עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. http://news.walla.co.il/?w=/1/1444835 זה פשוט גאוני שכל ממשלה מגלגלת את בעיית משק המים הישראלי אל הממשלה הבאה, ומי שחוטף את התוצאות הישירות על הראש אלו האזרחים. שילמתם על בית עם גינה? וואלה, חבל, ב 2010 תיאלצו לגור בבית עם.... משטח אדמה בחוץ. לפני הגינות, אולי שיאסרו על מילוי בריכות פרטיות ברמת אביב ג' או משהו בסגנון, בריכה אחת כזו מכילה כמות מים שמדשאה ביתית ממוצעת צורכת במשך כל הקיץ- ויותר.

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by iakovl,

    אני די טוחן את הנקסוס שלי עם האמולטור GBA, למרות שלא בדיוק הכי נוח לשחק עם המסך מגע שלו (יפתר בקרוב עם שלט WII) אני מסיים עכשיו את ADVANCE WARS, אחד המשחקים היותר טובים שיצא לי לשחק זקוק להמלצות למשחקים נוספים

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. בארה"ב במיוחד קיימת תרבות chan עם מימים (memes) וג'ארגון משלה שזולגים ל"מציאות". קיימות גם קהילות כמו reddit שאני לא מוצא להן מקבילות בארץ (הסב-רדיט של ישראל כמעט ריק). כל מה שמצאתי בארץ זה שניי צ'אנים כמעט לא פעילים, וריכוז ישראלים באגף הבינלאומי של krautchan הגרמני דוקא. לא יכול להיות שרק לי יש רעיונות לגרפיקות ולמימים. אז איפה כולם? [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. Started by Ido.G,

    הי מישהו יודע באיזה שעה הקלפיות אמורות להפתח? לא הצלחתי למצוא את המידע. תודה

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. כמו שכתוב בכותרת, שמעתי שיש ביקוש גדול מי כל העולם להתגייס לצבא של קדאפי, כמובן מדובר בכסף ובהרבה. עכשיו אני רוצה להצטרף, האם מישהו מכיר או שמע על כך ? לפי מה ששמעתי יש ביקוש לאנשים ששירתו ביחידות קרביות, אני מבין שיש סיכון נורא גדול בדבר הזה, אבל עם מישהו יכול לעזור זה יהיה ניפלא. כמו כן מעניין אותי גם משהו אחר, עם אני התגייסתי לצבא הזה שלו ואחרי נגיד שנתיים, אני רוצה לחזור לארץ יכולים לעשות לי בעיות ? הצבא של קדאפי נילחם נגד (בריטניה - ארצות הברית), האם אחרי זה שאני ירצה לטוס לשהם לא יתנו לי מעבר למדינות האלו ? תודה לכולם.

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. אורח ^Rockford
    Started by אורח ^Rockford,

    Dok Portal!

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by IG,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3353532,00.html מזכירה לי את הרופא משפחה שלי לשעבר ;D... פשוט גאוני (שלא לדבר על צודק)

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. Started by Merrymoon,

    כך תוהים להם רבים מתושבי פתח-תקוה (הלוא היא עיר הערסים, זקנות, בני-עקיבה ועתה גם שב"חים) והמושבים. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3272632,00.html

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. ראש ממשלת ישראל לשעבר, ומנהיג הלח"י , יצחק שמיר, הלך הערב לעולמו, יהי זכרו ברוך. http://rotter.net/forum/scoops1/7803.shtml הודעת שווא

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. יהיה זכרו ברוך.

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. Started by shuy,

    ואני בתור לוחם במילואים לא עברתי אימון נורמאלי כבר 5 שנים. ביזיון! http://news.walla.co.il/?w=//1092879 מדינה מטומטמת.

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. ובכן מי ישלם את הפקודונות של לקוחות הבנק ? נכון , כספי משלם המיסים , שכבת הביניים והשכבה העליונה !!! לא מספיק הדתיים עושים חור בקופה , עכשיו אזרחית קטנה רמאית ,גועלית גרמה לחור נוסף בקופת הבנק הקטנה שלנו . ולא מספיק הבעיות הללו גם הדולר עולה והמחשב הולך ונעלם .... כן כן חלמתי חלום טוב שאני קונה מחשב חדש .

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. בחלקם נרמסו הערב. בגן, בבי"ס ובכל מקום שרתי שירי הלל על האנשים האלה. הרגשתי ציוני-פטריוטי. יש עליהם בי"ס, רחובות ואנדרטאות (ממש עלילות פול ברוקה). האדם שאמירותיו הכי הפתיעו אותי היה בן גוריון. ואין הרבה מקורות מידע לנושאים הללו מפאת הטיוח. http://stage.co.il/Stories/531803

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3527471,00.html גילוי נאות - את השירות הסדיר סיימתי כסמ"ר. במסגרת שירות המילואים שלי עשיתי קורס קצר יחסית שכלל גם שבוע בבה"ד 1, בסיומו הפכתי רשמית לקציץ (עם תעודה קומפלט) ורשאי לטחון מילואים עד-דלא-ידע. במהלך השבוע ההוא בבה"ד 1 יצא לי ולשאר חברי הקורס, מילואימניקים שכולם כבר עברו 3 שנות סדיר, כבר עשו כמה וכמה תעסוקות ואימונים, בעלי השכלה גבוה ובני 30 ומעלה, להתקל בנפלאות המפקדה שם. זה כלל כמה זוגות נעליים שנעלמו, כשלים באספקת אוכל לשטח, חוסר יכולת לספק ציוד בסיסי, חדר אוכל שנסגר לפני הזמן והשאיר את הקורס כולו רעב ושק"ם שנפתח ונסגר לפי מצב הרוח של השק"מיסט. המצב הגיע לסף תגרת ידיים בין כמה מחניכי הקורס לאחראי השק"ם (כאמור חברה מבוגרי…

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. Started by Judas Iscariot,

    יש דברים שכיף לראות בנושא, גם אם מבחינה אידיאולוגית זה לאו דווקא משרת אתכם, האיכות יוצאת הדופן של הוידיאו גוברת על כל ספק.

