מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
אני מודה שאני יותר מיתלבט מאשר מבולבל.....למה הכוונה? אני יודע איזה תצורת חומרה הכי כדאית לי ...כל היום משחק עם זה עם כל מיני תצורות מחשב אבל שואל את עצמי בישביל מה?לשדרג... עם כרגע אף תוכנה /אף דפדפן / אף מישחק לא מנצלים אפילו חצי מיזה? למשל כל סידרת ה D = ביזבוז כסף למי שקנה...כי אחרי כמה חודשים הוציאו את הקור דו....וכבר מדברים על 4 ליבות.... גם כשתצא הוינדוס החדשה - שאמורה לנצל את החומרה כראוי...(ובטח יהיו הרבה באגים למשך חצי שנה) אבל האם מערכת ההפעלה תאפשר להריץ אימיול מיצד אחד ובצד השני ליגלוש + לשחק באיזה מישחק עתיר משאבים? זה גם שאלה של זיכרון / HD וכו' ובכלל כל שוק התוכנות...מתי יישר קו עם כל תצורות החומרה.....החדשות? למישהו יש הערכה לשלבים שיהיו בשנה הקרובה....מ…
-
- 67 תגובות
- 6.6k צפיות
-
-
אני מעכב את הרכישה של מחשב חדש בציפייה למעבדי I5 \ I7 בעובי של 32nm ,אשר אמורים להסתפק בקירור מופחת וכתוצאה מכך להביא לסביבת עבודה שקטה יותר (המחשב החדש מתוכנן להיות ממוקם בחדר השינה)
-
- 20 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אוקי, אני יודע שזה שאלה די מעצבנת.. אבל יש פה אנשים עם קשרים (או איך שלא תקראו לזה).. החלטתי לחכות עם השדרוג (אפשר לקרוא לזה החלפה, המחשב מת) של המחשב שלי עד שיגיעו לוחות אם מבוססים NForse 3 250 (או אפילו הצ'יפסט החדש של VIA) לארץ. בנתים אני מסתדר עם מחשב (ישן, מאוד) אחר, אבל אין לי כוח לחכות עוד הרבה זמן.. אז מישהו יודע מה נסגר עם החברות מחשבים בארץ? בחול כבר יש כמה חברות שמוכרות לוחות אם כאלה (Gygabyte, ABIT) כבר כמה שבועות, ועדין פה אין כלום. למישהו פה יש הערכה על עוד כמה זמן צריך לחכות?
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
דיי קשה לקנות קונרו עם מחירי לוחות אם מופקעים. :-\ בנתיים הלוחות אם שאני רואה שיצאו ואלה שעתיד לבוא הם רק מעל 1000+. משהו יודע מתי לוחות לשוק הבניים יבוא? :-X
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
בנתיים רוב הלוחות האם שתומכים בקונרו הם 1000+. מתי יצאו לוחות ב 700,800,600? האם הם יבואו במלאי הראשון של קונרו?
-
- 6 תגובות
- 669 צפיות
-
-
אני בדרך לקנות מחשב והגעתי למסקנה ששווה לחכות לליבה הזאת אבל אני רוצה לדעת מתי זה יקרה וגם אם היא מורה להיות יותר יקרה מה-WINCHESTER.... אם מישהו יודע ממקור אמין אז שיעזור לי...
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
-
כאמור יש מספר מצומצם של לוחות, אבל מתי אמור להגיע הלוחות עם ה NF4 לארץ ? ותמיכה ב 939 כמובן. אגב, האמת AMD מתכוונת להוציא מעבדים של 939 עם 1 MB cache וגם sse3 ?
-
- 14 תגובות
- 817 צפיות
-
-
WOW http://www.hardwarezone.com.au/reviews/view.php?cid=6&id=2246&pg=3 Gigabyte P35 http://www.hardwarezone.com.au/reviews/view.php?cid=6&id=2249 MSI P35
-
- 11 תגובות
- 988 צפיות
-
-
-
-
-
היי אני מתכנן לקנות מחשב חדש בקרוב ובסכום דיי גדול (בערך 6-7K) הבנתי שאמורים לצאת מעבדים חדשים לאינטל ממש בקרוב רציתי לדעת אם יודעים מתי הם יגיעו לארץ ואם בכלל שווה לחכות בגלל נפילת מחירים של המעבדים הישנים או פשוט עדיף ללכת על משהו חדש יותר תודה
-
- 2 תגובות
- 563 צפיות
-
-
ראיתי הרבה לוחות שתומכים בכל מיני מהירויות זיכרון מצד שני קראתי שלא תנצל את המהירות הזאת ללא המהרת ה FSB ? או שעשיתי בלגן ? היגיון אומר לוח שתומך 3000MHZ בעזרת זיכרון 3000MHZ יספק את הביצועים של 3000 מצד שני אולי המהירות תוגבל ע"י הציפסט אשמח להסבר תודה איתי
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אני מחכה לקנות מחשב חדש, ואני מחכה ל Socket + מעבדים חדשים. יש זמן מתי יגיעו ?
-
- 10 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
בארצות הברית ה3200 עולה 900 שקל!!! לארץ הוא עדיין לא הגיע מישהו יודע מתי הוא אמור להגיע או באיזה חנות אני יכול למצא אותו? תודה. ועוד שאלה: אם יש לי את האפשרות האם כדי לי להביא אחד כזה מחול? האם אני יסתכן שאולי תוך שבוע יקרה משהו ואז המעבד הלך קפיש כי אין לי אחריות בארץ האם אפשר להשיג אחריות בארץ? תודה
-
- 14 תגובות
- 919 צפיות
-
-
מעבדי ה FX מציגים ביצועיים מרשימים, אבל המחיר מנופח ולא הגון. במחירו של המעבד אתה יכול לקנות מערכת שלמה. שאלתי היא מתי יהיה אפשרי לקנות את המעבד הנל (בסביבות 2000 שקל) והאם עד שזה יקרה יצאו מעבדים חדשים כבר ? ומה בנוגע ללוחות והסוקט בחדש ? האם יש או הולך לצאת לוח מיוחד לסוקט החדש וגם צ'יפסט מיוחד שיהיה טוב ל OC ? אשמח לקבל פרטים מתי קניה של מחשב מבוסס FX תהיה אופציה...
-
- 12 תגובות
- 865 צפיות
-
-
-
עד כמה שהבנתי היום 2.8 נורט'ווד טוב כמעט (ואפילו יותר) מ 2.8 פרסקוט איך זה? הכי הפרסקוט בא עם ליבה חדישה ומצוייד ב1 מגה קאש מתי בעצם יהיה טוב יותר לקנות פרסקוט מנורט'ווד (לקראת הוצאת הסוקט החדש אינטל מתכננים שיפור מסויים?)
-
- 3 תגובות
- 656 צפיות
-
-
היי. כפי שהבנתי, יצאו מעבדים חדשים של אינטל. בדקתי בחנויות, עדיין לא הביאו אותם. לכן השאלה שלי, מתי המעבדים החדשים יתחילו להמכר בארץ, האם תהיה הנחה על מעבדי i5, והאם לקנות את הסדרה הישנה של אינטל או החדשה. תודה לעוזרים!
-
- 5 תגובות
- 978 צפיות
-
-
מתי מרובעי הליבות של AMD יגיעו לשוק וכמה בערך הם יעלו?
-
- 2 תגובות
- 752 צפיות
-
-
-
אני רואה באינטרנט שכבר הרבה זמן אנשים שואלים על סטיקים של 16GB ועדיין אני לא מצליח למצוא מקום שמוכר אותם... אני מדבר על סטיקים לנייחים ולפטופים לא לשרתים. למה זה מתעכב כל כך הרבה זמן? 8GB קצת מגביל (במיוחד בלפטופים)
-
- 26 תגובות
- 4.3k צפיות
- 1 follower
-
-
*מתי סידרת ה E6X50 יוצאת?? (כמו ה E6850י) *דרך אגב לפי מה שהבנתי cupra כבר השיג אותו... שוב לפני כולם איך הוא באמת עושה את זה?? *איך למשל E6850 יתומחר ב-266$ כשהוא יותר טוב מה 6800 שעולה הרבה יותר ממנו...?? *יצא מרובעי ליזה ל E6X50 י? כמו למשל שיהיה איזה Q6750 י???
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-


