מסוף השבוע - המשטרה מחרימה מכוניות - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מסוף השבוע - המשטרה מחרימה מכוניות


ארקדי גאיידמק

Recommended Posts

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3249771,00.html

נהגי סוף השבוע, שימו טוב-טוב לב. אם תתפסו מבצעים עבירות תנועה חמורות כמו נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים, או בזמן פסילה, הרכב בו נהגתם יגרר אחר כבוד למגרש וישהה בו במשך 30 יום לכל הפחות - על חשבונכם. זאת בהתאם להחלטת הממשלה . לדברי פקד דורון בנאמו, דובר משטרת התנועה

הארצית, המשטרה החרימה בימים האחרונים 14 כלי , כחלק מניסוי-שטח שנועד לבדוק כיצד מיושם החוק הלכה למעשה. החל ממחר (ו'), תעבור המשטרה לשלב מעשי יותר, ותחרים בכבישים בין עירוניים. החל ביום א' הקרוב יתפרס המבצע גם לכבישים עירוניים.

להזכירכם, אלה עבירות התנועה החמורות בגינן אתם עלולים לאבד את האוטו לתקופה של חודש לפחות:

נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים

נהג חדש ללא מלווה, או עם יותר משני נוסעים

הסעה בשכר בניגוד לחוק

הסעת מספר נוסעים גבוה מהמצוין ברישיון הרכב

נהיגה רצופה ברכב משא מעבר למספר השעות המותר

נהיגה ברכב שנפסל לתנועה

הפקרת פצוע בתאונה

רכב מסחרי עם משקל עודף

ורק שתזכרו - הנה העלויות - לפני קנסות ומשפט, כמובן

לא הגזימו קצת?!?!

חסר להם כסף? מצאו דרך לעשות מלא כסף..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגזימו? זאת אחת ההחלטות הכי טובות שהם אי פעם עשו

לא מדובר על זה שיחרימו לך את הרכב אם תפסו אותך קצת מעל המהירות המותרת או אם יש לך פנס שבור , מדובר על אנשים שנוהגים שיכורים ,תחת השפעת סמים ובזמן שלילה, או במילים אחרות - רוצחים בפוטנצייה ועבריינים מועדים

כל הכבוד על היוזמה המבורכת :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"נהג חדש ללא מלווה, או עם יותר משני נוסעים" באמת צריך להוריד, זה מוגזם

אבל למה להוריד "הסעה בשכר בניגוד לחוק" ?

יש חוק במדינה, וכדי להיות נהג ציבורי אתה צריך אישורים ופיקוח, כל החאפרים האלה שמסיעים אנשים בניגוד לחוק מסכנים את הנוסעים , אין עליהם ביטוח בכלל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרכבים לא מוצעים למכירה, הם לא מחרימים את הרכב לתמיד , הם מאכסנים אותו במוסך מיוחד לתקופה של 30 יום או יותר והנהג חייב לשלם מכיסו את עלויות הגרר+על כל יום שהרכב במוסך, ככה שזה הוצאה לא קטנה לנהג בנוסף לזה שהוא מושבת כי אין לו , בהחלט עונש מרתיע , נקווה שזה יעבוד .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שהחוק יהיה מוצלח במיוחד. בעיקר כי לדעתי הוא לא הולך להוריד את מספר האנשים שעוברים חלק מהעברות הנ"ל, אנשים פשוט יהיו הרבה יותר ממורמרים מזה שתפסו אותם. היה אפשר לחשוב על פתרונות יותר יצרתיים מאשר "טוב נו, לפחות בואו נקח יותר כסף" רק לצערנו פוליטיקאים לא אוהבים לחשוב על פתרונות לטווח הארוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ילד בן 18 כן. אבל אתה גורם לזה להשמע כאילו רק בני נוער מעורבים בתאונות ועבירות תנועה, ואני לא יכול להאשים אותך כי התקשורת חוגגת כל פעם שיש תאונה בה מעורבים צעירים. אני בכוונה הסתייגתי ואמרתי "חלק מהעבירות" כי נראה לי שנהגי משאיות שנהגו יותר מדי שעות עד עכשיו ימשיכו לעשות כן גם אחרי כניסת האכיפה על החוק החדש, אותו דבר לגבי עבירות נוספות ברשימה. תשמע, אני לא יודע מה יהיה, אני הייתי רוצה לראות שעושים משהו להפחית את מספר התאונות אני רק חושש שיש יותר מדי "פתרונות" שלא מביאים לשינוי אלא נועדו לקנות קולות בבחירות הבאות. אולי זה באמת יתרום למשהו מי יודע, אני רק כותב את מה שאני מרגיש וחושב וזה לא מונע ממני להיות טועה. בקיצור נחיה ונראה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא הדוגמא עם נהגי המשאיות היא דוגמא מצויינת מדוע להפעיל את החוק.

המשאית היא בד"כ אינה של נהג המשאית, אלא של חברה בה הוא עובד. אם החברה גורמת לו לעבור על החוק ולנהוג יותר שעות מהמותר, מומלץ ורצוי להחרים את המשאית. דרך מצויינת ללמד לקח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להוריד ! ולהחרים ! ,אם זה אפילו יציל חיי אדם אחד בכך שינהגו ביתר זהירות החוק עשה את שלו ,במקרה הזה ענישה מחמירה תעזור ,אני רוצה לראות את הילד מתקשר לאבא ואומר שהחרימו לו את האוטו ,לדעתי כעת הנהגים יחשבו פעמים לפני שילחצו על הגז עד הסוף ,וינהגו ביתר זהירות !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...