(אפשר קצת להתנחם) אלימות במגרשי הכדורגל בחו"ל - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

(אפשר קצת להתנחם) אלימות במגרשי הכדורגל בחו"ל


maverick

Recommended Posts

אתמול יצא לי לראות את משחק הכדורגל בין ברצלונה לבין ריאל מדריד. משחק טעון מאוד וזאת בשל היריבות בין שני המועדונים. אפשר להשוות אותו בארץ לדרבי התל-אביבי מבחינת השנאה בין שני המועדונים (או למשחקים בין פנרבחצ'ה לבין גלאטסראי בטורקיה).

אפשר היה לראות שהמשחק עצמו היה חשוב מאוד לשני המועדונים שכן מדובר במשחק חשוב על יוקרה. הבעיה היא שמשחק גדול לא ממש היה שם וריגעי השיא היו כאשר לואיס פיגו - שחקן ריאל מדריד - קיבל מטר של מבחר פירות העונה וגם שתיה (בצורת בקבוקים שעפו עליו) בכדי שלא יהיה צמא מהפירות בכל פעם שהלך לבעוט קרן.

הסבר למי שלא מעורב בכדורגל הספרדי: לואיס פיגו - שחקנה של ברצלונה עד לפני שנתיים - עזב את המועדון לטובת היריבה ריאל מדריד ועד היום הוא נחשב לבוגד ולאיש הכי שנוא בברצלונה. מרגע שריקת הפתיחה פיגו קיבל קללות ונהמות מאוהדי ריאל ולקינוח קיבל מטר של חפצים שעפו עליו מכל עבר.

מראות אלו הזכירו לי שגם בארץ קורים דברים כאלו ומסתבר שלא אנחנו המצאנו את זה (תודה לאל). לא שזה מנחם אותי שגם בחו"ל זה קיים אלא שזו תופעה בינ"ל שצריך למגר אותה. :nono: :nono: :nono:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חיבים לציין הרמתו של הכדורגל הישראלי עלתה מאוד בזמן האחרון,

וגם ההתנהגות של הקהל הישראלי.

באופן כללי הרמה בכלל עלתה בכדורגל.. אבל זה כבר נושא לתארד אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מישהו ראה את המשחק בליגה הארגנטינאית בין בוקה לאינדיפנדה? בהתחלה בוקה הובילו 1-0 בערך בדקה ה 70 אינדיפנדה הישוו ואז אוהדי בוקה הבינו שכבר אין להם סיכויו לזכות באליפות אז באחד מהיציאים של בוקה האוהדים התחילו לפזר גז מדמיע, וכל מי שישב למעלה התחיל לברוח לכיוון היציאה השני ומלא אנשים נמחצו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...