מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
אהלן, רציתי לברר אם בסטיק אחד יש גם את הדגמים של CL2, CL3 והאם במחיר של 600 שקל יש הבדלים בין הסטיקים....ושל איזה חברה הכי משתלם לקנות סטיק של 1024, ומה הדגם המומלץ..... ואני מעוניין בסטיק של 1024 כי אני רוצה לשדרג בעתיד אז לא להציע דואל צ'אנל ...
-
- 9 תגובות
- 752 צפיות
-
-
התקנתי את הקיט החדש של 4 ג'יגה Geil Black Dragon CL5 2*2GB. משתמש במעבד AM2x2 4200 64BIT. בביוס כתוב לי שסה"כ זיכרון 4 ג'יגה וזיכרון שימושי 3.5 ג'יגה בלבד. אני יודע על כל העניין של מערכות 64BIT ועבודה מלאה עם 4 ג'יגה. מה יקרה עם אני אתקין את הויסטה 64BIT עכשיו? לא ידע לנצל את כל ה-4? האם צריך לבצע שידרוג ביוס?
-
- 1 תגובה
- 595 צפיות
-
-
אני קונה עוד שבוע מחשב חדש יחד עם ויסטה 32bit, לא מתחשק לי להתקע עם בעיות תאימות ב-64bit... (אם למישהו יש דעה אחרת, אני אשמח) הבנתי שהמקסימום שהמערכת מנצלת גג 3GB. תמיד קונים 2GB, אבל אפשר להוסיף עוד 200 שקל (ולנצל את השפל במחירים), ולקבל 3GB שיחסכו את הצורך בשדרוג. עכשיו נשאלת השאלה אם סטיק שלישי בלוח P965 יפגע בדואל צ'אנל של השניים הראשונים? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 538 צפיות
-
-
שלום, אני מתלבט בין 2 לוחות למפרט הבא Cpu - INTEL P4 2.4A GHZ 533MHZ 478PIN 512Cache Memory X 2 - Corsair CMX256A DDR 3200C2 Gpu - Hercules 3D Prophet 9500 Pro 128MB OEM Hd - WD 80GB 7200RPM 8 MB Cache special version Case - Dragon AX-01SLD Aluminum Case Silver - מנורת פלורוסנט "קרה" : אולטרא כחול DVD - Toshiba x16 OEM Burner - LITE ON 48X12X48 OEM FLOPPY - PANOASONIC FLOPPY 1.44 p/s -HEC 475DVD WATT PSU עכשיו יש את ה EPOX EP-4GEA+ INTEL 845GE MAGIC LIGHT שהוא לוח ממש טוב ל OC (המחשב ישמש למשחקים, מולטימדיה וOC) אבל הוא לא תומך בזכרונות (DDR400+ (3200 וזה לא מנצל את האינטל עכשיו (אני לא מבין עדיין כל כך בOC ) אבל עם אני עושה OC ללוח אז גם הזכ…
-
- 1 תגובה
- 704 צפיות
-
-
יש לי אופציה לבחור בין - P35 Dragontail Peak של אינטל או אינטל DG33BU ל- GIGABYTE P35-DS3L מה עדיף?
-
- 2 תגובות
- 523 צפיות
-
-
פורום חביב, לא יודע אם קראתם על זה ב YNET לא מזמן, אבל פרסמו בעיה שקיימת במעבדי ה CORE2DUO, שגורמת לפעמים לעכבר ולמקלדת להשתהות קלות. הבעיה היא שזה קורה על בסיס קבע אצלי (ויש לי MX רבולושן). פרסמו שם עדכון ל WINXP, לא ממש עזר והמליצו לעדכן BIOS כדי לפתור את הבעיה. זה בכלל כדאי? וכיצד עושים זאת?
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
קניתי מעבד E2160, וכתוב שהוא נתמך רק מגרסה 9 של הBIOS. אני באתר של ג'יגה בייט ויש שם 10 עדכונים. http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherboard/BIOS_Model.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2321&ProductName=GA-965P-S3 עכשיו האם אני צריך להוריד ולהתקין את כולם, או שרק את הגרסה האחרונה (11) ולהתקין אותה והיא כוללת את הכל?
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם חבר שלי קנה לא מזמן ASUS P5LD2 של אסוס ( 945P ) הוא רוצה להחליף את הפנטיום שלו ב 805 עכשיו לפי האתר של אסוס הלוח תומך במעבד רק מביוס 0901 עכשיו לעניין לפי האתר של אסוס רשום על שתי גרסאות הביוס האחרונות וביניהן ה0901 את הדברים הבאים Do not use old version Afudos.exe to flash BIOS. Must use new Afudos(2.21) or later revision to flash BIOS. התוכנה שאיתה צורבים בלוח הזה היא AFUDOS הגרסה שיש לחבר שלי היא יותר ישנה מה2.21 ואני לא מצליח למצוא מאיפה להוריד את הגרסה החדשה אני מבקש ממישהו שייתן לי לינק לגרסה החדשה וגם אם אפשר איך הוא מצא אותה תודה חשוב לציין שחיפשתי בגוגל ומצאתי רק את ה2.07
-
- 3 תגובות
- 826 צפיות
-
-
השאלה היא כזאת, במה טורם בכלל עדכון הביוס ללוח אם? האם עדכון הביוס ייתן לי גישה לOC לדוגמא בלוח אם כמו 55WB?
-
- 2 תגובות
- 695 צפיות
-
-
שלום! המיפרט שלי נמצא בצד קודם כל , עכשיו עם הלוח אם הגיע תוכנה שמחפשת אוטומטית עדכונים לדרייברים של הלוח ולביוס של הלוח והוא מצא לי עדכון לביוס , עכשיו הבנתי שזה טיפה מסוכן כל הקטע של העדכון של הביוס ואפשר לעשות את זה גם ידני. עכשיו מה עדיף לי לתת לתוכנה לעשות? זה בטוח בדר'כ?
-
- 5 תגובות
- 699 צפיות
-
-
בע''ה, שלום חברים, ברשותי לוח אם מסוג ASUS A8V-E SE אני רוצה לעדכן לו את הדרייבר - קיבלתי במקור דיסק עם התקנה של הדרייברים (כרגע מותקן) אולם רציתי לדעת אם קיים שדרוג לדרייבר והיכן להוריד. תודה
-
- 2 תגובות
- 858 צפיות
-
-
יש לי לוח אם של asus והביוס עומד כרגע על גרסא 104 ויצאו כבר 13 עדכונים מאז שהעדכנית ביותר היא גרסא 125 השאלה אם אני צריך לעדכן אחד אחד מכל ה13 עדכונים או שמספיק שאני אעדכן את הגרסא האחרונה שיצאה?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב לכולם, שאלה קצת ביזארית, אך לפני שאני מבצע החלטות רציתי לשתף אתכם ואולי לקבל הצעות. ברשותי HTPC, ואני מעוניין שהוא ינגן קבצי Full HD מסוג MKV באופן מושלם ללא תקיעות. מה דעתכם על המפרט הבא: מעבד: AMD 6000X2 Dual Core זיכרון: Corssair 2GB 800mhz כרטיס מסך: Leadtek 8600gts extreme האם המפרט הנ"ל יחזיק באופן ח-ל-ק 1080p MKV?
-
- 2 תגובות
- 653 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת אם אחרי עידכון ביוס ללוח של GIGABYTE מדגם P35C-DS3R, צריך לאפס את ההגדרות עם הג'אמפר שעל הלוח ...? (או בכל דרך אחרת...) ?
-
- 9 תגובות
- 828 צפיות
-
-
השאלה שלי היא האם צריך להתקין את הגירסאות הקודמות של הביוס לפני שמתקינים את הכי חדשה? כאילו.. אני צריך לעדכן את הביוס בשביל ה1950 שלי P5B Deluxe Release BIOS version 0804 1. Support conroe L processor 2. Update JMicron option rom 1.06.22 3. Modify CPU fan low limit speed from 800 RPM to 600 RPM 4. Implement ASUS CGI performance with ATI 1950 graphic cards אז קודם להתקין את 0711 או ישר את זאת?
