מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
מתי אמור להגיע המעבד Q9650 לחנויות ???
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
מתי אמור להגיע המעבדים של AMD 45NM תאריך ומהירות שעון ?
-
- 1 תגובה
- 456 צפיות
-
-
מרוב עומס בדיון על זה איני מוצא תשובה על כך, אשמח אם תענו. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 549 צפיות
-
-
-
-
שלום אני לפני שידרוג והבנתי שכדאי לחכות לקונרו רציתי לדעת כמה דברים: מתי הוא אמור לצאת מתי הוא יגיע לארץ איזה מעבד יהי החלש ביותר בסידרה ובכמה הוא עדיך נגיד על ה 805 D וכמה הוא אמור לעלות מתי יהיו לוחות טובים שיתמכו בו ועל איזה ציפסט הם יהיו מבוססים כמה יעלה בערך לוח עבורו האם יקר יותר מלוח ל 775 רגיל? תודה
-
- 35 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
נשאר לי חודש לקניית המחשב החדש ורציתי לדעת מתי יגיעו הלוחות אם הצ'יפסט החדש של VIA KT600 ואם למישהו יש מושג מה יהיה סדר גודל המחיר של לוחות אלו
-
- 9 תגובות
- 818 צפיות
-
-
משהוא מוכן לשפוך קצת אור עלהם
-
- 0 תגובות
- 649 צפיות
-
-
מישהוא יודע מתי אמורים לצאת לוחות אם של אסוס בעלי ציפ X48 אני מתלבט אם להמתין או לקנות לוח בעל ציפ X38 מה אתם אומרים ?
-
- 4 תגובות
- 689 צפיות
-
-
שלום האם מישהו יודע מתי אינטל צפויה לשחרר משושי ליבה משלה ? (ואל ה 980 אני מתייחס יותר כאל ניסוי טכנולוגי שאנשים מהשורה לא באמת קונים). תודה
-
- 1 תגובה
- 698 צפיות
-
-
-
אמור משו 16 ביוני זה כבר לא היה אמור לקרות?
-
- 2 תגובות
- 876 צפיות
-
-
אני מתכנן כבר למעלה מחצי שנה לקנות מחשב חדש אבל אני מנסה להיות כמה שיותר סבלני כדי לחכות לכל הדברים החדשים אבל עד מתי ??? המחשב שלי מתפגר מיום ליום (מעבד על 80c+ ,ארד-דיסק גוסס ,כבלים דפוקים ...) ראיתי שב newegg כבר מוכרים מחשבים כאלה אבל עדיין בתג מחיר גבוה , אז מתי אתם מעריכים שזה אמור להיגע לארץ במחיר הגיוני ? *לפני חודשיים שאלתי את אותה שאלה בערך וענו לי שבעוד חודשיים תודה מראש
-
- 31 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
שלום. מכיוון שהלוח של אסוס ה P5W DH יקר מידי כרגע (דר"א צפויה ירידה שלו?) אני נוטה לכיוון ה P5B DELUXE. התקשרתי לכמה חנויות היום (KSP/נועה/לוגיק/CEC) ואף אחד לא ידע להגיד מתי הוא צפוי להגיע. אולי מישהו כאן יודע בערך מתי הוא צפוי להגיע ארצה ומה מחירו הצפוי? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 596 צפיות
-
-
-
-
-
למישו יש מושג מתי אני אוכל לקנות את ה nforce2 בארץ? ג'ובי
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מתי ההשקה של CPU של AMD ?ואיזה לוח יהיה ?
-
- 3 תגובות
- 647 צפיות
-
-
לחבר שלי יש מחשב, שנקנה כדי להתנסות ב-OC. המעבד הוא מסוג AMD Athlon xp 2200 ומוגדר כ-0 עד 85 מעלות צ'ליוס. באיזה מעלות אפשר לעבוד איתו שזה יקרא נורמלי, כמה זה סביר ובאיזה טמפרטורה צריך להתחיל להגיד קדיש??
-
- 6 תגובות
- 880 צפיות
-
-
הבנתי שבהשקת ה8600 יורדו מחיריי ה8400 וה8500 .... כמה יעלה ה8400 בארץ בשקלים ובאיזה תאריך זה יבוא לידי ביטוי ? תודה .
-
- 5 תגובות
- 624 צפיות
-
-
שלום הייתי רוצה לדעת מתי הלוח הזה מגיע לארץ?? הוא תומך ב 65 nm וב 975x הכי חדש של אינטל.. ואם אתם מוצאים אותו באיזה אתר למכירה...תנו לינקים בבקשה עידו
-
- 3 תגובות
- 550 צפיות
-
-
או שהוא יצא ועוד לא הגיע לארץ ומתי בערך הוא יגיע לארץ ולאיזו חנות?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
מתי הלוחות עם הערכת שבבים החדשים של אינטל יצאו לשוק?
-
- 2 תגובות
- 568 צפיות
-


