עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by oren99,

    Get Him to the Greek http://www.imdb.com/title/tt1226229/ ממש מצחיק. ופסקול מעולה

    • 0 תגובות
    • 2k צפיות
  2. > סיפורי אלף לילה ולילה

    • 21 תגובות
    • 2k צפיות
  3. Started by IG,

    הבנתי שהסידרה עצרה בפרק 56 (עונה 2?!), הייה סרט, ומה עכשו? הסידרה אמורה להמשך או שזהו?

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  4. Started by WizMaster,

    התמונות האלו משודרות ללא הרף בערוצי החדשות האמריקאים, שבהן נצפית אישה אשר מכה כנראה את ביתה בתוך המכונית. לקטע המצולם(עדיף להוריד ישר למחשב, השרת שלהם קצת איטי...)

  5. מכיוון שלפי דעתי ההתקפה היום על מוצב צה"ל הינה חצייה של קו מצד הפלסטינאים, אני מעוניין לראות מה דעת הציבור (אתם) בנוגע להמשך המדיניות של מדינת ישראל כלפי הרשות הפלסטינאית כמעט יום אחרי המתקפה, כאשר גורלו של החייל החטוף לא ידוע. אנא הצביעו ביושר, נמקו את בחירתכם והימנעו מלהיגרר לוויכוחים ולא להגיב על הצבעותיהם ונימוקיהם של החברים האחרים תודה

    • 30 תגובות
    • 2k צפיות
  6. אני חייב לעשות תאוריה, ואני רוצה השבוע, אבל אני לא יודע ממתי התאוריה משתנה, ועד מתי השבוע אני צריך לעשות? מיושה יודע?

    • 18 תגובות
    • 2k צפיות
  7. Started by totopa,

    בעקבות כתבה ב-YNET על חילוץ המטיילים בצ'ילה, ראיתי תגובות של אנשים מצד אחד שמתמרמרים על כך שהמדינה מבזבזת כספים על חילוץ מטיילים ומצד שני תגובות של אנשים שגאים לחיות במדינה שדואגת לאזרחיה השוהים בחו"ל. חשוב שכל משלמי המיסים ידעו שהמדינה לא מוציאה שקל על אותם מטיילים, כל החיפוש נעשה על חשבון הביטוח וכשהכסף שם נגמר- על חשבון המשפחות המסכנות. מה אתם חושבים על המדינה שלכם עכשיו?

    • 21 תגובות
    • 2k צפיות
  8. Started by adlanm,

    מה שאני שומע עכשיו זה Evanescece אני בעיקר רוצה, ליריקה וקול, לא יותר מדיי כבד משהו בסגנון Evanescece

    • 24 תגובות
    • 2k צפיות
  9. Started by Tik-Tak,

    ברור לכולנו שלבנון היא לא האוייב, היא רק שעיר לעזזל. גם החיזבללה הוא רק בובה על חוט, על החוטים הארוכים של סוריה. [glow=red,2,300]סוריה[/glow] היא האוייב האמיתי, צריך להיכנס בהם. דעתכם?

    • 26 תגובות
    • 2k צפיות
  10. Started by Milford Cubicle,

    תובע את ארומה: קראו לי "עמית רומם" כל מי שביקר בסניף של רשת בתי הקפה מכיר את הסיטואציה: כשההזמנה מוכנה, קורא עובד בית הקפה בשמך במיקרופון. עמית, צעיר בן 25, טוען כי כאשר ישב בשעת לילה בארומה ירושלים, קרא לו העובד: "עמית רומם" - רמז לזהותו המינית. בית הקפה בתגובה: אמרנו "עמית, רונן" כדי לקרוא לשני לקוחות יחדיו ynet תקראו את תגובות הגולשים! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3119855,00.html

    • 14 תגובות
    • 2k צפיות
  11. :s05: -> -> http://news.walla.co.il/?w=/1/1529900

