עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by Discreet,

    הורדתי ביוס ללוח אם Asrock גירסא 1.7 ועידכנתי אותו דרך התוכנה Amiflash אחרי העדכון המסך לא נדלק. מה לעשות? נסיתי להוציא את הבטריה ולהחזיר ללא הצלחה ניתקתי את הכרטיס מסך חיברתי אותו עוד הפעם גם לא עבד.

  2. שלום, יש לי מחשב נייד של לנובו מדגם THINKPAD E550. המחשב מחובר באמצעות כבל DVI למסך DELL WA2209, והכל עובד טוב. עד כה היו לי 8GB זיכרון, 2 סטיקים של 4GB כל אחד. קניתי 2 סטיקים של 8GB כל אחד כדי לשדרג ל-16GB זיכרון. הזיכרון הוא 12800, CL11, 1.35V - והמחשב מזהה ועובד בסדר עם ה-16GB זיכרון ואין בעיות איתו. אבל - המסך החיצוני, הדל, מהבהב ונכבה ונדלק לסירוגין כל כמה שניות. כל סטיק בנפרד של 8GB שאני מנסה להפעיל בנפרד גורם גם כן לאותה בעיה. החזרת הזיכרונות הקודמים פותרת את הבעיה. מה יכולה להיות הבעיה? במסך או בזיכרונות? ואיך אני פותר אותה? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. Started by RJ1,

    יש לי כמה שאלות בקשר לWORD. 1. איזה מעבד נחשב לזול ולטוב ביותר בשביל מסמכי WORD, הכוונה: AMD או Intel / הרבה או מעט GHz / קטן או גדול(65/90/130 - nm)? 2. מה יותר חשוב בשביל להפעיל מסמכי וורד גדולים. מעבד, זיכרון או לוח אם? 3. מה חשוב שיהיה לזיכרון? תיזמונים נמוכים / מהירות / נפח? ועוד אחת... האם כל לוחות האם של היום באים עם כרטיס מסך מובנה? ניסתי לחפש ביקורות ולראות מה כדאי אבל הסבתכתי ולא הבנתי כלום, אני מקווה שתוכלו לעזור לי. תודה רבה!

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by אוריפ,

    יש לי את המחשב הבא: Pentium 4 2.4 GHz ASUS P4S533 768 MB מסוג PC 2100 Hercules 3D Prophet 9800 Pro MAXTOR 80 GB 7200 RPM DVD LG X16 CD Writer Artech 48X24X48 DVD+R/RW של NEC Creative Sound Blaster Live! 5.1 Digital רציתי לדעת אם סוג הזיכרון (לא הכמות) מספיקה למחשב כזה (מעבד די חזק וכרטיס מסך חזק מאוד...), אני גם מתעסק קצת בעריכה של DVD... PC 2100 זה מספיק מהיר? יש לכם המלצות לסוג אחר במחיר סביר (עד 400 ש"ח)? תודה!

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. Started by enter,

    יעני לא ממש חייב 2GB זה נכון? לאחד שמשחק משחקים כמו BATTLEFIELD 2 ובקרוב BATTLEFIELD 2142 .. ואממ שמעו מה אני עושה. כרגע יש לי 3 סלוטים במחשב. 2 מהם תפוסים ע"י 2 סטיקים כל אחד 512...סבבה יש לי כרגע 1GB וזה לא כ"כ מספיק..צריך קצת יותר.. אז שמעו מה אני עושה.. 1GB זיכרון זה יותר מידיי יקר לשדרג בנתיים..530 שקל :\ אחותי יש לה במחשב סוג זיכרון A-DATA בדיוק כמו שלי..הגודל הוא 512 בדיוק כמו הסטיקים שלי. אני יקח לה אותו ויקנה לה ?256MB 400MHz V-DATA CL2.5? ב 130¤ וכן זה מספיק לה היא רק באינטרנט והכל יעבוד בדיוק כמו עכשיו. (אצלה) רעיון טוב לדעתכם ? (היא מסכימה )

    • 2 תגובות
    • 533 צפיות
  6. שלום, כרגע מותקנים לי 2 כרטיסי זכרון זהים DDR2 800MHz, בנפח כולל של 4GB. הזדמן לידי כרטיס נוסף של 1GB, גם הוא ב 800MHz. אם נשים לרגע בצד את ענין מערכת ההפעלה (32bit או 64bit), האם בהוספת הזכרון הנוסף, שלושת הכרטיסים יעבדו ב- Single Mode (כלומר לא ינצלו את ענין ה DDR), או שהזוג התואם יעבוד ב-Double והשלישי יעבוד ב-Single? תודה!

    • 4 תגובות
    • 797 צפיות
  7. שלום קראתי בטכנו את הידיעה על המעבדים החדשים של AMD -2400 ו2600. היה כתוב שם שאולי המעבדים יהיה ב166 מגה הרץ ואז הם יתמכו בDDR333. אבל כבר אפשר להתשמש בDDR333 עם מעבדים של AMD , יש לוחות שתומכים בDDR333 , איך קשור המעבד לעניין הזה?

    • 23 תגובות
    • 2.7k צפיות
  8. Started by 0xIDE,

    יש לי מעבד AMD Phenom II X4 925 לפי הX4 הוא מורכב מארבע ליבות אבל ראיתי בכמה תוכנות שיש לי רק 2. בצג המשאבים של Win7 כתוב רק על 2 וגם בגאדג'ט מסויים שמפרט שימוש וטמפ' של כל ליבה מראים רק 2. יש מצב שהוא לא מזהה חלק?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by Idan-h,

    יש לי מעבד אינטל פנטיום 4 2.4 באס 533 מגה הרץ. מספר הסיבובים לדקה הוא 2500-2600, וזה קבוע. ממה שהבנתי זה מספר מאוד נמוך, והמאוורר של המעבד אמור לעבוד על 3500-4000. יש דרך לסדר את זה?

    • 4 תגובות
    • 687 צפיות
  10. Started by paratrooper,

    תגידו אנשים אם מישהו יודע , האם ניתן לדעת מספר סידורי או מספר מזהה כלשהו שמגיע על האריזה של המעבד במחשב בצורה תוכנתית כלומר האם המספר מוטבע עליו בצורה כלשהי?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=4477 RS690C צפוי להשתחרר בנובמבר השנה, וסדרת ה 7XX החל ממחצית 2007 עם תמיכה ב AM2+ ו HT3.

    • 2 תגובות
    • 559 צפיות
  12. Started by Shualdon,

    אני מתכוון לשדרג במקצת את המחשב (הישן) שלי בזמן הקרוב ואני רוצה לדעת איזה סוג זיכרון אפשר להכניס לו. ב-cpu-z כתוב שהזיכרון הוא - ddr-sdram. מה זה אומר ואיך אני יודע איזה מהם?! לוח האם שלי הוא - +Gigabyte 7VTXE ומעבד - AMD Athlon MP Palomino ובנוסף- האם כדאי לי לשדרג גם את לוח האם (בלי מעבד- אך עם כיוון לשידרוג עתידי של המעבד[בכיוון של אחרי יציאת הקונרו אחרי ירידת המחירים הצפויה])? תודה

    • 4 תגובות
    • 583 צפיות
  13. Started by Konchi,

    היי, עקב יציאת דור החדש של המשחקי המחשב (דום3, האף לייף2 בקרוב ועוד) החלטתי להחליף כמה רכיבים במחשב משום שאין לי מצב שבו אני יכול לקנות אחד חדש עכשיו המצב הנוכחי של המחשב שלי הוא כזה - כרטיס מסך Radeon 9600 XT, זכרון של 512 מגה ומעבד של 1.5 ג'יגה הרץ של פנטיום 4. אני מעוניין להחליף את המעבד לאחד טוב יותר אבל אני לא יודע אם לוח האם שלי יכול לתמוך במעבדים חדשים של 2.4 או 2.5 ג'יגה הרץ. הלוח אם הנוכחי שלי הוא Jetway I401-R/I401 שזו איזה חברה סינית או יפנית אז בעקרון, איך אני יכול לברר אם הלוח אם יתמוך במעבד חדש, אשמח אם מישהו יברר זאת ויגיד לי פה כי אני ממש לא מתמצא בנושא הזה אם הוא לא תומך, על איזה לוח אם סביר ולא יקר אתם יכולים להמליץ לי? ובכלל, על איזה מעבד אתם יכולים …

    • 25 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. דבר ראשון בביוס העדכני ללוח שלי (k8n ultra9 - nforce4 ultra), נוספה אופציה של top preformance, או משהו בסגנון. יש enable או disable בלבד, על מה זה משפיע ומה זה משנה בעצם? בנוסף, בקשר למתחים ראיתי שתי אופציות, core pcie chipset voltage ht-link voltage על מה משתנה המתח באופציות האלה? רב תודות

    • 8 תגובות
    • 779 צפיות
  15. אז יש לי 4 זיכרונות של RDRAM עכשיו אני רוצה להחליף 2 אם אני אחליף 2 ל ECC ושתים אשאיר רגיל זה יעבוד חוץ מזה יש לי 2 במהירות 400 MHZ אם אני אחליף את השנים האחרים ל 800 זה יעבוד?

    • 0 תגובות
    • 472 צפיות
  16. 1. כאשר אני מחבר זיכרון חדש במקום הישן שלי, אני צריך לבצע משהו בביוס או פשוט לכבות את המחשב ולחבר את הזכרון החדש במקום הישן? 2. האם קיימת אפשרות לעשות oc רק לזכרון? בלי לעשות oc למעבד ולצ'יפסט?אם כן, איך?

    • 3 תגובות
    • 569 צפיות
  17. שלום, חיפשתי באתר חומר, קראתי רבות וקיבלתי תשובות לרוב שאלותיי. אך, ישנם מספר שאלות שלא מצאתי עליהן תשובות: 1. האם ניתן להרכיב על המחשב 2 זכרונות, אחד במהירות 667MHZ ואחר במהירות 800MHZ? 2. האם ישנו הבדל מהותי בין זיכרונות 667MHZ לזיכרונות 800MHZ(אני לא מבצע אוברקלוקינג). 3. קיבלתי הצעה לרכוש כרטיס זיכרון Corsair 2GB Kit Value Select DDR2-667 (2x1GB) C2GG667KB, האם החברה Corsair טובה, והאם כרטיס הזיכרון הזה טוב(או שניתן למצוא כרטיס זיכרון טוב יותר ב-400 ש"ח)? ושאלה נוספת בנוגע למעבד-האם כדאי לרכוש קירור למעבד(מסוג Arctic Cooling Freezer 7 Pro, בעלות של 125 ש"ח) גם אם אני לא מבצע אוברקלוקינג? תודה רבה לכולכם.

    • 4 תגובות
    • 495 צפיות
  18. לאחרונה נשרף לי הלוח אם במחשב GA-945GCMX פשוט יצאו ממנו כמה גיצים והוא הפסיק לעבוד האזור באדום זה מהאיפה שיצאו הגיצים השאלה אם כדי לי לקנות לוח אם חדש מתאים ולבדוק אם המעבד שרד ? או אם כבר נשרף הלוח אם אז סביר שהמעבד גם נשרף ?

    • 4 תגובות
    • 669 צפיות
  19. Started by MeDuZa,

    קיבלתי מעבד פנטיום 4, 3.2GHZ. כרגע יש לי במחשב פנטיום 4, 2.4GHZ (כן כן, יש לי מחשב ישן ) אני מעוניין להחליף בין המעבדים. מה אני צריך לדעת לפני? והאם אני צריך לבצע משהו אחרי? לפי מה שבדקתי, הלוח אם תומך במעבד "החדש" (מדובר בלוח אם של אסוס - P4S8X-X). שאלה נוספת, קיבלתי את המעבד מחבר. הוא היה מחובר ללוח אם שבור בתוך ארגז (ממחשב שלו שפורק מזמן), ופשוט פירקתי את המעבד ממנו. המעבד באופן כללי נראה תקין (רק צריך למרוח משחה טרמית). האם יש סיכון מסוים שהמעבד לא תקין ויגרום לנזק במחשב? או שאם הוא לא תקין הוא פשוט לא יעבוד ואז יהיה ניתן להחזיר את המעבד הישן? תודה!

    • 20 תגובות
    • 2.7k צפיות
  20. היי לכולם לפני כמה ימים התקנתי מחדש על המערכת את ה- WIN7 ובעקבותיו כמובן את שלל הדרייברים. התעוררו מספר בעיות וכאשר ביקשתי עזרה, קבלתי תשובה שהשאירה אותי עם מספר שאלות בנושא: אשמח אם תוכלו להסביר לי מעט דברים 1. דרייברים ללוח האם את הדרייברים הקשורים ללוח הורדתי והתקנתי מהעמוד של לוח האם (GA-870A-UD3) בנוסף, במערכת מותקן מעברד AMD Athlon II X4 635 2.9GHz Quad Core. נאמר לי שיכולתי להוריד דרייברים חדשים יותר לערכת השבבים מהאתר של לוח האם http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/raid_windows.aspx נכנסתי לשם אולם היה לי מעט מוזר לגלות שמוצעת חבילת דרייברים זהה לכל ערכות השבבים מסדרה 700 ומעלה (במערכת מותקן מעברד AMD Athlon II X4 635 2.9GHz Quad Core.) כלומר, אם ה…

    • 4 תגובות
    • 943 צפיות
  21. שלום, יש לי מספר שאלות בנוגע למעבדים וללוחות אם: 1. האם כדאי לקנות מעבד box בגלל האחריות שנלווית לרכישה שכזו או שכדאי דווקא לקנות tray בגלל שלרוב המאוורר החיצוני שאקנה באותו המחיר יהיה עדיף? 2. בנושא כרטיסי זיכרון - למי שלא מתכוון לבצע המהרה, זה באמת משנה אם המהירות תהיה 1333 או 1600 או שלא באמת מרגישים בהבדל? 3. האם הכוונה לבצע OC תתן יתרון ללוח אם כזה או אחר, או שאין קשר בין ביצוע OC לבין לוח האם? 4. ראיתי שיש צ׳יפים של z68 ו-h68 ואין לי מה מושג מה עדיף ומה ההבדלים בכלל. מישהו יכול בבקשה להסביר לי מה הייעוד של כל אחד מהם ומי מהם עדיף? 5. האם יש חברה מסויימת שלוחות האם שלה עדיפים, או שכל החברות המוכרות(gigabyte, asus, asrock) מומלצות באותה מידה? תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 779 צפיות
  22. Started by stavzim,

    היי, יש לי כרגע (2x2gb) זכרונות, DDR3 1333MHz. מפרט: GA-870A-UD3 AMD Phenom II x4 955 Samsung HD502HJ Nvidia Gefore 460GTX 1gb אם אני אוסיף למחשב עוד 2GB או עוד 4GB של RAM, במה זה יבוא לידי ביטוי בביצועים? ראיתי שיש סטיקים של 2GB שעולים 150 שקל וכאלה שעולים 110 שקל. מה ההבדלים ביניהם ולמה זה ככה? אם אני מתכנן להוסיף למחשב שלי כונן SSD מהיר, כדאי לי ביחד עם זה להוסיף RAM כדי שלא יגביל אותי? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 749 צפיות
  23. כרגע יש ברשותי: לוח ASUS P5QL-EM מעבד Q9550 זכרון 2X2GB KVR Kingston כ.מסך 560GTX Ti אני מתכנן לשדרג את המחשב כרגע התכנון הוא למעבד I5-2300 לגביי לוח אני מתלבט על איזה דגם זול וטוב של P67 זכרון אני צריך קיט של 2X2GB 1600MHZ , אשמח להמלצה כרטיס מסך יישאר אותו דבר וספק נוכחי, ENERMAX ECO80+ 500W (אם יש ספק באותו תקציב בערך שמומלץ אני ישמח לשמוע) תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 826 צפיות
  24. Started by VooDoo3,

    היי , בזמן האחרון אני שומע על זה הרבה , אז רציתי לעשות סדר בבלגן (לעצמי ;D, ואני משער שלעוד כמה אחרים) ... * האם מהירויות ה DDR - מעל 266 , שימושיות למי שלא מתכוון לבצע OC במערכת שלו (ומשאיר אותה במהירות 133) ? * לוח שתומך ב DDR400 + זכרונות , האם ניתן להמהיר את הלוח ל 200 מה"צ או שרק הזכרונות יעבדו על 200 ? * האם ל DDR יש יתרונות על ה RDRAM חוץ מ OC (ומחיר , כמובן ) ? בתודה מראש , VooDoo3

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by arikbaron,

    הי 1ץ האם יש הבדל חוץ מהמחיר בין זכרונות בעלי אותם תזמונים בין החברות coarsair &g.skill ? 2מה החשיבות האמיתית של התזמונים(למשל בין 5-5-5-15 ו 4-4-4-12? 3.למה הם הרבה יותר זולים בחול(ebay) תודה לעונים

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים