אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3279810,00.html תגובה 6: ואגב, למי שלא מבין את ההקשר, http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3279752,00.html
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
והיא פשוט להצביע ברגליים. יש הרבה מאוכזבים מכל הכיוונים, וגם החדשים לא מספקים תשובות משמעותיות לשאלות חשובות, אז אולי להפקיר את הפתק ולא להצביע? מצד שני, אין לנו הרבה השפעה על אותו אדם שייבחר, במידה והוא לא מוצא חן בעיניי חברי הכנסת, לא ימליצו עליו כאדם שיהיה ראוי להמליץ על הממשלה..(מקרה ציפי לבני) אז כדאי להצביע בכלל? http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2447006
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב, בלי להרחיב בקרוב יתחילו השידורים של עונה יש פרק פרימיירה באתר למי שממש רוצה http://www.southparkstudios.com/full-episodes/s15e01-humancentipad אותי זה פשוט הצחיק עד דמעות. מקווה שהעונה תמשיך ככה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
סוף סוף בזיון הכחל"ב לתושבי העיר הוסר. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4268587,00.html
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
"השופט אהרן ברק מוכן שיתפוצצו 30-50 אנשים אבל שיהיו זכויות אדם. אני לא מוכן. הוא חושב כך, אני חושב אחרת. לשמחתי הרבה אני הייתי ברוב" - כך אמר השופט בדימוס, מישאל חשין, בראיון למוסף "הארץ" לרגל סיום כהונתו בבית המשפט העליון. "אני לא מוכן לקחת סיכון", אמר חשין ל"הארץ", "לא במלון פארק, לא בחיפה ולא באוטובוסים מתפוצצים בתל אביב. למה אני צריך לקחת סיכון? יש לנו עסק עם מדינת אויב, איך שלא תסובב את זה. אני לא שמעתי אחרי פרל הרבור, כשארה"ב נכנסה למלחמה נגד יפאן, שיבואו פתאום 10,000 יפאנים או יפאניות, ירצו להתחתן עם אמריקנים ויבואו לאמריקה. לא יעלה על הדעת בכלל דבר כזה. מבחינתי אם ייכנס מישהו וישתף פעולה עם טרוריסטים ויהרוג 4-5 יהודים או ערבים, אזרחי ישראל, אני לא רוצה. למה אני ח…
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כן, בצורה מזעזעת כזו התבטאו אמש שני חברי פורום חומרה מאתר אינטרנט עלום שם באוזני כתבנו. מדבריו עולה כי הצעירים מאסו במה שבפיהם מכונה "חרא חומרה" אותה הביא בפניהם באתר, וקצה נפשם בנסיונותיו הנקלים למכור להם חלקי מחשב שעבר זמנם. כתוצאה מכך, הם התאספו בבית קברות, כשהם לבושים בשחור עם כיסויי ראש של נינג'ות, וערכו טקס נורא בו נטבחו, בין היתר, גם לאמה וקרוקודיל. בטקס, התחננו בפני בורא עולמות כל יכול שיקח אותו מהם, ואם לא יטול ממנו את נשמתו - בהנחה שהייתה לו כזו מלכתחילה, ואינו רובוט סריקת מחירים ממוחשב, כמובן - יהפכו אותו לערבי. כתבנו מדווח כי הרשויות פתחו בחקירה. ואני שואל, עד מתי? חופש גדול, אין דין ואין דיין. אף אחד לא שם לב לילדים האלו, עד שיגיע אסון. אסון, אני אומר ל…
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עכשיו ראיתי את פרק סיום עונה 7 של "המגן", זה לא נראה כאילו תהיה עונה נוספת אבל אולי מישהוא יודע אחרת? סדרה מדהימה! מומלץ בחום!(אני מקנא במי שלא ראה עדיין יש לו 7 עונות של הנאה)
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מתוך חדשה בוואלה! news: http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=376779&path=22 הייתי רוצה למצוא אי-מייל של העיתון, לשלוח להם הודעה או משהו. יש אתר www.libero.it אבל לא נראה לי שהוא שלהם, או לפחות לו של העיתון עצמו. טוב שיש עוד אנשים טובים בעולם הבאים לחזק את ידינו, בייחוד במקומות שטופי שנאה.
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//464408 כנראה גם עולים מחבר העמים מהווים עכשיו איום טרור מסוכן, במיוחד אנשי עסקים בגיל 50.
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3765741,00.html
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איסלם ומוסלמים ... צ צ צ ... http://www.jcpa.org.il/JCPAHeb/Templates/showpage.asp?FID=682&DBID=1&LNGID=2&TMID=178&IID=24211
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
(ולא! אין פה כוונה להיכנס ל"דת ואמונה - -דיון מרוכז") הסתובבתי אתמול בערב ברחובות, ונדהמתי מהעוצמה של האחדות גם בלי כל קשר לדת זה פשוט יפה שרואים משפחות משפחות הולכות על הכביש ואין מכוניות (בכל מקרה אצלנו - צפון נתניה, לא יצא לי לראות בדקות שהייתי בחוץ) הילדים נהנים (אגב, מעניין מי המציא את המנהג הזה...) השקט הזה כל כך מרגיע....... לפחות יום אחד בשנה שאין רעש של טרטורי מכוניות גם אצלנו בבית כנסת, כל-כך הרבה אנשים יושבים ביחד.. לי זה עשה ממש אוירה טובה! כמו משפחה אחת גדולה (כושר הביטוי שלי לא משהו בכתב, אבל נראה לי שאתם יודעים למה אני מתכוון)
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני שומע ברדיו פרסומת של טיב-טעם שבו מדבבים כל מיני "רחובות" ידועים בתל אביב (למעשה את האנשים שעל שמם קרוי הרחוב). משהו בסגנון של "שלום, כאן ררראול וולנברג". עם רררר לטינית מתגלגלת ובמבטא תואם. לא יודע אם זה אמור להצחיק או שפשוט מעיד על חוסר ידע בוטה של הקופירייטר. מה שבטוח, זה מאוד חסר (טיב) טעם. ראול וולנברג היה דיפלומט שוודי שהיה בשליחות בהונגריה במהלך מלחמת העולם השניה והציל שם אלפי יהודים תוך סיכון נפשו. לאחר המלחמה הוא נעצר על ידי הסובייטים ונעלם. הממשלה הרוסית מסרבת למסור פרטים עד היום. לא בדיוק האיש שאפשר לצחוק עליו ובטח לא עם המבטא המגוחך הזה...
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אני מניח שרובכם שמעתם על המקרה עם שבי שבתאי, בן אדם שיוצא עם משפחה לחופשה מבלי לדעת שקנה דולרים מזויפים, בן אדם שלא יודע מה רוצים מהחיים שלו נוחת בטורקיה ונעצר ומבולבל, במקום שמשטרת ישראל תתקשר אליו או תחכה עד שיחזור לארץ ותתחקר אותו, היא אומרת למשטרה בטורקיה לעצור אותו. הכלא לפי סיפורו של שבי פשוט גיהנום, ולפי הסיפור שלו שראיתי בערוץ 10(היה ראיון איתו ועם המשפחה), פשוט ריחמתי על הבן אדם. כאילו אני לא מבין, המשטרה לא יכלה לחשוב על האופציה שמכרו לו דולרים מזויפים? איזו משטרה טיפשה יש פה, מבלי לברר בכלל כלום על הבן אדם הם ישר ככה מתנהגים, משאירים אזרח מדינת ישראל בכלא הטורקי, מבלי אפילו לשלוח מכתב אחד במשך עשרה ימים. סיוט מה שעבר הבן אדם, וגם רואים עליו את זה. פשוט תת-רמ…
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2828040,00.html שימו לב למה בכלל היא יצאה החוצה, כדי לעשן סיגריה. ביחד עם הת'רד הקודם שבו הסוף היה פחות שמח אני פשוט חייב להגיד לכם "סיגריות יהרגו אותכם, תרתי משמע"
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מתוך וואלה חדשות. השאלה המעניינת היא, איזה נושאי עניין יש לשרת החוץ היפנית לבוא לפה? הם לא מעורבים בסכסוך הישראלי-פלשתינאי, אני לא חושב שיש לנו הסכמי סחר גדולים מאוד איתם ונשק אנחנו לא נראה לי מוכרים להם. so...?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
בבקשה לכם, http://my.ynet.co.il/pic/italy לא רק על תרבות נהיגה מדובר, שימו לב לקפה, לנחיתות וכו'..
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://imti.org.il/wp-content/uploads/2015/12/%D7%93%D7%95%D7%97-%D7%94%D7%A9%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-2015.pdf מאיר עיניים.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
https://www.0404.co.il/post/58035878a36a44f3748b4568.html זו לא הסתה לאלימות כי הנפתו אינה מהווה פגיעה בקבוצה אתנית או מיעוט, אלה בכל הכופרים המערביים. הסתה לאלימות קיימת רק כשמסיתים נגד מוסלמים. השוודים התחלקו על השכל.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3376799,00.html יתחלקו על כל הראש :screwy: קצב דמות מפורסמת בארץ אם זה יהיה קוו ההגנה שלו והוא יצא מהמשפט בגלל זה החיים שלו בארץ יהיו בילתי ניסבלים אף אחד לא ירצה ליתקרב אליו שיחליט או שילחם על חפותו או שיודע באשמה ליתחמק ככה זה מעשה נוולה ואני מקווה שהוא לא יצליח ליתחמק מהמישפט
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אתמול יצא לי לראות את משחק הכדורגל בין ברצלונה לבין ריאל מדריד. משחק טעון מאוד וזאת בשל היריבות בין שני המועדונים. אפשר להשוות אותו בארץ לדרבי התל-אביבי מבחינת השנאה בין שני המועדונים (או למשחקים בין פנרבחצ'ה לבין גלאטסראי בטורקיה). אפשר היה לראות שהמשחק עצמו היה חשוב מאוד לשני המועדונים שכן מדובר במשחק חשוב על יוקרה. הבעיה היא שמשחק גדול לא ממש היה שם וריגעי השיא היו כאשר לואיס פיגו - שחקן ריאל מדריד - קיבל מטר של מבחר פירות העונה וגם שתיה (בצורת בקבוקים שעפו עליו) בכדי שלא יהיה צמא מהפירות בכל פעם שהלך לבעוט קרן. הסבר למי שלא מעורב בכדורגל הספרדי: לואיס פיגו - שחקנה של ברצלונה עד לפני שנתיים - עזב את המועדון לטובת היריבה ריאל מדריד ועד היום הוא נחשב לבוגד ולאיש הכי שנ…
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//1069822
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-


