מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם! אני כרגע נמצא בהתלבטויות לגי לוח אם אשר יותאם למעבד E7400. אני לא מתכנן OC והמחשב אמור להחזיק עד שI5 יכנס לשוק בצורה יציבה והמחירים יתייצבו. הציעו לי 2 לוחות הבאים (על מנת לחסוך בהוצאות) GA-EP31-DS3L ו - JETWAY BI-100 אשר מבוסס על P35. הלוח האחרון תומך רק בזכרונות שך 667 ו 800 MHZ . והלוח של GIGABYTE תומך בקצת יותר. המחירים שהציעו לי הם בערך 400 ש"ח לכל אחד מהם. אזי השאלה היא איזה מהם עדיף? לשניהם יש אחריות של 3 שנים. אך את JETWAY אני לא מכיר תכלס. או אולי יש משהו אחר. - הכי חשוב שהלוח לא יהיה MATX. אלה ATX מלא. מודה לכם מראש על תשובתכם.
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני פתחתי את התארד הזה סתם מתוך סקרנות ואני מבקש מכל מי שקורא את התארד הזה להגיב ואם אפשר גם להביא לינקים עריכה: ציינו גם לאיזה שימוש אם אפשר
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
1. Gigabyte - GA7VAXP ULTRA 2. ASUS A7N8X לא ה דלוקס ..... תודה .
-
- 5 תגובות
- 781 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני זקוק לעזרה לפני קנייה, מה לדעתכם מבין שני הלוחות הבאים עדיף ? - GIGABYTE GA-X48-DS4 או GIGABYTE GA-X38-DS5 - למי שרוצה לדעת למה בחרתי דווקא לוחות עם צ'יפסטים X38-45, זהו שיקול ה- Crossfire. מאחר והמסך שלי דיי גדול (24 אינצ') ואני עדיין רוצה להנות מגרפיקה שרצה חלק במשחקים, חשוב אלמנט ה- PCI-E X16 - שני הלוחות נמכרים במחיר זהה, היתרון של ה- X38 -אשר בדגם DS5 יש 8 כניסות SATA לעומת ה- X48 אשר בדגם DS4 יש 6 כניסות SATA - מה ההבדל בין שני הצ'יפסטים ? - אשמח גם לקבל דוגמאות והמלצות לגבי ייצרנים אחרים של לוחות מקבלים. כמו כן, למחשב שנועד בעיקר כרגע למשחקים - האם כדאי לרכוש מעבד DUAL או QUAD ?? תודה מראש לעונים.
-
- 3 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום לכולם!! אני כרגע מרכיב לי מפרט מחשב חדש, שיהיה מבוסס על מעבד של אינטל. ברצוני לשאול אותכם אילו דברים כדאי לחפש בלוחות האם, שאני אבדוק(פיצ'רים, תמיכה בתקנים וכו'...)?? אודה מאד על כל עזרה ותגובה מצידכם!! 8) עריכה - kenny אתה צודק לא פירטתי מספיק! :-[ אני רוצה להרכיב מפרט, שמתבסס על מעבד פנטיום 4 (2.4) אני אשתמש בו למשחקים ועוד דברים שגרתיים, יש לי רשת ביתית, וכרגע יש לי כרטיס ממחשב ישן כך, שכרטיס רשת מובנה זו לא חובה אך גם לא יפריע. בחרתי לי כבר כרטיס מסך כך, שלא צריך. בקשר לכרטיס קול אני עדיין לא סגור על עצמי אם אני רוצה אחד חזק ויקר או פשוט וזול (אשמח לשמוע את דעתכם בתוספת מחיר). ולשאלות: * על איזה צ'יפסט ללכת? *על כמה חריצי USB ללכת? * מה אתם אומרי…
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
חבריה יש ברשותי לוח אם GB-CA-965P-DS4 כנראה שקרה משהו והתחיל בזיופים כולל בסלוטים שלא מעברים נתונים למעבד(כנראה)כי החלפתי מיקום ואז שונה המצב ובכן אני חייב להתארגן ללוחM חדש אבל זהה לקיים שאוכל להשתמש בשאר התכולה המורכבת אשמח לקבל סיוע כאן בברכה :s05:
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
וגם אם אפשר לדעת אם הלוח M תומך בצורב של SATA תודה
-
- 11 תגובות
- 768 צפיות
-
-
לוח אם שמתאים ל- core 2 duo, שנותן קירור טוב, כרטיס קול טוב, ויכול לשמש בעתיד הרחוק לשדרוגים של רכיבי זכרון וכו...
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
כותרת. אם אפשר של חברה מוכרת כמו MSI ASUS או GIGABYTE
-
- 6 תגובות
- 985 צפיות
-
-
בן דוד שלי קנה את כל המחשב כבר, חסר לו רק לוח אם לפנטיום 4 2800 D שלו, אם אפשר להמליץ לו על לוח אם למעבד הזה, עד תקציב 650-700... שיכלול כמובן : DDR2 SATAII PCI-E כרטיס קול מובנה כמה שיותר טוב אם אפשר אז BLUETOOTH מובנה שמעתי שיש לוחות אם שמגיעים עם זה והוא זקוק לזה בלי כרטיס מסך מובנה וזה, תודה רבה, RED SHARK.
-
- 9 תגובות
- 668 צפיות
-
-
-
אינטל הולכת להחזיר את הG4560 תחת השם Pentium Gold G4560 וזה אחד הדברים הכי מטומטמים שראיתי אותם עושים. במקום להוציא את הפנטיומים החדשים בתדרים קרובים לI3 הקודמים (והפעם לשם שינוי לא תהיה קניבליזציה כי ה I3 יהיו מרובעי ליבה) ולסוקט החדש הם מוצאים את אותו מעבד, ללוחות אם הישנים וללא תמיכה בלוחות אם החדשים (מיקומי פינים שונים). כאילו שזה לא מספיק מבלבל עם 1151 ו1151-V2 אז גם יוצאים מעבדים חדשים- ישנים לסוקט הישן והמת https://www.techpowerup.com/237577/intel-to-rebrand-pentium-kaby-lake-processors-as-pentium-gold
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש הרבה סוגים של זכרונות, דגמים, חברות. אני מרכיב כעת מחשב - אבל בנושא הזה של זכרון אין לי כל כך מושג מה עלי לבדוק לפני שאני רוכש כרטיס שיהיה טוב. המעבד עליו אני הולך הוא AMD 64 3200 ולוח האם הוא של DFI ULTRA D מה אני צריך בזיכרון? מה עלי לחפש? השימושים יהיו-עריכת סרטים, עבודות, ואינטרנט. ואולי אולי אולי גם אוברקלוקינג
-
- 7 תגובות
- 696 צפיות
-
-
כמה אנשים אמרו לי שעדיף סטיק אחד, כמה אנשים אמרו שעדיף לי dual,תחליטו אתם
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
איך זה שזיכרונות DDR2 שקניתי לפני חצי שנה בפחות מ 300 ש"ח עולים היום 550 ? מה קורה? מחסור עולמי בזיכרונות? ;D לא ברצינות , יש איזו סיבה או שזו פשוט הדרך של היצרניות "להוזיל" את זיכרונות ה DDR3?
-
- 5 תגובות
- 853 צפיות
-
-
http://www.tms.co.il/search/?q=IVY הם הושקו? התמחור אטרקטיבי, TMS טוענים שבשבוע הבא הם במלאי
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום ! אני מעוניין להגדיל את הזיכרון מ512 ולהוסיף כרטיס של ג'יגה כנראה עכשיו אני לא יודע מה מתאים לי בדיוק ...פעם מישהו אמר לי שאני יכול בגלל הלוח אם רק SDRAM והחנות מחשבים אמר לי ש99 אחוז שיש לי DDR בגלל המעבד (אנערף) Bus Type DDR SDRAM זה מה שכתוב באוורסט זה אומר SDRAM לא ? Motherboard Name Asus P4XP-X (5 PCI, 1 AGP, 2 SDR DIMM, 2 DDR DIMM, LAN) זה מה שיש לי ..הלוח אמא כמובן וזה המעבד(אם זה חשוב בכלל ) CPU Type Intel Pentium 4, 2433 MHz 18 x 135 אז מה אתם אומרים ??
-
- 4 תגובות
- 536 צפיות
-
-
כבר קניתי מחשב חדש לפניי שועיים ואני לא יודע מה לעשות אם ה P II 350 128M SDRAM כל שאר המפרט לא חשוב! יש משהו שאני יכול עם המחשב הזה חוץ מלזרוק אותו ?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בשביל חבר... זה המחשב שלו-מצ"ב תמונה 1. המחשב שלו נתקע בהתכתבות בפיסבוק כי זה אקספלוור 6 - לא מסתדר עם פיסבוק טוב . ולכן יש אפשרות או להתקין פרי פוקס או אקספלוור 7 . עדיף 7 בגלל ששם עובד ועולה כל הרכיבים ולא כל הזמן צריך לעדכן את זה כמו פרי פוקס שהיא בכלל לא מבינה נדה במחשבים . 2. יש לו בעיה עם העלאת תוכנות תמונות וקבצים , ואני אמרתי לו שלא נראה לי שכדאי להשקיע במחשב כזה ישן , מה דעתכם בנושא האם אפשר להוסיף לו RAM? והאם זה משתלם ? אם אני יסדר לו את המחשב : 1. אני ישדרג לו לSP3 שגם ככה יהיה לו אקספלוור 7 ויסתדר לו כל הבעיה עם האינטרנט וכל מיני בעיות דומות . 2. יכנס לmsconfig ויפסיק לו כל מיני תוכנות שעובדות פתאום בהדלקה עם המחשב . 3. מה אם RAM להמליץ לו לקנות , או לא שווה …
-
- 1 תגובה
- 542 צפיות
-
-
לבריאן מ- yes tech city יש רעיון אקטואלי: צפו ולמדו איך חיפוש הפתרון במקום שלא חושבים עליו בהתחלה (מה שנקרא לחשוב מחוץ לקופסא), מביא לתוצאות מאד מעניינות. שימו לב רק שדולר אוסטרלי זה 0.78 דולר אמריקאי כן, אז יש להמיר נכון את הסכומים בכדי להבין את המחירים שהוא מדבר עליהם.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מחשב עם לוח אם מסוג PM8PM-V של MSI. ניסיתי לעדכן את ה-BIOS שלו מגרסא 3 לגרסא 3.3, והעדכון נכשל שוב ושוב. (העדכון התבצע עד סופו, ונכשל בשלב האימות) לאחר ארבעה נסיונות, חשבתי שאולי היה עליי לבטל את ההגנה על ה-BIOS, אז הפעלתי את המחשב מחדש, והוא לא עלה שוב. (כשאני מדליק אותו, הוא משחרר צפצוף אחד ארוך, שניים קצרים ואז סדרת צפצופים קצרים מאד - דומה לשעון מעורר, ולא מוצג דבר על המסך) מה אפשר לעשות?
-
- 3 תגובות
- 840 צפיות
-
-
או לחכות לאינטל שיגיע לארץ ה 64 שראיתי בכתבה... שזה גם 3.2GHZ וגם 64BIT ועם עוד תוספות חדשות.במחיר של ה AMD..?.. :-[ קניתי כבר לוח ל AMD אבל אני יכול להחליף :
-
- 0 תגובות
- 523 צפיות
-
-
אני מעוניין להחליף למעבד 1700+ (TBred) כי יש לי MSI KT333 Ultra-ARU וכידוע - הוא פותח מכפלה. יש איזו חנות שתסכים להחליף לי את המעבד (אולי בתוספת כסף) ל 1700+ (טרייד אין)? אם לא, במקרה של "שריפת" המעבד ( ;D) אני יוכל לבקש מעבד אחר? שאלה אחרונה, כמה שווה מעבד כזה (יד ראשונה, AGOGA, מכפלה פתוחה)? במקרה שאני מוכר אותו למישהו הכוונה. תודה !
-
- 0 תגובות
- 591 צפיות
-
-
אני קניתי לפני כמה חודשים מחשב חדש שאני מאוד מרוצה ממנו, עכשיו המחשב הישן סתם תופס מקום ומעלה אבק. רציתי אולי לשמוע רעינות מה אפשר לעשות איתו. מפרט המחשב core 2 duo E6420 זיכרון 4GB ddr2 כרטיס מסך ati HD4850 דיסק קשיח 500gb המחשב עובד לא רע באינטרנט וגם מריץ משחקים ישנים עד לפני 4-5 שנים בצורה די חלקה. יש רעינות מה אפשר לעשות איתו?
-
- 4 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
שבוע טוב .. אז כך הכנתי לאחי מפרט שכבר "תחת" הזמנה אני יכול אם אני רוצה עד מחר אם אני לא טועה לשנות את המפרט בו לקחת לו E8400 איני יודע עם עדיף לו ארבע ליבות או להישאר עם מה שנתתי לו. לרוב השימושים שלו זה לא משחקים או כל מיני תוכנות עריכה וכו'. למרות שאולי הוא ירצה לשחק בעתיד במשחקים או שתיים . תודה לכול העונים
-
- 10 תגובות
- 953 צפיות
-


