מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
אהלן. הבעיה קשורה ללוח אם של PS3, אבל אני פותח את הדיון כאן כדי לקבל עזרה בנושא הכללי של לוחות האם. בחנות שבה הבאתי את המכשיר שלי לתיקון, נאמר לי, ואני מצטט: "לצערינו , התקלה התבררה כמורכבת יותר , כאשר הכשל הוא לא בספק אלא בלוח אם." מאז שקניתי את המכשיר, היו לי בעיות עם כונן הBLURAY, הוא תקע לי דיסקים כל שבוע. האם לוח אם שאינו תקין יכל לעשות נזק לכונן? נאמר לי שבתיקון יחליפו לי את לוח האם עם כל הרכיבים, חוץ מהכונן והמארז. הבעיה שהאחריות שלי נגמרת תוך חמישה חודשים, ולהחליף כונן עולה חצי ממכשיר עצמו.
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
היי, השאלה בכותרת + תוספת:אם הלוח אם תומך בDDR3,שהוא יותר מתקדם מDDR2 - אז מבחינה הגיונית,הוא יכול לתמוך גם בחיבור זיכרון פחות מתקדם,כמו DDR2 - לא? תודה רבה מאוד מראש .
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי לוח אסוס P4S800 שעליו יש 3 סלוטים לזכרונות. כרגע מה שיש לי בפועל הוא ככה: סטיק של 512 ו2 של 256 = 1GB סה"כ. אני רוצה לשים 2GB, כלומר 2 סטיקים של .1GB השאלה שלי האם הלוח שלי יתמוך בקונפיגורציה הזו? צירפתי תמונה מהספר של הלוח ששם יש הסבר, רק לא הבנתי סעיף אחד שם - מז"א PC3200 with 32 DDR שהוא תומך רק עד סטיק 1? כי מצד שני רשום שם שהוא תומך ב3200 עד 2 סטיקים. אני רוצה להתקין Corsair CMX1024-3200C2PT 400MHZ - שניים כאלו, האם יעבדו ביחד ללא בעיות? וזה הסעיף שאני לא ממש הבנתי:
-
- 0 תגובות
- 468 צפיות
-
-
הלוח לפי המפרט שלו מיועד לעבודה עם זכרונות מסוג ddr2 האם בכל זאת הוא מסוגל לקלוט זיכרון מסוג ddr עד שיגיע בדואר זיכרון אחר ?
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי לוח ג'יגה בייט GA-965P-DS3. האם יש אפשרות להפעיל את הלוח עם זיכרון DDR3 1066 (בלבד, כלומר רק סטיקים של DDR3)? תודה!
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ברצוני לעשות מערך CROOSFIRE של שני 7950 OC האם הלוח הזה יתאים GA-Z77X-UD3H? תודה לעוזרים!
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מעבד Q6600, 4GB זכרון, לוח אם Gigabyte GA-P35C-DS3R Conroe Support GP35CDS3R : http://tms.co.il/product/3769 א. לוח האם תומך 1333/1066/800 MHz FSB האם יש טעם לרכוש לוח שתומך במהירויות גבוהות יותר, ע"מ שאוכל לשדרג בעתיד ? (יש בכלל מהירויות גבוהות יותר כיום ?) ב. הזכרון הוא 4 ג'יגה 800MHZ, האם לא עדיף זכרון מהיר יותר, בהתאם לתמיכת הלוח ? ג. לפי לינק המפרט, אני רואה שהוא תומך במקסימום 4 ג'יגה זכרון DDR3 וב 8 ג'יגה זכרון DDR2, האם זה אחד על חשבון השני, או בנוסף ? האם זה לא יגביל אותי בעתיד ? Thanks
-
- 3 תגובות
- 639 צפיות
-
-
שלום, לוח האם: http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=15&l3=171&l4=0&model=455&modelmenu=2 בהתאם למפרט, לוח האם תומך עד 4GB RAM. כרגע יש לי 2G. השאלה שלי היא: כיצד לדעת האם לוח האם תומך בזיכרון בודד של 2048mb? (זאת אומרת - יחידה אחת בודדת של 2G) ברור לי שמבחינת קיבולת - לא אעבור את ה-4G. תודה מראש 8)
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
-
המטרה שדרוג בעוד חצי שנה של ה C2D 4300 שלי. אני מתכוון למעבדים החדשים שרק יוצאים עכשיו - לכתבה: http://www.vr-zone.com/articles/Intel_Core_2_Extreme_QX9650_Review_-_45nm_Era_Begins/5368.html#Scene_1 קישור ללוח האם הנשאל עליו -- http://www.intel.com/products/motherboard/DG33BU/index.htm
-
- 3 תגובות
- 617 צפיות
-
-
איך אני יודע האם לוח האם Gigabyte GA-H81M-HD3 תומך בשני מסכים?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם לוח האם INFINITY NF4 ULTRA מתאים לזכרון DDR II 533?? וכמה זכרונות אני יכול להכניס שם? (2 3 או 4?)
-
- 17 תגובות
- 976 צפיות
-
-
http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=11&l3=0&model=814&modelmenu=1 לא למשחקים, לא לגרפיקה, לא לוידאו. לשימוש רגוע מבחינת מאמצים אבל דורש אמינות גבוהה - שהיציאות והכניסות יעבדו טוב, שלא יהיו תקיעות ושהחומרה תתקתק. כן, יש לו ציפסט של P4M800 PRO - VIA. כן, הוא נמכר קומפלט כמחשב שלם ב 1200 ש"ח ב IVORY. אבל האם הוא גרוע ? יתקע לי ? תוכנות לא יעבדו ? ה USB יגמגם ? ה COM1 לא יעבוד ? הצורך - פיתוח תוכנה, לינוקס ואינטרנט
-
- 29 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
האם לוח האם הזה: GIGABYTE EP45-DS3 Intel P45, יחידות 1 ¤620 http://www.noacomp.co.il/product.aspx?productid=3364 יתאים לכרטיסי המסך החדישים של G-FORCE? ואם לא עד איזה כרטיסי מסך הוא טוב?
-
- 3 תגובות
- 572 צפיות
-
-
הלוח אם Asus P5KPL-CM יתאים עם מעבד e2180 ? וזה משנה איזה ספק כוח יהיה איתם? ואם כן איזה אתם ממליצים
-
- 2 תגובות
- 524 צפיות
-
-
שלום לכולם האם לוח האם של B150M-PLUS - ASUS זה הלינק - https://www.asus.com/Motherboards/B150M-PLUS/ מתאים או כולל חיבור ל- SSD עם חיבור NVMe ואם לא אז מה כן אפשר לחבר אליו ? אם אפשר לתת דוגמא של SSD שמתאים לחיבור של לוח האם הזה . תודה
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, יש לי מחשב לא רע אבל די מבוגר (בן 5) ואני רוצה לשפר את הביצועים שלו. ברשותי לוח אם מסוג Gigabyte GA-K8NF-9 ועליו 2 כרטיסי זכרון של גיגה כל אחד: GeIL CL3-4-4-DDR 400 יש לי עוד 2 סלוטים פנויים ורציתי להוסיף עוד 2 גיגה אבל נראה לי שיהיה קשה להשיג כרטיסי זכרון שיהיו תואמים בדיוק לאלו הקיימים (לא נראה לי שמוכרים GEIL יותר). 1. עד כמה גיגה זכרון תומך הלוח שלי? 2. האם אני יכול להשתמש בכרטיסים מהירים יותר מ-400? 3. נאמר לי בחנות מחשבים שאם ארבעת הכרטיסים לא יהיו זהים, צפויות לי בעיות תאימות. האם כך או שכל זוג כרטיסים נוסף במהירות זהה יעבוד? 4. באילו דרכים נוספות אוכל לשפר את מהירות המחשב שלי? תודה מראש.
-
- 12 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
היי יש לי מחשב די מיושן למרות שבזמנו היה מאוד מתקדם הלוח אם שלי זה [h=1]GIGABYTE GA-P55A-UD7 LGA 1156[/h]אני רוצה לשדקג תכרטיס מסך שלי ל MSI 280X רצית לשאול האם הלוח אם יגביל בצורה כלשהיא את הכרטיס? המעבד שלי דרך אגב זה I7 875K 8 גיגה רם תודה
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום יש לי לוח אם קצת ישן: INTEL D850 EMV2 ואני מעוניין לרכוש את כרטיס הקול החיצוני: CREATIVE SOUND BLASTER DIGITAL MUSIC LX על מנת לשמוע משחקים בסראונד או דולבי דיגיטל. האם לוח האם שלי בכלל מתאים לכרטיס קול כזה? תודה
-
- 1 תגובה
- 645 צפיות
-
-
אני מנסה לגרום למחשב הזקן שלי לזוז קצת יותר מהר ,המחשב בעל זכרון DDR של 256M בלבד-בקונים מוכרים ראיתי זכרונות למכירה השאלה הפשוטה האם הלוח הנ"ל http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=506&maincat_no=1&cat2_no=&cat3_no=# תומך בDUAL CH תודה
-
- 2 תגובות
- 539 צפיות
-
-
אהלן חברים, לוח האם שברשותי הוא Gigabyte h87m-d3h. אני תוהה אם הוא תומך באופן מלא כרטיסי מסך DDR5 או שאני צריך לקנות כרטיס DDR3? תודה רבה.
-
- 16 תגובות
- 9.3k צפיות
-
-
-
נראה לי מוזר. קניתי מחשב פנטיום 4 630 3.0G לוח אם EatonVille שלפי המפרט אמור לתמוך בזכרון DDR2 533. אני מעוניין בדואל-2X512Mb. הדילר אומר שהיות ומהירות הבס 800 , הלוח יכול לתמוך בזכרון רק עד מהירות DDR2 400 . מה זה?
-
- 2 תגובות
- 624 צפיות
-
-
היי, הזמנתי סופסוף לוח אם חדש:ASUS P8Z68-V PRO. אני מעונין לרכוש מעבד:2nd Generation=Intel Sandy Bridge Core i5 2500K. אני יודע בוודאות,שהמעבד הזה תומך בלוח אם עם Chipset P67,שלי:Z68. האם המעבד,שברצוני לרכוש - תואם ללוח אם,אשר רכשתי? תודה רבה מאוד מראש .
-
- 3 תגובות
- 718 צפיות
-


