מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
כאמור, גרסה מרובת ליבות של האיטניום, 1.7 מיליארד טרנזיסטורים !!!! (לדוגמא באתלון 64 יש בערך 106 מליון), 26.5 מ"ב !!!! זכרון L3 על הליבה, מחולק לשתי ליבות. מדובר כמובן במעבד למחשבים גדולים מאוד ויקרים מאוד. אינטל הציגה את התמונה ב IDF, מדובר במעבד עתידי שעוד לא יצא לשוק. מקור: http://www.digit-life.com/news.html?108266#108266 הערה: אולי זה המעבד שאיזה בחור פה אמר שאבא שלו הביא לו.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רוצים ליהנות מרוחב פס כפול של 40Gbps במערכת המודרנית שלכם? זה הפתרון של אסוס לעניין - בתנאי שיש לכם חומרה נתמכת מתוצרתהלכתבה
-
- 1 תגובה
- 558 צפיות
- 2 followers
-
-
אוקי אז ככה אני מתחיל כבר להזמין את המערכת החדשה שלי עכשיו החלטתי לרכוש את המעבד 2500K ובתיכנון זה לבצע עליו OC ל4.5 עכשיו אני תקוע בשלב של הזכרונות מצאתי את הדגם שאני רוצה אבל אני מתלבט בין זכרונות 1600MHZ לזכרונות 1333MHZ מבחינה כלכלית. מה ההבדלים בין התדרים שמדובר בOC? האם 1333MHZ יתאים לOC שאני רוצה בו ? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סמסונג מפסיקה לייצר את שבבי הזכרונות המצליחים שלה, הTCCD לאחר זמן מועט מאוד בשוק. לא ייוצרו יותר זכרונות עם TCCD והזכרונות היחידים שיהיה אפשר להשיג זה מה שנשאר בסטוקים של החנויות כך שאם אתם רוצים עוד להשיג TCCD כדאי לכם למהר. סמסונג מקווה בצעד הזה לגרום ליצרני זכרונות לדחוף את הDDR2 יותר מאשר לייצר זכרונות DDR נוספים. מקור: http://theinquirer.net/?article=21168 ממש חבל, עד שסוף סוף יצא שבב טוב סמסונג מפסיקה לייצר אותו, זה פותח פה חור גדול לחברה חדשה שתייצר שבבים דומים, הinquirer ציין כמה תסריטים של אפשרויות של חברות שינסו לעשות את זה.
-
- 19 תגובות
- 3k צפיות
-
-
נכנסתי לאתר "טכנו" ושם ראיתי באחת החדשות שOCZ מוציאה מוצר מהפכני שיאפשר לזיכרון לקבל הרבה יותר מתח ממה שהלוח נותן בלבד. המוצר הזה ייתן כנראה אפשרות למתחים מעל ל 3V (לא ידוע בדיוק כמה אבל משהו מספק וגבוה מספיק לאוברקלוק טוב) שזה ממש פיתרון מעולה לבעלי לוחות כמו שלי למשל שבהם הלוח נותן רק 2.8V. נשמע מעולה ביותר, יש למה לחכות! (*כל הקרדיט לחברי הטוב אנטולי שמעלה חדשות באתר טכנו).
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
השבוע בפורום המפתחים של אינטל (IDF) בסן פרנסיסקו, הציגה אינטל שבבים חדשים המבוססים על ארכיטקטורת סקיילייק לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%95%d7%a6%d7%a8%d7%99-%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%98%d7%9c-%d7%9e%d7%aa%d7%a4%d7%a9%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%9b%d7%9c-%d7%94%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c%d7%9c-%d7%9e%d7%95/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום! אני מוכן לקנות מחשב. בעיקר למשחקים. רציתי לשאול אתכם אם בחודשים הקרובים ייצא משהו שמאוד כדאי לחכות ולקנות אותו? אני יודע שאין סוף לדברים האלה אבל אם זה משהו באמת מיוחד שחבל שאח"כ אני יפספס אותו. אני מדבר בעיקר על מעבדים, לוחות אם וכ. מסך כי אלו הדברים היחידים שבאמת מתעדכנים ומשתנים הרבה. להזכירכם המחשב מיועד לצורכי משחקים.