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. http://news.walla.co.il/?w=/1/1121452 בדיוק אותו סיפור כמו עם שר התשקורת: גברת שרת החינוך רוצה לתרום לעניים? שתעשה את זה במימון משרדה

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. Started by rk666,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3232687,00.html ציטוט קטן מהכתבה: enjoy if you can

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. Started by Milford Cubicle,

    ארגון בצלם הוא ארגון המורכב מאנשים מתוסכלים ברמה האישית, כל אחד מסיבותיו שלו, שהתאגדו יחד בכדי לתת ביטוי לתסכול שלהם באמצעות פגיעה בעם שלהם ובמדינה שלהם, תוך שהם עוטפים את מעשיהם בתפאורה כביכול מוסרית וערכית שיקול דעת של האנשים הללו אינו ראוי, אינו מוסרי, צבוע ומסוכן. האם מישהו היה מעלה על דעתו לנהוג בדרכו של ארגון בצלם ברשות הפלסטינאית או באחת ממדינות ערב? מיד היו מחסלים אותם מדינת ישראל צריכה להתעשת ולשנות את גישתה לבוגדים משמאל ומימין, שפוגעים באינטרסים הלאומיים ובעתידה של מדינת ישראל

    • 13 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. Started by Zeev86,

    אהלן. עשיתי מנוי לשבועים (קיבלתי מייל מבצע מAMAZON או משהו). אז דפדפתי קצת ו: סרטים? אין. סדרות? רק עונות אחרונות. אז מה היתרון? היתה פה לא מזמן כתבה על כך שצפיה ישירה בHULU ושירותים דומים מורידה פיראטיות. אז זו הסיבה באמת שרציתי לנסות את זה. רק שהסיבה האמיתית שלי היא שאין לי כוח לחפור באינטרנט עונות ישנות של סדרות, ואני בא לHULU ורואה שגם שם אין עונות ישנות. ועונה עדכנית בלי בעיה אפשר למצוא בכל מקור פיראטי. אז מה היתרון באמת בשירותים אלה? עריכה: שאלה נוספת: אני הוזה או שעם מנוי יש לי עדיין פרסומות?

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. Started by IG,

    שמעתי עכשו בחצי אוזן בחדשות שקירקעו את הF-16I (סופה), אבל לא הבנתי למה... מישהו שמע את הכתבה המלאה ויכול לרשום את הסיבה?

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. Started by lmlm,

    שמעתי ב8 חדשות והם דווחו שיש תוכנית לפנות את תושבי שדרות וישובי עוטפי עזה. זה רק ניחשף ואין מידע עליו. בYNET מספרים תושבים: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3358047,00.html זאת התשובה שלהם לקסאמים? פינוי?

    • 25 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. Started by alentor,

    שלום, ברצוני ליקנות אכבר מי אמזון, אך בכל שאני מזין לאן לישלוח את המוצר אני מקבל שגיע שהכתובת לא נכונה, גם כן ברצוני לדעת אם יש אישהו מכס על קניה מי אמזון או על עכבים. Thanks in advance <3

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. http://news.walla.co.il/?w=//1266236 ביי ביי כל החופים נטולי העארסים/שקיות במבה על החוף/השקט היחסי. יש גבול לצורות בה הממשלה המפגרת הזו מסוגלת לפגוע בתושבי המדינה? עכשיו גם אין לי ים ללכת אליו בקיץ.

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. נושא קצבאות הילדים בישראל היה מאז ומתמיד סלע מחלוקת בין החרדים לכלל האוכלוסיה. נראה שלפיד, לשם שינוי, קיים את מצע הבחירות שלו בהחלטה הזו (קצבאות הילדים משולמות מכספי ביטוח לאומי, שאת רובם משלם מעמד הביניים). האמנם? קל לראות מהטבלה הנ"ל (מתוך YNET) שהקיצוץ המשמעותי ביותר הוא לילד השני עד הרביעי - כך שמשפחה עם שלושה ילדים תאבד כ40% מהקצבה (אגב, אני חושב שבמשפחה בה 300 שקל בחודש הם סכום קריטי מלכתחילה לא אמורים להיות 3 ילדים, אבל זה עניין אחר). לעומתה, משפחה ובה 8 ילדים תאבד בין 20%-30%, תלוי בגילאי הילדים. מעניין לראות שהכתבה בYNET תוקפת את לפיד על עצם הקיצוץ בקצבאות (עדיין לא סולחים לו שם על חבירתו לביבי), אבל לנקודה הזו נראה שאף אחד לא שם לב. האם לילד הזה קיווינו?

    • 0 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. http://news.walla.co.il/?w=//922351 הנהגים הפסיכים האלה עוד יהרגו את כולנו

    • 25 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים