עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. שלום רב, לפני חודשים אחדים רכשתי מחשב בעל לוח Gigabyte EP43-DS3L. בזמנו לא הייתי צריך סלוטים של PCI, תמהתי קצת מדוע אין, אך עזבתי זאת. למרות זאת, דאגתי לצלם את רכיבי המחשב הפנימיים, ולכן אוכל להראות לכם את התמונות ביל לפרק את המחשב. כשחיפשתי את הערך "Mainboard : Gigabyte EP43-DS3L" בגוגל, הגעתי לדף הזה בו נראית התמונה הבאה: רואים בבירור בחלק התחתון של הלוח, 2 סלוטים פנויים מסוג PCI. בתמונה שאני צילמתי, בדיוק באותו מקום, רואים משהו אחר: כיצד יתכן הדבר? האם מדובר בכיסוי ולא שמתי לב? תודה רבה, אורן.

    • 5 תגובות
    • 673 צפיות
  2. ??? אם לא אז מישהו יכול להמליץ לי על לוח אם טוב עם כרטיסי קול ורשת מובנים למעבד AMD Athlon 64 +3000? עריכה:--------------------- עד 800 ש"ח בבקשה.

    • 5 תגובות
    • 566 צפיות
  3. על לוח 8VM800PMD של ג'יגבייט עם סוקט 775 השאלה היא: האם אפשר לשים מעבד Core 2 Duo לדוגמא: E5200 או E6300 הנה קישור ללוח באתר היצרן http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2159 תודה מראש לעונים!

    • 4 תגובות
    • 943 צפיות
  4. הי הלוח שקניתי הוא GA-B75M-D3H, ולפי מה שמודפס עליו, הוא rev 1.0. באתר של Gigabyte יש גם rev 1.1. rev 1.0 http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4150#ov rev 1.1 http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4315#ov האם אפשר לקנות בארץ את 1.1? ואם כן, האם שווה ללכת להחליף? (הלוח עדיין בקופסא עוד לא הותקן) תודה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. רכיב (אולי כרטיס) חיצוני ? אגב, האם ההבדל באיכות יהיה מורגש ?

    • 8 תגובות
    • 688 צפיות
  6. Started by finish,

    כשאני מפעיל את אווראסט אני לא רואה את החום של הלוח אם רק את של המעבד ואת של שני ההארדיסקים למישהו יש את הלוח או מידע אליו ויכול להגיד לי תודה פיניש

    • 2 תגובות
    • 846 צפיות
  7. Started by Baridy,

    Gigabyte GA-MA770-UD3 AM2 בלוח אם יש כרטיס קול ורשת?

    • 3 תגובות
    • 589 צפיות
  8. יש אופציה עליית ה windows reltek gigabyte agent boot (משהו של BOOT מרשת ) (press shift+f10 להכנס לתפריט מזו האופציה הזו??? תודה

  9. DDR-SDRAM PC2700 -זה מה שהלוח תומך באם אני אחבר זכרון מהיר יותר למשל DDR 512Mb 400MHz Elixir האם זה יעבוד בכלל? תודה

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  10. Started by fwWW,

    בלוח הזה ASUS a7n8x-E ULTA 400 יש סאונד סטרום? כמו בלוח של ABIT NF -SL ?

    • 0 תגובות
    • 505 צפיות
  11. כי יהיה ניצול יותר טוב שלהם תקנו אותי אם אני טועה

    • 4 תגובות
    • 533 צפיות
  12. Started by idanpc,

    בלוח של GIGABYTE 7VRXP מה זה "CASE OPEN" זה מן חיבור כזה עם שני פינים

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  13. בלוח של GIGABYTE 7VRXP מה זה WOL ואיך אני מפעיל את זה אני יודע שזה שייך לרשת אבל מה זה עושה זה אמור להדליק את המחשב או משהוא כזה אם כן אז איך עושים את זה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. למה הוא צריך בכלל להתחבר לשם? (זה התכנאי שלי עשה) זה מועיל במשהו?? יש לי הרד דיסק אחד..... כך שהרייד לא מנוצל טוב.. אם אני יוציא את זה מהרייד משחקים וכאלה יעבדו יותר טוב? ככה אני מתכוון אם אני יקבל עוד כמה פריימים...

    • 8 תגובות
    • 866 צפיות
  15. שמתי לב שבכל הלוחות אם החדשים אין את היציאות האלה, מה עושים אם אני צריך אותן? LTP - למסך LCD COM - לשלט. האם יש איזה כרטיס PCI שיש בו את היציאות האלה? אם כן אז אם אפשר קישור בבקשה.

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  16. טוב, אין מה להוסיף... עשיתי עדכון ביוס ובאמצע היה לי בלוסקרין. המחשב נדלק ל-3 שניות ונכבה. מה עושים? יש אפשרות לתקן את זה בבית ולא בחנות?

    • 11 תגובות
    • 779 צפיות
  17. אני מדבר על מצב של שני סטיקים בלוח NF2 ...... בעצם יהיה לי זכרון 512MB 800MHZ??? ועוד שאלה, עד 600 שקל איזה סטיק 256MB הכי שווה לקנות?

    • 7 תגובות
    • 939 צפיות
  18. אם אני זוכר נכון ומעודכן להיום, יש את ה-C2D של אינטל, ניקח לדוגמא את ה-E6600, ויש את הAMD Athlon 64 X2 4800+. אז בלי OC, עם 2 GB RAM, וכרטיס מסך 8800GTS 640, מי לוקח במשחקים ? ובאותה שאלה, איך ה-Q6600 לעומת ה-X2 6000 של AMD ? ו...... איך הפנרון העתידי של אינטל לעומת הK10 העתידי של AMD ? אני מעדיף שתענו לפי הסדר (קודם על מה שקיים כבר עכשיו ואחר כך על המעבדים העתידניים..)

    • 85 תגובות
    • 5k צפיות
  19. תיעוד מפת דרכים מעודכנת של AMD מאשר את הכוונה להשיק את דור ה-Ryzen 2000 כבר ברבעון הראשון של 2018, לכאורה לכתבה

  20. חברת הענק מצליחה להתעלות בגדול מעל לכל ציפיות הביצועים המוקדמות ומוכיחה כי שבב ה-M1 המקורי היה רק חימום קל לפני הדבר האמיתילכתבה

דיונים חדשים בפורומים