-
- 3 תגובות
- 530 צפיות
-
-
http://www.overclock.net/intel-motherboards/910402-asus-p67-series-information-thread-drivers-156.html יש לי לוח P8P67 שהגיע עם ביוס 1305 ועידכנתי לא מזמן ל1401. ראיתי שיצא אחד חדש(1506) ורשום P8P67 ונילה. הכוונה היא ללוח עם הביוס הראשוני שהוא הגיע איתו? או שאני גם יכול לעדכן?
-
- 5 תגובות
- 935 צפיות
-
-
לי יש שתי סטיקים של 512MB של A-DATA ואני שואל עם שווה לקנות עוד 2 סטיקים? ועם כן אז עם אני חייב לקנות מאותו החברה?
-
- 4 תגובות
- 479 צפיות
-
-
יש לי לוח אם CUV4X-E של אסוס אם ערכת שבבים של VIA אם P-3 733MH מידי פעם VIA מוציאה עידכון לדריבר 4-IN-1 האם כל הגירסאות החדשות מתאימות לי? ואם כדאי להתקין אותם?
-
- 1 תגובה
- 908 צפיות
-
-
באיזה לוחות יש SIS ? האם זה יותר טוב מ VIA או INTL ? תודה ויום טוב לכם
-
- 33 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם! אני לקראת קניה של כמה חלקים למחשב ובינהם מארז למחשב. אני די סגור על ה-NZXT APOLLO שב-TMSFOX. שמתי לב אתמול שבחוברת של הלוח אם שלי כתוב משהו על זה שאם אני מחבר פאנל קידמי של קול (לפי השפה של החוברת - מנתק ג'מפרים מסויימים) החיבורים שעל הלוח מנוטרלים. רציתי לשאול אתכם אם זה אומר שכשאני יחבר נגיד אוזניות/מיקרופון לפאנל הקדמי החיבורים מאחור יפסיקו לפעול או שישר איך שאני מחבר את הפנאל ללוח אם הוא מנטרל את החיבורים מאחור? תודה מראש לעונים. *** אם מישהו צריך קישור לחוברת שיבקש ואני ישים. המפרט הנוכחי בצד(<-), מדובר בהחלפת חלקים מסויימים ולא בשדרוג של ממש. ****אני לא יודע אם הנושא הזה שייך לפורום הזה, אז במידה וטעיתי במקום תעבירו את הדיון לפורום המתאים.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, באתר של היצרן: http://www.asus.com/Motherboards/P8Z77V_DELUXE/ כתוב: Fast BootInstant OS Login ASUS has released new hardware and software designs to shorten system boot-up time to 2-seconds* for a smoother user experience that removes annoying delays under Windows 8, and even previous versions of Windows. Faster system boot and restart means Windows starts quicker and higher efficiency - No more waiting around.אם היכולת ל-BOOT מתאימה גם לגרסאות קודמות לוומנודס 8, אז איך אני מפעיל את זה? מדובר בתוכנה סתמית של אסוס או פיצ'ר בביוס שמישהו מכיר?
-
- 0 תגובות
- 816 צפיות
-
-
עד כמה פעמים אני יכול לפצל אותו שקע והוא עדיין יתן מתח תקין? תודה.
-
- 5 תגובות
- 994 צפיות
-
-
שלום שלום אני חדש כאן בפורום, עד עכשיו הייתי בFXP אבל זה נראה כאילו 90% מהם ספאמרים שלא מבינים כלום אז באתי לכאן רציתי לדעת, האם המעבדים פנום 2 710/810 עדיפים על פני ה E8400? כי ככה אומרים ב FXP..
-
- 5 תגובות
- 720 צפיות
-
-
האם המעבד שיש לי במפרט תומך במערכת הפעלה 64 ביט? אם כן, האם יש טעם להחליף?
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
1. המעבדים צורכים לוח שונה או שכל לוח שמתאים לרגיל יפעל גם על סלרון? 2. מה עדיף מעבד 266mhz פנטיום או 450mhz סלרון, ואל תגידו לי ללכת על משהו חזק כי זה מעבדים שיש לי ואין לי כסף להשקיע.. תודה!
-
- 3 תגובות
- 533 צפיות
-