-
- 7 תגובות
- 826 צפיות
-
-
-
אהלן וסאהלן! יש לי כמה מושגים על מעבדים שאשמח אם תפרשו לי אותם ותסבירו לי על כול מושג. Multiplier Process Voltage L1 cache L2 L3 HT תודה לכול מי שיעזור לי :-X
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול לגבי אופן קריאה של המעבד מזכרון: ידוע שהמעבדים עד לא מזמן היו עם 64 רגליים ,ולזכרון יחיד היתה רוחב מילה של 128 BIT אז היה צריך לקרוא בכל מחזור שעון פעם מצד אחד ובמחזור הבא פעם מצד שני,קוראים לזה בשפה מקצועית שזירה.אני שואל זה לא אומר שקריאה כזאת,מעכבת פי 2 את הקריאה? ובכלל מה קורה שאנחנו משתמשים בטכניקה של DUAL CHANEL אז יוצא שיש 256 רגליים לזכרון ויש רק 64 BIT למעבד אז לקרוא את כל הזכרון יקח 4 מחזורי שעון? רציתי להבין תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 977 צפיות
-
-
1. כרטיס רשת:מובנה מבית Killer מדגם E2205, כולל תעדוף תעבורה תוכנתי למשחקים מה זה תעדוף תעבורה למשחקים ? משחקים ספציפיים ? האם זה כולל סטרימינג של סרטים ? האם צריך לתכנת את זה ? 2. באופן מעט מפתיע, מערכת הספקת הכח למעבד בלוח האם הזה היא מהפשוטות ביותר שראיתי, ממש כזאת שעונה על דרישת המינימום. היא בנויה משלוש פאזות. כל פאזה מכילה מייצב מתח וסליל אלקטרוני (הקוביה). מה זה אומר ההספק הזה מהפשוטות שיש ? מה זה הספק כח מורכב ? מה נותן ? שעונה על דרישות הגבוהות ?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שווה לי להחליף את הגייל DUAL DDR KIT 3500 GOLDEN DRAGON ב Mushkin Black PC3500 הרגיל בלי ה LEVEL CAS 2.5 . למערכת AMD !
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
מסמכים רשמיים של יצרנית השבבים חושפים לנו את משפחת 9000 תחת מותג ה-Core, שתהיה דומה במיוחד למשפחה שכבר יש לנו בחנויות כרגע לכתבה
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
- 1 follower
-
-
=/ כנראה שהציפים האלה הקדימו את זמנם http://theinquirer.net/?article=28250 לקנות כל עוד יש?
-
- 7 תגובות
- 724 צפיות
-
-
יש לי שני מחשבים אחד amd אחד אינטל באינטל זה agp 64 ובamd 128 שמתי לב שבביוס אפשר לשנות את זה. מזה [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 4 תגובות
- 618 צפיות
-
-
שלום.. יש לוח אם ABIT IS7 ויש לי את היציאה הזאת. מה היא עושה ואיך אני יכול לנצל אותה? תודה
-
- 3 תגובות
- 517 צפיות
-
-
-
-
http://business.vsnl.com/ni2designs/backplane.jpg http://www.technoland.com/backplane/tl-bp06i.jpg http://sies.tjsys.co.jp/product/tj/board/jmb-picmg-atx/jmb-picmg-atx.jpg זה פשוט מתאם לעוד PCI ויציאות? יש לי אחד כזה רק בלי מולקס שאפשר לחבר אליו יש לו חיבור מוזר כמו שמחברים אל ISA אבל זה לא נכנס לשם, והחיבור גם לא של PCI, מישהו יודע לאן מחברים? וכמה דבר כזה שווה? יש לי כזה עם 3 יציאות PCI ו 3 ISA
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
-
-
-
-
השאלה מזה MMX-SSE-SSE1-SSE2 ? בבקשה בלי לינק לויקיפדיה באנגלית תודה ולילה טוב
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-


