOS) במחשב שלי. במחשב של אח שלי הוא מצליח מדי פעם לזהות את ההרד דיסק בBIOS אבל הוא בפועל מערכת ההפעלה אינה מזהה אותו. כמה שאלות: יכול להיות שפעולת הפירמוט הרסה לי את ההרד דיסק? ??? שמעתי על עוד כמה הרדיסקים של Western Digital של 30GB שהיו להם תופעות דומות, יכול להיות שהסידרה של ה30GB לא מוצלחת? וכמובן למי שיש איזשהו פיתרון אז בשימחה...

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים