עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. מי שיודע שיענה.

  2. התקנתי לבסוף את הDDR בלוח שלי והוא נכנס בסדר, עד עכשיו המחשב רץ ואין תקלות. במידה ואני מתחיל משהו כבד שלוקח מהזיכרון, משחק כלשהו, האם יש סכנה אם הלוח שלי תומך DDR2 ולא DDR ? התחממות יתר, קריסה של המע' או שזה סתם לא בריא למחשב ? אשמח לתשובה. אגב פרטים על הלוח מתוך אברסט הום אדישן אם מישהו יכול לעזור עם זה : Field Value Motherboard Properties Motherboard ID 63-0100-009999-00101111-122106-Lakeport$1AAAA000_MSI 945GM3 A7267IMS V5.30 DATE: 12/21/06 13:35:06 Motherboard Name Unknown Front Side Bus Properties Bus Type Intel NetBurst Bus Width 64-bit Real Clock 200 MHz (QDR) Effective Clock 800 MHz Bandwidth 6400 MB/s Memory Bus Properties Bus Type DDR2 SDRAM Bus Width 64-bi…

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. האם לא כדאי לקנות זכרון 512 אחד במקום שניים * 256? תודה!

    • 1 תגובה
    • 576 צפיות
  4. במעבד Athlon 64 3000+ אין תמיכה של פקודות SSE3 מה זה אומר מבחינתי? מה החשיבות של ה- 64 ביט בעצם? חוסר תמיכה ב - dual DDR האם זה כל כך קריטי? ובכלל סוקט 754 מתיישן האם זה אומר שאם אני קונה עכשיו מחשב אני בבעיה של חוסר יכולת שידרוג אלא אני אצטרך לעשות שידרוג גדול של מעבד+לוח אם? וכמה השדרוג הזה קריטי? אני מבחינתי רוצה מעבד שאני יוכל לעבוד איתו למשך השנתיים שלוש שנים הבאות לפחות. חבר'ה תודה מראש על התגובות.

    • 6 תגובות
    • 673 צפיות
  5. שלום, רכשתי 4790K מאייבורי ועל הקבלה היה רשום את המשפט הבא: במעבד i7 4790k הזכרון יעבוד בתדר מקסימלי של 1600MHZ מה זה אומר? מה 1866MHZ לא יעבדו עליו (או שיעבדו אבל רק בתדר 1600MHZ)? תודה

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  6. שלום האם אני צריך לכוון את המעבד ? או שהמעבד מתאים את עצמו אוטומטית , יש מעבדים ישנים יותר שעובדים על ghz 3 תודה

  7. Started by itaysk,

    היי.. שמתי לב שבמשחקים יש לי 100% ניצול של המעבד (עם perfomence ב task manager ) יש לי AXP 1700+ 0.13 מיקרון עם GF 3 TI200 64M ו 512M 333DDR זה נורמלי?? תודה.

    • 6 תגובות
    • 786 צפיות
  8. Started by THE-MASTER,

    יש לי שני סטיקים של זכרון 128mb ddr 333mhz. לפני שלוש שבועות קניתי סטיק זכרון (2.5) A-DATA 512MB DDR 400MHZ אני מעוניין לבדוק את הזכרונות לפני ההוספה ולאחריה(בתקווה שתהיה התאמה) איזה תוכנה מומלצת לבדיקה של העבודה של המחשב עם הזכרון. ואיזה בדיקות אני צריך לבצע בשביל לראות את השיפור בביצועים. אני מקווה שהיה שיפור (עוד לא בדקתי את הזכרון והוא עדיין בשקית) בתודה מראש לכל העונים.

    • 20 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by BridTheSun,

    בס"ד חברה אם מישהו יוכל להסביר לי מה ההבדל בין ה אתלון FX ל 64 ? תודה רבה רבה . ד.א עשיתי חיפוש בפורום .

    • 4 תגובות
    • 537 צפיות
  10. Started by The Ball,

    הבנתי שהוא יוצא ב- 10 לפברואר אז מתי לדעתכם הוא יגיע לארץ?

    • 7 תגובות
    • 977 צפיות
  11. אני צריך BENCH לRAID 5 ללוח אם שלי ונוסף של eVGA - X58 SLI LE. מישהו מכיר ?

    • 3 תגובות
    • 998 צפיות
  12. Started by E-tay,

    עכשיו יש לי samsung ddr 400mhz 256mb קראתי בחוברת של הלוח אם...לא יודע אם הבנתי נכון אז תתקנו אותי אם אני טועה.. יש 3 סלוטים של זיכרונות....בשתיים מהם אפשר לשים ddr400 ובאחד ddr333 ? כלומר יש רק 2 סלוטים שתומכים ב ddr400 ?

    • 5 תגובות
    • 583 צפיות
  13. Started by Avi313,

    בטח השאלה נשאלה כבר, אבל אנסה בכל זאת, ברשותכם. למעבד AMD Athlon64 4200X2 AM2 עדיף זכרונות עם תזמונים גבוהים, או נמוכים? נגיד תזמון 5-5-5-15 יהיה יותר טוב מ4-4-4-12?

    • 5 תגובות
    • 544 צפיות
  14. אם יש לי כרטיס זיכרון SDRam בן 128 מ"ב (4*32), האם ישנה מניעה כל שהיא להוסיף עוד כמות זיכרון (256 מ"ב) אבל בעל 8 מודולי זיכרון (8*32)? האם ישנה משמעות למספר מודולי הזיכרון על הכרטיס והאם הדבר עלול לגרום לתקיעת מחשב או כל תופעה אחרת. תודה רבה מראש.

    • 6 תגובות
    • 541 צפיות
  15. את הלוח רכשתי מחברת מרדנית שכרגע נמצאת תחת כונס נכסים את הלוח אני רוצה לשלוח בעצמי לתיקון רק שאיני יודע למי לשלוח הכוונה היא אינני יודע תחת איזה מפיץ מרדנית קנתה את הלוח האם מישהו יודע או יכול לשער מאיפה מרדנית קנתה את הלוחות ? למנהלים אני מקווה שזה הפורום הנכון לפרסם את המודעה הזו כי פשוט אין לי למי לפנות בברכה ארז

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by shemiraz,

    היי! אחי הקטן רוצה לשדרג את המחשב שלו כרגע יש לו את ה e6600 c2d הישן (2.4 ghz ) קראתי קצת בפורום וראיתי שמציעים את המעבד ‏Athlon II x4 Quad Core 640 כמעבד לגיימינג תקציבי האם המעבד הנ"ל מספיק לגיימר בינוני+ העניין הוא שהתקציב מוגבל והמחיר של המעבד הזה ביחד עם זכרונות ולוח אם מגיע בערך ל 1300 שקל שזה טוב מבחינת ההוצאה שהיא לא כבדה...(כרטיס מסך כבר יש לו) השאלה אם זה יספק ויתן קפיצת מדרגה מהמעבד הנוכחי שלו ?

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by snir0,

    המליצו לי בחום לקנות את המעבד הזה E6400 למשחקים אבל אני רואה שכל המשחקים החדשים דורשים מעבד בעל מהירות גדולה יותר ולכן הכפול ליבה לא משחק כאן תפקיד. האם היה עדיף להשקיע בפנטיום D ? יש לי במפרט: מעבד: core duol e6400 2.13 ghz זיכרון: 2gb כרטיס: 1950xt ati 512mb לוח אם: gigabyte 965p בבקשה תעזרו לי זה מבאס לי ת'חיים כי יש לי משחקים נורא טובים כמו ריינבוו סיקס שאני מת שיעבדו כמו שצריך!

    • 2 תגובות
    • 461 צפיות
  18. Started by snird,

    ממה שראיתי פה בביקורת הם ממש חזקים.... אבל גם המחירים ביחד איתם בשמים ועל זה יוסיפו גם המחירים של לוחות האם התואמים בטח. השאלה שלי היא האם AMD מתכוונת להתחרות במעבדים האלו? האם יש לה כבר איזו תוכנית נגד? אני אשמח מאוד לתשובה (: תודה מראש...

    • 3 תגובות
    • 572 צפיות
  19. המארז מבפנים אצלי נראה רע חוץ מהמון אבק לא רואים כלום, איך לנקות אותו ביסודיות ואת המאווררים שלו (מארז ספק מעבד) - יש לי כרטיס מסך גיפורס 4 128M המאוורר שלו הלך והוא לא מסתובב יותר, הוצאתי אותו יש בזה סכנה ?? -איך אני בודק את הטמפ' של חלקיקי המחשב בדרך הכי קלה ?? תודה

    • 4 תגובות
    • 505 צפיות
  20. Started by kobi_af,

    במעבד am 3000 וינצסטר 64 Hש 512 קאש ? ובליבת ווניס? ורציתי לדעת אם יש הבדל רב בין 512 קאש ל1024

    • 1 תגובה
    • 504 צפיות
  21. Started by amigamerlin,

    לוח אם שאפשר להרכיב עליו כמה מעבדים (שרת, למשל) ובנוסף, להרכיב עליו כרטיסי מסך SLI שאפשר לחבר בינהם? קיים כזה? אני רוצה להרכיב עליו שני מעבדי M7040.

    • 14 תגובות
    • 961 צפיות
  22. אורח athlon

    ממה שאני ראיתי לא מזמן, אחד ה"מכאובים" של הלוח הזה יכולים לנבוע מהסיבה הפשוטה שכאשר הגדרות הIRQ של הלוח נמצאות על DEF כרטיס הרשת במונה ללוח, כרטיס הקול יושבים על אותו IRQ שכרטיס הAGP יושב עליהם, זה דבר שיכול להזיק להרבה כרטיסים. במקרים כאלה, זה ממש תלוי בכל כרטיס ספציפי(לא הצ'יפ אלא הכרטיס עצמו כמו למשל MSI, לידטק אסוס וכו') אם הוא יהיה מסוגל "לסבול" את שיתוף הIRQ או לא. לפני שאנשים יקפצו פה עם האופציות שכל הכרטיסים תומכים היום בIRQ Sharing, הריני מתכבד לומר לכם שהעניין הזה עדיין בחיתוליו, והחיתולים האלה לא מספיק נקיים. יש עדיין הרבה כרטיסים שפשוט אי אפשר לשתף ביניהם IRQים.

    • 0 תגובות
    • 851 צפיות
  23. Started by [NOS],

    למה אסור חתימות קצת גדולות? אולי תשנו קצת את הרזולוציה החוקית בשביל שלפחות יהיה אפשר לשים USER BARS ? אחרת החתימה משעממת תודה

  24. שלום רב. החלטתי להרכיב מערכת HTPC קטנה על מארז ישן אך איכותי ששוכב אצלי כבר תקופה ללא שימוש. המארז הוא VOXBOX זהוב וגדול, שקניתי בזמנו בפלונטר, ומסוגל להכיל לוח ATX מלא אם ממש יצטרך. המערכת תתבסס על מעבד G620 של אינטל (300 ש"ח ב KSP). סטיק של 4GB ולוח מתאים. אשמח להמלצה על לוח מתאים ולא יקר, שיכיל יציאת סאונד דיגיטלית אופטית, ויציאת וידאו שתחובר לרסיבר. היות ולרסיבר שלי אין חיבור HDMI חיפשתי לוח עם יציאת וידאו מובנית, ולא מצאתי כזה. מישהו מכיר? אני מעדיף לוח שתומך ביציאה כזו, ללא צורך במתאם אקטיבי חיצוני. לא מתוכנן OC אבל אשמח לכמה שיותר יציאות SATA ןלפחות חריץ PCI אחד ישן וטוב. תודה מראש

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. Started by kwan,

    קראתי באחת מהתגובות כאן שיש מדריך לבניית יציאת TVOUT בשאלות נפוצות . לא מצאתי .. האם מישהו יכול בבקשה לתת לי קישור או אפילו מדריך אחר . אני מקווה שזה לא מסובך לבנות יציאה כזו . תודה מראש לעוזרים .

    • 6 תגובות
    • 596 צפיות

דיונים חדשים בפורומים