עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by moris,

    איך הזכרונות הללו? מה עדיף? 1) KRETON DDR 2 667 2) American Data DDR 2 667 המון תודה!

    • 4 תגובות
    • 457 צפיות
  2. Started by shutdown,

    רכשתי 1GB זכרון 667MHZ של supertalent. בבדיקה בתוכנות הוא מציג את עצמו כ PC2-6400, ז"א 800MHZ ??? הנה התוצאה מתוך pc wizard: General Information : DIMM0 (RAS 9, RAS 11) : 1024 (Double Bank) DIMM1 : Empty Information SPD EEPROM (DIMM1) : Manufacturer : Unspecified Part Number : SUPERTALENT Serial Number : Unspecified Type : DDR2-SDRAM PC2-6400 (399 MHz) Format : Regular UDIMM (133.35 x 3) Size : 1024 MB (0 rows, 2 banks) Module Buffered : No Module Registered : No Module EPP : No Width : 64-bit Error Correction Capability : No Max. Burst Length : 0 Refresh : Reduced (.5x)7.8 µs, Self Refresh Voltage : SSTL 1.8v Manufacture : Week 23 of 2006 Supporte…

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. עברתי על המפרטים המומלצים באתר וברובם ההמלצה היא או מעבד Intel Core 2 Duo E6300 עם לוח אם ASRock ConRoeXFire-eSATA2, או מעבד AMD Athlon64x2 (AM2) 3600 עם לוח אם SocketAM2 - nForce4 -DFI Infinity. עשיתי קצת סקר שוק ועברתי על הדיונים בפורום והבנתי שהמחירים קצת השתנו. המעבד והלוח אם ישמשו למשחקים, התקציב שלי הוא בסביבות ה1500 שקל ואני נוטה לכיוון האינטל, לפי דעתכם זה השילוב הכי משתלם במחיר הזה, או האם אפשר לקנות לוח אם יותר טוב ובמה זה ישפיע בביצועים? ראיתי גם לוח אם דומה של ASRock אבל בלי הConRoeXFire במחיר יותר זול, מה ההבדלים ביניהם? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 594 צפיות
  4. Started by lmlm,

    אין הרבה מה לציין אני אקצר בקצרה: המעבדים החדשים והפרטים שלהם: E6650 2.33G 4M FSB1333 E6750 2.66G 4M FSB1333 E6800 2.93G 4M FSB1333 E6850 3.00G 4M FSB1333 שימו לב לבאס הגבוהה יותר 1333 ותדרי שעון קצת יותר גבוהים (או זהים) מקור: http://www.matbe.com/actualites/14592/intel-core-2-duo-1333/

    • 33 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. Started by 6600GT,

    לפורום שלום , לפני כחודשיים קניתי לוח חדש שבדיעבד אני יודע שאי אפשר לבצע בו overclocking למעבד , אחרי וויכוחים רבים שהקרצתי איזה תירוץ למה הלוח הזה לא טוב לי הם הסכימו להחליפו , אני צריך לוח למפרט הבא : intel pentium 4 3.0 one giga ddr 2 667 sata 2 pci express אני משחק המון משחקים ואני צריך לוח חזק שאפשר לבצע בו oc למעבד , חשוב לי מאוד הOC... מה אתם ממליצים?

    • 10 תגובות
    • 584 צפיות
  6. Started by swisaavi,

    ממעבד pentium4 2.66 למעבד E6300 אני ירגיש הבדל בביצועים במשחקים?

    • 74 תגובות
    • 6.5k צפיות
  7. Started by assafiles,

    ב"ה שלום חברים יקרים בתכנון שלי לקראת סוף השנה לקנות מחשב חדש מבוסס מעבד CORE 2 DUE E6400 או מעבד E6500 אם יצא עד אז (אני אוהב מספרים עגולים פשוט ...) אני מחפש לוח טוב להלביש עליו את ה X1800GTO שלי שישב כמה שיותר גבוהה במארז מתחת למעבד שלא יחנוק לי עם החום שלו את הדיסקים קשיחים ... ואת הכרטיס אודיגו 2 ZS כמה שיותר נמוך שלא יפריע לקירור של הכרטיס מסך ... לכן אני מחפש לוח ש PCI שלו כמה שיותר רחוק מה PCIE מה שאצל האלברטון יושב הכי גבוהה ... אשמח שתצביעו ותנו את תגובתכם בנושא בכלליות,לעזור לי על ההתלבטות הקשה : קישורים ללוחות: FoxConn P9657AA-8KS2H Albatron PXP965 Abit AB9 Pro Asus P5B-E Plus Asus P5B-E ולחבר ששאל על GigaByte יש את הלוח הזה באופציה אחרונה …

    • 37 תגובות
    • 2.4k צפיות
  8. Started by adamkat,

    אני קונה מחשב עוד מעט וחשבתי לעצמי למה צריך, המשתמש הממוצע, מעבד כפול ליבה? או אפילו מרובע ליבות כמו שאינטל הולכים להוציא בעתיד. האם ריבוי הליבות הזה יכול להשפיע על אפליקציות שלא כתובות באופן יעודי (multi-threading)? האם בן אדם ממוצע שמשתמש 95% מהזמן באינטרנט ובתוכנות אופיס יכול להפיק תועלת מהתכנולוגיה הזאת? אני מבין שזה הכיוון שהטכנולוגיה הולכת אליו ואני לא רוצה לתקוע את עצמי על העקרון אבל אם מישהו יסביר לי קצת מה קורה פה אני אשמח. תודה

  9. Started by shlomom,

    על פי The INQUIRER צפויה הכרזת על הורדת מחירים לסדרת ה 1XX של האופטרונים.

    • 4 תגובות
    • 600 צפיות
  10. בתוכנה CPU-Z תדר אפיק הזכרונות מוגדר כ160 MHZ במקות 200MHZ שזה אמור להיות תדר האפיק של זכרונות DDR400 לא? בביוס הזכרונות מוגדרים על DDR400. למישהו יש הסבר? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 570 צפיות
  11. Started by יניב קופר,

    מבקש עזרה בבחירת לוח אם לסוקט 775 מחפש לוח שיעבוד מהר

  12. שלום לכולם, מכרתי לא ממזמן את המחשב שלי שכלל את המעבד Prescott 3Ghz 1Mb 800fsb אני מחפש לקנות מחשב חדש במחיר נמוך אך בתקווה שלפחות יעלה על ביצועי המחשב הקודם.... התעניינתי במפרטים המומלצים ושם בכמה מקומות ממליצים על sempron *manila* 2800 64bit לתושבת AM2. זה אכן נראה פתרון זול אבל האם הוא יהיה שדרוג טוב או שאני קונה מעבד איטי יותר וכדאי לי פשוט לחשוב על פתרון אחר? בדקתי בtomshardware אבל לא מופיעים שם מעבדי הסמפרון (גם לא סלרונים למיניהם)... איך אני יכול להשוות? תודה מראש...

  13. שאלה בכותרת ואם אין אז אולי לוחות לINTEL שתומכים ב DDR רגיל ?

    • 3 תגובות
    • 586 צפיות
  14. אני יוכל לעשות? איזה? וכמה ב965?

  15. Started by MONO,

    הציעו לי את הלוח הזה במחיר 715 ש"ח עבור הקונרו E6300 . אלו הנתונים שלו: http://www.intel.com/design/motherbd/wh/wh_available.htm (בעמודה השמאלית). אין לי כוונות לעשות OC כך שאין צורך להזכיר לי שהלוח לא מאפשר זאת. 1) איך הפיצ'רים שמציע הלוח? 2) הבנתי שמדובר בלוחות יציבים ומעולים (סוס עבודה במילים אחרים) עם מעט מאד בעיות ביחס לאחרים בשימוש השוטף וגם מבחינת תאימות חלקים. 3) איך כרטיס הקול שלו לעומת נאמר ALC883 או ALC888. 4) האם המחיר משתלם (מדובר בצ'יפסט 965)? 5) האם זה נכון שצ'יפסט 965 מנצל את תכונות הC2D יותר טוב מ- 945? 6) יש לוח אחר שמשתלם יותר במחיר הזה?

    • 7 תגובות
    • 519 צפיות
  16. Started by FlameThrow,

    אני מתלבט אם לחכות עד נובמבר בשביל לקנות את ה kentsfield או לקנות מחשב עכשיו עם e6600

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. מגיגהבייט ?

  18. Started by skot,

    יש לי כרגע: 2.8 DOUL CORE 1024X2 ליבה כפולה 64 ואני רוצה להחליף ל ?Core2 Duo E6300, 1066Mhz, s775, 2MB? אני רוצה לדעת מה יותר טוב מבחינת ביצועים.

    • 3 תגובות
    • 503 צפיות
  19. צריך המלצה לזיכרון עד 1000 ש"ח אני חושב שצריך DDR2 667. עדיף מפה: http://www.pandas.co.il/default.php?cPath=609_271 תודה!

    • 24 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by ^Z^,

    מתי הם יוצאים? משהו על מחירים? דגמים? תודה.

    • 4 תגובות
    • 685 צפיות
  21. Started by JSK,

    שלום. ראיתי שיש את המעבד של AMD ה FX-62 לסוקט AM2 שעולה 10000 ש"ח. 10000 ש"ח למעבד? למה מי מת? מה כל כך מיוחד בו שהוא כל כך כל כך יקר (יותר מפי שתיים מהתקציב של כל המחשב החדש שלי)? לאיזה מעבד קונרו הוא משתווה והאם בכלל? ועוד שתי שאלות: 1.אם אתם אומרים שהתדירות כבר לא משנה, אז מה ההבדל בין לדוגמה E6600 ל 6700? הם עם אותו קאש ורק התדירות שונה (למיטב ידיעתי). מה באמת ההבדל בין הקונרויים (ולא האלנדיילים) השונים? 2. קראתי את המאמר על ה X6800 ועדיין לא הבנתי, מה מבדיל מעבד קונרו/אלנדייל בנגיד סתם 2GHZ לבין Pentium D 2GHZ? תודה רבה לעונים ;D

    • 6 תגובות
    • 749 צפיות
  22. עכשיו יש לו 2 סטיקים של 256 ועוד סטיק של 512 שעובדים לו סבבה במחשב הישן... עכשיו השאלה שלי היא אם הוא יוכל לשים את הזיכרון הזה של הלוח החדש וזה יעבוד טוב? לא נראה לי שיש סיבה שלא אבל בכל זאת אני רוצה להיות בטוח... הזכרונות מסוג DDR. בבקשה מהר זה די דחוף.

    • 4 תגובות
    • 580 צפיות
  23. Started by Bear Cub,

    אני על סף קניית מחשב חדש ואני סגור על המעבד: Core2 Duo E6300, 1066Mhz, s775, 2MB רציתי לשאול לגבי לוח אם: 1. לכל לוח אם איך אפשר לדעת אם הוא בא עם כרטיס מסך או FIREWIRE או איך ניתן לבדוק? 2.מה ההבדלים בין ללוח של 965G / 975G או שעדיף דגם עם P ולא G אני לא מבין בזה. 3. ConRoe945G-DVI s775, 945G, DDRII 667, PCI-E זה טוב? עם firewire ? במילים אחרות אני צריך לוח אם למעבד הנ"ל עם FIREWIRE (או כרטיס בנפרד אם תמליצו), בסביבות 500 ש"ח. סומך עליכם , תודה רבה.

    • 11 תגובות
    • 603 צפיות
  24. Started by ShoX,

    http://iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=2671&Pname=SUPERTALENT שווה לא? מה דעתכם? יש זיכרונות של גי'גה שעוברים את ה 1000 שקל אז שתי ג'יגה של 667 בCL4 עם קירור נראה משתלם לא?

    • 11 תגובות
    • 875 צפיות
  25. Started by rabbit,

    לא הבנתי יאך המעבד הזה עובד מישהו יוכל להסביר בקצרה?

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים