עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. נושא: מפגע תברואתי בכניסה לשכונת טרומפלדור בכניסה לשכונת טרומפלדור יש ביוב זורם שמביא איתו צפרדעים יתושים אדומים ועוד חולרות מעניין אם המפגע הזה היה נשאר שנים ככה גם בשכונות העשירות בעיר . תמונות המפגע והזוהמה בקישור : http://img641.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=002vt.jpg

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by -ox-,

    אם מישהו כבר פרסם את זה אפשר למחוק. ככה אנחנו נראים , כנראה שרק אנשים אחרים יכולים לראות את זה. http://www.shaveh.co.il/story.php?title=---1081&fulltitle=%D7%A9%D7%A8%D7%AA

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. Started by MasterDK,

    שלום, אני דיי מתעניין בפסיכולוגיה (בכללי מנסה לאתר patterns שונים של אנשים וללמוד התנהגות של אנשים) לא בצורה מקצועית. הבנתי של פרייד היה אחד הגדולים בנושא ולכן אני שוקל לקרוא משהוא ממה שהוא כתב. ממה שראיתי הוא כתב גם על סקס וחלומות וזה לא מה שמעניין אותי. אשמח להמלצות. תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. Started by ETB,

    היום בבוקר נפטר השר והרמטכל לשעבר רפאל איתן מתביעה בנמל אשדוד, איתן שהיה אחרי פרויקט הקמת שובר גלים בנמל אשדוד, תבע היום כנראה כתוצעה מכך שמעד משובר הגלים אל תוך המים. היה קצין מעוטר, וגיבור מלחמת הכיפור, ובכלל כל מלחמות ישראל, הוא גם כיהן כרמטכ"ל בתקופה די שנויה במחלוקת במלחמת לבנון, אבל מעל הכול היה בן אדם פשוט וצנוע, אמיץ ומנהיג. עם יציאתו מהצבא הצתרף למפלגת צומת , כיהן פעמיים כשר החקלאות בממשלות 92/96. יהיי זכרו ברוך..

    • 22 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. יש לי רק דבר אחד להגיד על מס הכנסה: בני ז***ות!!!11 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3247606,00.html 25% מה4 מליארד!! על מה ולמה @#@%@ הם לא הרוויחו את הכסף בכבוד ובעבודה קשה?? עם כל מה שוורטהיימר תרם למדינה (http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3247651,00.html), והיחס שלו הוא זכה, ועכשו עושקים אותו ככה? בושה.

  6. Started by R0ck,

    http://news.walla.co.il/?w=//471858 למגר ת'שמאלנים האלה. (הפעם זה עבר כל גבול!)

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. ולמי שעדיין לא יודע,פרקינסון יכול להיות קשור לדברים נוספים לבד מרפואה. ממליצה לקרא את הפוסט המצורף מאת אורי כץ. http://orikatz.wordpress.com/2013/11/01/parkinson/

  8. ובכן במסגרת עשה לך עבודה עברית בחוץ לארץ החליטו לשלוח שוב נספח תרבות (מי צריך את זה, אחרי כל הקיצוצים הללו נשאר להם כסף), ומי נבחר ? דוגמן בעל סוכנות, שהפיק תוכניות טלויזיה "מדהימות" (נוסיף עוד מרחאות ). לידיעה המרעננת ! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2666833,00.html

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. זהו לינק לצפיה בכדור הארץ דרך כל הלויינים האזרחיים הקיימים... http://www.fourmilab.ch/earthview/satellite.html תהנו !! הרוב יכולים עד 10 ק'מ מעל פני השטח אבל יש כאלה שממש עושים זום עצבני

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. Started by DUDEnamE,

    אומנם היו רק 3 פרקים אבל בהחלט כל פרק מצחיק הדמות של רד מצחיקה מאוד , וגם הקטע של קיבצוניק בתור אמרגן מצחיק חח עכשיו השאלה עד מתי הפרקים ישארו מצחיקים?

    • 13 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. Started by dante123,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3430028,00.html מי היה מאמין שזכריה יצליח ככה לפחות זה בהפקה של JJ, כך שמובטח משהו מוצלח מבחינת אפקטים.

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. Started by stone cold,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3304120,00.html מתי הם יבינו שהמוסלמים הקיצונים לא רוצים שלום ?

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. Started by FresH-MeaT,

    http://www.flabber.nl/archief/023389.php טוב זה לא מה שציפיתי הסיומת שתיהיה גם כן... ציפיתי למשהו יותר דרמטי... אבל עדיין נחמד

    • 13 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. Started by Mesatla,

    ראיתי את זה היום צחקתי? כן המון ! אני שונא את אווה בול? כן! אני מקווה מאוד שתתנגש בו מכונית עם ניטים מקדימה והוא ימות! שיפסיק לעשות סרטים גרועים!.. למעט פוסטל שאמור להיות מהבסיס שלו סרט גרוע שמעליב את כל הדתות, העדות והתרבויות וגם את הבימאי של הסרט ואת היוצר של המשחק ואת השחקן הראשי.. ואמור לעצבן את כל העולם והוא עושה זאת בהצלחה ! 7\10 בסולם מסטלה . אזהרה לא להיות יפי נפש \ שמאלנים לפני שצופים בזה כי אתם תפגעו דיי קשה!

    • 13 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. http://finance.walla.co.il/?w=/3/1735883&m=1&mid=100634

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. Started by orninyo,

    שתי שאלות להן לא מצאתי תשובות בגוגל, נראה אם מישהו יודע/ימצא את התשובה מהו הגיל המינימלי המותר על מנת להתמנות לראש ממשלה / נשיא במדינת ישראל? תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. http://news.walla.co.il/?w=/2687/1590720 מה הלאה עכשיו? :-\

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. Started by imac,

    אני מתכוון, כמו ואללה , הדובים, והמכרז של המדינה, היום עם הווירוסים (כולל הוירוס שגונב כרטיסי אשראי) מסוכן ותאמינו לי שלהקרים לא קשה לפרוץ לאתרים כאלה נראה לכם שכדאי לקנות שאני הולך לחנות , או ישר מהאינרנט?

  19. אחד הטובים שלהם

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. Started by J0HNiE,

    הסרט פשוט מרגש ובעל השפעה שעוד לא ראיתי כמוהו. הסרט מדבר על המלחמה באפריקה ששם נרצחים כל יום אלפים!! ויש לי גם חבר מדרום אפריקה שמספר על זה. עזבו אני לא רוצה להרוס לכם את הכיף אז נפסיק אבל הסרט ממש טוב! ומי שראה ספרו איך ראיתם את הסרט בעינייכם ,האם היה שווה? עוד מידע על הסרט @ http://www.imdb.com/title/tt0450259/

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. כמו שאתם יודעים כל בעל חנות חייב להציב שלט בולט לעין בצמידות למקום התשלום(הקופה) המפרט את מדיניות ההחזר של החנות. במידה ואין שלט שכזה,אזי חל החוק הכללי המחייב את העסק להחזיר את הכסף באותה צורה בה הוא שולם (אם שולם במזומן אז ההחזר יעשה במזומן ואם בכרטיס אשראי אז ההחזר יעשה בזיכוי הכרטיס)וזאת במידה והמוצר הוחזר תוך 7 ימים מיום קנייתו כשהוא תקין ,שלם ובאריזתו המקורית. במקרה כזה אסור לגבות קנס\עמלה\אגרה כלשהיא בגין ההחזר וכל הכסף חייב להיות מוחזר. יש מספר יוצאים מהכלל כמו מוצרים שניתן לשכפל בקלות כמו דיסקים של מוסיקה\תוכנות\סרטים או מוצרים שנתפרו\הוכנו והורכבו על פי דרישת הלקוח כמו חליפה שנתפרה על פי מידות גופו של הלקוח או כמו מחשב שלם שהורכב על פי מפרט הלקוח. כל זה טוב ויפ…

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. Started by bla7,

    מה דעתכם? נחשף שמו של החשוד. אני אישית סומך על הדרוזים בצה"ל, לכן ההאשמות נראו לי די מוזרות בהתחלה, מה ששכחתי הוא שיש גם בדואי בדרגת סא"ל - ועל בדואים אני לא סומך בכלל... מה דעתכם בעניין??

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. Started by Zeev86,

    ראיתי את הסרט הכי ראשון. ויצא לא מזמן האחרון (שישי? חמישי במספר?). 2 שאלות: * לפני שאני רואה את האחרון, חייב/צריך לראות את הסרט שני, שלישי, רביעי? * כדאי לראות את הסרט שני שלישי ורביעי?

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by Second Edition,

    היי , בזמן שכולנו עסוקים בלחימה עם חמאס וחוטפים רקטות על הראש , ברחבי הארץ , משטרת ישראל המהוללת לא מפסיקה להפתיע אותנו : רונאל פישר , עצור כבר יותר משבוע והגיעו לפחות לקצין בכיר יחיד בלהב 433 . (יחידת העלית של מ"י) . והנה משטרת ישראל , ממשיכה : http://reshet.tv/Shows/your_family_Haolam_Haboker/videomarklist,235511/ לא יודע כבר אם זו אשמת דנינו , אבל משהו מ-א-ו-ד רע עובר על הכחולים ..

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. Started by stone cold,

    יוצא לי ליראות הרבה תוכניות טלויזיה על היסטוריה ושיחקתי 100000000000 מישחקים שמיתבססים על מילחמת העולם השניה ואני לא מבין מה זה ריך ולמה במילחמת העולם השניה יש תמושג ריך שלישי מישהו יכול בבקשה להסביר לי מה זה ריך ומה זה הריך הראשון השני והשלישי? (במיקרה שיש 1 ו2 ) בתודה STONE

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים