לא הבנתי משהו בנוגע לHULU - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לא הבנתי משהו בנוגע לHULU


Zeev86

Recommended Posts

אהלן. עשיתי מנוי לשבועים (קיבלתי מייל מAMAZON או משהו). אז דפדפתי קצת ו: סרטים? אין. סדרות? רק עונות אחרונות. אז מה היתרון? היתה פה לא מזמן כתבה על כך שצפיה ישירה בHULU ושירותים דומים מורידה . אז זו הסיבה באמת שרציתי לנסות את זה. רק שהסיבה האמיתית שלי היא שאין לי כוח לחפור באינטרנט עונות ישנות של סדרות, ואני בא לHULU ורואה שגם שם אין עונות ישנות. ועונה עדכנית בלי בעיה אפשר למצוא בכל מקור פיראטי. אז מה היתרון באמת בשירותים אלה?

עריכה: שאלה נוספת: אני הוזה או שעם מנוי יש לי עדיין פרסומות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה משתמש בvpn אמריקאי? כי הרבה מהתכנים חסומים לשאר העולם.

חוץ מזה היתרון העיקרי שאמור להיות לשירותים האלה הוא הנגישות. אתה לא צריך להתחיל לחפש טורנטים, כתוביות, לחכות שירד וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן אני משתמש ב-unblock us וראיתי שיש עוד מספר שרותים דומים.

אבל אם להשוות את HULU לNETFLIX, יש הבדל עצום. בNETFLIX יש לי מבחר סרטים ענק יותר (וגם סרטים משנה שעברה), המון סדרות שמתחילות מעונה ראשונה. למשל, פספסתי את העונה הקודמת של SUPERNATURAL, אז יש לי אותה בNETFLIX, ובHULU יש את העונה האחרונה רק.

בNETFLIX אני יכול לארגן לי רשימת צפיה כשאני סתם מדפדף בסרטים וכשנוח לי לראות את זה אחרי זה יש לי שורת סרטים שבחרתי וזה מעין "favorites". בHULU לא ראיתי כאלה אפשרויות. וב- אין לי פרסומות. בHULU כל 5 דקות בלי שום הגזמה (מזכיר לי את MAKO, אבל בMAKO אני לא משלם).

אז ברצינות. מה כל כך מושך אנשים לHULU? כלומר, איך השירות הזה שורד כשיש את שאוכל אותו מכל בחינה אפשרית? (והמחיר זהה בשניהם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...