עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. יש ריח מלחמה באוויר..ואיתה קץ המחאה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4110632,00.html

    • 22 תגובות
    • 2.7k צפיות
  2. Started by benor,

    קרקס: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3882056,00.html

    • 33 תגובות
    • 2.7k צפיות
  3. Started by moshikgulst,

    הי, העלתי לרשת בלוג קומיקס-רשת חדש בשם: "שנייה לפני שגולש". בבלוג אעלה מדי כמה ימים קומיקס-סטריפ אקטואלי קצר שאני מקווה שישעשע לכם קצת את היום. הקישור לקומיקס הוא: http://moshikgulst.blogspot.com/ אשמח לשמוע תגובות מושיק

    • 29 תגובות
    • 2.7k צפיות
  4. Started by Tomerb1,

    תראו מה זה... ילדים בכיתה ג'. פשוט מזעזע http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=2689381 מה אתם אומרים?

    • 21 תגובות
    • 2.7k צפיות
  5. הממשלה אישרה: תלמידים אלימים יורחקו מיידית הממשלה מתייצבת מאחורי תיקון לחוק זכויות התלמיד, שיזם שר החינוך, שייאפשר הרחקה של תלמידים ללא צורך להמתין לערר שיגישו. יו"ר מועצת תלמידים ונוער: "זה לא טוב לתלמידים" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3741675,00.html

    • 44 תגובות
    • 2.7k צפיות
  6. Started by 00000,

    התוכנית העלובה הזאת ממזמן רדודה. מגנים את כל המגזרים בארץ ללא בושה ועושים צחוק מתדמיתם של אנשים עם הומור שמלא בדעות קדומות. היה להם כרגע מערכון עם סוג של חיקוי של "שקע ותקע", בו הם צוחקים על כתובת הקעקע (המספר הסידורי) של ניצולי השואה. בנוסף המון פעמים בתוכנית החבורה נתנה רמזים של השוואת אביגדור ליברמן לנאצי (למרות שאני מגנה את האדם, זה לא ראוי). התוכנית עדיין משודרת עכשיו, אתם מוזמנים לחסוך את הזוועה.

    • 27 תגובות
    • 2.7k צפיות
  7. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3533250,00.html לא שיש לי משהו כנגד הקבוצה הזאת, אבל את האוהדים שלה (הדבילים, לא כולם), צריך להרוג.

    • 31 תגובות
    • 2.7k צפיות
  8. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3275150,00.html כמה שאני אוהב אותם! השם יברכם!

    • 30 תגובות
    • 2.7k צפיות
  9. סרטי אימה? קודמדיה ? פעולה ?? משעמם לי רצח ואני מחפש משהו לעשות עם עצמי בזמן שאני לא לומד לפסיכומטרי... תודה מראש

    • 30 תגובות
    • 2.7k צפיות
  10. בשנה האחרונה ובזמן האחרון בפרט חלו עליות מחירים של מוצרי מזון: היום אורז עולה 13 שקל לעומת 5-6 אתמול :-\ הלחם ,מוצרי החלב, שימורים עכשיו אורז ועוד הרבה דברים אחרים . חלק עלה באחוזים בודדים וחלק בעשרות אחוזים. ומה באופן כה לא מפתיע נשאר איתן ? המשכורת כמובן .

    • 35 תגובות
    • 2.7k צפיות
  11. "אם שני הצדדים יבינו ויקבלו שאכן יש ביניהם משהו עמוק שהוא משותף למרות המחלוקות זה יהיה הצעד הראשון לקראת אפשרות של לחיות יחד, אלה בצד אלה ואלה עם אלה, בצורה טובה יותר......" "עקרונות ההבנה הבסיסית צריכים לכלול הסכמה כי יישמר חופש הדת של שומרי המצוות, אך כי לא ייעשה שימוש בחוקי המדינה על מנת לכפות מי שאינו שומר מצוות לנהוג על פי הדת. " האמנם? אני סקפטית בעיניין....לא נראה לי שאוכל לחיות ב"הסכמה" עם מי שלא הולך לצבא, לא עובד, אלה רק מתרבה כמו זבוב, על חשבוני כמובן. אבל יש כאלה שטוענים שבכל זאת זה אפשרי... http://news.walla.co.il/ts.cgi?w=/78/664188/@opinion מה אתם אומרים?

    • 38 תגובות
    • 2.7k צפיות
  12. "הקואליציה העבירה היום בקריאה טרומית חוק המקל על קביעת עונש מוות למחבלים. נתניהו, לזכותו ייאמר, התנגד לחוק הזה במשך שנים והתקפל רק מול איומיו של ליברמן לפרק את הקואליציה. כדי לוודא שהחוק לא יגיע לקריאה שנייה ושלישית הבטיח נתניהו לקחת אותו לדיון נוסף בקבינט (שם ידאג למוסס אותו כמו בעבר).הדיון המקצועי בחוק מיותר בעצם, שכן כל גופי הבטחון - צה״ל, שב״כ - מתנגדים לחוק התנגדות נחרצת. הרי גם היום אף אחד לא מפריע להם להרוג מחבלים כשצריך.מה שמשאיר את הדיון הערכי. התנגדתי לחוק מפני שהרעיון שמדינת ישראל תבצע הוצאות פומביות להורג הוא החלום הרטוב של החמאס והג׳יהאד האיסלמי. החוק הזה מאותת לארגוני הטרור שישראל נכנעת לאיטה לסטנדרטים המוסריים שהם מנסים להכתיב לנו כבר שנים. גם העולם מבין שה…

    • 0 תגובות
    • 2.7k צפיות
  13. אני יושב ורואה את המשחק בין נבחרות ישראל וסלובניה ובוכה. איך הנבחרת הזאת קוראת לעצמה מועמדת למקום שני בבית עם תצוגת כדורגל עלובה כזו. מול נבחרת עם משחק חלש הם לא מסוגלים לעשות כלום. גרנט תתפטר!!! (אם יש למישהו פיתרון למשוואה שיפנה אלי בפרטי)

    • 27 תגובות
    • 2.7k צפיות
  14. ראיתי תפרק הראשון ואת 3 הסרטים ואני חיב להגיד הסידרה לפחות לפי הפרק הראשון והקדימון של השני מצליחה לשחזר את הרוח של הסרטים זה אומנם לא באותו איכות אבל יחסית לסידרת טלויזיה בסיגנון הסידרה מעולה וככה צריך לעשות סידרות ערפדים בניגוד לבפי או אנגל שמסריחות בכל מיקרה למי שאהב תסרטים הסידרה מאוד מומלצת ולמי שלא מכיר תסרטים אז - הרבה פעולה +הרבה דם+כוסיות+אוירה אפלה=בלייד רק למי שאוהב סידרות מתוחקמות אז תיתרחקו מהסידרה כמו ערפד מי שום עריכה שיניתי תדיון ולמעלה זה היה לפני השינוי

    • 22 תגובות
    • 2.7k צפיות
  15. Started by StorM FighteR,

    • 41 תגובות
    • 2.7k צפיות
  16. Started by rk666,

    הפתיע אותי שלאף אחד לא אכפת ואף אחד לא יוצא מהקופסא שלו. הטנור האגדי פאברוטי נפטר לפנות בוקר ממחלה, והוא בן 71. http://www.nytimes.com/2007/09/06/arts/music/06pavarotti.html דיון כאן, למי שהכיר אותו - ולמי שלא, כדאי להכיר, אמנם אופרה זאת נישה, אבל את פאברוטי כדאי להכיר.

    • 21 תגובות
    • 2.7k צפיות
  17. Started by Merrymoon,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2901843,00.html הם עברו את הגבול! מזל שזה נמנע... יא ווי איזה פחד. אני לא יודעת מה להגיד.... כל הכבוד לאנשי הבטחון והמודיעין וההצלה שסייעו במניעת הפיגוע. אנחנו אסירי תודה!

    • 25 תגובות
    • 2.7k צפיות
  18. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4051922,00.html

    • 11 תגובות
    • 2.7k צפיות
  19. בשבוע שעבר צוין שנה מאז התבצעה תוכנית הגירוש ע"י ממשלת שרון-תוכנית שאימללה עשרות אלפי משפחות יהודיות שגורשו בכח ובנחישות מבתיהם ומאדמתם.תוכנית זאת נעשתה בכח רב אך ללא רגישות מינימלית.גם כיום רוב המגורשים למרות שעברה כבר שנה שלמה מאז אינם בעלי דירות קבועות והם ממשיכם להיות פליטים בארצם.גם כיום הם אינם בעלי מקומות עבודה קבועים-ורובם אף מובטלים.גם כיום לרוב הילדים אין סידורי לימודים קבועים והם אינם יודעים היכן ילמדו בשנת הלימודים הקרובה.כיום גם אנו רואים את תוצאותיה של תוכנית מיותרת זו בצורת ירי קאסמים בלתי פוסק על ישובי הנגב המערבי ובצורת חפירות מנהרות תת קרקעיות מרצועת עזה לעבר ישובי הנגב לשם ביצוע פיגועי טרור בישובים-והברחת נשק מסיני לתוך רצועת עזה באין מפריע לשם ביצוע פע…

    • 32 תגובות
    • 2.7k צפיות
  20. פשוט לא להאמין !!! כמה שאני מצטער שזו לא הילדה שלו ... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3740906,00.html זה הסיפור המקורי http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3544070,00.html :pissed:

    • 33 תגובות
    • 2.7k צפיות
  21. Started by musari,

    לפי החדשה הזו צולמה דמות על מאדים למישהוא יש כתבה יותר מורחבת על זה? או צילום יותר ברור? http://news.msn.co.il/news/Yellow/World/200801/20080123132433.htm

    • 29 תגובות
    • 2.7k צפיות
  22. פיטרו הרבה במפעל שאני עובד , עתידי במפעל לא ברור :

    • 22 תגובות
    • 2.7k צפיות
  23. קריסה כלכלית של ארה"ב,איך זה ישפיע עלינו?

    • 14 תגובות
    • 2.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים