מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום ראיתי על המעבד שלי כתוב 2ץ33 ghz מזה ומה זה על מה זה משפיע ואם היה מספר אחר איך מזהים מה יותר טוב?
-
- 1 תגובה
- 7.3k צפיות
-
-
יש Steppingים של C0, G0 במעבדים שונים וכו'... מה הם אומרים ומה זה בכלל, איך אפשר לדעת מה יותר טוב?
-
- 5 תגובות
- 800 צפיות
-
-
שלום! אני ממש אשמח אם תוכלו לפתור כמה בלבולים שנוצרו אצלי בראש.... הבנתי שFSB זה מהירות הבאס בין המעבד לזכרון ולP4 קיימות שתי מהירויות - 400/533. למה במפרטים של ציפסטים שוינים מצויין FSB 100/133? מישהו יכול להסביר לי את כל עיקרון החלוקה של הFSB (זכרון, PCI, AGP)? תודה מראש... ??? ???
-
- 3 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אני רק יודע שזה ראשי תיבות של FRON SIDE BUS.. ועוד קצת אבל אשמח אם מישהו יסביר לי על זה יותר D: וכן, חיפשתי בנעוץ ובאמת שלא מצאתי ואם יש שם תוכלו לעשות לי או העתק הדבק בבקשה או שתפנו אותי לאיזה מס' תגובה זה נכתב.. תודה ענקית מראש =]
-
- 11 תגובות
- 998 צפיות
-
-
מה המשמעות של ה - socket בלוח האם? האם יש כמה סוגי socket ללוחות שמתאימים לאותו סוג מעבד? האם המשמעות של המושג הזה זהה בכל יצרני הלוחות?
-
- 7 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
אני מתכנן לקנות מחשב. במחירונים, כשבדקתי, היו מקומות שהמעבד היה +TRAY והיו מקומות +FAN. FAN אני יודע שזה מאוורר, אבל מה זה TRAY ???
-
- 6 תגובות
- 743 צפיות
-
-
חברים, תבלחו לי ל הבורות אבל מהו אותו REV2 שחסר ולא יהיה לי אותו בלוח החדש שאני קונה והאם ללוח הזה (שאני מתכוון לקנות עוד יומיים) יש את אותו REV2.? http://www.abit-usa.com/products/mb/nf7/ תודה מראש
-
- 14 תגובות
- 961 צפיות
-
-
כתבו שהם השתמשו בקירור אוויר, אבל איזה ?? אני מניח שזה לא הקירור BOX......ץ http://hwzone.co.il/reviews/e4300/ תודה !
-
- 8 תגובות
- 814 צפיות
-
-
הגשר הצפוני מנהל את התקשורת בין מעבד זיכרון AGP גשר דרומי הגשר הדרומי מנהל את התקשורת בין בקרי IDE ערוץ PCI התקני LEGACY (כל המקלדת, עכבר, פורטים) USB מה זאת אומרת מנהת את התקשורת?
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
עקב תאונה מצערת הלך לי המעבד (AMD 64 939) לאחר פירוק וניסיון כושל להרכיבו מחדש. נפלה לו רגל אחת ועוד כמה התעקמו (עדיף שלא תשאלו איך בדיוק אבל לא קשה לנחש), המעבד עצמו בריא. מה עושים עם מעבד כזה? אני משער שהאחריות לא תחול עליו ואני אצטרך לקנות חדש, אבל מה אני עושה עם הישן? רק לפח או שאפשר איכשהו להפיק ממנו עוד תועלת? תודה מראש, עידן.
-
- 7 תגובות
- 785 צפיות
-
-
-
התקנתי את זה כהתקנה נפרדת מהאתר של ג'יגה בייט, זה היה תחת SATA RAID זה מריץ איזה תוכנה שלוקחת כמות נכבדת של זכרון ומתקין משהו שקוראים לו Gigabyte Raid Configurer אני לא ממש יודע מה זה RAID אבל הבנתי שזה קשור לכמה דיסקים קשיחים בו-זמנית, עכשיו, אם אני משתמש רק באחד, האם אני צריך את הדרייבר של זה ואת התוכנה הזאת? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ושאלה קטנה נוספת - האם שווה להשקיע בלוח אם וזיכרונות במהירות 800MHz או שה-667MHz יעשה את העבודה? תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 469 צפיות
-
-
מהו לדעתכם השלוב המשתלם ביותר - המבוסס אינטל (!!!) - של לוח, מעבד וזכרונות. הנ"ל מתיחס למחשב הדורש יכולת עיבוד טובה (של ישומי אודיו/וידאו).
-
- 3 תגובות
- 999 צפיות
-
-
-
מהו הFSB? ואיזה ממשק יותר מהיר USB2.0 או מקבילי ואיך בכלל פועל USB2.0
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
שלום רב, הייתי מעוניין לדעת האם יש הבדל רב (או שלא) בין שני המעבדים הללו והאם מרגישים זאת פיזית בביצועים אם נגיד אני קונה את ה-6420 ולא את ה-6600 אני יצטער על כן מאוד...
-
- 6 תגובות
- 673 צפיות
-
-
היי, מישהו כאן יודע מהו ההבדל בין EPOX 8RDA+ 2.1 לבין גירסא 2.0 שלו? ומה כל כך תותחני בה כפי שכולם אומרים (ולפי המחיר, כמובן)? כמו כן האם הוא עדיף על ה-8RDA3 ו-8RDA3+ (ה-8RDA3 הוא זול יותר מה-2.1 אבל ה-8RDA3+ הוא יקר יותר משניהם)?
-
- 0 תגובות
- 542 צפיות
-
-
היום אני בדיוק בא להזמין את הABIT IS7 ופתאום אני רואה את שבחודש הבא הצ'יפסטים 865 ו875 יתמכו רשמית במעבדי הפרסקוט העתידיים לבוא! השאלה שלי זה מתי (בערך) אוכל להזמין מישראל לוח שתומך במעבדי הפרסקוט (ולקבל אחד כזה) בהנחה שבראשון לספטמבר כבר יהיו לוחות כאלו מחוץ לארץ? ושאלה נוספת, מהם ההבדלים בין הצ'יפסטים 865 ו875 חוץ מהPAT שכנראה עדיין אפשרי ב865 והמחיר המופקע? (קיימים בכלל?) עריכה: הכותרת שונתה.
-
- 12 תגובות
- 888 צפיות
-
-
בזכרונות DDR-2 ? מהו ההבדל בין PC2-5400 ל - PC2-5300 שניהם 667Mhz ??? מה עדיף תודה
-
- 8 תגובות
- 861 צפיות
-
-
אני יודע שהK מציין מכפלה פתוחה, ושהוא המיועד לאוברקלוק אבל מה זהX ? מבדיקה שטחית בחנויות המקוונות שמתי לב שזה המעבדים היקרים ביותר. יותר מזה אין לי מושג
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אמרו לי שההבדלים הם: 1) תדר 2) מכפלה. אפשר לפרט? ובכל מקרה, האם לאינטל יש משהו דומה? ???
-
- 84 תגובות
- 4.8k צפיות
-
-
מהם ההבדלים בין Nforce3 ל Nforce4? והאם ההבדלים האלה מצדיקים את ההפרש במחיר שביניהם?.......... תעזרו לי לדעת מה כדאי לי לקנות...
-
- 28 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מחפש לוח לפנטיום 4 - 478 הכי טוב שאתם יכולים למצוא לי, לא משנה איזה חברה, ושיהיה טוב ל oc במחיר של עד 1000 תודה אנשים :ylsuper:
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-