  12. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3572638,00.html

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות
  13. פרסום ראשון: הוחמרו הוראות הפתיחה באש באיו"ש: רק ירי באוויר לחדשות 0404 נודע בלעדית כי מאז אתמול החלו בתדריכים לחיילי צה"ל ולוחמי מג"ב בגזרת יהודה ושומרון, עם ההוראות החדשות. קצינים בצה"ל: "ביזיון, לאן רוצים שנגיע"?. דובר צה"ל מאשר: "הופצה הוראת שעה" מאת: בועז גולן 11/08/2015 17:27 הוחמרו משמעותית הוראות הפתיחה באש בגזרת יהודה ושומרון – כך נודע בלעדית לחדשות 0404. על פי ההוראות החדשות, אשר גורמות לזעם רב בקרב קצינים ולוחמים בצה"ל ובמשמר הגבול, החל מרגע זה אסור לירות לעבר פלג הגוף ונוהל מעצר החשוד יסתיים אך ורק בירי לאוויר…

  14. מקור: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3291606,00.html האם פרץ יחזיר את הגולן?

    • 22 תגובות
    • 2k צפיות
  15. Started by JohnnyBravo,

    אם הסרט יעמוד בסטנדרטים,זה יהיה סרט השנה http://social.bioware.com/forum/1/topic/129/index/2717410 http://movies.ign.com/articles/109/1092495p1.html

  16. Started by תחמן מתימן,

    אני אוהב את מדינת ישראל למרות כל מה החרא והבעיות אין על מדינת ישראל, הבית שלך המקום שנולדתה בו, המקום להקים משפחה. אסור לנו לוותר וכל יום לחשוב טוב יותר. :yelclap: :-* כ?ל עוד בלבב פנימה נפש יהודי הומייה, ולפא?תי מזרח קדימה עין לציון צופייה; עוד לא אבדה תקותנו, התקווה בת שנות אלפיים, להיות עם חופשי בארצנו ארץ ציון וירושלים. LOVE ISRAEL 4EVER

  17. המהדורה המלאה(כולל הקליפ, קטע של שני המחבלים ג'מיל ועוואד המתחשבים בזכויות האישה ואירגון אונסקו מאסלם את קבר רחל) לינק לקליפ "שיר לחלום" בלבד

  18. Started by borg,

    היום ב"לונדון את קירשנבאום", ירון לונדון התבכיין על כך שמציגים את הפלשתינים המסכנים כבוזזים. הוא שאל איך זה שכאשר אנחנו פירקנו מבתים מנורות וחלונות, ועקרנו עצים מההתנחלויות שפונו אז קוראים לזה גאולה, וכאשר פלסטינים מסכנים לוקחים מההתנחלויות את מה שנשאר שם, אז קוראים להם בוזזים? מדובר הרי בפלסטינים מסכנים שבסה"כ לוקחים מה שהם יכולים למצוא כדי להיטיב את רמת חייהם. ממש בא לי לבכות. :'( השאלה שלי היא האם אנשים שמפרקים את הבתים שלהם ואת העצים שהם נטעו במו ידיהם הם בוזזים? הפלשתינים הרסו את המפעלים באיזור התעשייה ארז ואת החממות בגוש קטיף שהיו אמורים לספק תעסוקה לעשרות אלפי פלסטינים, ובזזו מכל הבא ליד.

    • 15 תגובות
    • 2k צפיות
  19. Started by shuy,

    כשהייתי בסדיר כ"כ שנאתי את המשפחות האלו שמחליטות לטייל בתוך שדות מוקשים עד שמישהו מהם שומע "קליק" מתחת לרגל שלו, ואז אנחנו במקום לישון אחרי/לפני שמירה בשבת, הולכים ומחלצים את המטומטמים האלו שאחרי שהבינו שהרגל של מישהו מהם נמצא מעל מוקש (חשבנו שהשלט והגדר נמצאים שם בשביל היופי) מתחילים לבכות ולצרוח בפאניקה. כנראה שבמקרה הזה, מישהו חשב שרגליים הם גם ככה OVER-RATED: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3845034,00.html לא נורא, כיום יש פרוסטטיות ממש טובות.

    • 14 תגובות
    • 2k צפיות
  20. זו אחת הכותרות באחד העיתונים הגדולים בארץ.(לכתבה) (נקודות מחשבה) ומה עוד? * אותם המתגייסים שהם מיעוט, מסכנים עצמם למען ביטחון אותם אילו שלא מתגייסים. * השתחררת מהצבא ? משתחררים ישר לאבטלה. * רוצים ללמוד? שלם שכ"ל בסך 10,000 ש"ח לשנה. שכ"ד? נכון, תוסיף עוד 300$ לחודש. * בזמן הלימודים תקבל חודש "כיף" באחד מהמבצעים הנועזים של צה"ל. * בן כמה אתה עכשיו? נכון , בן 30 בקושי תואר, וחי עם ההורים. מי מרוויח? * חרדים, מקבלים עיסקת חבילה כוללת שידוך. * בני מיעוטים- עם כל התלונות שלהם, הם ממש לא משלמים שכ"ל. * אותם צעירים שאין להם כל סיבה באי גיוסם - ישר קופצים למכללה/אוניברסיטה ויוצאים לשוק העבודה. נ.ב: הכותרת מבחינה בין כשרים לגיוס לבלתי כשרים, כך שבעיות בריאות לא נכללות בסקירה שלי…

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  21. אז עם כול מה ששמענו וראינו עד עכשיו במדינה, עם כול התלונות להנהגה, מה אתם הייתם עושים לו היתה לכם את הסמכות והאפשרות ליפעול ?

    • 24 תגובות
    • 2k צפיות
  22. Started by Nokami,

    מקור: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3526138,00.html ווווווואאאאאאא איזה שוק ככה פתאום!!! :o :-\

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  23. כצפוי כתבים שמאלנים יפי נפש התגייסו למאבק נגד גירוש עובדים זרים וילדיהם. שלא תתטעו, לרוב לא מדובר בפליטים שברחו מאזורי קרבות בהם נשקפת סכנה לחייהם. מדובר במסתננים או עובדים זרים, שהגיעו לארץ בחיפוש אחרת רמת חיים גבוהה יותר והביאו ילדים לעולם בידיעה שהם עוברים על החוק וצפויים לגירוש. לא מדובר בנאיביות או "אופס נקרע הקונדום", מדובר באנשים שרוצים לנגן על המצפון של רשויות החוק והציבור. לצערי הם הצליחו. מפגינים שמאלנים יפי נפש לא שואלים שאלות קשות כמו "איפה הזרים יעבדו" או "איך ישתלבו בארץ". מה אכפת להם. הם חוזרים לישון בדירות היפות שלהם בצפון ת"א, הרצליה, רעננה. הם לא רואים את דרום ת"א בלילה שהפך לאזור מפחיד יותר מ-Dead Space ברמה הקשה. הם לא רואים את כל אותם "פליטים אומללים…

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות
  24. Started by J0n1,

    מכיל ספוילרים של הסוף: ראיתי השבוע את הסרט, והסוף היה כאשר האשה באה להלוויה שלו, ואז בא מנהל המלון ורצה להביא לה את החפצים האישיים, אז היא לא רצתה אותם. ואז הוא נכנס למכונית, ישב, הוציא את הקלטת, ופתאום הוא שמע את הילדה מדברת בקלטת. ואז פתאום הוא ראה מישהו מאחוריו במכונית ונגמר הסרט. היום אחותי הביאה את הסרט מBB והסוף שם זה שהוא חי וחזר לאשתו ושניהם בבית ושומעים את הקלטת ושומעים שם את הילדה. יש לסרט שני סופים? איך זה יכול להיות שלא שמו את שניהם בDVD או שלפחות ציינו את זה?

    • 3 תגובות
    • 2k צפיות
  25. Started by חיקיים1,

    שידור HD באינטרנט חינם משעה 18:00 היום , ברמה גבוהה האתר רוסי פרטים איך צופים הם משדרים את כל אירועי הספורט הגדולים HD http://soptv.ws/ http://soptv.ws/translations/5313-tennis-turnir-masters-v-cincinnati.html לגולשים בדפדפן כרום הדפדפן מתרגם אוטומטי מרוסית לאנגלית ,ניתן לכוון לעברית . זאת התוכנה החינמית שיש להתקין כדי לצפות HD http://sopcast.he.softonic.com/ בהצלחה

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים