עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. עוד הדלפה ברשת נראה שאינטל מקדימה את הדור השמיני Coffee Lake עם לוחות אם 1151v2 לוחות של Z370 לפי מה שנראה מעבד Coffee Lake יהיה עד 30% יותר מהיר Kaby Lake ??? המעבד יהיה עם שיש ליבות

    • 7 תגובות
    • 2.5k צפיות
  2. Started by Yellow,

    שלום לכל הפורום,המעבד שיש לו הוא די טוב אבל הוא 32 ביט. אני מרוצה ממנו והוא ממש אחלה למשחקים,ואפילו מהיר מאוד ומספיק לי. האם יהיה לך שיפור ניכר אם אקח AMD 3000+ venice במקומו שהוא 64 ביט. והאם שווה וכדאי לקנות 64 ביט? והאם ווינדוס ויסטה יעלה על המעבד הנוכחי שלי? והאם יהיה בעתיד תוכנות שלא יפעלו על המעבד שלי?

    • 2 תגובות
    • 488 צפיות
  3. המליצו לי עליו. עד כמה הוא עדיף מהליבות המרובעות.. אני לא יודע, אבל פשוט אומרים שהליבה המרובעת היא יותר איכותית. עד כמה זה עדיף?

    • 6 תגובות
    • 656 צפיות
  4. Started by ilanb0,

    הצעה אחת שקיבלתי הייתה של Intel Pentium G6950 Socket 1156 2.8Ghz , וההצעה האחרת לאינטל e5300. מה בעצם ההבדל ביניהם? האם רכישת 6950 תהיה הוצאה מיותרת, או שעשוי להביא יתרונות כלשהם במחשב משרדי?

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by ri0s,

    או שמשהו שה - CPUZ מתרגם לא נכון מעבד: Intel C2D E6750 2.66GHZ לוח אם: Gigabyte GA-73PVM-S2H זכרון: Kingston 2x1GB DDR2 800MHZ למה הוא מציג לי שזה עובד רק על ? 2GHZ בשני הליבות זה אותו הדבר. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  6. Started by amos700,

    יש לי מחשב נייד ומעבד של amd sempron 3400 + האם הוא תומך 64 bit

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  7. Started by shushan99,

    מעבד של אינטל 8 ליבות ? שלום אני מחפש מעבד של אינטל עם 8 ליבות טהור. בנוסף רציתי לשאול ראיתי מעבדים כמו I7-2600 שכתוב שהליבות שלהם זה 4/8 מה זה אומר? תודה.

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. יש לי שאלה האם יש הבדל בין הסלוטים של מעבד של מחשב פיסי ובין כזה של מחשב נייד? ואם יש איך נקרא סלוט של מעבד לנייד

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  9. Started by gania23,

    שלום לכולם אני על סף קניית כרטיס מסך radeon hd4850 אבל אני חושש שהמעבד שלי (e6300) יגביל אותו בצורה רצינית והשאלה היא האם באמת יהיה לי צוואר בקבוק רציני ואני לא יוכל לנצל את הכח של הכרטיס ?

    • 0 תגובות
    • 539 צפיות
  10. רציתי לשאול אם מעבד שמיוצר ב-0.13Micron קטן יותר ממעבד שמיוצר ב-0.18Micron? אז מעבד AXP 1700 שמיוצר ב-0.13Micron (לא 2700, 1700), שווה בגודל למעבד Pentium 4 Northwood? אז לדוגמא מעבד של פלאפון שאמור להיות קטן מאוד מאוד, מיוצר ב-0.03? (הערכה), או שהוא מיוצר בשיטת ייצור שונה? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 927 צפיות
  11. Started by Kfir,

    המעבד שלי 1.33 TUNDERBIRD, נשרף היום לגמרי, כנראה בגלל ישיבה לא טובה של המאוורר עליו, השאלה אם יש אחריות על מעבד במצב כזה!?? תודה...

    • 22 תגובות
    • 3.2k צפיות
  12. בtms מישהו יודע במה מדובר? http://tms.co.il/cat/78/9:20/28:544

    • 2 תגובות
    • 676 צפיות
  13. Started by ido,

    איך יודעים עם המעבד נשרף ? הדלקתי את המחשב עם ה Athlon MP 1.0Ghz אחרי ששמתי אותו על הלוח, עם AS3 ומאוורר ל AMD. הוא עבד יופי כמה דקות, שיניתי דברים בביוס ועשיתי ריסטרט כמה פעמים. אחר כך הוא הפסיק להידלק, או ליתר דיוק, הלוח נדלק, המאורר מסתובב, אך המשחק לא נדלק, ניסיתי מעבד אחר וזה עובד בסדר, זאת אומרת הבעיה במעבד, אבל הוא לא נראה שרוף, הוא למעשה נראה תקין לחלוטין. אין אפילו ריח מוזר באויר.

    • 12 תגובות
    • 2.4k צפיות
  14. Started by גולדי,

    1) האם יש טעם להתקין היום שש ליבות? (מחשב שולחני) 2) האם מעבד לשרת יתאים ללוח אם של מחשב שולחני? 3) מתי יהיה מעבד 128 ביט? (בכלל) http://sites.amd.com/us/atwork/promo/Pages/six-core-opteron.aspx

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. אהלן. יש לי מעבד Core i7 3770K המעבד כל הזמן על מהירות 1.6Ghz לא משנה מה אני עושה כדי לגרום לו לזוז ל 3.5 שהוא אמור לעבוד בו. אני מריץ Prim95 דוחס קבצים ופורס וכל הזמן הזה המעבד תקוע לו על 1.6Ghz צריך עזרה דחופה בלהבין איך לתקוע אותו על 3.5

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Gil80,

    אהלן. לפני יותר מחצי שנה עשיתי OC למחשב שלי כאשר השתמשתי ב- Offset voltage והמתח היה משתנה בהתאם למהירות המעבד. היום שמתי לב שהמהירות לא משתנה וגם המתח לא למרות שאין שום process שרץ ברקע. המפרט: Ivy bridge 3770K Asus P8Z77-V-Deluxe המהרה ל- 4.5GHZ offset = +0.020v המתח אמור להשתנות מ- 0.92 עד 1.224 וולט במאמץ. אשמח אם מישהו יכול לעזור לי להבין מה קורה פה. תודה.

    • 0 תגובות
    • 753 צפיות
  17. Started by david11,

    שלום לכולם מבקש את עזרתכם מעבד Athlon 64 X2 5000 לא עולה ( כלומר אני מתקין אותו והוא לא מפעיל את המחשב / מערכת ההפעלה / המסך בכלל לא נדלק , חשמל מגיע . ) מפרט : לוח אם GA-M51GM-S2G זיכרון קינגסטון DDR2 סטיק אחד 2G כרטיס קול M-AUDIO הרד דיסק של WD הסידרה הירוקה 160 G - עליו מצויה מערכת ההפעלה הרד דיסק WD 1 טרה מערכת הפעלה וינדוס XP פרו 32 ספק כוח ספיר 400 ואט המעבד נבדק ונימצא תקין כרגע המחשב עובד עם מעבד סמפרון 2800 גירסת ביוס F16A האם זו גרסת הביוס ? האם אלו חלקים שאינם תואמים ? האם המעבד תקול ? אשמח לתשובות http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=2281#

    • 32 תגובות
    • 4.7k צפיות
  18. Started by overload,

    חשבתי על AMD Sempron 3000+ Socket 754 יש ב 470 שקלים בLOGIC. מה אתם אומרים? (לא בשבילי, בשביל ילדה בת 12...אני לא חושב שהיא צריכה יותר מזה, רק שיחזיק איזה 4-3 שנים).

    • 26 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by ag43,

    במקרה שהמחשב שלי ימות בקרוב החלטתי לבדוק עם מחשב חדש. ישמש בעיקר למכונות וירטואליות ומשחקים. בגדול מעוניין במעבד 8 ליבות (עדיף עם HT או משהו מקביל), 32 גיגה זכרון ולוח אם עם רכיבים איכותיים וRAID. ישודכו עם 1080GTX ומספר SSDים (קיימים כבר). בנוסף יש צורך בספק כח מודולרי שיחזיק. היות וכרגע המחשב הנוכחי מתפקד אני מעדיף להרכיב מפרט רצוי ואז לנסות לתפוס מאמזון בBF אם יהיו מבצעים טובים. כעקרון התקציב הוא עד 5000 אבל מעדיף כמובן לחסוך.

  20. Started by Ghosthunter,

    שלום, אני מעוניין לקנות מעבד לוח אם וזיכרון בתקצים של 1000 ש"ח. אסור לי לחרוג מתקציב זה. אני צריך שבלוח אם יהייה גם כרטיס מסך ורשת. תודה.

    • 20 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by a1a1a1a,

    אני רוצה לקנות לHTPC שלי מעבד, לוח אם וזכרונות חדשים. הוא צריך להריץ HD מלא ואולי משחק פה ושם (PES 2010) על LCD 42 חשבתי על AMD Athlon II x2 240 או ה - 250 ההתלבטות שלי היא אם לקחת Gigabyte GA-MA785GM-US2H שהוא סוקט AM2+ עם זכרונות DDR2 או כבר ללכת על GA-MA785GMT-UD2H שהוא AM3 ועל זכרונות DDR3 או בכלל ללכת על מעבד אחר?

    • 5 תגובות
    • 678 צפיות
  22. Started by parAzoid,

    שלום לכולם. אני בקרוב קונה מחשב חדש, ויש בידי כבר מארז, זכרונות, הארדיסק ושאר ציוד היקפי. אני מתלבט בין אינטל לAMD מכיוון שאני חושב על השדרוג העתידי, כלומר, אני רוצה שמתי שמהחשב כבר יתחיל לא לסחוב אני אוכל לשדרג את המחשב בלי לקנות מערכת חדשה [בעיקר תלוי במעבד]. אני משחק בעיקר במשחקים, וOC זה הדבר השני שחשוב לי. ההתלבטות היא מכיוון שעוד מעט יצאו הPHENOM של AMD ואמרו שהם יתמכו בAM2. האם זה נכון? 2 המפרטים שאני מתלבט ביניהם: E6600 gigabyte 965p-DS3 rev 3.3 corsair hx520w או amd x2 6000+ gigabyte M59SLI-S4 corsair Hx520w הדבר היחיד שאני לא מוכן לשנות הוא הספק. אני פתוח להעצות שונות. ושוב, מה שחשוב לי במערכת היא אפשרות השדרוג העתידית. תודה רבע לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 641 צפיות
  23. שלום לכולם אני מתכוון לקנות מחשב חדש ואני מעוניין בינתיים בהצעה של שלושת הרכיבים - מעבד, לוח אם, וזיכרונות בלבד. התקציב הוא 6K 1) מעבד E6600 או E6700 (אם ייכנס לתקציב). 2) לוח אם טוב מאוד... 3) 2GB זיכרון. שני סטיקים של 1GB - שיהיו כמה שיותר מהירים ואיכותיים... תודה רבה ..

    • 3 תגובות
    • 517 צפיות
  24. אני לא יודע אם זה הפורם המתאים ואם לא, בבקשה תכוונו אותי. אני מעוניין למכור את המחשב שלי עקב שדרוג שעשיתי, רכיבים אלה מגיעים בתוך מארז, אולם ללא הארד דיסק, כונן דיסקים (אם אתם מעוניינים בצורב טוב של סוני, אני יכול לספק אותו), כונן דיסקטים וללא ציוד היקפי. הרכיבים שלמכירה הם בעצם לוח אם, מעבד, זיכרון, כרטיס מסך ומארז: CPU Type: Intel Pentium 4, 1700 MHz (17 x 100) Motherboard: Intel Winnipeg D845WN (6 PCI, 1 AGP * 4, 3 DIMM, Audio) with Chipset - Intel Brookdale i845 Memory: SamSung 256 MB (PC133 SDRAM) Video Adapter: NVIDIA GeForce2 MX 100/200 (64 MB) מארז של E-STAR. כל הרכיבים במצב מצויין. המחשב אצלי כבר שנה בערך, אני מוכר אותו כדי לעשות שדרוג למחשב טוב יותר בשביל משח…

    • 3 תגובות
    • 571 צפיות
  25. אני לא יודע אם זה הפורם המתאים ואם לא, בבקשה תכוונו אותי. אני מעוניין למכור את המחשב שלי עקב שדרוג שעשיתי, רכיבים אלה מגיעים בתוך מארז, אולם ללא הארד דיסק , כונן דיסקטים וללא ציוד היקפי. הרכיבים שלמכירה הם בעצם לוח אם, מעבד, זיכרון, כרטיס מסך, צורב ומארז: CPU Type: Intel Pentium 4, 1700 MHz (17 x 100) Motherboard: Intel Winnipeg D845WN (6 PCI, 1 AGP * 4, 3 DIMM, Audio, USB*2) with Chipset - Intel Brookdale i845 Memory: SamSung 256 MB (PC133 SDRAM) Video Adapter: NVIDIA GeForce2 MX 100/200 (64 MB) SONY CD-RW CRX230E 52x/32x/52x מארז של E-STAR. כל הרכיבים במצב מצויין. המחשב אצלי כבר שנה בערך, אני מוכר אותו כדי לעשות שדרוג למחשב טוב יותר בשביל משחקים חדשים. המחשב שאני מו…

    • 1 תגובה
    • 668 צפיות

דיונים חדשים בפורומים